Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik vind er geen zak aan... Ik ben gewoon een concert junk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
als er een 'numetal' band is die naar behoren is, dan is o.a. ill nino et wel je zorkt
||
Citaat:
Ik hou gewoon van grote concerten, met een leuke sfeer ![]() En er was eigelijk niets anders boeiends in de buurt die dag, meen ik anders was ik daar echt wel heen gegaan ![]()
||
Citaat:
Ik vind kleine concerten overigens leuker, in kleine zaaltjes, mooi intiem met het publiek, waar er echt interactie en sfeer is tussen band en publiek. Dan geniet ik (kleine zaal melkweg, metropool, Goudvishal etc.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nu metal is een uitvinding van de media, vroeger heette dit soort muziek spooky core, een term die, volgens mijn mening, linkin park overigens niet waardig is. net als veel bands uit het genre pretpunk, zijn veel numetal bands gewoon niet uniek noch origineel. waar haal je dat vandaan? ik bedoel, het is natuurlijk subjectief enzo, maar als je redelijk veel bands kent, niet alleen de overbekende dus, dan zou je vast een andere conclusie trekken.
||
Citaat:
en volgens mij heeft LP ook nooit beweerd spooky core te maken
||
Citaat:
ik snap je verhaal niet helemaal... nu metal is niet hetzelfde als spookycore....en dat heb ik ook nooit beweerd... ik zeg alleen dat linkin park muzikaal gezien geen 13 in een dozijn band is... dat heeft verder nix te maken met of ik de band goed of slecht vind...
|
ik vind ze redelijk pakkende muziek maken, ik kan van hun echt wel een cdtje luisteren hoor. Of ik ze heel erg GOED vind, is een ander verhaal. Zoals al gezegd is, de muziek zit technisch niet goed in elkaar.. En dat is jammer. En persoonlijk vind ik t ook vervelend als die verdomde rapper door zo'n nummer heen komt zaniken. Verder; prima muziek
|
![]() |
||
Citaat:
(alhoewel ik vind van wel) Ik blijf de originaliteit en creativiteit missen.
Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 17:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk naar RATM (funk, toch?) simpel, maar geniale gitaar- en bas-stukjes erin zitten... Moeilijk is niet evenredig aan mooi ;
|
ik was vergeten dat het slechtste aan linkin park nog wel die teksten zijn.
beetje zelfmedelijden gejank over hun moeilijke verleden ofzo.. hou ik echt niet van. niet dat ik van vrolijke teksten hou, maar dit zit zo glad in elkaar.. ik bedoel ik kan bij veel nummers al raden wat de volgende zin is. glad is echt het goede woord voor linkin park. niet ruig, niet cool, niet origineel, maar glad
||
Citaat:
De remix cd is niet van LP. een paar artiesten (2) hadden een remix gemaakt van een nummer van LP. Ze lieten het aan LP horen en toen kwam het idee om dus een remix cd te maken. LP heeft totaal nix gedaan maar toestemming gegeven(tenminste de platenmaatschappij want die willen geld zien) om van alle nummers remixen te maken. (ook oudere nummers voor Hybrid Theory(My December)) snape? nee? kut voor je ja? mooi zo en niet vergeten he ![]()
||
Citaat:
|
Ik herinner me nog toen dat velen ze goed vonden, terwijl ik me steeds afvroeg wat er zo goed aan was...Ze waren toen bekend met dat I'm about to break ding...Ik ben éénmaal niet aan dat soort dingen waar ze een slagzinnetje, of hele strofen aframmelen in een zucht...komt zo negerachtig over
SOAD, bizkit, (en andere alternatievere bands) die door veel mensen als wel goed worden beschouwd vind ik slecht om die reden... Ik hou echt niet van dat hiphop getinde metal...das puur een kwestie van smaak Korn vind ik bijvoorbeeld wel heel goed te beluisteren
||
Citaat:
|
SOAD is idd origineler, maar op hun voorlaatste cd (toxicity dacht ik), ergerde ik me ontzettend aan het aframmelen van hun tekst (wat ik opvat als een soort van verkrachting van hiphop elementen)
Het nummer toxicity vond ik anderszijds heel behoorlijk Ze zijn inderdaad stukken origineler ok, maar ik vind dat ze met der tijd zichzelf niet meer overtreffen
|
dit is een nutteloze discussie.
zie hier waarom: als je ze gaaf vind, komt dat omdat ze op tmf zijn geweest en ben je DUS een meeloper. als je zegt dat je ze kut vind, denk je stoer te zijn en ben je DUS ook een meeloper. kortom, je mag alleen van lp zeggen dat je de muziek niet leuk vind, maar ze wel origineel vind en o zoveel respect voor ze hebt. FUCK OFF! de muziek is kut, ze kunnen er niks van, en het is alleen voor het geld gemaakt. m'n aarsch met linkin park! ah nee, nou doe ik weer true.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Slipknot is bv een ander paar mouwen...Die zijn gewoon kut volgens mij Ik hou wel van stevige metal maar de stijl van SOAD spreekt me niet echt aan...Slipknot snakt gewoon naar aandacht (de reden waarom slipknot aan bod komt is omdat ik op het contrast wil wijzen tussen bands die niet aan mij besteed zijn (SOAD, Metallica ![]() Ik heb zelfs heel wat meer respect voor SOAD dan voor LP IK vat het gevoel in de muziek niet echt bij LP...SOAD valt af en toe wel mee
Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 14:50. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Goed, iemand die muziek mooi vindt, geeft daar een waardeoordeel aan. Een waardeoordeel is altijd subjectief, want het is niet zo, je vindt het zo. Goed, of je iets mooi vind of niet, dan kun je daar toch over discussieren waarom vind je het mooi, waarom niet? Waarom vind je het matig enzovoort, dan kun je daarover lullen? over smaak valt niet te twisten, maar over muziek wel. Bijvoorbeeld techniek, elke randdebiel weet wel dat slipknot een meer dan gemiddelde techniek bezit, en wat Ce-El-Wan al zei: Ze vegen iedereen moeiteloos van de kaart. Ze hebben dus wel techniek, kun je vinden vna niet, maar techiek kun je wel meten en is geen kwestie van smaak.
||
Citaat:
![]() [Edit] En technisch zijn ze nog niet zo slecht anders had ik dat wel als argument gebruikt
Laatst gewijzigd op 11-01-2003 om 16:52. |
![]() |
|
Linkin Park valt in dezelfde groep als Avril Lavigne... er zijn zoveel Pop liefhebbers zeg maar en die vinden dan dingen zoals Linkin park en Avril lavigne shit "goed" en dan beschouwen ze zich "alternatief" teminste zon gevoel heb ik bij dat soort mensen die naar avril lavigne en linkin park luisteren.... ik kan het natuurlijk fout hebben maargoed... Het valt absoluut niet te vergelijken met de "echte" metal/hard rock etc... bands.
het is gewoon pop met een rock tintje als je het mij vraagt, en zo commercieel als de tering. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kan iemand me helpen aan gratis bladmuziek van het liedje iridescent-linkin park annemarie-ju | 1 | 05-08-2011 20:21 | |
Muziek |
Linkin Park Rulessss $uperGirl | 138 | 14-11-2003 16:57 | |
Muziek |
Linkin Park achtig?? IvoS | 65 | 27-08-2003 16:26 | |
Muziek |
Linkin Park last europese tour af Carn | 39 | 04-06-2003 22:15 | |
Muziek |
Nieuwe Linkin Park cd gewilt? sTom | 57 | 07-03-2003 23:25 | |
Muziek |
Linkin park logo chursel | 2 | 11-09-2002 08:30 |