In alle opzichten dus idealistisch... Ik geloof in een betere wereld, in het goede in ieder mens, maar ook idealistisch ten opzichte van mezelf. Beetje naief soms, en ik streef altijd mijn idealen na. Sommige idealen zijn te hoog gegrepen, maar dan nog zal ik er -gevoelsmatig- altijd naar streven. Dus perfectionist en idealist in één
ik bloei pas op als er erge dingen om mij heen gebeuren (of met mij) omdat ik dan pas wakker geschud word en begrijp dat er een god is.
(eigenlijk heel erg in mijn ogen.. maarja)
Daarom noem ik mijzelf moonflower.. een bloem die bloeit in de nacht (ik heb eigenlijk geen verstand van bloemen.. maarja)
omdat ik vaak de indruk krijg dat ik langs de werkelijkheid heen leef. omdat dingen mij even heel erg boeien, en mij dan geleidelijk niets meer uit maken. omdat ik niet kan focussen op dingen die belangrijk/interessant zijn. omdat ik in mijn eigen wereldje leef. mijn werkelijkheid heeft precies 0 inwoners.
jah, tis moeilijk 1 woord! Maar wie hier kent de serie the wonder years? (jaren 80 ofzow) Kheb er weleens herhalingen van gezien toen ik nog wat jonger was.....(toen was voor mij die serie 'nieuw') maargoed dat meisje dus....daar heb ik wel wat van weg qua karakter uiterlijk ook wel. Anders kan ik het niet zeggen ben nogal moeilijk, lievig, scherp, onzeker
knuffels.....
21-01-2003, 19:23
Verwijderd
keihard
over het algemeen ben ik wel een goeie gast vind ik, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die ik bewust negeer me een ontzettend ijskoude klootzak vinden, maar daar ben ik dan ook wel weer een beetje trots op
ik ben niet zo schijnheilig om met mensen om te gaan waar ik niets van moet hebben