![]() |
||
Citaat:
"Soms als er een vrouw voorbij komt, ben ik wel eens bang dat ik een erectie zal krijgen, en om haar en mijzelf niet in verlegenheid te brengen spring ik maar snel even het koude water in. Soms komt er iemand voorbij waarvan ik zeker weet dat ik geen erectie zal krijgen, maar om niet onbeleefd te lijken spring ik toch maar snel even..." ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
gr SilverAngel
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heb je 'm ook aan Harriëtte laten zien? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En mócht het nou zo zijn dat er echt geen manier is om het te verbergen zal niemand er moeilijk over doen (tenzij het duidelijk is dat iemand expres met een erectie gaat rondlopen om die te showen, dat wordt niet op prijs gesteld), we zijn tenslotte allemaal mensen en zoiets kan nou eenmaal gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij had eerst gewoon een korte broek aan, maar deed die uit toen hij ging douchen (zijn vaak van die grote douche ruimten op naturistische campings dus iedereen doucht samen) en toen zag ik het... Verder eigenlijk nog nooit gezien, meestal hebben mijn neven 's ochtends hun broek aan, zodat je het niet kan zien en andere mensen ook... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mannen/jongens die niet aan naaktzijn gewend zijn, krijgen er misschien een erectie van... maar tja, mannen/jongens in landen waar het heel bijzonder is om een ontbloot onderbeen te zien, krijgen al een erectie van een vrouw in korte broek... 't is maar net wat de gewoonte is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar van zulke boxershort heb ik nog niet gehoord ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had er wel eens wat verhalen gelezen als klein nieuwchierig jongentje. Eerst ging ik me afvragen hoe het kwam, was ik ziek?
Maar toen bedacht ik me, ik denk nu aan sex!!! Als ik later ook sex heb, past hij er dan nog wel in? Een erg rare vraag, maar ik was nog maar klein... Ach, nu heb ik het zo een beetje elke dag en vind ik het echt zooooooo grappig als ik aan de eerste keer terugdenk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het kwam door juffrouw Hariette ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |