Advertentie | |
|
![]() |
|
the Vandals, Audio Karate en Tsunami bomb, in Vera, Groningen...in 1 woord: supergaaaaaaf! Alledrie waren ze heel goed, en de sfeer was perfect...volgende keer ga k ckers weer!
||
Citaat:
![]() Van Reel Big Fish weet ik nie zo veel meer eigenlijk, misschien omdat ik tijdens sugarcult zo door de war was geschud in de pit... |
![]() |
|
een award voor regionaal talent. Bekenden/vrienden van ons speelden daar. Nouja, kwart voor 2 speelde de band die we wouden zien, maar trein ging om 10 over 12 weg. mochten we mee met een busje. met zijn 13-enen in een bus waar maar 6 inmochten. En blowen daar, in die bus, dus dat was een gezellig boel
![]() Concerten waren ook wel goed
|
![]() |
Arkangel, angelcrew en death before disco
Sneek. Arkangel kwam niet wegens een sterfgeval, begrijpelijk. Death before disco(whatever that may be) was gewoonweg niet komen opdagen. resultaat, angelcrew speelde en ze speelden ook nog als backfire. was niet boeiend. half uur gezien. Born from pain. Als vanouds goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik stond helemaal vooraan tegen het hek...echt cool, alleen de eerste keer werden mijn ribben geplet ![]() ![]() Daarna heb ik gewoon vrolijk mee staan pitten ![]() ![]()
|
Pinheadz
Het was heel erg gaaf, zanger was nogal stronken, was echt leuk!!!! KAnnik iedereen aanraden, ze spelen punkcovertjes van oa. ramones en heideroosjes, maar spelen ook nummers van hunzelf... was echt KEWL!!!!! (wel beetje moe nu...) ![]()
|
Verwijderd
|
Horna/Celestia/Salacious Gods/TAAKE
Hengelo, Metropool, 22 November 2002. Opende met Salacious Gods, BM van Nederlandse bodem. Was leuk om aan te horen, maar het pakte niet. Daarop kwam Celestia, ik hoor Ancient achtige Black Metal met een verwijfde line-up en krampachtige bewegingen van de zanger(es?) . De muziek zelf was redelijk, niet bijzonder, maar de podium-act heeft het de das om gedaan. De organisator baalde volgensmij best wel van deze band. Toen Horna, verassend. Black Metal in de stijl van Hellhammer en Celtic Frost, alleen met een wat nieuwer jasje. Dit was het eerste leuke concert van die avond, zou ze zeker nog wel eens willen zien. Toen TAAKE. Dit was kortgezegd het beste BM-concert wat ik gezien heb. Weinig woorden voor. ![]() Het was wel wat rauwer en simplistischer dan op de platen zelf, waar het wat meer zwevend en atmosferisch is, maar live kwam dat wel goed uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ook heel erg applaus voor het 'sexy' heupgeschud van Josh. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brandtson in the Winston a'dam.
Was een avond voor een lokaal radiostation ofzo, en er speelden wat lokale bandjes. Ik heb Fort Nox of Knox oid gezien, hoe dan ook het was zwaar niet leuk. Dan weer metalcore ofzo dan weer ska erdoor en dan 2 mannetjes die rapten en 1 die schreeuwde. Geluid stond ook hard en dat was dus niet leuk. Brandtson was een uitzondering die avond. Ze zouden eerst ook spelen met vladimir en streel maar ze hadden er maar een radioavond van gemaakt. Enige buitenlandse band dus. Was te merken, er liepen echt zowat alleen maar amerikanen in de zaal. Nou iig, het was echt goed. Ik heb veel van hun albums en de laatste ep kende ik al erg goed, en daar speelden ze veel van. Ze speelden maar heel even, ik denk een minuut of 25 maar het was echt heel de tijd geweldig. Nou ja, het zal wel komen doordat ik ze cool vind, maar ze speelden voor mijn gevoel erg goed, strak en ja,. gewoon geweldig, ik stond heel vaak te lachen zeg maar van blijheid. En dat heb ik niet zo vaak. Na afloop shirtje gehaald en de EP dan maar in het echt. Shirtje bleek te groot maar daar kwam ik later pas achter. Nog met de zanger gepraat hij was heel aardig en de bassist stond buiten en die wilde mn poster wel signeren. Groupieheid alom. |
![]() |
|
uhm.......The Datsuns met Mass als suprise act in de vera!!
![]() uhm.....Mass speelde als eerst...had geen idee wat voor bandje dit was maar het was zeer vermakelijke en strak gespeelde rock ala Queens of the stone age of white stripes maar dan met een hele koele zangeres! ![]() daarna the Datsuns.....tja das altijd feets het...lekkere scheurende gitaartjes met lekkere zang eroverheen......twas mijn een avondje wel! ![]() duzzz
|
Gisteravond.
Sick on the bus + Strychnine Eerst strychnine. Onder leiding van een veel te veel bier-drinkende mafkees die regelrecht uit een tekenfilm lijkt te zijn gelopen maken ze snelle punk met wat hardcoreinvloeden. Het was een bont gezelschap, de gitarist leek verdacht veel op die van sum 41, de andere gitarist leek op onze CHAOS en de bassist die , tja, die leek gewoon op een accountant uit India. Aardig concertje, opvallend was dat ze voor 5 euro wiet een t-shirt wouden ruilen. De 'gegen bush' t-shirts vonden gretig aftrek. Volgende band dan maar. Sick on the Bus. SNelle Old School Hardcore met punkinvloeden. Dat moest het doen gister. Met een bassist die eruitzag alsof hij zojuist 7 jaar op een onbewoon eiland woonde en kleding dat al 10 dagen in een riool ligt te rotten als dagelijks kostuum verheven heeft. Op zich een aardig bandje, met enkele aardige songs, en de moshpit begon eindelijk een beetje te komen. Maar goed, het was hap-slik-weg. aardig concert. Bierdrinken.
|
2 weken terug 25 jaar bullit:
dinsdag: Acid Junkies: wel aardig, alleen niet echt leuk om naar te kijken en dansen is niet zo aan mij besteed Rik/Arie/Victor/Guido: alleen eerste deel gezien helaas, erg gave improvisatie muziek, foto: ![]() woensdag: 69charger: niet op komen dagen helaas Red King Rising: mja wel aardig, niet echt bijster boeiend....zanger von ik maar irritant figuur Peter Pan Speedrock: erg gaaf optreden. maar bij boxen staan was echt niet te doen...en de hitte was te erg. foto: ![]() donderdag: dj robob en dj godeville: enorm rustige avond, muziek was wel relaxed, maar ben al snel weer weggegaan vrijdag: Black Milk> tja zelf gespeeld Lets Quit: ik hou niet van ska, maar dit was toch wel leuker dan alle andere skazooi die ik ooit aangehoord heb. Invloed van alchohol niet uitgesloten.. zaterdag: Twang> niet gespeeld? Suimasen> ligt goed in het gehoor, zang was niet echt toegevoegde waarde hier en daar, maar goed zeker wel mooi. Stuurbaard Bakkebaard> mooie afsluiter van deze week...gaaf optreden en enorm leuk sfeertje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |