Citaat:
AngelEyez schreef:
Ik heb ook precies hetzelfde. M'n leven is echt nix op dit moment. Ik ben 17 maar heeb nog steeds geen diploma, school waar ik nu mee bezig ben (nog steeds havo, avondschool) kan ik ook weer mee gaan stoppen want ik heb er helemaal nog nix aan gedaan. Maar wat moet ik zonder diploma? Ik heb echt geen zin om nu al te gaan werken en dat voor de rest van je leven ik weet echt niet wat ik wil gewoon. Ik zit vanaf de zomervakantie al thuis elke dag halve dag op bed liggen enzo ik doe echt nix nuttigs maar ik weet ook niet wat ik wil doen. Omgeving haat ik hier ook. Altijd dezelfde mensen enzo. Ik blow elke dag geen id hoe ik daar mee kan gaan stoppen dan voel ik me helemaal klote en ik voel me alleen gelukkig als ik heb geslikt.
Ik haat hoe ik geworden ben, ben veel stiller geworden was eerst drukker en spontaner en ik haat mezelf echt.
Ik zou echt willen dat ik idd naar een ander leven kon, dat ik m'n school had gehaald ik 1x, dat ik nu op HBO zat ofzo andere omgeving en vrienden. Toen ik 9 was zijn we verhuisd en ik ga me echt heel vaak voorstellen hoe m'n leven nu geweest zou zijn als we niet verhuisd waren en dan voel ik me echt alleen nog maar kutter.
Ik heb soms ook wel dan word ik echt zo gek al die gedachten in m'n hoofd dan zou ik echt willen dat ik mezelf gewoon uit kon zetten voor een tijdje tot het weer goed was allemaal.
Ik kan zo nog wel een uur doorgaan maarja lekker interessant. Maar ik vind het toch wel goed om te weten dat ik niet de enige ben die een beetje zo denkt.
|
Misschien dat voor jou zo'n highschool jaar naar het buitenland wat is?
Ander land, andere mensen, andere cultuur, andere mensen.
Hoeft nie perse amerika te zijn, kan ook australie ofzo zijn, is wel prijzig, maar toch..
k heb me er intussen ook voor ingeschreven. Ik ga dat na de havo doen, maar misschien op dit moment iets voor jou?
De organisatie waarbij ik me heb ingeschreven is Travel active.