Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
van onderaf
![]() suusjuhh |
![]() |
|
ik heb vandaag een soort lapjesbroek-achtig exemplaar aan, van de backstage, de een is spijker vlak, de ander is rib-vlak. daarboven heb ik een shirt met nepbont (duh!)
![]() ![]()
|
![]() |
- Zwarte sokken
- Donkerblauwe wijde broek - Zwart ondergoed - Zwart truitje met spaghettiebandjes - Zwart truitje met lange mouwen - Donkerblauw truitje met korte mouwen met aap erop - Haar in 2 'knotjes' en 2 schuifspeldjes in mn voorste plukken zeg maar - Sieraden - (nog) geen make-up
|
Verwijderd
|
Geweldige, niet te omschrijven broek van W & LT (ok, poging tot: Hij is zwart met aan de onderkant vlammen, van boven strak en van onder vrij wijd, met rond de heupen oranje en rode 'stekels'
Shirtje van Nolita, wit 'kapot gescheurd' met transparante laagjes en rode bloedletters voorop: I don't hate en achterop : I love Zwart vestje van Replay Zwarte Quickgympjes met witte strepen Haar gestraight, in een quasi nonchalante staart (is in een merkenbui vandaag ![]() |
![]() |
|
leren gympen,
zwarte "stoere" broek (met allemaal zakjes en zelfs 1 voor je mobiel) zwart shirtje met soort lichtbruine streepjes en "onzichtbare" glimletters en paars ondergoed ![]()
|
![]() |
zwarte wijduitlopende broek
zwarte velourse kokerrok erover knalroze longsleeve lichtbruine sokken met rode hartjes ![]() haar in 2 staartjes horloge kettinkje met sterretje wit spike-halsbandje owjah, een zwarte klik-riem met rode sterren make-up : 2 zwarte lijntjes vanaf mn bovenste en onderste oogleden die een stukje verder bij elkaar komen ![]() en 3 stipjes schuin onder mn rechteroog.. |
![]() |
|
|