Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit> gehele line up is trouwens Arkangel Angel crew Dead before disco (whatever that may be) edit 2 > en dit is er in iduna de zaterdag> Noordschok Hardcore editie + Born From Pain Hardcore Dit word een hardcore- en metalshowcase met vier bands. In Iduna is de hardcore-editie met als publiekstrekker Born From Pain. Ze doen vier podia aan en de finale vindt plaats in de Oosterpoort. Wij hebben de kick-off. De hoofd act, Born from Pain, komt speciaal uit de studio naar Iduna. We hebben de live try-out van de nieuwe cd, een vette primeur in iduna. Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 18:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Burning Soul, 17/01/03, Boekel, Zaal de Knip, www.burningsoul.nl
Antiflag, 20/02/03, Tilburg, 013 Verder nog nix op het programma staan. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
The Datsuns - 11 februari, Melkweg The Residents - 9 maart, Melkweg en DAC is heel vet idd
||
Citaat:
nah... nou week het niet meer... ik ga trouwes naar: taproot volgende week woensdag en naar 1208 en guttermouth 20 februari... en dus ook naar sandwedged... kwil ook wel naar andere dingen maar ik MOET sparen.. ooh en als de rx bandits in mei komen dan ga ik dar ook heen en ook naar nerf herder in juni of juli...
|
22 jan acdaendemunnik oosterpoort groningen
4 feb counting crows heinekenmusichall amsterdam 5 feb turin brakes bovenzaal paradiso amsterdam 9 feb the clarks ergens in denhaag 11 feb acdaendemunnik circustheater scheveningen 16 feb saybia 013 tilburg
||
Citaat:
![]() ![]() ennuh rx bandits wil ik ook heen, en mad caddies moeten ook rond april weer hier zijn dus dat lijkt me vanzelfsprekend... nerf herder wil ik ook nog wel een keer.. en wie weet gak ook wel naar sparta in november ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() misschien dat ze nog meer in Nederland komen, want de tourdates waren nog niet compleet. en Antero gaat ook meespelen *vrolijk is*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geluidsoverlast bij concerten Trimm Trabb | 23 | 30-05-2010 23:50 | |
Muziek |
Rock Werchter 2005 Help Valentijn | 500 | 24-06-2005 17:48 | |
Muziek |
Hiphop concerten, releases etc. Tha miss Cazzz | 199 | 01-03-2004 19:58 | |
Beleidszaken |