Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
>Het is misschien wreed tegen over de kat, maar de kat je vijver laten leeg vissen is dat dan niet wreed voor de vissen? Mijn vissen hebben en emotionele waarde(sommige mensen houden van honden, sommige van hun hamster en zo is er ook een groep die van hun kat houdt). Maar ik heb nog geen antwoordt op mijn vraag dat jij een schade vergoeding wil betalen.
die kat doet alleen wat zijn instinct em zegt.
dat kan je neit veranderen.
en een kat binnenhouden is bijna gelijk aan die kat een klotleven garanderen.
meeste katten meoten er eens uit.

maar ik ben van mening dat de eigenaar van de "vissies" ervoor moet zorgen dat die beesten goed beschermd zijn.

als jij je vijver iets dieper maakt, kan de kat er al niet meer bij.
katten haten over het algemeen water.
behalve die van ons, die staat altijd te smeken voor de douchecabine of die ook mag

maar geloof mij maar hoor, als jij mijn kat zou schieten, denk ik dat je niet te dicht bij me meot komen.
heb je een groot probleem.
dan laat ik je die buks opeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2003, 12:24
Evito
Evito is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
onze buurman heeft wel eens op onze kater geschoten.. hij moest met verband om lopen.. maar op 'n dag istie verdwenen 't was zo een prachtbeesje.. maarja.. we hebben geen bewijs tegen onze buurman..
wat een klootzak
heb je geen vader die hem eens in elkaar wil timmeren dan?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2003, 21:34
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Havock schreef:
behalve die van ons, die staat altijd te smeken voor de douchecabine of die ook mag
Lekker met de kat in bad
Oud 02-02-2003, 10:29
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Lekker met de kat in bad
we hebben geen bad.

alleen een douche.
maar hij doet het alleen als ie merkt dat iemand lekker warm douched
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:10
digitalbath
digitalbath is offline
hm.. me hakbijl pakken en terug slachten
[of zo'n scream ding is ook wel leuk]
Oud 02-02-2003, 21:56
Verwijderd
ohw ja; kees.

goeie kans dat er "in dat geval" met oud en nieuw een nitraatbom in die vijver gaat
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 11:25
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Havock schreef:

maar ik ben van mening dat de eigenaar van de "vissies" ervoor moet zorgen dat die beesten goed beschermd zijn.

>Moet de eigenaar er maar voor zorgen dat die kat niet in mijn tuin komt, maar ik heb al een oplossing: ik koop gewoon een valse hond die de kat wel opvreet. Ik heb dan niks gedaan, en het was de instinct van de hond.

als jij je vijver iets dieper maakt, kan de kat er al niet meer bij.
katten haten over het algemeen water.

>ja ik maak die vijver dieper zodat de kat in de vijver glijd en vervolgens verzuipt, ook een oplossing

maar geloof mij maar hoor, als jij mijn kat zou schieten, denk ik dat je niet te dicht bij me meot komen.
heb je een groot probleem.
dan laat ik je die buks opeten.
>Dan laat ik je eigen kat opvreten.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
>Dan laat ik je eigen kat opvreten.
you and what army?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 16:08
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
jensk schreef:
In ieder geval niet op groenlinks stemmen.
Juist wel, want die zijn tegen de plezierjacht (net als de SP).
Oud 03-02-2003, 16:30
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik ben bang dat ik een officiele waarschuwing krijg als ik dat verwoor op deze site.

Hij zou het iig overleven, maar voor de rest van zijn leven verschrikkelijk mismaakt zijn, wie weet mist ie wel een poot (De jager dus)

Ik zou bij hem voor de deur gaan staan (Met een honkbalknuppel ) En ik zou de deur inslaan, en wat er dan gebeurt......

Dat zien we na de reclame
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 19:23
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Cube schreef:
Ik ben bang dat ik een officiele waarschuwing krijg als ik dat verwoor op deze site.

Hij zou het iig overleven, maar voor de rest van zijn leven verschrikkelijk mismaakt zijn, wie weet mist ie wel een poot (De jager dus)

>Waarom nou je z'n persoon die een kat van de buren afschiet een jager? De jacht heeft hier niks meer te maken.(Net als je een dief een groenteboer noemt)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:23
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
kees17 schreef:
>Waarom nou je z'n persoon die een kat van de buren afschiet een jager? De jacht heeft hier niks meer te maken.(Net als je een dief een groenteboer noemt)
Een jager is in mijn ogen een onmens, diegene die mijn kat doodschiet is ook een onmens (En een dood mens maar dat terzijde)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Cube schreef:
Een jager is in mijn ogen een onmens, diegene die mijn kat doodschiet is ook een onmens (En een dood mens maar dat terzijde)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 18:07
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Cube schreef:
>Cube je haalt 2 dingen door elkaar jagers schieten niet op huiskatten(wel op verwildere katten, maar dat mag). Jij mag mischien wel denken dat iedereen met een geweer een jager is maar dat is niet zo.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:11
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
>Cube je haalt 2 dingen door elkaar jagers schieten niet op huiskatten(wel op verwildere katten, maar dat mag). Jij mag mischien wel denken dat iedereen met een geweer een jager is maar dat is niet zo.
ja; verwilderde katten zijn "de pest".

kijk maar naar australië.

erg veel roofdierwen zijn daar niet.

je hebt de dingo, en je hebt krokodillen.

maar dingo's zie je vooral bij rotsen/begroeiing, en kroks in het water.

buiten hun terrein is zo een verwilderde kat (behoorlijk grote kitties :/ ) dus praktisch een apex-predator

geen/weinig concurrentie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 17:40
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Moet de eigenaar er maar voor zorgen dat die kat niet in mijn tuin komt, maar ik heb al een oplossing: ik koop gewoon een valse hond die de kat wel opvreet. Ik heb dan niks gedaan, en het was de instinct van de hond.
Kijk, dát vind ik nou erg nobel van je, dat je een valse hond adopteert omdat je hem een beter leven gunt. Andere mensen zouden zo'n hond gewoon afmaken.
Oud 06-02-2003, 18:01
Verwijderd
Ik heb een beetje het onderwerp zitten lezen, we hebben zelf ook koi karpers en katten vind ik elf geweldige beestjes (tenzij ze als ik op sta aan mn trui blijven hangen met hun nageltjes).

Jullie hebben het de hele tijd over "als de kat die vissen opvreet dan..."

Laten we de rollen eens omdraaien...Stel: iemand heeft een aardige vijver met minder aardige pirahna's. Kat komt denkt: "ha visjes", spartelspartel, weg kat. Ga je dan als eigenaar van wijlen je kat ook zijn piranha's (ik wilde bijna typen*verzuipen *) vangen en laten uitdrogen? Of, weet ik het, tegen de muur smijten, rattengif in het water gooien of zo?

(ok dit is misschien een wat rotte vergelijking, maar doe er eens wat mee)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Kijk, dát vind ik nou erg nobel van je, dat je een valse hond adopteert omdat je hem een beter leven gunt. Andere mensen zouden zo'n hond gewoon afmaken.
ik denk dat de katten neit eens in de buurt van die tuin zouden komen.

hoef je nog niet eens een valse hond te hebben
alleen maar een hele actieve.

en wat de piranhas beteft; ik zou enkele sideralen in dat water gooien
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 20:57
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hey kees17, sorry dat ik het zeg, maar tot nu toe heb je je nou niet bepaald sociaal gedragen op dit forum. jagen, eizoeken (baby-vogeltjes uit hun nest pikken terwijl de ouders weg zijn, boe!!! strafpunten!!!), katten vanwege hun instinct doodschieten alleen maar om je vissen te beschermen, kraaien en eksters naar die grote vogelkooi in de hemel helpen omdat het er zogenaamd teveel zijn , (figuurlijk) de vlag uithangen omdat de vossenjacht weer is toegestaan, en zo kan ik nog wel even doortikken. Kunnen we misschien iets meer rekening houden met de gevoelend van onze medeforummers???
Dank je wel. Goedenavond. Slaap lekker.

Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 21:00.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 21:13
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Hey kees17, sorry dat ik het zeg, maar tot nu toe heb je je nou niet bepaald sociaal gedragen op dit forum. jagen, eizoeken (baby-vogeltjes uit hun nest pikken terwijl de ouders weg zijn, boe!!! strafpunten!!!), katten vanwege hun instinct doodschieten alleen maar om je vissen te beschermen, kraaien en eksters naar die grote vogelkooi in de hemel helpen omdat het er zogenaamd teveel zijn , (figuurlijk) de vlag uithangen omdat de vossenjacht weer is toegestaan, en zo kan ik nog wel even doortikken. Kunnen we misschien iets meer rekening houden met de gevoelend van onze medeforummers???
You go girl!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 11:21
hodelahitie
hodelahitie is offline
zeker na de politie... als ik hem zelf iets doe krijg ik daar weer problemen meej... maar kzou hem echt wel doodwensen... ze moeten toch gewoon van mijn dier afblijven???
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 01:40
Verwijderd
Ik zou alle mogelijke procedures tegen hem beginnen die mogelijk zijn, er ervoor zorgen dat hij vijf jaar later nog moet betalen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 21:41
kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Hey kees17, sorry dat ik het zeg, maar tot nu toe heb je je nou niet bepaald sociaal gedragen op dit forum. jagen, eizoeken (baby-vogeltjes uit hun nest pikken terwijl de ouders weg zijn, boe!!! strafpunten!!!),
>Dus jij vind eizoeken en jagen a-sociaal gedrag? Misschien ben je dingen zoals nazorg enz vergeten.

katten vanwege hun instinct doodschieten alleen maar om je vissen te beschermen

>Ik het het zo vaak gezegt dit is het laaste redmiddel, als de eigenaar er voor zorgt dat de kat niet meer in de buurt van mijn vijver komt is er niks aan de hand. Maar doet de eigenaar er niks aan en de kat komt steeds weer en haalt er nog meer vis uit dan kan het weleens over zijn voor die kat.(maar dit heeft helemaal niks te maken met de jacht).

, kraaien en eksters naar die grote vogelkooi in de hemel helpen omdat het er zogenaamd teveel zijn , (figuurlijk) de vlag uithangen omdat de vossenjacht weer is toegestaan, en zo kan ik nog wel even doortikken. Kunnen we misschien iets meer rekening houden met de gevoelend van onze medeforummers???
Het spijt me dat ik nog wat geef om weidevogels en andere fauna die het nu zwaar hebben te leiden onder de vos en kraaiachtigen. En dat ik voor een evenwichtige en gezonde fauna ben.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:32
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Als iemand het ooit in z'n botte harses haalt om ook maar met éen kwaadwillende vinger aan onze poes te komen, dan:

-man:
knoop ik 'm aan z'n ballen op aan een hoge boom

-vrouw:
knoop ik 'r aan d'r tieten op aan een hoge boom
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:47
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Pedro Hermano schreef:
Als iemand het ooit in z'n botte harses haalt om ook maar met éen kwaadwillende vinger aan onze poes te komen, dan:

-man:
knoop ik 'm aan z'n ballen op aan een hoge boom

-vrouw:
knoop ik 'r aan d'r tieten op aan een hoge boom
En dan staan ze voor je en durven ze niks meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 23:45
Pedro Hermano
Pedro Hermano is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Heb je m'n gezicht wel eens gezien? Dan sta je als aan de grond genageld.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 10:04
Verwijderd
kees begrijp katten niet.

katten kan je net leren dat ze niet in huis -MOGEN- zeiken.

maar voor de rest doen ze waar ze zin in hebben.

Citaat:
kees17 schreef:

hmz; ondanks dat het op iemand anders is gericht, denk ik niet dat er veel mensen hier in de buurt zijn die bij mijn "skills" in de buurt komen.

zeker niet wanneer ik pissed off ben .

en als die persoon me wil aanklagen; go ahead.
ik zorg wel voor een waterdicht alibi
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 11:44
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Just watch & see
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 13:17
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Het spijt me dat ik nog wat geef om weidevogels en andere fauna die het nu zwaar hebben te leiden onder de vos en kraaiachtigen. En dat ik voor een evenwichtige en gezonde fauna ben.
Maar natuurlijk! Hoe kon ik zo stom zijn??? Het is echt fan-tas-tisch dat je je zo inzet voor het welzijn van de natuur, en dat daar offers voor nodig zijn, zoals, ik noem maar wat hoor, het leegroven van nesten, uitmoorden van kraaien en eksters (is niet toegestaan, maar een kniesoor die daar op let) en het af schieten van katten, tja... dat is héél begrijpelijk.

En voor het geval je hed niet doorhad: ik ben dus sarcastisch

Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 13:34
kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Maar natuurlijk! Hoe kon ik zo stom zijn??? Het is echt fan-tas-tisch dat je je zo inzet voor het welzijn van de natuur, en dat daar offers voor nodig zijn, zoals, ik noem maar wat hoor, het leegroven van nesten, uitmoorden van kraaien en eksters (is niet toegestaan, maar een kniesoor die daar op let) en het af schieten van katten, tja... dat is héél begrijpelijk.

En voor het geval je hed niet doorhad: ik ben dus sarcastisch
>Ik roof geen nesten leeg(alleen dan in de eizoektijd en dan alleen kievitnesten en daarna begint de nazorg.) Ik schiet weleens een ekster en kraai dood omdat er te veel zijn, maar ik bent tegen het uitmoorden van een soort. Er moet wel een paar dieren worden afgeschoten tot het evenwicht weer bereikt is(dat afschieten moet wel elk jaar gebeuren anders groeit de populatie weer teveel). En waar heb je gelezen dat ik ooit een kat heb dood geschoten?Ik heb alleen gezegt dat er een kat bij mijn vijver zit en leegt haalt en de eigenaar wil er helemaal niks aan doen. Dan kan ik weleens die kat vangen en afmaken, want ik laat die kat mijn vijver niet leeg halen. Maar ik heb een net over mijn vijver en ik hebt niet zoveel last van katten, dus slaap maar gerust want ik heb nog nooit een kat naar de andere wereld geholpen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
>Ik roof geen nesten leeg(alleen dan in de eizoektijd en dan alleen kievitnesten en daarna begint de nazorg.) Ik schiet weleens een ekster en kraai dood omdat er te veel zijn, maar ik bent tegen het uitmoorden van een soort. Er moet wel een paar dieren worden afgeschoten tot het evenwicht weer bereikt is(dat afschieten moet wel elk jaar gebeuren anders groeit de populatie weer teveel). En waar heb je gelezen dat ik ooit een kat heb dood geschoten?Ik heb alleen gezegt dat er een kat bij mijn vijver zit en leegt haalt en de eigenaar wil er helemaal niks aan doen. Dan kan ik weleens die kat vangen en afmaken, want ik laat die kat mijn vijver niet leeg halen. Maar ik heb een net over mijn vijver en ik hebt niet zoveel last van katten, dus slaap maar gerust want ik heb nog nooit een kat naar de andere wereld geholpen.
de eigenaar KAN er niks tegen doen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 19:30
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Havock schreef:
de eigenaar KAN er niks tegen doen
Je kan bv de kat binnen houden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef:
lees mijn vorige posts.

die van ons smeren em dan wel via het dakraam; of als in de zomer de deur openstaat...

jeeez, enig idee hoe snel die beesten zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 08:40
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ja! Bij ons is ook zoiets aan de gang, m'n zusje heft gerbils op haar kamer en we proberen de katten beneden te houden, maar ze weten op één of andere manier toch weg te glippen...
Oud 11-02-2003, 08:49
kees17
kees17 is offline
Citaat:
Havock schreef:
lees mijn vorige posts.

die van ons smeren em dan wel via het dakraam; of als in de zomer de deur openstaat...

jeeez, enig idee hoe snel die beesten zijn?
Dakraam dicht doen of gaas er voor.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 09:13
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef:
Dakraam dicht doen of gaas er voor.
Jij hebt duidelijk geen verstand van katten, geloof me die beesten kunnen zelf nog uit alcatras ontsnappen (die van ons verstopt zich op de vensterbank achter de grodijnen aan de andere kant van de kamer. Als we dan de kamerdeur opendoen springt ze van de vensterbank, mept de gordijnen opzij, racet door de kamer en rent naar buiten voor je met je ogen kan knipperen (en je kan toch moeilijk voor de rest van je leven binnenbliven...)
Oud 11-02-2003, 13:17
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kees17 dacht niet echt na toen hij schreef:
Je kunt een kat niet binnenhouden, dan wordt zo'n beest langzamerhand compleet gestoord, net als een mens dat verplicht z'n hele leven binnen moet blijven.
Oud 11-02-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
wat een klootzak
heb je geen vader die hem eens in elkaar wil timmeren dan?
me pa en me broer geven niet zo heel veel om de poezen bij ons.. dusja.. dat kunne we wel vergeten.. maar we hebe nu 2 nieuwe.. een rooie en een lapje.. en dat lapje krijgt als het goed is in april kleintjes das altijd lief hoor..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:47
flipm0
flipm0 is offline
dat is gebeurd bij mijn kat
die mongool die dat had gedaan die schoot mijn kat met een luchtbuks in zijn poot , ze heeft pinnen gehad en ze leeft gelukkig nog

IK HAAT EN DAN OOK ECHT HAAT DIERENMISHANDELING!!!!!!!!

kan er zo boos over worden!!! die dieren kunnen niks terug doen vuile schoften dat het zijn!!!!
Oud 12-02-2003, 14:21
SuperSanne
SuperSanne is offline
Je moet dan ook echt veel lef hebben hé? Het he-le-maal in je eentje met slechts een luchtbuks als wapen, het tegen zo'n gigantische, levensgevaarlijke vleesetende kat opnemen... petje af, hoor! (maar niet heus)
Reageren

Regels voor berichten