Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb er nog enkele dancehits van 90-96:
Tokyo Ghetto Pussy- Everybody on the floor Cap.Hollywood Project- Flying high Scatman John-Scatman 2fabiola- lift u up Mark'oh- Tears don't lie Ini Kamoze- Here comes the hotstepper Corona- the rythm of the night Capella- Move on baby Bucketheads- The bomb Ace of Base-The sign, all that she wants
||
Citaat:
![]() ![]() nah ik zal die mc hammer proberen maar volgens mij vond ik die toen al nie leuk...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Er liepen 2 verslaafden zo maar over straat
De een vroeg aan de ander weet jij misschien hoe laat Hoe laat komt hier de bus, hoe laat komt hier de bus Hoe laat komt hier de bus, toen zei die ander dus Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Eventjes geduld nog, want het busje komt zo Er lagen 2 verslaafden samen in de goot De een was half levend en de ander half dood Toen kwam er een agent aan die vroeg, wat moet dat hier Wij wachten op ons busje dat komt over een kwartier Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Eventjes geduld nog, want het busje komt zo Er dachten 2 verslaafden alleen maar aan de spuit En bij het oversteken keken zij dus niet goed uit Daar kwam de methadonbus die hen beiden overreed De andere junks maar wachten want hun busje kwam too late Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Eventjes geduld nog, want het busje komt zo Er stonden 2 verslaafden voor de poorten van de hel Ze wilden graag naar binnen en ze trokken aan de bel De duivel deed hen open en zag die twee daar staan Hij zei, nog even wachten want het busje komt er aan Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo Eventjes geduld nog, want het busje komt zo
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Liefde & Relatie |
ik weet t eecht niet meer:( doornroosje | 46 | 09-12-2005 14:04 | |
Lifestyle |
commentaar topic vixen | 500 | 28-08-2005 20:36 | |
Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 15:23 | |
Psychologie |
Ik voel me kut Noddy | 6 | 26-01-2005 00:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |