Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 11:37
doornroosje
doornroosje is offline
Heey..ik heb even een probleempje..naja probleempje..eigenlijk is het wel een groot probleem..het zit namelijk zo..Ik heb nu al ongeveer 1,5 jaar een heeele lieve vriend..alleen ik heb zo het gevoel dat ik hem de laatste tijd steeds minder leuk ga vinden..ik mis gewoon soms dingen bij hem, hij is naar mijn gevoel niet echt spontaan. Ik heb het daar al eens met hem over gehad, dat ik vond dat er veel van mijn kant kwam maar dat was volgens hem niet helemaal zo. Maar na dat gesprek belde hij wel vaker enzo..Hij woont trouwens nu niet meer bij mij in de buurt omdattie studeert in een andere stad, ik zie hem dus alleen in het weekend. Maar het erg komt nu dus, ik was laatst bij hem (op zijn studentenkamer) en toen kwam dus een vriend van hem langs, die ik nog nooit had gezien en het klikte echt gelijk! Ik bleef maar 1 nachtje, dus heb die vriend verder nooit gezien en ook niet meer aan hem gedacht. Maar nu was hij laatst jarig, en toen was die vriend er ook. En het was echt zoooo gezellig gewoon! Na die tijd voegde hij me op msn toe en we hebben echt superveel gepraat..echt heel leuk. Hij is zo grappig en we hebben echt veel dingen gemeen, haast eng gewoon..haha..maarja hij is dus zó anders dan met m'n vriend, ik heb zo het gevoel dat hij net dat gene heeft wat ik in m'n vriend mis..Ik weet echt dat dit heeeeeel erg fout is..maar ik kan er niks aan doen..Ik vind t echt heel erg k*t, want ik weet nu echt niet wat ik moet doen...ik hou ook van m'n vriend en we hebben al zo lang, en zoveel mee gemaakt. En die vriend van hem ken ik pas net..pffttt ik voel me ff heel erg kut nu en weet echt niet wat ik moet doen..
sry voor het lange verhaal, maar ik moet t gewoon ff kwijtt
wat moet ik doennN?!!?!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2005, 11:39
Verwijderd
uitmaken en naar die ander hollen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:45
Poeperd
Poeperd is offline
Je kan niks met die jongen beginnen. Ten eerste omdat het de vriend is van jouw vriendje, en ten tweede omdat je nog niks van hem weet. Als je nu iets met hem begint zet je die vriendschap op het spel en je relatie is sowieso over. Grote kans dat je er dan later achterkomt dat je je vriend mist of dat die jongen niet zo aardig blijkt te zijn als je dacht. Of die jongen is het snel zat omdat hij zijn vriendschap terug wil. Er zijn teveel risico's dat je geen van beide meer hebt als dit alles over is.

Verder is het heel logisch dat je op deze jongen valt. Je hebt wat problemen met je vriend, dan ben je sneller 'vatbaar' voor leuke jongens.

Als ik jou was zou ik die jongen wat minder spreken en met je vriend praten over jullie problemen. Als jullie al 1,5 jaar hebben zou ik dat niet zomaar op het spel zetten voor de eerste de beste jongen die langskomt.
Oud 26-11-2005, 13:36
I C U
I C U is offline
Als je het uitmaakt, moet je dat doen omdat je niet meer met je vriend verder wil, of gewoon geen gevoelens meer voor hem hebt. En als ik jou was zou ik dan echt niet meteen naar die ander toerennen, omdat dat a) niet lief is tegenover je vriend en b) sowieso een weinig handige zet omdat je waarschijnlijk nog met je dan ex-vriend bezig bent. Daarbij ken je die goser niet goed en de rest heeft Poeperd al gezegd.

Praat sowieso met je vriend over wat je dwars zit, dus over wat je mist bij hem. Praten kan geen kwaad, dan weet hij in elk geval hoe het zit, en ben jij het kwijt.

Sterkte in elk geval
Oud 26-11-2005, 13:40
Iduna
Iduna is offline
De duur van de relatie moet geen reden zijn om het niet uit te maken. Het is normaal dat het niet meer zo leuk (of weet ik wat) is als eerst. Ga bij jezelf na of je wel bij hem wilt blijven.

Ik zou het, als ik jou was, uitmaken en voorlopig single blijven.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 14:44
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
allebij neuken, kijken wie leuker is, en dan een van de 2 dumpen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:07
Al Murphy
Al Murphy is offline
Als je het even omdraait lijkt het allemaal nog veel kanslozer.

Die kerel (die je één keer hebt gezien) is blijkbaar een hele goeie vriend van jouw vriend.
Maar wat voor een klootzak zou hij wel zijn, t.o.v. jouw vriend, als hij dan ook maar meteen zijn lief zou inpakken?

En stel dat je hem meeneemt naar een feestje van jou, en die lieve, leuke vriendin van jou die hij nog nooit eerder heeft gezien, is er ook? Als het zover is heeft hij al duidelijk laten zien dat het hem niet stoort om van wederhelft te wisselen, en jou op die manier in de kou te laten staan.
Oud 26-11-2005, 15:12
marzo
marzo is offline
even afwachten gewoon... niet te overhaast een beslissing nemen.. minder msnen met die "vriend" van jou vriend.. op het begin lijken nieuwe mensen altijd leuker dan dat ze echt zijn!!!! en tsjah.. op msn kan iedereen leuk doen.. is heel easy
Maar... geef je vreind nog een kans en praat met hem... en als je echt geen kans in jullie relatie meer ziet uitmaken... maar niet te snel uitmaken
GOOOOOOOOD LUCK
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:41
elledc
elledc is offline
Citaat:
Ranja v. Tanja schreef op 26-11-2005 @ 15:44 :
allebij neuken, kijken wie leuker is, en dan een van de 2 dumpen
lol

Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 26-11-2005 @ 16:07 :

Maar wat voor een klootzak zou hij wel zijn, t.o.v. jouw vriend, als hij dan ook maar meteen zijn lief zou inpakken?
So?
Als verliefdheid wederzijds is, wat houdt diegene dan nog tegen? Een vriendschap? I don't think so.

Ik zou zeggen, leer die andere jongen beter kennen, doe niets wat op vreemdgaan lijkt, maar wacht af... stel dat het echt zo goed klinkt met die ander, dan zou ik er voor gaan...
Jammer dan voor je huidige vriend maar dat is 't leven ...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:53
marzo
marzo is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-11-2005 @ 16:44 :
So?
Als verliefdheid wederzijds is, wat houdt diegene dan nog tegen? Een vriendschap? I don't think so.

Ik zou zeggen, leer die andere jongen beter kennen, doe niets wat op vreemdgaan lijkt, maar wacht af... stel dat het echt zo goed klinkt met die ander, dan zou ik er voor gaan...
Jammer dan voor je huidige vriend maar dat is 't leven ...
ben ik niet met je eens.... ik zou zeggen.. ga eerst met je vriend praten enz.. even afstand nemen van die andere gast.. straks is hij namelijk toch niet zo superleuk... en heb jij et net uitgemaakt met je vriend dat moet je voorkomen.. niet te veel risico nemen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:28
nietzijweer
nietzijweer is offline
Ik raad je aan om absoluut NIETS met die vriend te beginnen.
Je krijgt er alleen maar meer problemen mee, je van de ene in de andere relatie storten is ook niet echt een succesformule en je kwetst je vriend er enorm mee.

Misschien is deze 'verliefdheid' iets dat je de ogen heeft geopend dat je niet (meer) genoeg voelt voor je vriend. De duur maakt niet zoveel uit. Dat maakt het voor jou wel moeilijker om de knoop door te hakken, maar relaties kunnen ook doodbloeden.

Ga eens met je vriend praten, investeer wat tijd in elkaar en laat alsjeblieft die vriend van hem met rust, zijn gezelschap opzoeken is niet echt handig nu.
Je moet voor jezelf beslissen wat je wilt en wij kunnen je daar wel bij adviseren maar de een zal dit vinden en de ander dat.
Uiteindelijk moet je zelf de knoop doorhakken. Dus praat met hem, ga eens wat leuks doen etc en als het toch niet goed voelt kan je het altijd uitmaken.
Je daarna op die andere jongen storten is not done.
Misschien na heeeel lange tijd, maar dat is wat anders.
Succes
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:30
nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
marzo schreef op 26-11-2005 @ 16:53 :
ben ik niet met je eens.... ik zou zeggen.. ga eerst met je vriend praten enz.. even afstand nemen van die andere gast.. straks is hij namelijk toch niet zo superleuk... en heb jij et net uitgemaakt met je vriend dat moet je voorkomen.. niet te veel risico nemen
Kortom: gooi je oude schoenen niet weg voor je nieuwe hebt?
Dat is ook geen manier.

Als ze het uitmaakt is dat niet om die jongen maar omdat de relatie niet lekker loopt. Die jongen is gewoon bijzaak nu alleen ziet zij dat meer als hoofdzaak. Als je nog dolverliefd bent en alles gaat goed dan word je niet verliefd op een vriend van hem.
Dat is meestal een teken dat de relatie niet lekker loopt, dan kan je het niet uitmaken omdat je niet weet of die ander wel leuk genoeg is, maar er zijn meer visjes in de zee ..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 19:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je ziet bij die andere jongen dus eigenschappen naar boven komen die je vriend niet heeft (en waar je van baalt). Ik kan me dan voorstellen dat je je huidige vriend dan minder leuk gaat vinden en die andere jongen leuker. Maja, het is het vergelijken van 2 jongens, en op basis van een vergelijking vind ik niet dat je zomaar kan kappen met je relatie.
Bovendien maak je het ook complex voor je huidige vriend en zijn goede vriend, misschien gaat dit ten koste van hun vriendschap. Verder weet je ook niet of die goede vriend ook gevoelens voor jou heeft, als dat niet zo is zit je dadelijk lekker als je het hebt uitgemaakt met je vriend.
Ook ken je die ene jongen niet zo goed en zie je misschien later (als je iets zou krijgen met hem en het dus uitmaakt met je huidige vriend) ook weer mindere eigenschappen naar boven komen bij hem, tja dan krijg je weer hetzelfde gedoe als je een op het eerste gezicht "leuker iemand" tegenkomt.
Ik zou het dus niet meteen uitmaken. Ik zou zeggen: kijk het nog een tijdje aan, zeker omdat het een lange relatie is.
Oud 26-11-2005, 19:45
doornroosje
doornroosje is offline
ja..jullie hebben ook wel gelijk..ik ken die jongen nauwelijks..maar het voelt gewoon goed..en ik heb trouwens al vaker gehad dat ik dacht van..misschien is het beter als ik het uit maak..maar dan dacht ik weer van..jeetje we hebben al zooo veel mee gemaakt samen; samen kerst, samen op vakantie, verjaardagen met familie etc. Gister heeft m'n oma hem zelfs uitgenodigd om sinterklaas bij haar te komen vieren..ik kan het dan toch niet zomaar uitmaken?! pft ik zit er echt zo mee. Maar ik zie nu wel in dat die vriend gewoon bijzaak is, dat ik die 'leuk' vind door de omstandigheden met m'n vriend, dus dat zal ook nooit wat worden..maar ik weet op dit moment gewoon niet of ik het aan moet laten of niet..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 20:29
Pandora
Pandora is offline
Citaat:
doornroosje schreef op 26-11-2005 @ 20:45 :
en ik heb trouwens al vaker gehad dat ik dacht van..misschien is het beter als ik het uit maak..maar dan dacht ik weer van..jeetje we hebben al zooo veel mee gemaakt samen; samen kerst, samen op vakantie, verjaardagen met familie etc. Gister heeft m'n oma hem zelfs uitgenodigd om sinterklaas bij haar te komen vieren..ik kan het dan toch niet zomaar uitmaken?! (
Ik snap het wel, maar ik vind dat zo'n ontzettende kútreden om bij iemand te blijven .
Oud 26-11-2005, 21:12
Verwijderd
Inderdaad. Die mooie momenten gaan echt niet ineens weg als je het uitmaakt, dat zullen altijd mooie herinneringen blijven. En met iemand anders kan je ook mooie dingen meemaken en iets opbouwen.

Ik zou iig niet meteen naar die ander toerennen als je het uitmaakt, dat is niet goed. Misschien kan je een soort pauze inlassen voor je vriend, om even na te denken over alles? Anderhalf jaar is wel lang om weg te gooien voor een crush. Als je hem dan niet echt mist en het alleen niet wilt uitmaken omdat jullie al zo lang hebben en dingen hebben meegemaakt, dan zou ik weinig hoop hebben voor de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Uitmaken maar niet naar die ander rennen. Je voelt zo te horen nog maar weinig voor je vent.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:26
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-11-2005 @ 12:39 :
uitmaken en naar die ander hollen.
op 1 of ander manier ben ik het hier mee eens
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 08:09
WolterB
WolterB is offline
Als je nu alleen bij hem blijft omdat jullie 'al zó veel meegemaakt hebben' is dat echt de slechtste reden om het te doen. Je vloelt blijkbaar weinig meer voor hem en de gedachte van uitmaken speelt vaker door je hoofd.

Volg die gedachte misschien gewoon maar eens, vooral als je ook nog eens iemand anders leuk gaat vinden, want nu houd jij jezelf én je vriend voor de gek.

Weet je vriend ook dat jij af en toe twijfelt aan de relatie? Wat dat soort dingen moet je eigenlijk wle kunnen bespreken, vind ik.
Oud 27-11-2005, 12:32
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Nou het lijkt me toch wel duidelijk dat je beter kunt vinden, dus volgens mij is die keuze al gemaakt... Tenzij je genoegen neemt met minder...
Oud 27-11-2005, 19:42
nietzijweer
nietzijweer is offline
Je moet niet bij hem blijven uit medelijden of schuldgevoel.
Daar hebben jullie beide niets aan.
Je gooit in principe niets weg door het uit te maken, je hebt het toch leuk gehad met hem? Laat het daarbij.
Je oma komt er wel weer overheen hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 12:51
doornroosje
doornroosje is offline
zoo..gisteravond even een goed gesprek gehad. Ik heb verteld wat me dwars zat en dat luchtte enorm op, maar het was wel even moeilijk. Ik vertelde dat ik niet wist of ik nog wel verliefd op hem was. En we kwamen erachter dat dat kwam doordat we elkaar zo weinig zagen/spraken. Voordat hij ging studeren zagen we elkaar namelijk iedere dag en nu dus alleen in het weekend en dan vaak alleen de zondag. Hij wil nu door de weeks 1x naar huis komen om te kijken of dat helpt, maar ik weet niet..wel heel gezellig natuurlijk, maar ik denk niet dat ik daardoor weer helemaal verliefd op hem ga worden. Maar we proberen het gewoon en we blijven er in elk geval over praten. En hij was echt lieeeff tegen me, omdat ik me dus zo kut voelde..echt een schatje! haha..maarja we zien dus wel hoe het verder gaat...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 13:02
nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
doornroosje schreef op 28-11-2005 @ 13:51 :
zoo..gisteravond even een goed gesprek gehad. Ik heb verteld wat me dwars zat en dat luchtte enorm op, maar het was wel even moeilijk. Ik vertelde dat ik niet wist of ik nog wel verliefd op hem was. En we kwamen erachter dat dat kwam doordat we elkaar zo weinig zagen/spraken. Voordat hij ging studeren zagen we elkaar namelijk iedere dag en nu dus alleen in het weekend en dan vaak alleen de zondag. Hij wil nu door de weeks 1x naar huis komen om te kijken of dat helpt, maar ik weet niet..wel heel gezellig natuurlijk, maar ik denk niet dat ik daardoor weer helemaal verliefd op hem ga worden. Maar we proberen het gewoon en we blijven er in elk geval over praten. En hij was echt lieeeff tegen me, omdat ik me dus zo kut voelde..echt een schatje! haha..maarja we zien dus wel hoe het verder gaat...
Mag ik hieruit opmaken dat je niet hebt verteld over die vriend van hem?
Had ik ook niet gedaan in jouw situatie hoor, maar ik vroeg me af of je het verteld had en zo ja hoe hij erop reageerde..
Je moet er gewoon voor gaan en de rottijd achter je laten anders denk ik dat je blijft twijfelen..
anyway, succes!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 18:11
doornroosje
doornroosje is offline
nee..ik heb hem inderdaad niet over die vriend verteld ten eerste zou ik dat niet eens kúnnen vertellen en ten tweede zou dat denk ik direct het einde van onze relatie betekenen..dus ik hoop dat het zo beter gaat..hij wil nu dus door de weeks 1x naar huis komen, maar ik wil niet dat zijn studentenleven daar onder lijdt zegmaar..dat hij zovaak naar huis gaat komen alleen maar voor mij..ik vind dat hij daar ook 'n eigen leven op moet bouwen en niet altijd hier moet blijven plakken. Maar het is wel heel lief bedacht van hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2005, 19:37
Nienna*
Nienna* is offline
In principe vind jij dat het over is? Zo komt het op mij over.

Citaat:
maar ik weet niet..wel heel gezellig natuurlijk, maar ik denk niet dat ik daardoor weer helemaal verliefd op hem ga worden.
Je klinkt niet zeker van je zaak. Overdenk eens goed of je voor deze jongen wilt blijven vechten!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 22:06
Pixxa
Pixxa is offline
Hm, maar kan je nu al zeggen dat die gozer die je nog maar net kent al meer in huis heeft dan je huidige vriendje? En zowiesow heb ik het al helemaal niet met msn gesprekken op relationeel nivo.. Dat werkt gewoon niet. Dan kan je je zo gemakkelijk voordoen als iemand die perfect is. snapje?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 00:54
pinbalpaul
pinbalpaul is offline
doen wat de meeste vrouwen doen, de slet uithangen stiekem leuke dingen doen met hem en lekker veel neuken
Oud 29-11-2005, 00:55
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
pinbalpaul schreef op 29-11-2005 @ 01:54 :
doen wat de meeste vrouwen doen, de slet uithangen stiekem leuke dingen doen met hem en lekker veel neuken
De wereld is echt beter af zonder jou.
Oud 29-11-2005, 01:21
pinbalpaul
pinbalpaul is offline
ja weet ik daarom ga ik ''mensen'' zoals jij zieken plagen en als ik homo zal zijn geweest had ik je van achteren genomen en ik hoop voor je dat je nog veel plezier hebt in je korte leven en ga lekker door mijn post checken maar besteed je tijd nuttig want jij bent hier toch zieliger en waarschijnelijk ben je een 13 in een dozijn alto en als ik je tegen kom hoek ik je in elkaar met een salto. Sweet dreams Mephisto
Oud 29-11-2005, 09:46
nietzijweer
nietzijweer is offline
Citaat:
pinbalpaul schreef op 29-11-2005 @ 02:21 :
ja weet ik daarom ga ik ''mensen'' zoals jij zieken plagen en als ik homo zal zijn geweest had ik je van achteren genomen en ik hoop voor je dat je nog veel plezier hebt in je korte leven en ga lekker door mijn post checken maar besteed je tijd nuttig want jij bent hier toch zieliger en waarschijnelijk ben je een 13 in een dozijn alto en als ik je tegen kom hoek ik je in elkaar met een salto. Sweet dreams Mephisto
Laten we het even leuk houden, vecht je ruzies maar lekker op PM uit want hier help je de TS totaal niet mee.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 09:47
Verwijderd
En nou heel gauw stoppen met ruziemaken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:54
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
pinbalpaul schreef op 29-11-2005 @ 02:21 :
Dude... get a life. Owja.. en als je toch bezig bent, doe dan meteen wat aan je interpunctie en je zinsopbouw.
Oud 29-11-2005, 19:09
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ten eerste moet je je niets van anderen aantrekken, als jij wilt stoppen met de relatie is zouden je oma, vader, broertje, buurvrouw and so on het wel heel erg kunnen vinden maar het is jouw keuze en jouw leven!

Daarnaast zou ik echt even afstand nemen van die vriend maar aan de andere kant kun je een gevoel niet tegenhouden...
Oud 29-11-2005, 19:12
joes
joes is offline
volgens mij zoek je het juist in die andere jongen
Oud 30-11-2005, 00:27
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
wat een naaistreek als jij je vriend dumpt en dan met zijn vriend verdergaat. Je kwetst je vriend 2x. Je sloopt een relatie (nou kan dat als je er niet meer achter staat) maar het is achterbaks omdat je nu iets met zijn vriend wilt.

Hopelijk leest je vriend dit topic. Dan weet hij meteen wat hij aan je heeft, en aan zijn "vriend"
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 08:38
miekmuis
miekmuis is offline
Dat je bij je huidige vriend dingen mist is volgens mij best normaal. Geen enkele man is perfect. Ook die jongen die je nu leuk vindt niet, maar momenteel zie je dat nog niet. Nu is ie alleen maar leuk, maar als je anderhalf jaar een relatie met hem zou hebben, zou je bij hem net zo goed dingen missen. Dingen die misschien wel belangrijker zijn dan de dingen die je mist bij je vriend. Ik denk dat jij maar eens een goed gesprek met je vriend aan moet gaan.
Oud 30-11-2005, 10:42
sas_andrea
sas_andrea is offline
een goed gesprek idd. vertellen dat je twijfelt. hij moet ook weten waar hij aan toe is. misschien zelfs ook vertellen dat je steeds meer interesses in anderen krijgt door de situatie/t gevoel.

zelf heb ik ook wel eens aan mn relatie getwijfeld. puur omdat ik wel eens t idee heb geen steun aan hem te hebben. het is niet zo'n prater. ik juist wel en wanneer ik ergens over inzit wil ik t daarover hebben. hij knikt alleen maar en kijkt verder tv. ik krijg dan t gevoel dat hij niet luistert, maar heb vaak genoeg mogen merken dat hij dat wel gewoon doet maar dat zijn manier is omdat hij er niet mee weet om te gaan.

maar zonder praten kom je nergens achter. als jouw gevoel je echt zegt dat je niet meer verliefd op hem bent en/of niet meer van hem houdt... tja, dan heeft t weinig nut. maar stort je niet meteen op een andere relatie. ga voor je zelf na wat je in iemand zoekt en wat je van diegene verwacht. zou je zelf ook aan die verwachtingen kunnen voldoen? etc.
sterkte iig!
Oud 06-12-2005, 15:19
hola
hola is offline
Ik hoop dat het topic nog niet te oud is.. ( 6 dagen moet kunnen toch?)

Ik ben wle erg benieuw hoe het is afgelopen. Ik herken mezelf namelijk erg in het verhaal. Ik heb ook anderhalf jaar een vriend, maar het gaat niet lekker meer. Ik heb soms ook gewoon behoefte aan spanning.. de spanning die er is tussen 2 mensen als je elkaar nog moet leren kennen. We zoenen niet eens meer

Nu ben ik een jongen op school tegen gekomen. klikt ook goed. etc. Maar das gelukkig geen huisgenoot, de zijne zijn gelukkig niet zo leuk!

dus ben benieuwd hoe het met je is afgelopen...
Oud 06-12-2005, 15:47
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
hola schreef op 06-12-2005 @ 16:19 :
Ik hoop dat het topic nog niet te oud is.. ( 6 dagen moet kunnen toch?)

Ik ben wle erg benieuw hoe het is afgelopen. Ik herken mezelf namelijk erg in het verhaal. Ik heb ook anderhalf jaar een vriend, maar het gaat niet lekker meer. Ik heb soms ook gewoon behoefte aan spanning.. de spanning die er is tussen 2 mensen als je elkaar nog moet leren kennen. We zoenen niet eens meer

Nu ben ik een jongen op school tegen gekomen. klikt ook goed. etc. Maar das gelukkig geen huisgenoot, de zijne zijn gelukkig niet zo leuk!

dus ben benieuwd hoe het met je is afgelopen...
uitmaken
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:07
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 26-11-2005 @ 18:30 :
Kortom: gooi je oude schoenen niet weg voor je nieuwe hebt?
Dat is ook geen manier.

Als ze het uitmaakt is dat niet om die jongen maar omdat de relatie niet lekker loopt. Die jongen is gewoon bijzaak nu alleen ziet zij dat meer als hoofdzaak. Als je nog dolverliefd bent en alles gaat goed dan word je niet verliefd op een vriend van hem.
Dat is meestal een teken dat de relatie niet lekker loopt, dan kan je het niet uitmaken omdat je niet weet of die ander wel leuk genoeg is, maar er zijn meer visjes in de zee ..
Ze hebben 1,5 jaar. Zo'n relatie geef je als t goed is niet zomaar op. Dus niet omdat het 'niet lekker loopt', aan dit soort dingen kun je werken. En 'er zijn meer visjes in de zee'.. als je het goed is denk je daar helemaal niet aan als je realtie na anderhalf jaar net uit is. Misschien is de reden dat zij die jongen leuk vindt wel dat het niet lekker loopt in de relatie, en dan geeft ze deze op terwijl dat allemaal goed had kunnen gaan, als ze eerst had geprobeerd die relatie te laten werken. Mijn hele punt is dat je niet zo makkelijk om kan gaan met een anderhalf jaar durende relatie. Dus in dit geval wel even rustig aan doen.
Oud 06-12-2005, 17:54
doornroosje
doornroosje is offline
Hoe het is afgelopen..tsja..er is niet echt een afloop..het is nog steeds aan, want ik was niet van plan om er zomaar een punt achter te gaan zetten..maar hoe het verder zal gaan..? geen idee! In de vakantie gaan we een weekje in zijn studentenkamer slapen..ik denk dat dat een doorslaggevende week zal worden...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 18:15
hola
hola is offline
Oke!

Alvast veel plezier/succes!
Oud 06-12-2005, 18:16
doornroosje
doornroosje is offline
Citaat:
hola schreef op 06-12-2005 @ 19:15 :
Oke!

Alvast veel plezier/succes!

dankje! jij ook succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 21:52
Jannekie
Jannekie is offline
Ik zat met dit zelfde probleem.. wilde het niet uitmaken met m'n vriend maar vond ook iemand anders leuk en vond het al minder lekker lopen. Ik heb het na heel lang twijfelen uitgemaakt en ik moet zeggen dat ik daar achteraf heel blij en opgelucht over was.
Maar als je het evt. uitmaakt zou ik in elk geval niet (meteen) voor die andere jongen gaan, want dat kan je je vriend niet aandoen..
Oud 07-12-2005, 15:01
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ja das waar wat hierboven staat. Bedenk ook dat je vriend misschien helemaal niet weet of verwacht dat jij het uit wilt maken. Maak hem dit duidelijk alsjeblief!! fuck dit is me een jaar geleden ook gebeurt (dus ik wist van niks) en ik voel me dr nu soms zelfs nog bout over.

oja en als je meteen iets met die andere begint, niet doen das lomp en dan kweek je haat en das niet goed. geloof me
Oud 09-12-2005, 14:04
doornroosje
doornroosje is offline
nee ik was ook echt zeker niet van plan gelijk iets met hem te beginnen, ik heb namelijk ook niet echt een idee wat hij van mij vindt. Maar sowieso, als ik het uitmaak, heb ik geen zin om me gelijk weer in een nieuwe relatie te storten. ik ben wel toe aan wat vrijheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten