Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als verliefdheid wederzijds is, wat houdt diegene dan nog tegen? Een vriendschap? I don't think so. Ik zou zeggen, leer die andere jongen beter kennen, doe niets wat op vreemdgaan lijkt, maar wacht af... stel dat het echt zo goed klinkt met die ander, dan zou ik er voor gaan... Jammer dan voor je huidige vriend maar dat is 't leven ... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is ook geen manier. Als ze het uitmaakt is dat niet om die jongen maar omdat de relatie niet lekker loopt. Die jongen is gewoon bijzaak nu alleen ziet zij dat meer als hoofdzaak. Als je nog dolverliefd bent en alles gaat goed dan word je niet verliefd op een vriend van hem. Dat is meestal een teken dat de relatie niet lekker loopt, dan kan je het niet uitmaken omdat je niet weet of die ander wel leuk genoeg is, maar er zijn meer visjes in de zee .. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Had ik ook niet gedaan in jouw situatie hoor, maar ik vroeg me af of je het verteld had en zo ja hoe hij erop reageerde.. Je moet er gewoon voor gaan en de rottijd achter je laten anders denk ik dat je blijft twijfelen.. anyway, succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Hm, maar kan je nu al zeggen dat die gozer die je nog maar net kent al meer in huis heeft dan je huidige vriendje? En zowiesow heb ik het al helemaal niet met msn gesprekken op relationeel nivo.. Dat werkt gewoon niet. Dan kan je je zo gemakkelijk voordoen als iemand die perfect is. snapje?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja weet ik daarom ga ik ''mensen'' zoals jij zieken plagen en als ik homo zal zijn geweest had ik je van achteren genomen en ik hoop voor je dat je nog veel plezier hebt in je korte leven en ga lekker door mijn post checken maar besteed je tijd nuttig want jij bent hier toch zieliger en waarschijnelijk ben je een 13 in een dozijn alto en als ik je tegen kom hoek ik je in elkaar met een salto. Sweet dreams Mephisto
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ten eerste moet je je niets van anderen aantrekken, als jij wilt stoppen met de relatie is zouden je oma, vader, broertje, buurvrouw and so on het wel heel erg kunnen vinden maar het is jouw keuze en jouw leven!
Daarnaast zou ik echt even afstand nemen van die vriend maar aan de andere kant kun je een gevoel niet tegenhouden...
|
wat een naaistreek als jij je vriend dumpt en dan met zijn vriend verdergaat. Je kwetst je vriend 2x. Je sloopt een relatie (nou kan dat als je er niet meer achter staat) maar het is achterbaks omdat je nu iets met zijn vriend wilt.
Hopelijk leest je vriend dit topic. Dan weet hij meteen wat hij aan je heeft, en aan zijn "vriend" |
![]() |
|
Dat je bij je huidige vriend dingen mist is volgens mij best normaal. Geen enkele man is perfect. Ook die jongen die je nu leuk vindt niet, maar momenteel zie je dat nog niet. Nu is ie alleen maar leuk, maar als je anderhalf jaar een relatie met hem zou hebben, zou je bij hem net zo goed dingen missen. Dingen die misschien wel belangrijker zijn dan de dingen die je mist bij je vriend. Ik denk dat jij maar eens een goed gesprek met je vriend aan moet gaan.
|
een goed gesprek idd. vertellen dat je twijfelt. hij moet ook weten waar hij aan toe is. misschien zelfs ook vertellen dat je steeds meer interesses in anderen krijgt door de situatie/t gevoel.
zelf heb ik ook wel eens aan mn relatie getwijfeld. puur omdat ik wel eens t idee heb geen steun aan hem te hebben. het is niet zo'n prater. ik juist wel en wanneer ik ergens over inzit wil ik t daarover hebben. hij knikt alleen maar en kijkt verder tv. ik krijg dan t gevoel dat hij niet luistert, maar heb vaak genoeg mogen merken dat hij dat wel gewoon doet maar dat zijn manier is omdat hij er niet mee weet om te gaan. maar zonder praten kom je nergens achter. als jouw gevoel je echt zegt dat je niet meer verliefd op hem bent en/of niet meer van hem houdt... tja, dan heeft t weinig nut. maar stort je niet meteen op een andere relatie. ga voor je zelf na wat je in iemand zoekt en wat je van diegene verwacht. zou je zelf ook aan die verwachtingen kunnen voldoen? etc. sterkte iig!
|
![]() |
Ik hoop dat het topic nog niet te oud is.. ( 6 dagen moet kunnen toch?)
Ik ben wle erg benieuw hoe het is afgelopen. Ik herken mezelf namelijk erg in het verhaal. Ik heb ook anderhalf jaar een vriend, maar het gaat niet lekker meer. Ik heb soms ook gewoon behoefte aan spanning.. de spanning die er is tussen 2 mensen als je elkaar nog moet leren kennen. We zoenen niet eens meer ![]() Nu ben ik een jongen op school tegen gekomen. klikt ook goed. etc. Maar das gelukkig geen huisgenoot, de zijne zijn gelukkig niet zo leuk! dus ben benieuwd hoe het met je is afgelopen...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hoe het is afgelopen..tsja..er is niet echt een afloop..het is nog steeds aan, want ik was niet van plan om er zomaar een punt achter te gaan zetten..maar hoe het verder zal gaan..? geen idee! In de vakantie gaan we een weekje in zijn studentenkamer slapen..ik denk dat dat een doorslaggevende week zal worden...
|
![]() |
||
Citaat:
dankje! jij ook succes ermee! |
![]() |
|
Ik zat met dit zelfde probleem.. wilde het niet uitmaken met m'n vriend maar vond ook iemand anders leuk en vond het al minder lekker lopen. Ik heb het na heel lang twijfelen uitgemaakt en ik moet zeggen dat ik daar achteraf heel blij en opgelucht over was.
Maar als je het evt. uitmaakt zou ik in elk geval niet (meteen) voor die andere jongen gaan, want dat kan je je vriend niet aandoen..
|
ja das waar wat hierboven staat. Bedenk ook dat je vriend misschien helemaal niet weet of verwacht dat jij het uit wilt maken. Maak hem dit duidelijk alsjeblief!! fuck dit is me een jaar geleden ook gebeurt (dus ik wist van niks) en ik voel me dr nu soms zelfs nog bout over.
![]() oja en als je meteen iets met die andere begint, niet doen das lomp en dan kweek je haat en das niet goed. geloof me
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Verwijderd | 16 | 27-09-2010 20:55 | |
Psychologie |
'trauma' Vini-Vidi-Vici | 12 | 21-05-2004 18:43 |