Advertentie | |
|
![]() |
|
in eerste instantie mocht er een marokkaan (stuk of 6) maar er kwamen problemen rond die ene (de exvriend van mijn vriendin) die dacht dat ie gediscrimineerd werdt en ging heibel maken en werdt er uitgezet heeft ie daarna zijn telefoon stuk gesmeten en een raam met zijn vuist kapot gemaakt, sinds dien worden ze geweigert
|
![]() |
Hier in utrecht (Dansfabriek vooral) wordt een behoorlijk streng beleid gevoerd daarop... Ik stond laatst in de rij bij bovengenoemnde discotheek, met 3 marokkaanse jongens voor me. Duidelijk boven de 18, maar kwamen er niet in (hadden WEL legitimatie), omdat ze geen pasje hadden. Vervolgens kon ik met vrienden doorlopen, en we hoefden helemaal NIKS te tonen.
Het is misschien niet correct, maar wel effectief. No offence naar alle mensen die zich normaal gedragen, maar ik kan niet tegen die jongetjes (en ja, het zijn allochtonen... ![]() Maar ik wil absoluut niet iedereen over één kam scheren, want er zijn ook zat nederlandse jongens die ruzie trappen. Alleen gebeurt dat gewoon veel minder dan allochtone jongeren. Gaan die jongens gewoon normaal dansen en een leuke tijd hebben, zal ik de laatste zijn om ze uit die discotheek te houden! |
![]() |
|
Weigering in eerste instantie ( lees: als die allochtoon nooit eerder zeik heeft gemaakt of wat dan ook... ) ben ik tegen !
Maar zoals ik hier ook al teruglees, ze roepen het soms ook op zich af...voorbeelden al genoeg te lezen in deze topic... ![]() Maar ja...ik hou niet zo van dit soort onderwerpen, de een zegt dit de ander dat en het is allemaal gebaseerd op een eigen mening ![]()
|
![]() |
ik vind het nergens op slaan.
Familieleden van mij zijn ook regelmatig geweigerd aan de deur van discotheken. Ik vind sommige verhalen die ik hier lees echt onzin, want je kan niet een hele groep over 1 kam scheren. D'r zijn verder voorbeelden genoeg van allochtonen die zich misdragen etc etc, maar ze weigeren vindt ik toch wel discriminatie, want aan iemands kop kun je niet zien waartoe die in staat is, dus selecteren op grond van uiterlijk... ![]() pfoe...onzin!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PvdA: kabinet negeert racisme Verwijderd | 68 | 08-06-2006 18:38 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Rotterdam wordt snel allochtoon *Burning water* | 365 | 01-09-2003 18:28 |