Advertentie | |
|
![]() |
|
Fooi geven slaat echt 10 x nergens op. Ik praat wel normaal met die gasten aan de deur, maar als ze een fooi willen, dan likken ze eerst mijn schoenen maar schoon. Bij de Bobs is trouwens zo'n ei die zijn hand durft op te houden
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hard werken?? Een beetje breed staan en arrogant kijken bedoel je.........
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach t boeit me niet zoveel, die mensen in cafe's en restaurants verdienen ook genoeg en als ze hun werk goed gedaan hebben geef ik die fooi en als ik dus een avond geen last heb gehad van vervelende mensen geef ik de uitsmijter best een fooi, dat vink nie zo heel vreemd...
Ach en in 1 tent waar ik kom kan ik wel geinen met m, dan vraag ik ff of ie iemand waar ik mee uit ben even voor de grap willen tegenhouden en dan kun je me altijd wegdragen als je die verschrikte hoofden ziet als er gezegd wordt dat ze nog een rekening hebben open staan ![]()
|
naja, die mensen staan wel garant voor jouw veiligheid, stel dat er eentje met een mes staat te zwaaien dan is het aan hun om het op te lossen. Ik vind het wel netjes, maar het moet wel vrijwillig zijn, ze moeten niet hun hand gaan ophouden ofzo.
|
![]() |
Afgelopen week op vakantie vroeg er geen enkele portier naar. Ik vind dat ook niet nodig. Als ik bij een klimtoren sta te zekeren zeg ik toch ook niet: "een euro of ik laat je boven hangen".
En dan nog, wanneer jij ruzie hebt is het gewoon hun werk om je te helpen, of je nou fooi geeft of niet. Kom nou. Een paar eurootjes, alsof het niks kost.
|
Ik had laatst een aantal mensjes uit de randstad op bezoek waarmee we ook gingen stappen en ze waren heeeeelemaal verbaast dat daar geen fooi werd gegeven aan portiers (nauwelijks dan)
Ik heb dat ook nog maar 1 keer in mn leven gedaan, was op stap in italie en die lui deden hun werk prima en had net wat kleingeld in mn handen nou ja dan ga ik echt niet moeilijk doen.... Ik woon trouwens in Friesland ![]()
||
Citaat:
Waar ik uit ga is er geen enkel probleem als je geen fooi geeft.. Ik zou niet meer graag in die tent terugkomen dan. Een fooi is vrijwillig, vind ik |
![]() |
|
Mijn god 2 jaar later kijk ik weer eens en verrek het staat er nog...
![]() Wat betreft die zaken van de politierechter tegen portiers... Succes, dat is nog steeds (en zal ook heel lang zo blijven) bijna niet te doen. Je runt namelijk geen zaak tegen de portier, maar tegen het bedrijf. En geloof me dat is een stuk lastiger als je allemaal denkt. Het ergste wat er voor de portier kan gebeuren is ontslag. (behalve als er sprake is van zware mishandeling, ofwel mishandeling met de dood ten gevolge) Voor de rest heb ik een hoop respect voor de mensen die als portier functioneren. Het zijn over het algemeen vrij eerlijke en behulpzame mensen. Tuurlijk heb je enkele zwarte schapen er tussen lopen, maar zo veel zijn dat er niet. Ik ken genoeg hele positieve verhalen over uitsmijters en hun werkzaamheden. Realiseer je ook dat deze mensen vaak de kogelvangers zijn. Meerendeel loopt niet voor niks met een steek/kogelwerend vest aan. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lifestyle meeting? Verwijderd | 450 | 24-06-2002 12:27 |