Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 10:19
berteltje
berteltje is offline
Ik heb geen vriendje Dus er valt niet zo heel veel te geven, he?
Maarre je weet maar nooit, wat er in een maand kan gebeuren. En anders ehm, een verlate valentijnsactie....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2003, 11:41
Maurice
Maurice is offline
ik hou er niet echt van, maar een lief klein dingetje (beertje, kaartje, smsje, roosje) ofzo krijgt ze wel.
Oud 21-01-2003, 09:39
mausi
mausi is offline
Ik ga in mijn eentje in mijn kamertje zitten met mijn teddybeer, herinneringen ophalen...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:13
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
mausi schreef:
Ik ga in mijn eentje in mijn kamertje zitten met mijn teddybeer, herinneringen ophalen...
Klinkt goed....
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:27
twim
twim is offline
Nou aangezien het uit is.
twijfel ik tussen.............een briefje met anthrax of gewoon een ouderwetse bombrief.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:45
snoopy
snoopy is offline
Hmm... ben niet echt verliefd ofzow (ja, op m'n ex nog steeds, maar of het nou slim is om hem een kaart te sturen... ??), dus... misschien ben ik tegen die tijd wél verliefd, en dan ga ik lekker kinderachtig een anonieme kaart sturen.
Vorig jaar had ik m'n vriend heel veel kaarten gesuurd met verschillende handschriften. Dacht-ie dat-ie een heleboel aanbidsters had, kwamen ze allemaal van mij!
Oud 21-01-2003, 10:46
Onlyme
Onlyme is offline
Ik heb geen specifieke dag nodig om te laten zien aan mn vriendin dat ik dr erg graag mag. Ik doe er dus ook lekker niet aan :P
Oud 21-01-2003, 12:35
Verwijderd
Ik doe eigenlijk nooit aan Valentijn (alleen wilde ik vorig jaar iets kleins en grappigs voor mijn vriend kopen, kwam ik thuis lagen er overal chocolaatjes op de trap en een aantal rode rozen.. had die gek mij na-ge-aapt ).
Maar goed, dit jaar doe ik wél iets op Valentijn voor mijn vriend maar niet omdat het dan Valentijn is, maar omdat we dan beginnen met de verhuizing. Ik koop dan gewoon wat leuke dingetjes voor ons nieuwe appartement...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 12:53
feyegirl
feyegirl is offline
weet nog niet wat ik ga doen zie het wel, denk een kaartje, hij wont iets te verweg om zo ff langs te gaan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 14:01
Moiraatje
Moiraatje is offline
Hmzzz moe´k nog ff over denken... tis wel onwijs commerciële onzin... maar ook commerciële onzin kan soms erg leuk zijn niewaar...

Kdenk da´k n aantal lieve mensjes wel n kaartje ga sturen - kaartjes zijn onbeperkt leuk om te sturen en te krijgen (en kga nog altijd n beetje uit van t idee dat t goed is om tegen anderen te doen wat je zelf ook fijn zou vinden wat zij tegenover jou zouden doen) ...

Verder ehw... nóg meer aan m denken ofzow? *grin*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:15
igfy
igfy is offline
bwah.... het is net uit en of ik voor die tijd iemand anders heb??

hmm maar k vind wel iemand leuk... maar... IK DURF DAT NIET.... best wel een probleem....
Oud 24-01-2003, 08:33
sams
sams is offline
iederreen die lekker is een kaartje sturen maar wel anoniem

Laatst gewijzigd op 24-01-2003 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:46
luckyleo
luckyleo is offline
Alleen kaartje sturen. Als je elkaar gaat overladen met kado's heeft het ook geen waarde meer, het moet om het gebaar blijven gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:53
the 6th gate
the 6th gate is offline
ik had wat leuks in gedachten maar dat gaat dus nie door
Oud 24-01-2003, 12:40
Studentje
Studentje is offline
Ik heb eigenlijk niks bijzonders met valentijn, maar ik heb ooit tussen neus en lippen door een roos beloofd, dus het zal nu wel een keer moeten.
Oud 24-01-2003, 14:05
dewdrop
dewdrop is offline
Ik heb ook nog geen flauw idee wat ik mijn schoonheid ga geven, maarja bedenk wel weer iets! Uiteraard een kaartje en suggesties voor een kado'tje haal ik van de ValentijnkadoTop2000 op Radio 1!
Oud 24-01-2003, 14:32
Verwijderd
ik krijg van niemand iets ( of misschien toch wel *hint* ) maar ik geef wel iemand iets! en voor alle hopeloze mensjes hier ( ik bhoor er zelf ook toe dus ik mag het zeggen ) ik wil je best een e-card sturen hoor moet je ff mailen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 14:54
Verwijderd
ik vind het maar een hoop onzin..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 17:56
Verwijderd
'k heb geen flauw idee.. 'k weet nie of we d'r aan doen..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:35
bor16
bor16 is offline
wat vinden meiden dan het leukst om te krijgen
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:46
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik stuur een bos rode rozen, lijkt me wel romantisch
Oud 30-01-2003, 11:26
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Ik stuur een bos rode rozen, lijkt me wel romantisch
K ga denk ik ook een bos rozen laten sturen Dat ze bezorgd worden terwijl ik daar ben . Lijkt me wel leuk
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:31
elledc
elledc is offline
Citaat:
dewdrop schreef:
en suggesties voor een kado'tje haal ik van de ValentijnkadoTop2000 op Radio 1!
lol

ik doe er lekker niet aan mee
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 11:43
Verwijderd
Ik stuur niemand een kaartje, ik vind niemand écht heel erg leuk momenteel.

Misschien doe ik wel wat onzinnigs, een flauwe mail ofzo, maar dan wel naar iemand of iemanden die dat kunnen waarderen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 12:04
eztah
eztah is offline
Ik doe dr toch niks aan
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 12:10
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Alleen kaartje sturen. Als je elkaar gaat overladen met kado's heeft het ook geen waarde meer, het moet om het gebaar blijven gaan.
Oud 30-01-2003, 12:16
Precious lady
Precious lady is offline
Ik vind het eigenlijk commerciele onzin
Maar we waren van plan om een weekje naar parijs te gaan en we dachten dat dit dan wel het moment zou zijn om dat te doen!
Maar k moet eerst es ff kijke waar ik dat geld vandaan moet sprokellen K*T euro maarja........een kaartje kan ook heel sweetie zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 19:10
casey
casey is offline
Citaat:
marlies schreef:
We doen expres helemaal niets, we wachten wel tot onze dag. De 24ste
Bedoel je dat jullie dan ene bepaalde tijd samen zijn?
Wat een toeval dan

Mijn vriend en ik zijn 24/02 (allé, nacht op de 25ste) 2 jaar samen!

En ik maak een combinatie van beide: 22-23/02 gaan we een er even tussenuit.. 't is te zeggen. Hij komt gewoon het weekend logeren bij ons, maareuh, niets blijkt minder waar, want ik heb een verrassing: we gaan naar de Haan (Belgische kust): utiwaaien, samenzijn, lekker eten (niks speciaals ofzo), nacht doorbrengen in geboekt hotelletje, lekker ontbijt en weer wa sfeer opsnuiven.. Hopelijk vind ie't leuk, maar 't zal wel zeker?
't is eens iets anders dan een beertje ofzo.
Oud 30-01-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
milmosylvain schreef:
Wat gaan jullie aan je vriend/vriendin geven? Iets origineels of toch gewoon iets simpels? En gaan jullie bijvoorbeeld ook nog iets leuks doen samen?
'k doe op zich niet aan cadeautjes voor valentijnsdag... maar ik geloof niet dat ik eronderuit kom om iets speciaals te gaan doen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2003, 20:30
Hooligirl
Hooligirl is offline
Uhmm ik geef mn mannetje een hartje wat je open kan maken en dan erin zit allemaal wiet.. en een fles witte canei denk ik..

Lekkur romantish he ? nee niet echt.. maar daar is ie wel blij mee !
Oud 02-02-2003, 14:46
Yamyam
Yamyam is offline
Een troostkadootje voor mezelf omdat ik zo zielig ben dat er wéér een jaar zonder rode rozen is voorbijgaan en mijn brievenbus compleet empty is en dan ga ik lekker met een heleboel driehoeksnackjes uit de AH en rijstepap voor de tv zitten janken en ziek zijn en slapen.

*bleeh, ik haat valentijnsdag*
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 14:55
Verwijderd
ik heb een plasma bol gekocht voor hem
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 15:47
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik weet het niet wat ik m'n vriend ga geven hahaha

Heb s'avonds wel een verjaardag van een vrienden. Geef ik paar goede vrienden van me een roos.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 16:23
Destrøyer
Destrøyer is offline
single zijn ole ole
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 18:31
ssjpan
ssjpan is offline
als ik ergens de moed vandaan kan halen ga ik een kaartje sturen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 10:52
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
pff ik weet het nog niet! op die dag is ook z'n verjaardag, dus mag het wel wat speciaals zijn vind ik.. lekker gaan eten in ieder geval of iets afhalenen, dan mag ie blijven slapen en geef ik em smorgens ontbijt op bed (nuja, de bakker levert )
een kaartje, hij wil eigenlijk niet echt een kado (en ik ben daar juist zo dol op) maar toch wil ik iets geven, weet niet goed wat ..

tips altijd welkom!
Geef hem een vette striptease..zet overal kaarsjes neer, maak een lekker -heet- sfeertje
Je kan hem ook masseren. Koop bij etos ofzo van die lekkere lustopwekkende massageolie haha. Zoiets zou ik doen!! Vind hij vast wel leuk
Oud 03-02-2003, 13:06
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
k vind t maar niks, we doen geen cadeautje ofzo... m'n vriend wil wel iets speciaals gaan doen, maar dat vind ik niks, want elk moement dat ie bij me is is speciaal... Maar we moeten dus naar een compromis gaan zoeken..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 17:02
R.S.87
R.S.87 is offline
Mwah ik was van plan om hem te verassen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht...

Ik was van plan, om hem een hele lieve grote knuffel te geven, en daar een maga grootte kaart bij in waar in stond wat hij betekende voor mij, en hoe de wereld hem zou herinneren...

Ik schrijf mijn eigen gedichten en had dus een lang gedicht dat op hem sloeg geschreven, hoe hij de wereld speciaal maakte...

Maarjah helaas is valentijnsdag niet voor me weg gelegt, want het was tamelijk snel uit
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 18:38
Verwijderd
Geregeld, roos wordt volgende week bezorgd
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 09:54
Maurice
Maurice is offline
gele schoonmaak handschoenen
Oud 10-02-2003, 10:09
Verwijderd
Ik stuur ook alleen een lief kaartje maar doe het op donderdag, dan is het nog een klein beetje orgineel, met een tekst van

hee lieverd, ik wou niet zo orgineel zijn maar ik wil alleen even zeggen dat ik heel blij met je ben en dat we nog lang zo door gaan een dikke kus mij

ik denk aan je.....
ik droom over je....
ik hou van je
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:58
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Waarom zeurt iedereen er toch over dat het commerciële shit is tis toch gewoon lievv ?

Ik ga met 'r uit eten en ga nog wat leuks voor dér halen, wat natuurlijk niet persé duur hoeft te zijn HOOR.

Zij heeft in ieder geval een paar leuke foto's voor mij en ik geloof nog 3 andere dingen (wat een prachtvriendin heb ik toch *7e hemel ) Maar ik weet nog niet wat... Ik vind het allemaal echt superleuk, zolang het maar niet te duur/gek wordt verheug me er echt al op, maar dat heb ik altijd als ik 'r weer ga zien
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
r0bert schreef:
Waarom zeurt iedereen er toch over dat het commerciële shit is tis toch gewoon lievv ?

Ik ga met 'r uit eten en ga nog wat leuks voor dér halen, wat natuurlijk niet persé duur hoeft te zijn HOOR.
Nee, dat zeg jij. Dat uit eten gaan kost klauwen vol geld
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 22:02
Black Bird
Black Bird is offline
Eigenlijk.. Vind ik Valentijnsdag een stomme geld-verdien-dag. En daarom koop ik niks.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 22:21
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
ik heb een gedicht voor hem en over hem geschreven.... op een hartje en die ingelijst met 3 foto's van mij en mijn knuffelhond ( die ik van hem heb gekregen ) en een kaartje..
Oud 11-02-2003, 08:30
jasmijn84
jasmijn84 is offline
weet er iemand waar je van die hele piepkleine valentijnskaartjes kan kopen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 08:55
Herrie
Herrie is offline
Omdat ze zo ver weg woont en we helaas niet bij elkaar kunnen zijn door verschillende redenen heb ik besloten haar een beetje te verwennen

Een bos rozen wordt op de 14e bezorg. Ik heb de grootste kaart v/d Expo geklocht En ook nog een lief Me2you knuffeltje opgestuurd samen met een boek en een gedichtje
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 13:34
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Ik ga anthrax brieven sturen ofzo. Ik heb het niet zo met rozen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
Ik ga anthrax brieven sturen ofzo. Ik heb het niet zo met rozen
wat romantisch, had iedereen maar zo'n vriend als jij