Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een troostkadootje voor mezelf omdat ik zo zielig ben dat er wéér een jaar zonder rode rozen is voorbijgaan en mijn brievenbus compleet empty is en dan ga ik lekker met een heleboel driehoeksnackjes uit de AH en rijstepap voor de tv zitten janken en ziek zijn en slapen.
![]() *bleeh, ik haat valentijnsdag* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je kan hem ook masseren. Koop bij etos ofzo van die lekkere lustopwekkende massageolie haha. Zoiets zou ik doen!! Vind hij vast wel leuk ![]() ![]()
|
![]() |
Mwah ik was van plan om hem te verassen, maar bij nader inzien heb ik me bedacht...
![]() Ik was van plan, om hem een hele lieve grote knuffel te geven, en daar een maga grootte kaart bij in waar in stond wat hij betekende voor mij, en hoe de wereld hem zou herinneren... ![]() Ik schrijf mijn eigen gedichten en had dus een lang gedicht dat op hem sloeg geschreven, hoe hij de wereld speciaal maakte... Maarjah helaas is valentijnsdag niet voor me weg gelegt, want het was tamelijk snel uit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stuur ook alleen een lief kaartje maar doe het op donderdag, dan is het nog een klein beetje orgineel, met een tekst van
hee lieverd, ik wou niet zo orgineel zijn maar ik wil alleen even zeggen dat ik heel blij met je ben en dat we nog lang zo door gaan een dikke kus mij ik denk aan je..... ik droom over je.... ik hou van je |
![]() |
|
![]() |
Waarom zeurt iedereen er toch over dat het commerciële shit is
![]() ![]() Ik ga met 'r uit eten en ga nog wat leuks voor dér halen, wat natuurlijk niet persé duur hoeft te zijn HOOR. Zij heeft in ieder geval een paar leuke foto's voor mij en ik geloof nog 3 andere dingen (wat een prachtvriendin heb ik toch *7e hemel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een gedicht voor hem en over hem geschreven.... op een hartje en die ingelijst met 3 foto's van mij en mijn knuffelhond ( die ik van hem heb gekregen )
![]()
|
![]() |
Omdat ze zo ver weg woont en we helaas niet bij elkaar kunnen zijn door verschillende redenen heb ik besloten haar een beetje te verwennen
![]() Een bos rozen wordt op de 14e bezorg. Ik heb de grootste kaart v/d Expo geklocht ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jullie tips en mening nodig! questionman1 | 4 | 03-02-2016 13:49 | |
Liefde & Relatie |
Dingen doen Verwijderd | 18 | 23-01-2013 15:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 |