Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben nu wel blij met m'n haar (dreads) maar ik vraag me af voor hoe lang nog, of ik het niet vlug ga beu zijn...
Eigenlijk zou ik wel m'n vroegere kapsel terugwillen: pikzwart Bettie Page-achtig (lang zwart met een pony), of eens iets korts. Of blond (ben oorspronkelijk donkerblond). Maar dat doe ik ooit wel eens... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben jij gelukkig met je haar?
Ja, meestal wel. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het komt nu tot tussen m'n schouderbladen (beetje in laagjes), en ik wil het nog wel wat langer hebben (maar niet super lang) Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik ben wel tevreden met m'n eigen haarkleur (goudblond) Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vond of..?? Ik heb m 'n haar zo omdat ik het zelf mooi vind.. |
![]() |
|
Ben jij gelukkig met je haar? Ja hoor.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Ik denk dat het ongeveeer 8 cm is, maar het mag wel weer korter. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Blauw, ik heb de verf al (Midnight Blue en Turqoise). Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Uit mezelf, zo ingewikkeld is dit kapsel niet. En oja, weet iemand dat als je blond haar hebt, en je doet het zwart, of daar nog iets speciaals mee is?, zoals dat het te donker wordt of lelijke uitgroei of dergelijke? Uitgroei is sowieso al niet echt mooi, meer weet ik niet.
|
![]() |
Ben jij gelukkig met je haar? Ja hoor
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Voor tussen schouder-kin lengte, achter is het kort. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Gewoon hetzelfde als normaal; zwart-tinten (rood, blauw, of gewoon zwart) Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik wilde iets anders, kapper hoefde een beetje te pushen en het was eraf ![]()
|
Ben jij gelukkig met je haar?
Op zich wel, het kan beter/leuker maar ik ben niet ontevreden ![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het raakt net mn schouders, maar dat zijn dan ook echt de uiteindjes van de dreads. Ik zou het graag wat langer willen, zeker nadat ik een meisje met een bloedmooie bos dreads tot halverwege haar rug heb gezien ... *kwezel* Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Fel oranje/rood, maar dat is opzich niets nieuws. Verschillende groen-tinten lijkt me leuk maar helemaal naturel kan ook erg mooi staan. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik denk niet dat ik mn haar zo had gehad zoals nu, als ik niet eerst iemand met dreads had gezien nee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ben jij gelukkig met je haar? Nou ja, wat heet gelukkig. Bij anderen ziet het er altijd mooier uit en langer... Maar goed, over het algemeen heb ik niet te klagen, het is nu behoorlijk lang en het is altijd wel dik geweest, dus...
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Op dit moment moet ik eigenlijk de puntjes weer bij laten knippen... Mijn haren komen nu tot ongeveer de helft van mijn rug en er zitten wat verschillende laagjes in, die wil ik er wel uit laten groeien. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik ben zelf blond, en ik heb ze al een paar tintjes donkerder dan eerst, maar bruin haar vind ik toch wel het mooist. Of een warme rode kleur, maar ben bang dat dat niet staat met mijn lichte huid... Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of...??? Eerlijk gezegd vind ik kort haar ook verschrikkelijk leuk maar dan moet je geregeld naar de kapper en een keer in de twee, drie maanden vind ik toch wel genoeg, dus ook een beetje uit luiheid ![]() |
![]() |
|
Ben jij gelukkig met je haar? ja nu wel helemaal, met de kleur en met et kammetje
![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? een hanekam moet niet te lang zijn, beetje middelmaatje das ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? zwart met roze, mooie combi Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? eerst omdat het true punk is, nu ben ik er gewoon aan gehecht, die kam hoort bij mij zeg maar
|
Ik heb dus een paar vragen; Ben jij gelukkig met je haar?
uuuh, soms wel en soms niet... ik heb krullen, en het nadeel daarvan is dat het 1. niet lijkt of het groeit. 2. gaat pluizen als je het gaat kammen. Maar soms kan het ook heel relax zijn, want op zich zitten krullen (bijna) altijd goed en je kan het mooi opsteken! Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? M'n haar is langer dan m'n schouders, maar dat zie je alleen als het nat is. Als het droog is dan hangt het aan de voorkant wel een stuk boven m'n schouders, en achter wel gewoon langer.. Enn, ik wil het langer.. maar het duurt zo lang ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik verf m'n haar eigenlijk nooit, maar ik zou wel eens beetje rood/bruin of donkerbruin. gewoon om te kijken hoe dat staat.. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Zo uit mezelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Anti klits die je haar niet glad maken? Cookie | 3 | 31-10-2005 22:31 | |
Lifestyle |
Doe je haar raar..! Philemon | 26 | 23-11-2004 10:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips om je haar minder snel vet te laten worden Verwijderd | 41 | 04-05-2004 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Van scheren worden je haren dikker Marsel | 18 | 15-06-2003 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wel of niet goed voor je haar? FlyingPinguin | 15 | 02-09-2002 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe kon je haar laten gaan? Starrie | 2 | 22-09-2001 09:09 |