Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 18:12
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
STP schreef:
Hier in Assen zijn Bubbling party's niet meer toegestaan ivm een schietpartij tijdje terug...

Ik zit d'r niet mee
nee idd, klote diana, kutpubliek

Martin en ik kunnen het weten

*denkt terug aan examenfeest*
Oud 18-01-2003, 18:25
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
.Chick3y|:. schreef:
Ik vind dat hoe mensuh zich gedraguh in discothekuh ofsow niet aan de muziek ligt....ligt aan hun hoe ze zelf zijn en niej hoe de muziek is
het gaat om de hele lifestyle.. niet om de muziek natuurlijk
Oud 18-01-2003, 18:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
tsja, als ik dat zo lees is het de schuld van de discotheek zelf ja.
Oud 19-01-2003, 14:48
Verwijderd
Het is alleen maar de R&B avond in de discotheek Nighttrain die verboden is, niet heel de muzieksoort. En er is 1 schiet incident geweest en daarna nooit meer, volgens de nachtportiers.
De burgemeester vond dat er teveel mensen die "mogelijk'" pistolen hadden op af kwamen..Nou dan kan je alle disco's wel sluiten. Hij schijnt ook een keer gezegd te hebben dat hij geen "antilianen en surinamers en dat soort" wil hebben in zijn stad. Maar nu ontkent hij natuurlijk alles.

Als jullie dan netwerk kijken, kijk het dan goed en verdraai het allemaal niet zo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:55
Upior
Upior is offline
Ja maar kijk, aan de ene kant heb ik zoiets van "okay", maar aan de andere kant zou je toch zoiets kunnen hebben van, "jaaaaaja". Snap je?
Oud 19-01-2003, 15:33
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
danique2 schreef:
Het is alleen maar de R&B avond in de discotheek Nighttrain die verboden is, niet heel de muzieksoort. En er is 1 schiet incident geweest en daarna nooit meer, volgens de nachtportiers.
De burgemeester vond dat er teveel mensen die "mogelijk'" pistolen hadden op af kwamen..Nou dan kan je alle disco's wel sluiten. Hij schijnt ook een keer gezegd te hebben dat hij geen "antilianen en surinamers en dat soort" wil hebben in zijn stad. Maar nu ontkent hij natuurlijk alles.

Als jullie dan netwerk kijken, kijk het dan goed en verdraai het allemaal niet zo.
in de volkskrant stond volgens mij dat er meerdere schietpartijen waren geweest, en ze sluiten helemaal geen discotheken
Oud 19-01-2003, 15:37
Verwijderd
Nee ze sluiten de Nighttrain niet, alleen tijdens de r&b night.

Ja, in de volkstrant staat dat, in netwerk zeggen ze dat..

Je weet het nooit zeker he...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:40
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Best stom.. nu vind ik R'nB gigantisch kut, maar als ze in staat zijn R'nB te verbieden, kunnen ze ook wel industrial of drum'nbass feesten gaan verbieden en daar zit ik niet op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:09
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
in de volkskrant stond volgens mij dat er meerdere schietpartijen waren geweest, en ze sluiten helemaal geen discotheken
Er stond ook in dat het de verkeerde mensen aantrok [Joego's Antilianen,Surinamers,molukkers], lekker rascistisch die burgemeester.
Oud 19-01-2003, 16:12
Upior
Upior is offline
Citaat:
danique2 schreef:
Nee ze sluiten de Nighttrain niet, alleen tijdens de r&b night.

Ja, in de volkstrant staat dat, in netwerk zeggen ze dat..

Je weet het nooit zeker he...
Ja als je zo gaat denken dan moet je je ook maar afvragen of je huis niet vol spy-cam's zit? Je hebt opzich wel gelijk over het feit dat kranten/etc. niet per definitie de absolute/gehele waarheid weergeven, maar je moet in het leven toch een beetje bouwen op sommige dingen.. Als je maar goed in je achterhoofd houdt dat het niet waar HOEFT te zijn..
Oud 19-01-2003, 17:02
Lil-Sweet-Angel
Lil-Sweet-Angel is offline
Heey!!

Ik las net ff alleen de titel van dit forum onderwerp (of hoe de f*ck je het ook noemt ) Maar ik woon dus zelf in M'burg, en okey.. muziek verbieden is dan misschien een beetje fout.. maar wat er gebeurde met die schietpartijen is helemaal fout! En het is gewoon heel jammer dat een paar mensen het verpest hebben voor een hele groep die graag naar de R&B party's gingen maar ik vind dat de beste beslissing is genomen.., deze schietpartij was trouwens niet het eerste wat er gebeurde tijdens die R&B party's... maar goed, veiligheid boven alles... toch???

Greetz,
Lil-Sweet-Angel
Oud 19-01-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Upior schreef:
Ja als je zo gaat denken dan moet je je ook maar afvragen of je huis niet vol spy-cam's zit? Je hebt opzich wel gelijk over het feit dat kranten/etc. niet per definitie de absolute/gehele waarheid weergeven, maar je moet in het leven toch een beetje bouwen op sommige dingen.. Als je maar goed in je achterhoofd houdt dat het niet waar HOEFT te zijn..
natuurlijk, ik geloof vaak zat dingen die er geschreven worden in kranten, alleen dit keer word het dus in 2 vershillende media 2 keer anders verteld, dus wat moet je dan geloven.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 18:57
Krez
Krez is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Ik ook wel, ik hoor vaak verhalen dat zulke feesten eigenlijk niet leuk zijn als blanke, en zeker niet als blanke vrouw.

dat hangt van je smaak af en je houding tegenover anderen...
ik ben gek op R&B parties, als blanke vrouw

*ik heb ook gehoord dat trancefeesten niet zo leuk zijn voor negers *
Oud 21-01-2003, 02:14
ActaniA
ActaniA is offline
hier in huizen is in discotheek errenbie ruimte twee weken gesloten vanwege herhaaldelijk vechten enzo..
klote muziek,trekt vaak ook kut volk aan
Oud 21-01-2003, 02:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
ActaniA schreef:
hier in huizen is in discotheek errenbie ruimte twee weken gesloten vanwege herhaaldelijk vechten enzo..
klote muziek,trekt vaak ook kut volk aan
marokkanen enzo bedoel je? generaliserende klootzak.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 06:56
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja. Echt waar.
Oke, 't gaat er nu NIET om dat 't om RnB gaat. Maar over het verbieden van muziek.

De RnB is niet verboden omdat de teksten fout waren. Geen aanzetten tot geweld of wat dan ook.

Nee, RnB is daar verboden omdat het 'fout' publiek aan zou trekken.

Dat slaat toch nergens op? Ze verbieden toch ook geen voetbalwedstrijden..

Wat vinden jullie?
Dit kan je toch niet menen !!!

Wat een ge-ouwehoer zeg !!!
Oud 21-01-2003, 14:56
Taeke
Taeke is offline
Ik woon ook in Middelburg. En tijdens zo'n feest is er altijd wel wat. Het is wel te begrijpen dat ze die feesten niet meer willen. Minpuntje van de sluiting is alleen dat al die bondkraagfiguren nu andere tenten op gaan zoeken en daar alles verpesten. Van mij mogen de feesten dus gewoon doorgaan (met de deuren dicht dan).
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:19
Tsasil
Tsasil is offline
Of die figuren deporteren natuurlijk
Oud 21-01-2003, 15:20
Verwijderd
Of alleen R&B feesten zonder bontkragen.
Zijn de dierenbeschermers gelijk ook blij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 15:50
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
marokkanen enzo bedoel je? generaliserende klootzak.
Wie generaliseert hier nu? Hij heeft het over kut volk en jij maakt daar gelijk Marokanen van!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
EdHunter schreef:
Wie generaliseert hier nu? Hij heeft het over kut volk en jij maakt daar gelijk Marokanen van!!
kijk eens naar de smilie boven zijn post..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:19
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
EdHunter schreef:
Gezien de boven zijn berichtje en zijn undersign neem ik aan dat ie een geintje maakt.

Hij bedoelt waarschijnlijk turken.
Oud 21-01-2003, 16:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Tsasil schreef:
Hij bedoelt waarschijnlijk turken.
oh.. ik dacht dat het over molukkers ging
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 16:50
Taeke
Taeke is offline
Oeps, niet gezien hehe...Mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:29
pienie
euhm *klop klop*, ik kom uit middelburg, en idd HET TREKT FOUT PUBLIEK AAN!...

hoe weet ik dat?!

simpel; zet een zooitje verslaafden in een discotheek en het word een 'spetterend' feest...

en gek genoeg ja, bij dat soort feesten R&B feesten welterverstaan word altijd geschoten, bij vage trance en dat soort shit word alleen gevochten en een beetje vage pillen gedeald, dat is gewoon zo...

kvind het wel ok dat het verboden word, de muziek is wel groovy om lekker op te dansen, maar de mensen die het aantrekt en naar die bepaalde kroegen discotheken gaan of iig 95% ervan zijn gewoon wazig...

geloof je het niet en wil je er zelf eens achterkomen?!...

kom eens langs in middelburg op zaterdag avond, als je geluk hebt kom je de rotterdam terror corps tegen, niet te hopen voor je dat je een ietwat donker velletje hebt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 21:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef:
tis natuurlijk ook een wereld van verschil...

k zie het verschil tussen een turk en een marokkaan nog niet eens
( btw, daan, hoelang heb je me al geblocked? )
geblocked? ik heb je niet eens in mijn msn
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 08:36
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
k zie het verschil tussen een turk en een marokkaan nog niet eens
Zeker kleuren blind turken zijn wit,marrokanen zijn bruin en hebben meestal krulletjes.
marrokanen hebben meestal een accent slecht nederlands.
Oud 22-01-2003, 19:27
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Zeker kleuren blind turken zijn wit,marrokanen zijn bruin en hebben meestal krulletjes.
marrokanen hebben meestal een accent slecht nederlands.
turk = jalalalalalla
morocco = ggggggggamle
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 00:31
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
wouszer schreef:
hehe
bontkraag 1: heb je nog wat illegale shit voor me?
kraag 2: ja man, de vetste shit op cassette.
kraag 1: hoe heet het?
kraag 2: r. kelly
kraag 1: nooit van gehoord.
whehehe

voor een 14 jarig mannetje heb je iig een goed gevoel voor humor.
Oud 23-01-2003, 10:59
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:
Dan mogen ze gabbermuziek, metal en dergelijke ook verbieden en blijft er enkel mainstream bullshit over. Ga ze aanklagen omdat je gediscrimineerd wordt op basis van een onredelijk onderscheid tussen R&B en andere muziek. En vraag 'n leuke schadevergoeding. Je kunt immers nooit weten
euhm metal muziek nooit geen ruzie of schietpartijen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:47
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
rock gek schreef:
euhm metal muziek nooit geen ruzie of schietpartijen
Nee, maar mensen die Metal luisteren schieten rennen wel de klas in en schieten allemaal mensen dood..

Nu gaat iedereen(?) natuurlijk typen dat dat anders is. Maar dat schieten hoeft ook niks met RnB te maken te hebben..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Nu gaat iedereen(?) natuurlijk typen dat dat anders is. Maar dat schieten hoeft ook niks met RnB te maken te hebben..
Dan moet je geen poep typen. Het gaat niet om de muziek, maar om het volk wat er tijdens de R&B avond van die bepaalde discotheek kwam. Die hadden vaak ruzie. En die avond trok natuurlijk wel een bepaalde groep personen ja.
Oud 23-01-2003, 12:11
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dan moet je geen poep typen. Het gaat niet om de muziek, maar om het volk wat er tijdens de R&B avond van die bepaalde discotheek kwam. Die hadden vaak ruzie. En die avond trok natuurlijk wel een bepaalde groep personen ja.
Ik reageerde op iemand die typte dat je bij Metal geen incidenten hadden die K*T waren.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:17
Rhinus
Rhinus is offline
Ja, 't kwam een beetje over zo van mensen die naar Metal luisteren zijn altijd Ok. Maar eigelijk had 't geen toevoegende waarde ofzo. Vergeet al mijn reply's maar.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:22
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik reageerde op iemand die typte dat je bij Metal geen incidenten hadden die K*T waren.
Relatief heel weinig eigenlijk. Heb alleen bij dynamo wat mensen uit elkaar moeten houden vorig jaar.
Oud 23-01-2003, 12:34
Rhinus
Rhinus is offline
Ik denk dat bij grote (meerdaagse) RnB evenementen ook weinig fouts zal gebeuren. Op een festival hangt zoiezo een top sfeer he.

Bestaan er trouwens meerdaagse RnB evenementen?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:48
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik denk dat bij grote (meerdaagse) RnB evenementen ook weinig fouts zal gebeuren. Op een festival hangt zoiezo een top sfeer he.

Bestaan er trouwens meerdaagse RnB evenementen?
Ahem... Nemen we even een vergelijkbaar publiek: Trancers

Ik heb nog nooit wat kwa ruzie meegemaakt bij een metal concert, en misschien een of twee keer wat bij een hardcore concert en ik kom toch vrijwel elk weekend bij een concert. Daarentegen is er bij Oxygen (Techno feest bij Patro) vrijwel elke keer WEL gezeik. En bij R&B (Daar kom ik helemaal nooit) kennelijk ook.

Nou gaan we het feest vergroten. Meer mensen, dus meer risico op conflict. Metal festival is er inderdaad wel een of twee keer iets van gezeik ja. Ter vergelijking: Bij innercity wordt de hele zooi afgebroken en is er altijd wel op een of twee plaatsen wat te rellen. Conclusie: Ik wil niet weten hoe het er dan op een Rotzooi & Bagger festival aan toe gaat...
Oud 23-01-2003, 15:52
Verwijderd
Inderdaad licht het aan het publiek: stelletje achtelijke criminelen. ik woon niet in m'burg maar weet wel dat ook waar ikwoon vaak k#tzooi is bij r&bcafeetjes e.d. ik kom vaak in rockcafes en wel s bij concerten en ik moet zeggen dat ik zelden wat meemaak (uitgezondert de pitjes dan )
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:24
The Undertaker
The Undertaker is offline
Citaat:
Rabbiteen schreef:
Stel je voor..een leven zonder muziek like Marilyn manson, Smashing Pumpkins..
lijkt me heerlijk

hehe
sorry.....
Oud 23-01-2003, 16:27
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Tsasil schreef:
Ahem... Nemen we even een vergelijkbaar publiek: Trancers

Ik heb nog nooit wat kwa ruzie meegemaakt bij een metal concert, en misschien een of twee keer wat bij een hardcore concert en ik kom toch vrijwel elk weekend bij een concert. Daarentegen is er bij Oxygen (Techno feest bij Patro) vrijwel elke keer WEL gezeik. En bij R&B (Daar kom ik helemaal nooit) kennelijk ook.

Nou gaan we het feest vergroten. Meer mensen, dus meer risico op conflict. Metal festival is er inderdaad wel een of twee keer iets van gezeik ja. Ter vergelijking: Bij innercity wordt de hele zooi afgebroken en is er altijd wel op een of twee plaatsen wat te rellen. Conclusie: Ik wil niet weten hoe het er dan op een Rotzooi & Bagger festival aan toe gaat...
Ow..

Najaa, eigelijk is 't ook wel logisch. Want domme (en irritante) mensen zoeken altijd ruzie. En Trance en RnB is iets hersendodender dan Rock muziek.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 12:42
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Another Way schreef:
Ik ben wel eens op een RnB feestje geweest, en het pubiel was idd erg fout
Oud 24-01-2003, 13:05
Q
Q is offline
Metalfeesten zijn nou nie zo erg. De sfeer valt echt wel mee, als dr mensen omvallen ofzo worden ze netjes overeind geholpen en vechtpartijen heb ik maar zelden meegemaakt, laat staan met pistolen enzo.

Overigens ben ik dr ook heel weinig donkere mensen tegengekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 13:24
Oceanborn
Oceanborn is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ow..

Najaa, eigelijk is 't ook wel logisch. Want domme (en irritante) mensen zoeken altijd ruzie. En Trance en RnB is iets hersendodender dan Rock muziek.

Oud 24-01-2003, 15:03
HK66666
HK66666 is offline
Citaat:
Q schreef:

Overigens ben ik dr ook heel weinig donkere mensen tegengekomen.
Uhhh?
weet je zeker dat het metal was dan
Oud 25-01-2003, 10:20
Verwijderd
dan zouden ze terschelling ook moeten afschaffen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:32
HK66666
HK66666 is offline
Citaat:
HK66666 schreef:
Uhhh?
weet je zeker dat het metal was dan
Ow donkere, ik las dronken, hehe.
Weinig tot geen donkere mensen in de metal nee.
Oud 25-01-2003, 18:28
Verwijderd
'n week nadat ik in de nighttrain was geweest was er iemand neergeschote.. nu vind ik dat wel overdreve om dat gelijk die r&b avonden daar af te schaffen maarja.. in zeeland zijn er meer dingen nie goed
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 19:57
Verwijderd
En terecht, die muziek suckt toch ass...

Het enige wat dat tot gevolg heeft is een stelletje te dikke Breezahsletjes met navelpiercings die wulps hun vetrollen laten deinen op één of andere 1000x geripte beat, onder het toeziend oog van zogenaamde gangsta's met petjes achterstevoren, bandana's en andere meuk terwijl ze stoer aan hun Marlboro Light hijsen...

Skippen die zut.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Het enige wat dat tot gevolg heeft is een stelletje te dikke Breezahsletjes met navelpiercings die wulps hun vetrollen laten deinen op één of andere 1000x geripte beat, onder het toeziend oog van zogenaamde gangsta's met petjes achterstevoren, bandana's en andere meuk terwijl ze stoer aan hun Marlboro Light hijsen...

Skippen die zut.

Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 15:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
nare man schreef:

Skippen die zut.
zo ist
Reageren

Regels voor berichten