Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is alleen maar de R&B avond in de discotheek Nighttrain die verboden is, niet heel de muzieksoort. En er is 1 schiet incident geweest en daarna nooit meer, volgens de nachtportiers.
De burgemeester vond dat er teveel mensen die "mogelijk'" pistolen hadden op af kwamen..Nou dan kan je alle disco's wel sluiten. Hij schijnt ook een keer gezegd te hebben dat hij geen "antilianen en surinamers en dat soort" wil hebben in zijn stad. Maar nu ontkent hij natuurlijk alles. Als jullie dan netwerk kijken, kijk het dan goed en verdraai het allemaal niet zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Heey!!
Ik las net ff alleen de titel van dit forum onderwerp (of hoe de f*ck je het ook noemt ![]() Greetz, Lil-Sweet-Angel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat hangt van je smaak af en je houding tegenover anderen... ik ben gek op R&B parties, als blanke vrouw ![]() *ik heb ook gehoord dat trancefeesten niet zo leuk zijn voor negers ![]() ![]()
||
Citaat:
Wat een ge-ouwehoer zeg !!!
|
Ik woon ook in Middelburg. En tijdens zo'n feest is er altijd wel wat. Het is wel te begrijpen dat ze die feesten niet meer willen. Minpuntje van de sluiting is alleen dat al die bondkraagfiguren nu andere tenten op gaan zoeken en daar alles verpesten. Van mij mogen de feesten dus gewoon doorgaan (met de deuren dicht dan).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij bedoelt waarschijnlijk turken.
|
euhm *klop klop*, ik kom uit middelburg, en idd HET TREKT FOUT PUBLIEK AAN!...
hoe weet ik dat?! simpel; zet een zooitje verslaafden in een discotheek en het word een 'spetterend' feest... en gek genoeg ja, bij dat soort feesten R&B feesten welterverstaan word altijd geschoten, bij vage trance en dat soort shit word alleen gevochten en een beetje vage pillen gedeald, dat is gewoon zo... kvind het wel ok dat het verboden word, de muziek is wel groovy om lekker op te dansen, maar de mensen die het aantrekt en naar die bepaalde kroegen discotheken gaan of iig 95% ervan zijn gewoon wazig... geloof je het niet en wil je er zelf eens achterkomen?!... kom eens langs in middelburg op zaterdag avond, als je geluk hebt kom je de rotterdam terror corps tegen, niet te hopen voor je dat je een ietwat donker velletje hebt... |
![]() |
||
Citaat:
voor een 14 jarig mannetje heb je iig een goed gevoel voor humor.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu gaat iedereen(?) natuurlijk typen dat dat anders is. Maar dat schieten hoeft ook niks met RnB te maken te hebben.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb nog nooit wat kwa ruzie meegemaakt bij een metal concert, en misschien een of twee keer wat bij een hardcore concert en ik kom toch vrijwel elk weekend bij een concert. Daarentegen is er bij Oxygen (Techno feest bij Patro) vrijwel elke keer WEL gezeik. En bij R&B (Daar kom ik helemaal nooit) kennelijk ook. Nou gaan we het feest vergroten. Meer mensen, dus meer risico op conflict. Metal festival is er inderdaad wel een of twee keer iets van gezeik ja. Ter vergelijking: Bij innercity wordt de hele zooi afgebroken en is er altijd wel op een of twee plaatsen wat te rellen. Conclusie: Ik wil niet weten hoe het er dan op een Rotzooi & Bagger festival aan toe gaat...
|
Verwijderd
|
Inderdaad licht het aan het publiek: stelletje achtelijke criminelen. ik woon niet in m'burg maar weet wel dat ook waar ikwoon vaak k#tzooi is bij r&bcafeetjes e.d. ik kom vaak in rockcafes en wel s bij concerten en ik moet zeggen dat ik zelden wat meemaak (uitgezondert de pitjes dan
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Najaa, eigelijk is 't ook wel logisch. Want domme (en irritante) mensen zoeken altijd ruzie. En Trance en RnB is iets hersendodender dan Rock muziek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En terecht, die muziek suckt toch ass...
Het enige wat dat tot gevolg heeft is een stelletje te dikke Breezahsletjes met navelpiercings die wulps hun vetrollen laten deinen op één of andere 1000x geripte beat, onder het toeziend oog van zogenaamde gangsta's met petjes achterstevoren, bandana's en andere meuk terwijl ze stoer aan hun Marlboro Light hijsen... Skippen die zut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|