Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben eigenlijk nog nooit dronken geweest hooguit aangeschoten
![]() ![]() ![]() ![]() En ik lag er nogal lam bij als ik aangeschoten ben komt er niet veel zinnigs meer uit bij mij ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga heel erg veel praten. Maar ik word ook heel aanhankelijk, bij iedereen op schoot zitten enzo. Ik ga slingerend fietsen als er geen auto's zijn. Tegen allemaal mensen aanlullen die ik niet ken. Bij mensen aan tafeltjes gaan zitten die ik niet ken.
Als ik naar huis fiets zeg ik eht iedereen gedag die ik tegenkom (die ik dus niet ken.) Ik ga heel erg hangen op alles, aan alles vasthouden. En heel erg lachen. Eerder giechelen. Oja op feestjes, dus echt met dansen enzo ga ik altijd heel erg gillen, en als ik iemand zie heel hard: "haaaai" ook al heb ik heb allang 20 keer gezien op dat feest. Iedere keer dan ook uitgebreid omhelsen hehe. Ik ga gesprekken houden over hele rare dingen: de haargrens van mensen, kindjes in pakistan, stenen muurtjes.. stukjes fruit in de sangria.. echt rare dingen. Naja ben dus beetje vreemd. -xxx--> ikke
|
![]() |
Okee hier komt het:
* Heel rustig en chill doen. * Of juist helemaal hyper worden. (als er goede muziek is) * Ik wankel nog al als ik aangschoten ben of bezopen. * Ik ga ook veel naar de w.c. * Fiets de bosjes of de sloot in. * Gooi bier over me hoofd en ga staan headbangen. En dat gebeurt vanavond vast wel weer ![]() [Dit bericht is aangepast door Grunge A Holic (07-07-2001).]
|
* domme opmerkingen maken
* om alles lachen ben ook ooit op de stoep gaan fietsen 'omdat er zoveel lantarenpalen op de weg stonden' en vervolgens tegen een lantarenpaal geknald.. en een keer een uur buiten op m'n zus staan wachten omdat ik dacht dat ze er nog aan kwam (was allang binnen) :r
|
![]() |
ik praat tegen iedereen en alles, ik reageer veel langzamer, ben dan erg slecht in het schatten van afstand (lees: ik denk dat ik al bij de trap ben en begin mongool met mn voet de tree te zoeken) en ik praat dan heeaaaaal hard en begin zomaar te gillen/ schreeuwen! hmm ik ben eigelijk ook erg!!
|
Das de ene keer anders als de andere. Zondag was ik errug melig en de andere kan ik alleen maar kotsen. De andere keer ga ik zielig doen, hangt er van af duz
De ene keer heb ik ook niet meer gedronken als de andere xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik word heel vrolijk en spontaan en kan opeens goed met iedereen lullen, en wonder boven wonder kan ik recht lopen! Ik heb 't laatst nog uitgeprobeerd en ik heb de hele tijd op de stoeprand gelopen zonder er een keer vanaf te vallen met hakken van 8 cm hoog!
|
![]() |
Naar het schijnt ben ik dan ongelooflijk grappig. Ga 'k tegen iedereen lullen (zelfs tegen mensen die ik niet ken, wat ik anders nooit zou doen). 'k Word ook een beetje handtastelijk (bij jongens dan). Eén keertje heb ik met een jongen gezoend die ik totaal niet moest hebben. Vanaf dan let ik erop dat ik niet te veel drink.
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vin t ni reemd hoor! ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik flikker in ieder geval wel es om en dan heb ik er weer een paar littekens bij of ik loop in het prikkeldraad of zo als ik moet pissen. verder ga ik dan een beetje staan headbangen in cafe`s waar ze veel trance draaien of zo. en ik lul dan vrij vaag k schijn af en toe vager te doen dan lui die flink stoned zijn enzo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik ga dan met iedereen zoenen
![]() ik dans dan met 10 jongens tegelijk... ik pleur steeds om verder als alleen aangeschoten ben dan ga ik tegen iedereen aan lullen... en beetje ouwehoeren ![]() en vorige week ben ik samen met een vriendin op ons bek gepleurd ![]() en heb zitte kotsen uit het raampje hehehe me moeder was alleen niet zow blij.. duh
|
Verwijderd
|
Als ik dit allemaal lees krijg ik gelijk weer zin om uit te gaan en wat te drinken. Echt, alles is zoveel leuker als je aangeschoten bent!! Ik lach, zing, praat en dans veel en maak veel sneller contact met andere mensen. Verder wordt ik wat hangerig en heb ik de neiging om over straat te slingeren. Maar gelukkig heb ik nog nooit hoeven kotsen.. Bijna weekend!!!!!!
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe gedraag jij je als je stoned bent? Verwijderd | 12 | 20-06-2011 00:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je verliefd bent? Iza | 49 | 17-09-2010 21:45 | |
Psychologie |
Gedragen jullie je anders in real life dan op het forum? Curtis Jackson | 50 | 03-01-2005 01:44 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
De Kantine |
Hoe correct ben jij? Verwijderd | 53 | 09-10-2003 14:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? charly not | 10 | 14-11-2002 15:36 |