Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
neej sorry, maar ze hebben wel pampers up and go ![]() ![]() zijn die ook goed?
||
Citaat:
![]() zitte eg vet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Offtopic: dit is toch wel zo ongeveer mijn forum-dieptepunt qua niveau ![]()
||
Citaat:
maar eh....zulle we weer es naat "het" onderwerp trug gaan? iets over geesten---> of wa ook al weer? kben helemaal verdiept in ons boeiende, paranormale, luier gesprek
||
![]() |
Citaat:
(dan is onze discussie ontopic geweest ![]()
||
Citaat:
vroeger had ik is un luier aan en toen floepte die ineens af, misschien un geest die me bips wou zien?
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je al hulp gezocht bij een excorsist? Ik had vroeger ook zo'n soort probleem, maar nadat ik een excorsist erbij had gehaald (0900-EXORCIST), had ik nergens meer last van, en kon ik (tot op de dag van vandaag) vrolijk mijn luiertjes dragen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vraagje: Heb jij wel eens iets onnatuurlijks gedaan? Zoals glasje draaien of andere dingen die je niet hoort te doen. Als je dat wel heb gedaan vind ik het niet gek dat je zo iets krijg. Groetjes Crashzone
||
Citaat:
![]() ![]() sja dat is meer zo'n twijfelgeval snap je? maar laten we het maar houden op: Nee ![]() ![]()
|
![]() |
Bij ons in huis hebben we dan een leger spoken aangezien elke keer als ik de stereo aan zet hij van cd automatisch overspringt op radio om de zoveel tijd en als ik tv kijk springt t geluid weer over naar cd
![]()
|
![]() |
ik vraag me af wat jullie reactie is op dit verhaal...?
ik zat op mijn kamer met alleen kaarsen aan en had muziek op staan, opeens gaan alle kaarsen uit en de cd speler sprong ook uit (ik zag onder de kier van mijn deur dat de licht op de gang het nog wel deed) opeens waren er flitsen in mijn kamer en buiten niet dat heb ik gecheckt en hoorden allemaal rare geluiden alsof er een kraai in mijn kamer zat, duurde 2 minuten, toen was ik het zat en heb ik mijn licht aan gedaan... ik ben niet snel bang en het was dat ik stik nieuwsgierig was anders was ik dit keer dus echt wel weg gerend, want het was echt spooky
Laatst gewijzigd op 31-01-2003 om 17:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel het dan raar blijft dat de kaarsen ook uit waren toen je wakker was ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Altijd vlak voor 't slapen gaan, want ik kan met m'n afstandsbediening wel de stereo uitzetten vanuit m'n bed, maar niet het licht uitmaken, daar voor moet ik m'n bed uit. Ja ik ben lui ![]()
||
Citaat:
is dat paranormaal dan offuh ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb wel vaker van dat soort dingen gehad ook een kraai gehoord op de wc op school nou toen sliep ik dus echt niet, ik kan het niet verklaren... ik heb dat soort dingen een hele tijd gehad de laatste tijd is het gelukkig minder, tis echt wel spooky ik ging zelfs al twijfelen of ik misschien niet gewoon compleet gek aan het worden was ![]() maar bij mij thuis zijn vaker gekke dingen gebeurd en mijn zussen zagen ook rare dingen (lang verhaal) maar dat is opgelost... nou ja dacht ik (ook lang verhaal, als je er behoefte aan heb wil ik het best vertellen) ach maybe zie en hoor ik gewoon dingen die andere niet zien en horen, mijn zus ziet ook weleens aura's (best cool)
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Waargebeurde Geesten Verhalen SomeCuteness | 22 | 23-07-2015 14:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geesten of hallucinaties? vosje16 | 44 | 01-08-2008 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten (2) Sjoerd | 4 | 20-09-2004 23:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Geesten. Sjoerd | 2 | 01-09-2004 20:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Huis der Geesten AlopiA | 1 | 20-10-2003 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt Evito | 12 | 07-01-2003 10:14 |