Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2001, 14:12
Piccola
Piccola is offline
Ohja, nog zoiets irritants : Rokers opgelet!
Ga aub niet met je sigaret alle kanten op lopen zwaaien, want ik heb ondertussen al 4 peuken in mijn arm staan! En dat doet pijn!
Advertentie
Oud 18-11-2001, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Aan sletjes
Jammer genoeg zijn er daarvan in bijna elke uitgaansgelegenheid wel een paar te vinden
Oud 19-11-2001, 11:18
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
NEEEE Joh! Altijd lachen met die mensen, serieus daar kan ik dus echt heel goed mee opschieten.

Waar ik niet tegen kan zijn van die Turken/Marokanen die direct beginnen te slaan als je 'm ook maar een beetje aanstoot ofzo. das echt zielig.
Ik zeg ook niet voor niks vieze negers. Ik bedoel dus van die ranzige gasten die helemaal tegen je aan beginnen te rijden en denken dat ze alles kunnen flikken. Van die types die achter alles aanzitten waarvan ze ook maar enigszins vermoeden dat er een gleuf in zit....gadverdamme!!
Tegen negers over het algemeen heb ik niks, maar ze moeten niet denken dat ze alles maar kunnen maken omdat ze nou eenmaal in een andere cultuur zijn opgegroeid.
Oud 19-11-2001, 13:33
Lyz
Lyz is offline
Opdringerige jongens die teveel gedronken hebben en ruziezoekers, van die opvliegerige types die het uitgaan erg onplezierig kunnen maken!
Afgelopen zaterdag stond ik met een vriendin voor de wc te wachten, beginnen er ineens van die gefrustreerde wijfen (kheb er geen ander woord voor) tegen mn vriendin te blèren: "Waarom noem je ons sletten?" Terwijl we ze amper kennen en dat ze maar even mee naar buiten moest komen. Echt ziek!
Oud 19-11-2001, 13:41
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik zeg ook niet voor niks vieze negers. Ik bedoel dus van die ranzige gasten die helemaal tegen je aan beginnen te rijden en denken dat ze alles kunnen flikken. Van die types die achter alles aanzitten waarvan ze ook maar enigszins vermoeden dat er een gleuf in zit....gadverdamme!!
Tegen negers over het algemeen heb ik niks, maar ze moeten niet denken dat ze alles maar kunnen maken omdat ze nou eenmaal in een andere cultuur zijn opgegroeid.

hehehe ok ok ik geef je gelijk

Oud 19-11-2001, 13:45
Verwijderd
de bars en cafes waar ik nie meer kom waren de tenten waar altijd wel werd gevochten
meestal was het alleen maar van het aanstoten van een drankje en gelijk van: kun je nie uitkijken lul en wat mot je en zie je weer zon uitsmijter langs je drukken om bij die ruziemakende gasten te komen
ook irritant
Oud 19-11-2001, 15:43
Bonzi2oo2
Bonzi2oo2 is offline
Lelijke music !
Oud 23-11-2001, 09:35
Resistance
Resistance is offline
Mensen die zich beter voelen.
Veel allochtonen.
Mensen die underground muziek stromen niet accepteren (en de mensen die er van houden ook niet.)
Commerciele muziek.
Trutjes (en dan bedoel ik ook jongens).
Mensen (vooral kleine kinderen) die het stoer vinden heeeel veel te drinken en dan over straat zwalken en irritant gaan doen.
Oud 23-11-2001, 22:55
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Aan van die meiskes van 14 met kort truitje en kort rokje die dan kauwgom knauwend uitdagend gaan staan dansen en als je voorbij loopt en je raakt ze per ongeluk aan dat ze je dan 'vuil' gaan aankijken.
Dat soort meisjes die net komen kijken en dan meteen de baas van de kroeg lijken te zijn. Nee bedankt!
vreselijk, daarom ga ik nu maar ergens anders uit, wantom me nu steeds te ergeren! e
Oud 24-11-2001, 21:33
Pumarc
Pumarc is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik irriteer me aan mensen, die zich van alles menen en die heel sexy proberen te dansen terwijl ze juist voor schut staan.

Nee!!!
Daar kan ik juist een hele avond lachend naar zitten kijken. Terwijl ik me bedenk dat ik blij ben, dat niet ik daar sta.
btw. who cares?
als ze dat nou leuk vinden, en als ze suc6 bij het andere geslacht hebben doen ze het toch goed. (wat dus meestal niet het geval is)

Oud 24-11-2001, 21:35
guyver
guyver is offline
waar ik me aan irriteer is mensen die ruzie zoeke
Oud 25-11-2001, 01:51
misspretty
misspretty is offline
aan mensen die in de bus naar huis(de nightliner)gaan zitten slapen en als wij nog aan het nakletsen zijn en grapjes maken enzo beetje nalollen gaan zitten zeuren
o my god ga dan niet uit
daar irriteer ik mij aaan

en ook aan domme mensen met domme opmerken van o kijk daar lelijk enzo DOM
verder niet zoveel eigenlijk
wij (mijn vriendin en ik)zijn altijd zo gek als een deur met uitgaan
ach ja zo erg erger ik me er ook niet aan want ik besteed me tijd er nieteens aan om er naar te kijken ofzooo
Oud 26-11-2001, 02:18
sSaArRaA
sSaArRaA is offline
Citaat:
italianboy schreef:
aan turken en marokkanen: ze vinden zichzelf zo geweldig en gaaf en hebben regelmatig een aggressieve houding..
laten we niet generaliseren.. Maar je hebt wel gelijk; ik erger me daar ook ontzettend aan
Oud 26-11-2001, 16:31
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Lyx schreef:
aan bepaalde boeren die 20+ bier drinken..
heletijd aan de bar staan..
en never/weinig dansen ..
WAT HEBBEN BOEREN DAAR WEER MEE TE MAKEN ik irriteer me vaak aan luitjes die naar iedereen toe gaan en zeggen" keek jij me zonet aan " Wat kijk je dom, blablabla, die mogen ze van mij part 20 meter ver eruit tiefen
Oud 02-12-2001, 13:22
Nietzsche
Nietzsche is offline
Aan handtastelijke mensen
Aan vreemden die me proberen in bed te krijgen
Aan geweld
Aan te dronken mensen
Aan heel erg drukke mensen
Aan heel erg veel aandachtvragende mensen
Oud 02-12-2001, 13:57
MaakUt
MaakUt is offline
aan van die gasten die voor een cafe met z'n allen hun scooters showen enzo... stoer man (maar niet heus)
Oud 03-12-2001, 20:53
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik irriteer me het meest aan dronken kerels die dan over je komen hangen en beginnen te lullen tegen je en dan denken dat je ze vreselijk aantrekkelijk vinden en die niet doorhebben dat'ga weg,je stinkt uit je bek'niet betekend dat je met hen wil vrijen
Oud 04-12-2001, 14:11
ThaFox
ThaFox is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waar ik me aan erger tijdens het uitgaan: kleine kinderen, kampers en allochtonen.

Op feesten: foute MC's.
Hoe bedoel je allochtonen????? Ik ben toevallig een marrokaan en als ik je dus voorbij loop tijdens het uitgaan irriteer ik je dus... Kun je je even nader verklaren??
Oud 04-12-2001, 14:15
ThaFox
ThaFox is offline
Ik irriteer me aan mensen (meestal negers, irakezen etc. er zit een azc in de buurt weet je wel) dit op de dansvloer heel nadrukkelijk aanwezig zijn. Je hebt helemaal geen ruimte om te dansen omdat ze te zat zijn om normaal te kunnen bewegen. Ze botsen tegen je aan en stinken naar zweet en als je ze een aanspreekt staat de hele kunta kinte stam om je heen. bah hekel aan.
Oud 04-12-2001, 17:27
dollygirl
dollygirl is offline
Hallo, ik erger me heel erg aan jongens die heel erg dronken zijn en dan aan je gaan zitten enzo. Kijk het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Oud 04-12-2001, 19:33
Roos
Roos is offline
  • Sletjes in hoerige kleding
  • dat constante geknijp in je kont door onbekende mannen
  • jongens die geen nee aanvaarden
  • "zuipwedstrijdjes" oh verschrikkelijk.. ben je "cool" als je meer bier opkan dan de ander?
  • en deze is het ergst: als ik het super naar m'n zin heb, en dan staat er zo'n groepje meisjes: "goh, er is nix aan, moet je kijken wat zij nou aanheeft, nou die wijn is ook niet lekker, tsss moet je kijken hoe zij staat te dansen, goh, wat doet HIJ hier nou weer enzz...

Maar al met al is uitgaan super gezellie
Oud 04-12-2001, 19:35
Troffee
Troffee is offline
mensen die uit de maat dansen, van die mensen die denken dat ze alles zijn...
Oud 04-12-2001, 19:46
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
*Als er een supervet nummer opstaat en ik sta te dansen en uit mijn dak gaan, en er begint ineens iemand een gesprek met me, waar ik op dat moment helemaal geen zin in heb

*Als het zo druk is dat je je maar amper kunt bewegen
Oud 05-12-2001, 11:19
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ohja, nog zoiets irritants : Rokers opgelet!
Ga aub niet met je sigaret alle kanten op lopen zwaaien, want ik heb ondertussen al 4 peuken in mijn arm staan! En dat doet pijn!

Ja die lui zijn echt irri ik heb zelfs een litteken van een peuk op mijn gezicht en op mijn hand en op mijn arm GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Oud 05-12-2001, 14:04
the Phit
the Phit is offline
Aan koters, en gasten die erg bijdehand lopen te doen.
Oud 06-12-2001, 09:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Waar ik me aan erger tijdens het uitgaan: kleine kinderen, kampers en allochtonen.

Wat heb je tegen allochtonen? Je generaliseert, niet alle allochtonen jatten, zijn agressief, verkrachten meisjes.
Tijdens het uitgaan erger ik me meer aan dat ongelofelijke gezuip, gatver. En al dat geflikflooi, dus mensen die elkaar vol op de bek pakken, is erg genant vind ik. Je krijgt dan al gauw het idee een voyeur te zijn als je per ongeluk er naar ff naar kijkt.

Oud 06-12-2001, 15:05
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ik erger me eigenlijk nooit tijdens het uitgaan.

Dat maakt mij nou echt niks uit wat andere mensen doen als ze uitgaan.

Misschien heb ik daarom ook nooit problemen.
Met niemand niet.
Oud 06-12-2001, 18:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
ik kan niet echt dansen, dus mensen irriteren zich aan mij ??? omdat ik lekker een beetje ga staan praten en drinken enzo, lekker dan

owjah duwende mensen zijn ook irritant!
Oud 06-12-2001, 18:37
Meike
Meike is offline
-debiele zuipende jongens, die denken tof te zijn...van die kakker weet je wel...
-meisjes die sexy PROBEREN te doen
-zuipende boeren!
-mensen die elkaar schijnheilig dom aan het uitdagen zijn!
Oud 06-12-2001, 18:38
Meike
Meike is offline
Ow ja; en van die irritante KLEINE meisjes die daar dan met dat kleine meisjes groepje bij elkaar staan met ieder een Breezer in de hand...ow wat irriteer ik me daar super aan!
Oud 08-12-2001, 22:52
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
rosi schreef:
  • "zuipwedstrijdjes" oh verschrikkelijk.. ben je "cool" als je meer bier opkan dan de ander?
gaat niet om de koelheid wie het 't eerst op heeft maar gewoon om de humor enzo..
Oud 15-12-2001, 16:42
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Aan mensen die anderen op de dansvloer uitlachen. WTF boeit het hoe iemand uit z'n dak gaat! En natuurlijk de mensen met fluitjes. Damm wat irritant is dat toch!
Oud 16-12-2001, 20:06
cybahgurl
cybahgurl is offline
Noh, mensen! Niet zo aan iedereen irriteren he
De enige keer dat ik me echt zwaaaar geirriteerd heb was 2 weken terug , ikwas ziek en kwaad omdat ik ziek was. Dan ga je echt aan iedereen ergeren dan lijkt het net of iedereen dik nep lol maakt weetjewel.
Verder erger ik me haast nooit
Oud 17-12-2001, 13:58
Gonzo
Gonzo is offline
Irritatiebronnen:
- Te volle garderobe
- Te lange wachttijden
- Mensen die problemen willen uitlokken
- Aangelengd bier.
Oud 17-12-2001, 17:33
losangeles
losangeles is offline

sletjes die denken dat jij achter hun goedkope (en vaak domme...) vriendje aanzit.
Oud 18-12-2001, 08:07
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
aan mensen die op de dansvloer stil gaan staan... ga dan erguhs anders staan...
Oud 25-12-2001, 01:33
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Citaat:
italianboy schreef:
aan turken en marokkanen: ze vinden zichzelf zo geweldig en gaaf en hebben regelmatig een aggressieve houding..
Nou ik wil niet lullig zijn het zijn niet alleen de turken en de marrokanen er zijn ook nederlanders die dat doen hoor !! jij hebt vooroordelen !!
Oud 25-12-2001, 10:24
friesin
friesin is offline
van die ontzettende dronken lui, waar je niet meer om kunt lachen, maar gewoon stront en stront vervelend zijn
Oud 25-12-2001, 11:28
Six4Eight
Six4Eight is offline
- Drukte
- Hoge drankprijzen
- Slechte DJ's (OF ze draaien niet goed, OF ze draaien foute muziek)
- MC's
- TE hard muziek
Oud 02-01-2002, 23:31
Griller
Griller is offline
-Van die kleine kut kinderen die dan zo in een hoekje breezers staan te drinken
- Mensen die stil gaan staan midden op de dansvloer en als je dan tegen ze aanstoot zeggen van "Wat moet je"
- Als het ergens druk is en je wil naar buiten en mensen laten je niet langs
- Als een tent te druk is
- agressieve mensen die nog ruzie zoeken
Oud 03-01-2002, 14:24
Verwijderd
- huppelkutten
- van die gasten die denken dat ze alles zijn
- mensen die niet kunnen dansen
- drank over m'n kleren / in m'n haar
- mensen die met sigaretten lopen te zwaaien
- DJ die kutmuziek draait
Oud 03-01-2002, 15:13
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Het enige waar ik me aan irriteer is aan aggressieve mensen. Het kan me niet schelen wat voor nationaliteit, maar als je met zo'n instelling komt op een feest, dan denk ik dat er iets mis in je hoofd.
Oud 03-01-2002, 15:36
dario
dario is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
- TE hard muziek
wanneer de boxen het niet meer aakunnen dan wel.
als het geluid goed is laat maar lekker hard staan dan.
Oud 03-01-2002, 17:19
vigor mortis
vigor mortis is offline
- dozen (laat ze fijn naar 'de spijker' gaan (=dozen cafe) en niet naar doornroosje (=alternatief iets) komen
- onbekende mensen die (ongewenst)aan me zitten
- mensen die geen bier voor me kopen als ik dat vraag
- uh....mensen die heew veew ruimte gebruiken bij het dansen (ik bedoel nie bij een pit ofzo)
Oud 03-01-2002, 19:20
-Will-
-Will- is offline
Ik vind 't altijd wel leuk als mensen niet kunnen dansen maar toch gewoon meedoen. Beetje triest om anderen daar op af te rekenen...

Waar ik niet tegen kan is opzijgeschoven worden door de een of andere bosaap (al dan niet in hockeykleding) die zonodig ff 'een chicky moet flowen' dat bij mij in de buurt staat. Oh, en brallende ruziezoekers.

Tsja, Breezerkutjes, gewoon je ijzeren huid aantrekken en schijt hebben, hoewel ik soms wel halve moordneigingen krijg om dat gegiebel en gekut.

Maar over 't algemeen is 't erg gezellig
Oud 03-01-2002, 20:49
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
dario schreef:
wanneer de boxen het niet meer aakunnen dan wel.
als het geluid goed is laat maar lekker hard staan dan.
Als je elkaar niet meer kan verstaan zonder schreeuwen begin ik het minder te vinden.

Heb al is problemen met mijn oren gehad, wil ze niet voortijdig verneuken. Heb ze 1 nodig voor mijn beroep, en 2 wil ik ze gewoon wat langer behouden dan tot mijn 40e

Heb al oordopjes laten maken voor het stappen / draaien, scheelt mij weer de nodige schade.
Oud 07-01-2002, 17:38
Bram
Bram is offline
ik irriteer me aan marginalen zoals bvb vele gabbers, ALLE skins. Erger me ook aan van die skaters die echt als klosjars er bij lopen.Maar ja eigenlijk als ik uitga erger ik me er niet zo aan want dan is alleen fun die telt!
Oud 07-01-2002, 21:16
Bram
Bram is offline
en aan mensen die constant willen opvallen,die de 'life of the party' willen zijn.
Oud 08-01-2002, 15:16
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
Citaat:
Bram schreef:
ik irriteer me aan marginalen zoals bvb vele gabbers, ALLE skins. Erger me ook aan van die skaters die echt als klosjars er bij lopen.Maar ja eigenlijk als ik uitga erger ik me er niet zo aan want dan is alleen fun die telt!
klosjars?? was da??
Oud 09-01-2002, 11:41
Bram
Bram is offline
tja klosjars hoe zeg je dat in Nederland??Je weet wel van die daklozen die onder de bruggen van Parijs leven...

Regels voor berichten