Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Opdringerige jongens die teveel gedronken hebben en ruziezoekers, van die opvliegerige types die het uitgaan erg onplezierig kunnen maken!
Afgelopen zaterdag stond ik met een vriendin voor de wc te wachten, beginnen er ineens van die gefrustreerde wijfen (kheb er geen ander woord voor) tegen mn vriendin te blèren: "Waarom noem je ons sletten?" Terwijl we ze amper kennen en dat ze maar even mee naar buiten moest komen. Echt ziek! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de bars en cafes waar ik nie meer kom waren de tenten waar altijd wel werd gevochten
meestal was het alleen maar van het aanstoten van een drankje en gelijk van: kun je nie uitkijken lul en wat mot je en zie je weer zon uitsmijter langs je drukken om bij die ruziemakende gasten te komen ook irritant |
![]() |
|
![]() |
Mensen die zich beter voelen.
Veel allochtonen. Mensen die underground muziek stromen niet accepteren (en de mensen die er van houden ook niet.) Commerciele muziek. Trutjes (en dan bedoel ik ook jongens). Mensen (vooral kleine kinderen) die het stoer vinden heeeel veel te drinken en dan over straat zwalken en irritant gaan doen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar kan ik juist een hele avond lachend naar zitten kijken. Terwijl ik me bedenk dat ik blij ben, dat niet ik daar sta. ![]() btw. who cares? als ze dat nou leuk vinden, en als ze suc6 bij het andere geslacht hebben doen ze het toch goed. (wat dus meestal niet het geval is)
|
![]() |
aan mensen die in de bus naar huis(de nightliner)gaan zitten slapen en als wij nog aan het nakletsen zijn en grapjes maken enzo beetje nalollen gaan zitten zeuren
o my god ga dan niet uit daar irriteer ik mij aaan en ook aan domme mensen met domme opmerken van o kijk daar lelijk enzo DOM verder niet zoveel eigenlijk wij (mijn vriendin en ik)zijn altijd zo gek als een deur met uitgaan ach ja zo erg erger ik me er ook niet aan want ik besteed me tijd er nieteens aan om er naar te kijken ofzooo
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik irriteer me aan mensen (meestal negers, irakezen etc. er zit een azc in de buurt weet je wel) dit op de dansvloer heel nadrukkelijk aanwezig zijn. Je hebt helemaal geen ruimte om te dansen omdat ze te zat zijn om normaal te kunnen bewegen. Ze botsen tegen je aan en stinken naar zweet en als je ze een aanspreekt staat de hele kunta kinte stam om je heen. bah hekel aan.
|
Maar al met al is uitgaan super gezellie ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja die lui zijn echt irri ik heb zelfs een litteken van een peuk op mijn gezicht en op mijn hand en op mijn arm GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tijdens het uitgaan erger ik me meer aan dat ongelofelijke gezuip, gatver. En al dat geflikflooi, dus mensen die elkaar vol op de bek pakken, is erg genant vind ik. Je krijgt dan al gauw het idee een voyeur te zijn als je per ongeluk er naar ff naar kijkt. |
![]() |
|
![]() |
Noh, mensen! Niet zo aan iedereen irriteren he
![]() De enige keer dat ik me echt zwaaaar geirriteerd heb was 2 weken terug , ikwas ziek en kwaad omdat ik ziek was. Dan ga je echt aan iedereen ergeren dan lijkt het net of iedereen dik nep lol maakt weetjewel. Verder erger ik me haast nooit
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
-Van die kleine kut kinderen die dan zo in een hoekje breezers staan te drinken
- Mensen die stil gaan staan midden op de dansvloer en als je dan tegen ze aanstoot zeggen van "Wat moet je" - Als het ergens druk is en je wil naar buiten en mensen laten je niet langs - Als een tent te druk is - agressieve mensen die nog ruzie zoeken
|
![]() |
- dozen (laat ze fijn naar 'de spijker' gaan (=dozen cafe) en niet naar doornroosje (=alternatief iets) komen
- onbekende mensen die (ongewenst)aan me zitten - mensen die geen bier voor me kopen als ik dat vraag - uh....mensen die heew veew ruimte gebruiken bij het dansen (ik bedoel nie bij een pit ofzo)
|
Ik vind 't altijd wel leuk als mensen niet kunnen dansen maar toch gewoon meedoen. Beetje triest om anderen daar op af te rekenen...
Waar ik niet tegen kan is opzijgeschoven worden door de een of andere bosaap (al dan niet in hockeykleding) die zonodig ff 'een chicky moet flowen' dat bij mij in de buurt staat. Oh, en brallende ruziezoekers. Tsja, Breezerkutjes, gewoon je ijzeren huid aantrekken en schijt hebben, hoewel ik soms wel halve moordneigingen krijg om dat gegiebel en gekut. Maar over 't algemeen is 't erg gezellig ![]()
||
Citaat:
Heb al is problemen met mijn oren gehad, wil ze niet voortijdig verneuken. Heb ze 1 nodig voor mijn beroep, en 2 wil ik ze gewoon wat langer behouden dan tot mijn 40e ![]() Heb al oordopjes laten maken voor het stappen / draaien, scheelt mij weer de nodige schade.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |