![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mail me maar als je dat makkelijker vindt, kunnen we het erover hebben: a_oosterveld@hotmail.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en je bent waarschijnlijk bang dat als je het aan iemand vertelt, dat diegene acties gaat ondernemen waar je niet op zit te wachten. Je kunt wel naar je huisarts gaan, om een verwijsbrief te vragen voor het Riagg. Je huisarts lacht je echt niet uit & heeft een zwijgplicht dus hij mag het aan niemand doorvertellen. Ook het Riagg heeft die zwijgplicht..daar zullen ze naar je luisteren en je verder helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
huilende mensen te luisteren..en jij hoeft je daar ook echt niet voor te schamen.. Het punt is dat wij op het net wel kunnen "luisteren" maar jou niet kunnen helpen. Ik weet dat het heel erg moeilijk is om hulp te zoeken, maar probeer het ajb. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Jullie zeggen wel allemaal tegen haar doe aangifte, maar als ze dat al gedaan heeft en ze krijgen alleen maar een aantal werkuren, komt ze natuurlijk nog meer in de problemen. Dan komt er een ander, ja ze krijgen wel meer. Jullie weten niet hoe soft de politie is tegenwoordig, ze kunnen alleen jongeren op scooters aan houden en ze een bekeuring geven. Maar als het om het grote werk gaat net zoals dit dan doen ze er niks aan. Dan schijten ze gewoon. Ik weet hoe het zit bij de politie, geloof me. Kom toch met iets beters. aangifte doen heeft geen flikker zin. Die 2 gozers pakken ze toch nooit op, snap dat dan eens. Devilbitchie, succes!!!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. dat komt odmat ze zoveel mogelijk bekeuringen per jaar moeten geven odmat ze anders geen subsidie krijgen 3. jawel een paar jaar geleden moest ik getuige voor een meisje die een verkrachting verzonnen had 4. soms |
![]() |
|
![]() |
sorry hoor, maar dit vind ik echt absurd...
ik moest getuige voor een meisje dat een verkrachting verzonnen had!!!!!! waarom verzin je zoiets!!!!!!!!! en ja dan hebben ze bewijs, maar ik had geeen bewijs, alleen mijn woorden.... ik had geeen vriendin ofzo die het geziend had want ik zat bij de ene thuis en bij de ander in de auto..... niemand had het gezien, dus niemand kon getuige, als ze iemand in de cel moeten zetten, dan moieten ze eerst bewijs hebben, nou die opa is nu DOOD want die had een HARTAANVAL gelukkig..... maar die oom die staat bijna iedere dag bij school, en cie valt nu mijn vriend ook al lastig, telkens voorbij hem trijden als hij op de fiets zit, bij zijn huis ff daarvoor stoppen en dan weer doorrijden enzo, ik wil gewoon niet dat het nog erger wordt dan dat het al is. iedereen zegt tegen mij: zoek psigische hulp, ik ben verdomme geen gestoorde... die mensen dei mij dit hebben aangedaan, die zouden psigische huylp moeten krijgen......
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. omdat dat meisje een hersenkronkel had en verwachtte dat ik meelulde met der 3. ze hadden geen bewijs want ik had haar woorden herhaalt en benadrukt dat er niks tegen der wil in was gebeurd 4. ja moet je ook,want je komt nog over als of je heel erg lang van t padje af bent en heel wanhopig bent(sorry klinkt hard maar zo kom je echt over) 5. mee eens Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 06:36. |
![]() |
|
![]() |
In plaats van elkaar hier een beetje belachelijk lopen te maken, kunnen we dan niet beter een oplossing zoeken voor dit probleem, want ik geloof haar. En alle andere die dat niet doen, die moeten gewoon hun b*k dicht houden, het gaat er niet om wie haar wel of niet geloofd, het gaat erom dat we voor Devilbitchie een oplossing zoeken. EN kom nu eens met iets wat wel goed af kan lopen alsjeblieft!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
te zoeken. Maar een verkrachting is zo ingrijpend dat het je de rest van je leven bij blijft. Bij het Riagg leren ze je om die ingrijpende gebeurtenis een "plekje" te geven, zodat jij er zelf mee om leert gaan & de rest van je leven wel gelukkig kan zijn. Al worden de daders opgehangen aan de hoogste boom, dat zal jou pijn ietwat verzachten, maar niet wegnemen. Ik zeg niet dat het Riagg het voor 100% kan wegnemen, maar ze kunnen je wel helpen. |
![]() |
|
hmm mij is het ook overkomen, en mijne kreeg ook alleen maar een werkstraf en een geld boete.. de cellen zitten vol ofzo.. of ze moeten in therapie, en daarvoor kunnen ze ook niet vastzitten ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was zelf de eerste die aangifte deed, nadat dat bekend werd bij meer leerlingen van die vent, hebben nog twee meisje aangifte gedaan. Ik vond het toen wel ongelofelijk lullig dat ze dat niet eerder gedaan hadden, maar ja... Door mijn woord en dat van die twee meisjes kwam hij een beetje onderdruk, toen heeft hij bekend en moest hij verplicht in therapie... Wel zit hij voornamelijk dankzij mij 'vast' omdat hij die andere meisjes nooit verkracht heeft, alleen 'onzedelijk heeft aangeraakt' een keer of vier... Maar goed... |
![]() |
|
![]() |
Nee deze topic niet sluiten...
Ik vind dit topic nix voor bij psigologie, want het heeft toch verdomme emt SEX te maken of met gestoorde en zieke mensen, waarom zegt iedereen dat ik ziekelijk ben, dat ik gestoord ben, niemand begrtijpt mij hierdoor, niemand snapt dat ik hiermee erg zit, en in de knoop zit
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Seksualiteit gaat over sex, en problemen daarbij. Wanneer iemand misbruikt wordt en diegene wil daarover praten of aangifte doen en vraagt daar advies over, is dat meer iets voor Psychologie. Maargoed, dan laat ik 'm dus staan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus inderdaad nee ik zie bij haar de ernst van de situatie niet in. klinkt dus heel hard maar dat is dus mijn mening |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren een tijdje met devilbitchie op msn gesproken. Over wat er gebeurt is en hoe dat nu speelt, maar ook over haar verloving met haar vriendje. Ze versprak zich naar mijn mening op een moment behoorlijk erg, ze vertelde wanneer ze ging trouwen - in december 2008 - en zei vervolgens dan exact 5 jaar samen te zijn. Dat kan niet, omdat ze dan pas vanaf december 2003 zouden samen zijn. Ik vond dat nogal verdacht... Maar ok, mijn moeder belde en nadat ik had opgehangen had devilbitchies vriend het uitgemaakt.. Dat vond ik persoonlijk nogal raar overkomen.. ze begon te dreigen met 'springen' maar twee seconden later was ze weer gewoon zichzelf.. voor zover ik dat meekreeg dan.
Ik heb het gevoel dat ze iig het verhaal over de verloving heeft verzonnen, dat vind ik zelf tja.. niet echt leuk zeg maar. Maar ik weet niet of ze het verhaal over haar verkrachting ook heeft verzonnen, persoonlijk durf ik er niet aan te twijfelen.. maar ze heeft mijn vertrouwen verloren inmiddels... Ik help mensen alleen wanneer ze de waarheid spreken, en bij haar weet ik dat gewoon niet zeker genoeg.. Maar goed... dat wilde ik even kwijt... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoi, ik ben sexueel misbruikt 2 jaar lang en ook verkracht.
Dit door mijn broer. van mijn 12e tot mijn 14e. op mijn 11e ben ik aangerand. Hoe dan ook je moet het iemand vertellen. Zoek hulp, ga naar de politie ofzo. Het verstandigste is denk ik om het eerst je ouders te vertellen of de schoolarts. Die zullen echt wel achter je staan en ervoor zorgen dat jou niks zal overkomen. Je moet erg sterk in je schoenen staan, dat weet ik. Maar anders ga je hier zelf misschien aan onderdoor. Je kunt toch niet de rest van je leven in angst leven? Je laat je leven toch niet kapot maken door zo grote klootzak? sterkte. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die heeft mij geholpen. Daar hebben ze zwijgplicht en je mag dan zelf bepalen of je ouders het ook mogen weten of niet. Je kunt dus stiekem hulp krijgen. De straf die je oom zal krijgen zal mild zijn, maar een jaar zit hij zeker weten vast. Plus dat je dan mensen achter je hebt staan die je zullen helpen. Je ouders, vrienden, familie. Mijn broer zit nu niet meer aan me, ik heb tegen hem geen aanklacht ingediend. Ik wilde alleen dat hij ermee ophield. Hij zag zelf niet wat hij mij aandeed, nu kan ik heel goed met hem overweg. Hij moet alleen niet aan me zitten. Het is wel moeilijk, maar het moet wel. Die aanrander heeft geen straf gehad omdat hij verstandelijk gehandicapt was, en dus zielig. Maar iedereen staat achter me en wanneer hij me iets aan zou doen gaat hij gewoon dood, dan wordt hij afgemaakt. Ben niet bang ik heb zoiets van: Ik laat mijn leven niet kapot maken door een stelletje klootzakken. Zo moet jij ook denken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ze het echt verzonnen heeft, vind ik dat ook heel lullig voor jou, aangezien je er toch je tijd in hebt gestoken. Qua forum sluit ik me aan bij M19: mss heeft iemand anders wel iets aan onze adviezen gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ECHT waar is & vreselijk met zichzelf in de knoop zit & veel mensen reageren zo lullig... Als mensen toendertijd mij dat soort reacties hadden gegeven, was ik denk ik finaal ingestort. Ik denk dat ze daarom zo heftig reageerde & dat gevloek niet zo bedoelde.. |
![]() |
|
Na enig overleg hak ik toch de knoop door. Wij als team hebben te veel topics over (het waarheidsgehalte van) dit topic. Daarom sluit ik dit topic, correspondentie hierover kan via Msn/mail/feedback.
Als het echt waar is, bieden wij hierbij onze excuses aan. Maar als het een grap is, walgen wij er van. Topic gesloten
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederlandse journaliste verkracht door Taliban' Gatara | 39 | 02-06-2009 16:50 | |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Acht jongeren verkrachten meisje Verwijderd | 196 | 12-11-2002 12:50 | |
Meisje (13) toch niet verkracht.... Demeter | 10 | 12-10-2002 15:41 | |
Te lage straffen voor verkrachting Verwijderd | 22 | 08-05-2002 19:59 |