Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
hahaah wat een leuke vraag ik wil zoveel worden: heel erg rijk ten eerste maar ja daar moet je wel wat voor doen en nou ik wil heel graag verloskundige worden (ik doe nu verpleegkunde) of fshyshiotherapeute (schijf je da zo goed??) lijkt me ook heel leuk ik zie wel ik heb nog een heel toekomst voor me!!
xmoniquex
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ____________ zal nog even iets toevoegen: weet nog niet helemaal wat ik wil worden maar wil geschiedenis en/of engels gaan studeren. en ik denk dan afstuderen als journalist. maar wil graag een beetje vrijheid dus dan wordt het toch wel freelancen denk ![]() ![]() of niet als ik echt een mega baan aangeboden krijg ergens in een aangenaam land ![]() wil ook wel heel graag boeken schrijven. wil in ieder geval iets worden waarmee ik mijn mening kan overdragen op anderen. dat vind ik wel belangrijk. en ook iets waarmee ik de mensen aan het denken kan zetten. en nog wel meer eigenlijk ![]() o en ik wil ook wel graag in de politiek. mn eigen partij oprichten ofzo ![]() ![]() Sublime 4 president ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() >ik denk dat ik teveel ambities heb ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).] |
![]() |
|
Een kennis van m'n ouders is computerexpert bij de B.V.D. (binnenlandse veiligheids dienst). En als 'k verhalen van hem hoor is dat best een spannende en uitdagende baan. dus 'k wil zelf ook die richting op (studeer nu hogere informatica). Al lijkt me in zo'n flitsauto ook wel leuk, zoals bij "blik op de weg", beetje rijden in 'n relaxte auto, zwaailicht en sirene enzo, lijkt me nog steeds wel leuk. Maar aan de andere kant heb 'k weer een hekel aan die gasten als ze me weer eens flitsen dus...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
De Kantine |
Wat wil je later worden? Roos | 137 | 18-10-2005 16:07 | |
De Kantine |
wat wil je later worden? cimbomlu kiz | 30 | 18-02-2004 20:52 | |
De Kantine |