Advertentie | |
|
![]() |
|
Vroeger: kassajuffrouw (omdat m'n nicht dat als bijbaantje deed jaja!!
![]() Nu: Ik wil graag Nederlands gaan studeren, weet nog niet precies wat ik ga doen.. Doen: uhm...eerst maar eens m'n vwo diploma zien te halen ![]()
|
Vroeger: actrice, lerares, detective, advocaat, archeoloog
Nu: kinderpsycholoog, en sowieso erbij iets met toneel, misschien wel iets in de kunst of in het ontwerpen Weet het dus niet echt. Wat ik er voor ga doen? Studie psychologie volgen, naar de toneelschool, kunstacademie... Ik zie vanzelf wel, misschien dat er opeens iets komt waar ik waanzinnig goed in ben en het nog leuk vind ook.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wilde trouwens ook juffrouw en moeder worden. ![]()
|
Vroeger Chirurg
Nu Kinderoncoloog. Oftewel: arts voor kinderen met kanker. En dan het liefst meer de chirurgische kant. Traumatologie is ook wel een kant van de geneeskunde die me erg boeit. Er is dus niet zo heel veel veranderd eigenlijk ![]()
|
nu: Lerares of iets in de handel
vroeger: verpleegster of pinguinverzorgster in de dierentuin heel vroeger was mijn antwoord altijd: mamma. Maar ik wil nog steeds wel mamma worden, maar niet als beroep, maar als het zo zou uitkomen zou ik denk ik niet eens zoveel moeite hebben met huismoeder zijn ![]()
|
Verwijderd
|
Vroeger: straaljager piloot, wat ik nu totaal onzinnig vind. Net als de landmacht en de marine
![]() Nu: Politiek journalist. Als ik niet goed genoeg kan schrijven wil ik toch iets gaan doen met de politiek als politicoloog. Ik ga dit bereiken door policologie te studeren (let op het woordje "ga" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wanneer wel? ![]() en hoe zit het met de nieuwe ps2 ombouw? doet 'bruce' die nu al? ![]() (sja je msn staat niet aan, dan maar zo he)
|
Verwijderd
|
Vroeger wou ik oa 'juffie' worden.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vroeger: Lerares, actrice, pianiste, maatschappelijk werkster, schrijfster, bij een dierenpension werken, brandweer, politie, verpleegkundige, bij artsen zonder grenzen werken. Tja, wat heb ik niet willen worden...
Nu: weet ik het niet meer ![]() ![]()
|
vroeger: van alles. Van chirurg tot huisarts tot stewardess tot lerares tot schrijfster en weet ik veel wat nog meer.
nu: psycholoog of iets met forensische dingen (zoiets als in Crime Scene Investigation) wat ik ga doen om dat te bereiken: studeren.
|
Verwijderd
|
apothekersassistente..
eerste wilde ik schrijfster of actrice worden.. maar actrice kan ik niet vanwege mijn vriend (zou nooit kunnen acteren dat ik van een ander hou) en schrijfster.. ach dat is een hobby en mijn pa zegt altijd.. van je hobby moet je nooit je beroep maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toen: Dolfijnentrainster, Acrobaat en nog iets, kweet niet meer wat Nu: geen idee. Rechten studeren, Klassieke talen studeren, misschien psychologie of psychiatrie... iig reizen Later: een Hoverwart (hond) en een huisje in Canada aan een meer in de bergen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet je wat mooie honden zijn: Saarloos wolfhonden, zo mooi ![]() Linkje: http://jeffp.endoria.net/upload/saarlooswolfhond.jpeg |
![]() |
|
![]() |
Wat wil je later worden? Journaliste
Wat wilde je vroeger worden? en vergelijk deze twee antwoorden met elkaar. Eerst kapster, daarna anatoom-patholoog ![]() wat ga je doen om je doel te bereiken? m'n diploma halen en werk vinden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nu? Hmz das de grote vraag. Ik ben nu bezig met een studie Toerisme en Recreatie maar ik heb toch niet helemaal het idee dat dat hét is. Ik denk erover om na m'n propedeuse misschien politicologie (minor) te gaan combineren met culturele antropologie (major), aan de uni dus. Maar wat ik wil worden.. geen idee..
Vroeger: reisleidster/medewerkster bij een touroperator, advocaat, brandweervrouw, dokter, beroemd. Van alles ![]()
|
vroeger --> voetballer ofzo
nu --> gelukkig ![]() Ach, ik ben iets geworden in de ITC, vroeger wist ik niet eens dat er iets met computers bestond. En of ik dit heel mijn leven ga doen. I dunno, er zit in mijn job heel veel afwisseling, heeft geweldigen vooruitzichten op korte en op lange termijn. Maar der zijn ook nadelen. Dus het zal wikken en wegen worden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De "wat wil je later worden curve" trophus | 54 | 16-07-2007 04:11 | |
De Kantine |
Wat wil je later worden? Roos | 137 | 18-10-2005 16:07 | |
De Kantine |