Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben redelijk tevreden. Mijn haar is donkerbruin (geverfd) met een slag erin, tot zo'n 20 cm. over mijn schouders.
Een groot nadeel is dat het nogal de neiging heeft om te gaan pluizen, maar daarvoor heeft men wax uitgevonden. Ik ben van plan het tot aan mijn kont te laten groeien. |
![]() |
|
Op het moment is m'n haar saai. Gewoon tot m'n schouders, bruin /rood . Het zit wel ok als ik er allemaal shit in smeer dat m'n krullen er in zitten, want anders is het1 grote pluizen boel ..
Maar als het langer is ben ik er altijd wel blij mee. Moet het wel heel lang zijn en weer rood en dan krullen. Maar dan wil ik toch weer lange rooie dreads. Ik heb ook nooit geduld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
DIE heb ik wel vaker gehoord. Vandaag...6 keer. Ik denk dat ik nu op 125 schaakborden zit, 83 damborden en 15 ska-opmerkingen. Maarja, ik vraag er dan ook wel om. 1 keer "Escher?" gehoord, dat was dan wel weer koel ( de achterkant loopt een beetje vaagh) |
![]() |
|
Nope,ben super druk bezig om gewoon fucking stekeltjes te maken.
Maar het lukt niet.Mijn haar is nog koppiger dan mij. Kan iemand toch nog tips geven..? Heb krullend haar....vrij ruw...net iets minder dan de mensen die in Zuid Afrika wonen. En heb hiervoor al een spul gebruikt dat je haar verzacht. De eerste dag dacht ik van "woooooow". Echt leek zo style als chinese haren.Maar helaas bleek dat niet meer de volgende dag toen ik ging douche...fuck it ![]() Tips??? always welcome! PeaCe
|
ik heb vorige week m'n haar gekortwiekt. Werd een beetje ziek van een hanekam dus heb de voorkant ervan af geschoren. Aan de achterkant gespikte dreadachtige dingen. Dacht eindelijk van het gekukel op straat af te zijn; nu ist Hare Krishna
![]() ![]() Hare Drama
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 14:53. |
![]() |
|
Mijn haar is heel erg super kut. het zat leuk, maar het is te veel gegroeid dus nou hangt t er maar een beetje bij. Stylen gaat ook niet. En verven lukt ook al niet meer, waarschijnlijk te vaak gedaan. Misschien ga ik er wel een zooi bleek in gooien want ik zou het graag nog es een keer roze met paars willen hebben...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() heb je nog nooit in de spiegel gekeken ofzow? ben in een niet-aardige bui vandaag en loop me al de hele dag in te houden, maar dit is té makkelijk |
![]() |
|
*Ik wil het liefst echte dreads, maar moet nog kijken of dat doe (geld
![]() ![]() ben wel een beeeetje tevreden met me haar maar dat komt omdat ik er iets mee doe..* zie foto: http://forum.scholieren.com/fotoboek...forum&id=33355 Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 15:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hey, smaken verschillen. En ja, ik heb vaak genoeg in de spiegel gekeken. En niet-aardige buien hebben we allemaal wel eens, ik ben vandaag erg blij dus het zij u vergeven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nu even niet (komt doordat ik het laat uitgroeien en nu de onderste helft blond is en de bovenste helft lichtbruin)
verder vink t beetje te stijl.. dr zit gewoon geen fut in.. maar tis wel mooi blond.. nouwja nu nog niet echt, mnsschien na de zomer weer wat meer. en tis ook wel lekker dik alleen t is heel erg statisch geladen altijd maar tis wel goed glad |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat is mooier? JueBlue | 18 | 30-01-2013 15:33 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Seksualiteit |
tevreden met borsten? Sander1986 | 186 | 18-07-2004 23:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Tevreden haarlak | 1 | 04-04-2004 09:34 | |
Seksualiteit |
Tevreden met jouw vagina of die van je vriendin? Verwijderd | 55 | 06-01-2004 20:53 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |