Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 10:00
scala
scala is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 1-5 per week
3.Wat vind je over GSM 's: OK
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool?
nee & nee (het is vooral handig, verder niet)

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? liever de post maar sms is handig

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? nee kost vast veel tijd en vooral geld. Bovendien heb ik al een tv en internet

7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 13:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
1.Heb je een GSM? JA / NEE
Ja.
Citaat:
2.Stuur je SMS-jes? JA / NEE
Nee.
Citaat:
3.Wat vind je over GSM 's:
Sja, och.. 't is wel handig.. Zo vaak zit ik niet thuis als de telefoon gaat, en er is af en toe iemand die ff m'n wasmachine wil lenen enzo.
Citaat:
Het staat alleen cool als je GSM heeeel erg groot is, vaak op vibra-stand staat (zodat je die irritante ringtones niet hoort) en geen verwisselbare frontjes heeft.
Citaat:
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post?
Via de post. SMS is kut. Als je snel iemand iets wil vertellen kan je diegene ook beter bellen. Je weet zeker dat het aankomt, je hebt diegene immers aan de lijn. Je kan eventueel uitleggen wat je ermee bedoelt indien de andere partij geen reet begrijpt van wat je zegt.. Met een SMSje had je dan weer een SMS terug gekregen met 'wattuh?' erin.. <groan>.. En't is wellicht ook nog duurder, achteraf afrekenen, whatever..
Citaat:
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets?
Blèèèègh.. Kost alleen maar meer. Het enige wat echt handig is op een GSM is een nette AM/FM radio.. Een GSM heeft toch al een antenne.. (niet de goeie golflengte natuurlijk, maar daar is vast een mouw aan te passen). Je hoeft alleen maar oordoppen in je oren te proppen, je hoeft niet de hele tijd naar het schermpje te kijken.. Je kan dus ook mobiel zijn.. Een mp3 speler? Sja, leuk enzo, maar dat kost aardig wat centen, flash geheugen enzo.. Een radio is een stuk goedkoper..
Citaat:
7.Betaal je zelf de rekening (als je een GSM hebt)? JA / NEE
Ja, ik betaal zelf de rekening.. Ik heb zelfs een abonnement *wow*, maar dat komt voornamelijk omdat naar mobiel bellen vanaf m'n mobiel goedkoper is dan van de huistelefoon.. En die rekening moet ik ook nog betalen.. yeah..

Grtx.
Oud 12-04-2002, 14:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hannahanneke schreef:

1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 15+ per week

iedereen heeft er 1, hangt van gsm af of ie cool is

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) sms is vlugger, maar post soms persoonlijker (persoonlijk geschreven brief)

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? da's maar niets, gebruik 't waarvoor't dient, dus telefoneren + sms'en

Alvast bedankt! Graag gedaan

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).]
Oud 13-04-2002, 21:31
Danny
Danny is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 15+ per week
4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? Nee en ja.
5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? (liefdesbrieven, uitnodigingen,...) Liever per post.
6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? Ja, en dat gaat ook komen vanaf deze maand! I-mode van KPN Mobile...
Oud 15-04-2002, 20:15
Hannahanneke
Hannahanneke is offline
Allemaal al duizend keer bedankt voor alle geestige en toffe reacties, ontzettend gaaf!!!!!!
Oud 15-04-2002, 20:16
Hannahanneke
Hannahanneke is offline
P.S. en ik hoop op nog meer reacties.....

dikke kussen!!!!!!!!
thank you very much!!
iedreen die deze enquête invulde nog ne keer:

bedankt!

Oud 16-04-2002, 17:02
iebke*
iebke* is offline
1.Heb je een GSM? JA
2.Stuur je SMS-jes? JA
Zoja, hoeveel? 5-10

4.Hebben alleen coole mensen een GSM en staat het cool? staat vrij cool, 't is nogal assosiaal als ge der gene hebt

5.Zou je persoonlijke dingen per SMS sturen over liever de post? sms

6.Vind je dat je ook via de GSM zou moeten kunnen tv-kijken, chatten,... of is dat maar niets? da zou'k vrij stom vinde ze!! en chatte kunde al op nen 3310 peisik i dunno en tzou eigelijk toch kei veel koste !

Alvast bedankt!

[Dit bericht is aangepast door Hannahanneke (23-03-2002).] [/B][/QUOTE]
Oud 16-04-2002, 20:40
stalkgirl
stalkgirl is offline
1: ja
2: ja, maar heel weinig, niet eens 1 per week
3:wel handig als je ergens midden in de rimboe pech krijgt ofzo
4: vind t niet cool ofzo, kan me nogal ergeren aan mensen die dr mee lopen te patseren
5: neuh zou ik niet via sms sturen
6: wat moet je dr mee? kost alleen maar veel geld volgens mij
7: ik koop mijn beltegoed zelf ja, maar dat is zon 1x per jaar als t niet eerder verloopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten