Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hey, ik hoor ook weer tot de club sinds een paar maandjes
single zijn is heel fijn, alleen niet als iedereen rond je maar loopt op te scheppen over hun nieuwe vriend/in 'k word er echt down van... *knuffel* voor alle singles
|
Yahooo leuk dit, lotgenoten
![]() Ik dacht al dat ik de enige ter wereld was. In m'n omgeving lijkt het tenminste wel zo... ![]() Ik ben al m'n hele leven single (wohooo, al 16 jaar) en het zuigt af en toe behoorlijk. Zeker als je, waar je ook maar kijkt, stelletjes ziet en ineens driekwart van je vriendengroep bezet is (ook met elkaar, nog erger). Maar ik blijf hopen op m'n prins... als ie ooit komt... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben sinds 1,5 maand weer single, na een verkering van 4.5 maanden... Je zou denken dat ik er dan van geniet ofzo, dat ik voorlopig niemand hoef, maar zo zit ik niet in elkaar... ik ben altijd wel zoekende, ik wil te graag iemand, waardoor ik heel snel denk dat ik verliefd ben, wat dus niet zo is... Dat is egt verwarrend... Ik probeer om voorlopig niet verliefd te worden, lijkt me beter zo...
|
![]() |
|
Ik ben nu al dik 4 maanden single ofzo, hoe het niet eens meer precies bij. Heb weleens tijden dat ik denk ik mis iets. Maar gaat verder lekker goed hoor.
Stel nu ook vriendschappen iets meer opprijs, heb echt de beste vrienden dus ja ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ben ook single.. maar ik heb zown tweedstrijd
![]() aan de enekant zou k weer heel graag een vriendj willen hebben waar je gewoon lekker bij in ze arme in slaap kan valle, leuke dingen doen enzow.. Maar aan de andere kant heb k helemaal geen zin meer in gezeik... k trek altijd jaloerse types aan.. en k ben erg op me "vrijheid" (daarmee bdoel ik ook gewoon dingen ZONDER mekaar kunne doen zonder gezeik) gesteld..... Mja.... weet ook neit meer zo goed hoe t is om vliefd te zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Terug naar juf Anne: knippen en plakken Nona | 283 | 16-05-2006 20:46 | |
Liefde & Relatie |
Het grote Singles topic Middlefinger1 | 77 | 25-04-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Single Topic Verwijderd | 131 | 12-04-2005 13:30 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Games |
Het Grote Battlefield1942 Topic NightmareZ | 3 | 27-08-2002 14:40 |