Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2003, 21:26
ConnX
ConnX is offline
Dumpen die hap....

Wat een egocentrisch wijf man! Volgens mij wil ze gewoon testen hoeveel invloed ze op je heeft, of macht.

Je kunt je vriendin toch ook neit verbieden muziek te maken of luisteren ofzo?

Ik heb ooit mn toenmalige vriendin gedwongen te stoppen met blowen, ook fout int eerste opzicht, met dit verschil dat ze dr zwaar depri van werd en dr polsen doorsneed met dartpijlen. (180 graden )

NIET op ingaan....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2003, 22:42
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Ben ik weer..
Ik heb dus met haar gepraat deze avond. Ik heb uitgelegd dat ik het erg onredelijk vond dat ze me zo voor blok zette, en dat ik echt niet van plan was die reis op te gaan geven. Bovendien kan ik niet meer annuleren. Dat snapte ze wel en bood haar excuses aan.. "ik smste eigenlijk een beetje in een opwelling. Ik dacht echt dat we alleen nog meer ruzie gingen krijgen en dacht dat dit de enigste oplossing was" aldus een half huilende vriendin. En er was ook absoluut niks meer wat haar dwarszat in onze relatie. Dat meende ze echt, zei ze..
Dus tja.. deze keer heb ik haar zoiets vergeven, maar er moet weer een soortgelijke actie van haar voordoen. Dan pik ik het ook niet meer.
Ze zou trouwens niet mee willen. New York trekt haar absoluut niet en ze heeft er ook domweg 't geld niet voor.

Nogmaals bedankt voor de reacties . Ik heb wel wat quotes van jullie kunnen gebruiken in het gesprek met haar
Oud 05-02-2003, 01:13
Verwijderd
np
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 08:53
Sano
Sano is offline
Tis niet de laatste keer dat ze zoiets gaat doen (stennis maken over niets) denk ik omdat ze zo is. Maar als je erover kan praten dan is er niets aan de hand, welkom tot de wereld die relatie heet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 09:27
Maurice
Maurice is offline
dit zal wel al gezegd zijn:

je moet haar duidelijk maken dat zij met een keuze-probleem zit en niet jij. jij volgt je droom en houdt van haar. daar is niks keuzerigs aan.
als zij het uitmaakt dan is dat te bezitterig. je moet gewoon gaan (ook al maakt ze het uit). als ze niet uit zichzelf bij je terugkomt dan weet je wat voor trut het is dus dan is het de goede keuze geweest. en als ze bij je terugkomt omdat ze zich realiseert dat ze stom is geweest dan is het ook de juiste keuze van jouw geweest. niks keuzerigs aan dus. gewoon gaan

al zou ik ook niet kunnen leven met de gedachte dat je in newyork zit ten koste van je vriendin, maar dat is love-problematiek
Oud 05-02-2003, 11:21
damaetas
damaetas is offline
hoe idioot is da nu, ze kan je ni ff een weekje missen? ze zou juist blij moeten zijn dat je eindelijk je droom kan waarmaken, toch?
Oud 05-02-2003, 11:57
Elisaaa
Elisaaa is offline
Tis uitgepraat....
gelukkig maar!
Veel plezier in NY!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:48
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Als je voor haar kiest zal het echt niet beter tussen jullie gaan ofzo. Dan blijft dit tussen jullie in staan...misschien krijg je dan wel een hekel aan haar ofzo...
ja! misschien gaat het later uit (kan altijd) en denk je GVD, ik had net zo goed kunnen gaan

Citaat:
Ik vind het raar van haar dat ze zo doet. Aan de ene kant kan ik zelf ook bestwel mensen claimen, maar dit is toch jouw grote droom. En jullie hebben al zó lang iets! Dit zou ze toch moeten begrijpen..
Misschien had ze gewild dat je met haar naar NY zou gaan..??
d'accord!

Citaat:

Het is maar een week... je moet echt gewoon gaan... als ze het hierom uitmaakt zit er sowieso al iets niet goed...
Wat een rotsituatie..
i agree
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Als je "dit" doet, dan doe ik "dat"...

De hierbovenstaande formule is die van chantage......
"doe wat je niet laten kan"

De remedie..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:23
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
jawel heb ik in mijn verhaaltje verwerkt

Waarom heb ik het antwoord dan nog nergens gelezen?
Omda'k nie ken lezen?
Oud 07-02-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
Waarom heb ik het antwoord dan nog nergens gelezen?
Omda'k nie ken lezen?
de allerlaatste regel van mijn 1e replay
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 21:34
Lovergirl2001
Lovergirl2001 is offline
Een week.. dat lijkt me toch niet zo lang? Of ben ik nou gek? Ik zou m'n vriend wel supererg gaan missen.. maar daz normaal lijkt me.. maar als het echt z'n droom is.. tuurlijk dan zou ik het juist fijn vinden alsie zou gaan
Oud 07-02-2003, 21:35
Studentje
Studentje is offline
Dat je daar over moet nadenken. Het lijkt me duidelijk dat jij een weekje naar New York gaat. Wie denkt ze wel dat ze is om jou dat te kunnen ontnemen?
Oud 08-02-2003, 14:24
cin-D
cin-D is offline
Ik snap echt niet dat ze jou voor zo'n achterlijke keuze zet
Als ik jou was zou ik die reis zekerz gaan maken!!!
Het is maar een weekje! Waar maakt ze zich druk over?
Tuurlijk snap ik dat die keuze tussen je vriendin en die reis super moeilijk is, maar ik snap het feit dat jij zo'n keuze moet maken absoluut niet.
Oud 08-02-2003, 15:23
Bella_De_Koe
Bella_De_Koe is offline
ok, het valt me op dat ik de enige ben die je vriendin toch een beetje probeert te begrijpe:
vraag haar naar de ECHTE reden waarom ze niet wilt dat je gaat. Jullie gaan der allemaal vanuit dat ze je het niet gunt ofdat ze je niet vertouwd en dinge zoals dat. Maar wie weet is er geen andere reden? zoals nog iemand zei: mss heeft ze vliegangst ofzo en is ze bang dat er iets met je vliegtuig gebeurt? andere reden zou kunnen zijn, door de dreigende oorlog met Irak, heeft ze mss bang dat irak de VS gaan aanvallen ofzo? nog een andere reden, de relatie VS-Europa gaat ook niet zo goed meer doordat sommige landen de VS niet willen steunen in hun naderende oorlog, mss dat ze daarom bang heeft? Nog een reden zou kunnen zijn dat ze mss schrik heeft voor een nieuwe teroristische aanslag (zoals op de WTC torens) Want, 1 je gaat met het vliegtuig, wat blijkbaar ook niet meer zo veilig is en daarbij ga je dan nog eens naar New York.
ER kunnen best nog een paar andere redenen zijn (mss een paar meer voor de hand liggende) maar je moet er niet zomaar vanuit gaan dat ze je niet vertoruwd of het je niet gunt ! Als dit meisje ECHT van je houdt, dan heeft ze waarschijnlijk wel een grondige reden, of angst, waarvoor ze wil dat je thuisblijft.

Nu, als het TOCH zo is dat ze het je niet gunt uit pure jaloesie ofzo, dan is ze je gewoon niet waard. Maar zelf schat ik die kans miniem in.

Dus mijn advies is om gewoon met haar te prate en te vragen wat de ECHTE reden is, en als ze idd bang heeft, haar zo ged mogelijk proberen gerust te stellen. Haar BELOVEN (en het ook doen !!!!) dat je haar regelamtig gaat bellen en stuur haar ook een kaartje.
Ik zou iig geval WEL gaan, maar niet voordat je de echte reden hebt gevonden waarom ze je tegen wil houden en haar dan ook gerust gesteld hebt. mss heeft ze zelf nare ervaringen met vliegtuigen, of de vs?
Oud 08-02-2003, 18:23
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dus ge gaat gaan naar New York? Super!!!
K zou je echt ni veel aantrekken van je vriendin hoor, het is echt belachelijk dat ze zevert voor een stom weekje...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:49
Blenderhead
Blenderhead is offline
tis toch voor een jaar ipv een week wat iedereen denkt???
Oud 08-02-2003, 18:53
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
birthmark schreef:
tis toch voor een jaar ipv een week wat iedereen denkt???
Nee, voor een week.

Citaat:
Ze voelt zich er gewoon heel klote bij dat ik 16 april een week naar NY ga.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 12:26
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Heb niet alle reacties gelezen , dus sorry als het er al tussen staat, maar heb je haar al eens gevraagd of ze jouw dit niet gunt ? Zij vraagt zich af of je haar wel graag genoeg ziet, maar eigenlijk kan je de rollen omdraaien en haar vragen of zij jouw wel graag ziet, want ofwel vertrouwt ze jou niet, ofwel gunt ze jou dit niet . Vertel haar dat jij haar niets in de weg zou leggen als zij een droom zou willen realiseren. Ik vind het echt erg voor je om voor zo'n keuze te staan , want ik heb net dezelfde droom , NY lijkt zo ver weg en als je de kans hebt om daar naartoe te gaan zou ik geen minuut moeten nadenken. Maar je staat natuurlijk voor een moeilijke keuze, dus, succes .

xxx
Faith
Reageren

Regels voor berichten