Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een week.. dat lijkt me toch niet zo lang? Of ben ik nou gek? Ik zou m'n vriend wel supererg gaan missen.. maar daz normaal lijkt me.. maar als het echt z'n droom is.. tuurlijk dan zou ik het juist fijn vinden alsie zou gaan
![]()
|
Ik snap echt niet dat ze jou voor zo'n achterlijke keuze zet
![]() Als ik jou was zou ik die reis zekerz gaan maken!!! Het is maar een weekje! Waar maakt ze zich druk over? Tuurlijk snap ik dat die keuze tussen je vriendin en die reis super moeilijk is, maar ik snap het feit dat jij zo'n keuze moet maken absoluut niet.
|
![]() |
ok, het valt me op dat ik de enige ben die je vriendin toch een beetje probeert te begrijpe:
vraag haar naar de ECHTE reden waarom ze niet wilt dat je gaat. Jullie gaan der allemaal vanuit dat ze je het niet gunt ofdat ze je niet vertouwd en dinge zoals dat. Maar wie weet is er geen andere reden? zoals nog iemand zei: mss heeft ze vliegangst ofzo en is ze bang dat er iets met je vliegtuig gebeurt? andere reden zou kunnen zijn, door de dreigende oorlog met Irak, heeft ze mss bang dat irak de VS gaan aanvallen ofzo? nog een andere reden, de relatie VS-Europa gaat ook niet zo goed meer doordat sommige landen de VS niet willen steunen in hun naderende oorlog, mss dat ze daarom bang heeft? Nog een reden zou kunnen zijn dat ze mss schrik heeft voor een nieuwe teroristische aanslag (zoals op de WTC torens) Want, 1 je gaat met het vliegtuig, wat blijkbaar ook niet meer zo veilig is en daarbij ga je dan nog eens naar New York. ER kunnen best nog een paar andere redenen zijn (mss een paar meer voor de hand liggende) maar je moet er niet zomaar vanuit gaan dat ze je niet vertoruwd of het je niet gunt ! Als dit meisje ECHT van je houdt, dan heeft ze waarschijnlijk wel een grondige reden, of angst, waarvoor ze wil dat je thuisblijft. Nu, als het TOCH zo is dat ze het je niet gunt uit pure jaloesie ofzo, dan is ze je gewoon niet waard. Maar zelf schat ik die kans miniem in. Dus mijn advies is om gewoon met haar te prate en te vragen wat de ECHTE reden is, en als ze idd bang heeft, haar zo ged mogelijk proberen gerust te stellen. Haar BELOVEN (en het ook doen !!!!) dat je haar regelamtig gaat bellen en stuur haar ook een kaartje. Ik zou iig geval WEL gaan, maar niet voordat je de echte reden hebt gevonden waarom ze je tegen wil houden en haar dan ook gerust gesteld hebt. mss heeft ze zelf nare ervaringen met vliegtuigen, of de vs?
|
Heb niet alle reacties gelezen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Katholieke school Verwijderd | 176 | 10-08-2009 14:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |