Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
stomme gezeik over bewijzen, irak heeft in elke oorlog daar biologische en chemische troep gebruikt, en met 160 VN inspecteurtjes in een land zo groot als irak vind je ze toch nooit, wordt tijd dat ze dat eens inzien...
![]() ga jij maar is in je eentje in amsterdam zoeken naar een paar bommen, dat vind je nooooit, lkkr snugger bezig weer he? plus dat die irakezen van te voren al weten waar gecontroleerd gaat worden, omdat ze de VN afluisteren en bespioneren daar (en kom niet aan met 'bewijzen???' !!!!!) dus ze hebbe alle tyd alles steeds te verplaatsen...die VN is zo blind als wat dat ze NIET doorhebben dat die gasten toch niets vinden ![]() en wat voor bewijs willen jullie??? op CNN beelden dat er ergens een zware nucleaire exlosie is geweest met duizenden doden?? dat is echt weer typisch nederlands, net zolang wachten tot het te laat is ![]() ik zou zeggen, opflikkeren met saddam, en als het om de olie gaat?? so what??? mooi meegenomen toch??? anders wordt het alleen maar duurder... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tweede deel niet mee eens. Als het om de olie gaat, dan ben je dus gewoon een vies spelletje aan het spelen. Je steelt als het ware spullen en zo moet het niet. Zou ook lekker voorbeeld zijn tegenover dieven, die kunnen nu zeggen: ja, mijn land zelf doet het ook, dus waarom zou ik niet mogen jatten... |
![]() |
|
er zijn natuurlijk 2 zijdes..
Irak is een smerig land, het regime hangt honderden mensen aan vleeshaken etc., ze hebben zeer waarschijnlijk wapens die ze niet mogen hebben en het is daar zo corrupt als de tering... MAAR 1. Als amerika alleen zonder steun van de VN Irak aanvalt, omdat ze denken bewijs te hebben.. dan zou bijvoorbeeld Pakistan ook India aankunnen vallen op bezit van kernwapens ( en zo zijn er nog ± 2000 andere voorbeelden) PREVENTIEF AANVALLEN KAN DUS NIET, behalve als er een orgaan als de VN achter zou staan...(en dan is het nog maar de vraag of je dan preventief mag aanvallen) 2. Alle wapens die Irak heeft, zal Amerika ook hebben.. (en waarschijnlijk de helft van Europa ook..) 3. Amerika is niet meer geloofwaardig! Ik heb laatst van mijn geschiedenisleraar gehoord dat Amerika jaren lang de President van Zambie(geloof ik uit mijn hoofd) heeft gesteund. Hij was even erg tegenover zijn volk als Saddam, maar omdat Amerika hem steunde kregen ze alle grondstoffen uit het land voor een spotprijsje en hebben ze er helemaal nooit iets over gezegd... Ander voorbeeld is dat, toen een linkse president aan de macht kwam in chilli, de CIA hem af heeft gemaakt omdat dit niet gunstig zou zijn voor de handel... Hoe kan je zo´n land nou nog vertrouwen... 4. Ik heb het gevoel dat ze bij elke militaire aktie die ze ondernemen, nog steeds het verlies van vietnam proberen uit te vegen... daardoor worden ze wellicht een beetje oorlogsgeil.... wordt vervolgd..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
steunverklaring comite exmoslims Joostje | 67 | 17-09-2007 16:42 | |
Bush: alsnog onafhankelijk onderzoek oorlog Rabbi Daniel | 41 | 10-02-2004 15:38 | |
tegen oorlog, lekker makkelijk ShoarmaSchaap | 215 | 06-04-2003 17:10 | |
Leger oppositie trekt Irak vanuit Iran binnen - VS niet blij met actie Gatara | 12 | 25-02-2003 19:32 | |
15 Februari. Laten we die lieve onschuldige Saddam een hart onder de riem steken Insane Juggalo | 253 | 23-02-2003 19:23 |