Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 14:19
Arnouddh
Arnouddh is offline
Beetje vage gast inderdaad, ik geloof ook nie dat ie t met kinderen doet. Maar dat ie ontkend dat ie meerdere operaties dan die aan z'n neus ondergaan heeft geloof ik nix van.. En echt dom dat ie z'n kinderen de hele dag een masker voor laat doen en z'n baby een doek over het hoofd. Ik heb het trouwens opgenomen op video dus voor de echte liefhebber....
Verder wel een goede reportage!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2003, 14:33
BCR
BCR is offline
Citaat:
de-baron schreef:
*knip*
Ja, ik snap je punt. En ik vind ook dat hij veel goeds heeft gedaan en veel over heeft voor de kansarme kinderen en zieken. Volgens mij, zijn zijn bedóelingen ook allemaal wel goed. Maar hij ziet zelf niet dat het heel anders uitpakt.
Zoals in de dierentuin met zijn kinderen, hij leek echt niet door te hebben dat zijn kinderen bijna verplet werden. Maar hij wilde ze gewoon een fijn dagje uit geven.
En dat vind ik nou vreselijk; dat hij gewoon niet inziet dat dit geen goede opvoeding is voor zijn kinderen. Omdat hij denkt dat hij zo juist handelt. En hij wil ook echt juist handelen. Je ziet wel aan hem dat hij om zijn kinderen geeft. Maar hij heeft niet door dat zijn manier niet de beste manier is.
Net als die maskers. Volgens mij is hij de enige op de hele wereld die zijn kinderen maskers opzet. Dan is het toch overduidelijk dat dat zijn kinderen zijn (En hij laat ze toch niet alleen met de oppas ofzo naar de dierentuin gaan, dus waarvoor die maskers?) Dat kan toch ook nooit goed zijn voor een kind? Hij zegt zelf: ik wil niet dat ze anders behandeld worden omdat ze Micheal Jacksons kinderen zijn. En wat doet hij dan..?
Dat soort dingetjes, dat vind ik best wel erg. Vandaar. Maar ik beoordeel hem niet naar zijn uiterlijk.
Oud 06-02-2003, 14:45
BCR
BCR is offline
Citaat:
Sven schreef:

Dat interview is echt geen goede promotie voor hem ofzow
In RTL boulevard zeiden ze dat 60% van de mensen die de documentaire hadden gezien, juist méér sympathie voor hem hadden gekregen
Oud 08-02-2003, 12:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
de-baron schreef:
tekst
Ja, hij heeft een trieste jeugd gehad, maar rechtvaardigd dat alles? Voor mij: nee. Hij krijgt echt respect en vrijheid enzo, maar dat stopt ook ergens. Je kan nog zo'n vervelende jeugd hebben gehad, maar een kind over een balkon hangen alsof je het laat vallen en dat soort dingen gaan mij véééél te ver! Ook vind ik niet dat je met kinderen in één bed hoort te slapen, ook al doe je d'r niks seksueels mee... niet als 44-jarige man! Dan hoor je die kinderen te zeggen dat ze netjes naar het logeerbed moeten gaan (dus ook al vragen die kinderen er om).
Kan Michael Jackson dat niet - omdat hij nog te veel kind is ofzo - dan is hij m.i. niet geschikt als vader of als oppas (of hoe je hem dan ook wilt noemen).
Het is toch niet voor niets dat kinderen uit huis worden gehaald bij mensen die niet geschikt worden geacht om kinderen op te voeden? Waarom mag dan een beroemde Michael Jackson wél zijn kind over een balkon hangen, z'n kinderen met maskertjes rond laten lopen en met kinderen in één bed slapen en zou bij een ander persoon de kinderbescherming allang op de stoep staan?

Dat snap ik dus écht niet. En hij krijgt alle respect van mij die hij verdient, maar deze dingen gaan me echt véél te ver. Dan mag hij nog zo'n trieste jeugd gehad hebben!
Oud 08-02-2003, 12:55
Sven
Sven is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
In RTL boulevard zeiden ze dat 60% van de mensen die de documentaire hadden gezien, juist méér sympathie voor hem hadden gekregen
Mja.. ik las ook dat zn cd verkoop is gestegen met 500%
bleh
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:57
Evito
Evito is offline
Citaat:
Sven schreef:
Mja.. ik las ook dat zn cd verkoop is gestegen met 500%
bleh
Na de uitzending in de VS met 1000% !!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 13:26
Sven
Sven is offline
Citaat:
Evito schreef:
Na de uitzending in de VS met 1000% !!
Ik snap daar dus echt niks van heh.. bedoel, iedereen weet al wie Michael Jackson is en wat hij voor muziek maakt... en dan pas na zoveel jaar na zo'n interview ineens dingen van em gaan kopen... ik zou denken dat iedereen die mj goed vind die albums al jaren thuis heeft..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 18:50
potverdorie
potverdorie is offline
die arme man heeft gewoon geen jeugd gehad, die is hij nu zeg maar 'aan het inhalen' ofzo.

ik heb ook ergens gehoord dat michael jackson absoluut niet tevreden was met deze documentaire, hij zei dat hij opgelicht was. nou, daar ben ik het mee eens, wie denkt die journalist wel niet wie hij is. als ik hem tegen zou komen op straat zou ik hem echt wel neer kunnen slaan!!!!! dat kan je echt geen reporter noemen hoor, hij liet elke keer duidelijk zijn eigen mening doorschemeren (wat ALTIJD negatief was), de hele tijd dat ik ernaar zat te kijken had ik verschrikkelijk veel medelijden met michael.

hij heeft gelijk, de wereld heeft meer liefde nodig en dingen delen is het mooiste wat je kunt doen, maar het enige wat michael vergeet is dat de wereld al zo ver heen is... dat er automatisch slecht wordt gedacht over wat voor michael 'just a sleep-over' is.
Hij zou nooit, maar dan ook NOOIT een kind kwaad doen, en voor de mensen die naar deze documentaire hebben gekeken en nog steeds denken dat hij een pedofiel is: "HALLOOO, ben je blind ofzow??" je hebt zelf gezien dat hij in zijn hart nog steeds zelf een kind is, waarom zou hij dan sex gaan hebben met andere kinderen?!?!?!
ok, zijn eigen kinderen hebben ook een moeilijk leven, maar wat verwacht je dan?? ik denk dat lisa-marie van elvis het ook niet altijd makkelijk heeft gehad. het ligt heus niet alleen aan michael hoor.

ik vatte het eerst ook niet, maar ik heb het daarna nog een keer gekeken en wat hij bedoelde was dat hij een relatie heb gehad met debbie rowe, 2 kinderen heb gehad, daarna kon zij het niet meer aan. 3e kind was van draagmoeder, zwarte huidskleur, kent hij niet persoonlijk. OK?? en wie weet: misschien is de reden dat dat onderwerp zo vaag was wel dat die k*treporter het allemaal heb zitten editen.

o ja, en wat zijn huidziekte betreft, mijn moeder heeft het ook. vitiligo is het. het neemt de pigment van je huid weg daarom moetie ook met een paraplu lopen want die vitiligoplekken verbranden heel snel, dan zou hij knalrood worden.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 17:58
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Oke, ik wil nog even iets kwijt hierover...

ik wordt echt moe van al die mensen die zeggen "agossie die arme man, hij heeft zo'n slechte jeugd gehad, hij kan er niks aan doen dat ie zo is"... belachelijk.

ik weet dat ie t heel naar heeft gehad, ik kan me niet voorstellen hoe erg het voor hem geweest moet zijn, maar het is nu een volwassen man!! sorry hoor maar ik vind dat je met 44 jaar best eens uit die slachtoffer rol mag kruipen. dat hij een vreselijke jeugd heeft gehad betekent niet dat hij nu niet verantwoordelijk is.

begrijp me niet verkeerd, ik heb alle symphatie en begrip voor hem en zijn situatie, maar hij heeft niet alleen met zichzelf te maken! hij heeft drie kinderen waar hij verantwoordelijk voor is en voor moet zorgen en het is overduidelijk dat hij daartoe niet in staat is. ik twijfel er niet aan dat hij veel van ze houdt maar iedereen kan toch zien dat die kinderen zo geen leven hebben.

en natuurlijk is altijd moeilijk om kind te zijn van een wereldberoemde superster, maar hoe jacko ermee omgaat vind ik echt niet normaal. die kinderen werden bijna platgedrukt in de dierentuin en hij had het niet eens door! je zou toch denken dat een goede vader wat beter op zijn kinderen zou letten.

Citaat:
Maar omdat hij er wat vreemd uitziet wordt hij direct tot psychopaat benoemd enzo.
mensen noemen hem een psychopaat omdat hij zich zo gedraagt, niet omdat hij er raar uitziet.

en het ligt echt niet aan die interviewer, want de beelden van michael en zijn rare gedrag zeggen toch genoeg. ik hoop echt dat die kinderen snel bij hem weggehaald worden want hij is misschien wel een muzikaal genie met mooie ideeen over liefde en wereldvrede, maar als vader is hij absoluut niet geschikt.

zo . het is nogal een verhaal geworden maar ik vind het gewoon onzin om iemand op 44 jarige leeftijd nog steeds weg te stoppen achter een slechte jeugd. het slaat nergens op en het is geen excuus, voor niks.

als michael alleen zou zijn zou ik het ook zielig voor hem vinden, nu vind ik het zielig voor zijn kinderen want die worden de dupe van ZIJN jeugdtrauma.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten