Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind jongens toch veel lekkerder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn voorkeur gaat zeer duidelijk uit naar meiden. |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij lijkt het er op dat bisexueel zijn tegenwoordig steeds meer in de mode begint te worden. Zoals met de meeste modes doe ik hier niet aan mee. A dus. En als ik besluit ooit een keer sex met een man te hebben, verander ik mijn antwoord wel weer... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
D.
||
Citaat:
Zoals ook weleens gezegd wordt: als een knappe vrouw en man naast elkaar staan, zou een bisexueel niet kunnen kiezen. Ik denk dan toch dat de meeste "bisexuelen" hier voor de persoon van het tegenovergestelde geslacht zullen gaan. Er is veel informatie te vinden op het internet over of bisexueel zijn in de mode is en wat voor invloed dat heeft op mensen, dus ik zal mij hier nog eens wat verder in verdiepen. |
![]() |
|
![]() |
aan het bi zijn verhaal zijn er 2 kanten:
of je kan op beide geslachten verliefd worden, of je kan maar op 1 geslacht verliefd worden, maar voelt je wel seksueel aangetrokken tot het andere geslacht. hm ja, eigenlijk moet hier een aparte benaming voor zijn, want ik vind het totaal andere dingen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
volgens deze poll zouden (net geen) 7 op 10 mensen hetero zijn.
zowat 1/3 is dus holebi, wat ik eigenlijk wel verwachtte. maar de vraag is dan nog, wie komt er eigenlijk voor uit? dat maakt ook nog een groot verschil uit é. ik moet eerlijk toegeven dat ik soms ook gevoelens heb voor een meisje, dus kan je wel stellen dat ik ook bi zal zijn. (het gevoel werd bevestigd door wat ik voelde wanneer ik met een vriendin van me vrijde en ik heb ook al gevoelens gehad voor jongens) toch, niemand weet van die gevoelens, enkelen weten dat ik al es met een meisje heb gevrijd. btw, ik ben geen trendsetter noch een 'ik-volg-de-mode-op-de-voet-type'. |
![]() |
|
|