Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind NUFAN erg koel, ze zijn erg strak en individueel zijn ze ook erg goed. En de nieuwste cd (hard rock bottom) staat als een huis, erg strak en leuke aanstekelijke melodietjes!
Mooie zang, kortom perfect. NOFX vind ik nog wel beter dan NUFAN!
||
Citaat:
![]() mijn respect voor jou is echt weg, sugarcult is STOER en ze waren net zo stoer als niet stoerder dan rbf!
|
Allemaal wel goed...
Lagwagon = beter en diSme, maar die ken je vast niet... kijk maar es op www.diSme.net gr x Josie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat dacht ik ook.. maar ik was vorige zomer wel naar Nofx gegaan en niet naar No Use en daar heb ik nu nog steeds spijt van ![]() ![]() Nofx vinnik nog steeds beetje childish.. heeft wel humor enzo,.. maar tog.. No Use raakt me (o got ik wor er zo emotioneel van) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
laat je nakijken al dat gezeik elke keer bij elke doorbrekende band eerst vind ieder1 het cool die in de scene zit om dat het gewoon catchy is dan lekt het uit en andere scenes vinden het ook mooi en dan is het ineens lelijk wtf Slipknot bv 2e album is dat veranderd naar een commercielere vorm?
||
![]() |
Citaat:
No use raakt me in een zekere zin ook wel. Ik vind het een combinatie van emo en skate punk, zo ongeveer toch ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en by the way, je eigen stijl ligt aan de dingen die je goedvind, en als jij de shit op punk o rama goed vind dan is dat onderdeel van je eigen stijl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
das goed id...gewoon een beetje van alles downloaden, dan kom je er vanzelf achter wat je leuk vindt
|
![]() |
Mensen, alle punk die doorbreekt is commercieel. Niet dat dat wat veranderd aan de sound...
Hier dan mijn bands: H20 Sugarcult Goldfinger Blink182 Everclear Greenday Mest Nine Days Pennywise Presidents of the United State Rancid Sprung Monkey Soft Cell Third Eye Blind Maar ik hoor nergens; Smashing Pumpkins... niet dat dat echt punk is maar sommige nummers horen er wel bij. |
![]() |
|
![]() |
nee niet, alles wat doorbreekt wordt commercieel, en kom niet aan met slipknot want dat is geen punk, maar neem blink, en kijk naar de verschillen in de albums, neem smashing pumpkins, kijk naar het verschil in albums, je groeit als band natuurlijk ook, maar doordat je bekend wordt ga je toch anders doen.
|
![]() |
|
nou om ff samen te vatten wat je de eerste keer zei:
alles wat doorbreekt wordt commercieel, maar de sound veranderd niet ![]() commercieel worden houdt niets meer in dan je muziekstijl aanpassen aan de massa.... en in je laatste post zeg je weer geheel het tegenovergestelde... nou wie is hier nu dom???
|
maar er is wel een verschil in een band niet meer leuk vinden omdat ze commerciel worden en een band niet meer leuk vinden omdat ze een beetje van muziek stijl veranderen...en dat hoest niet altijd het geval te zijn als ze commerciel worden
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pukkelpop 2005 paco de taco | 313 | 24-08-2005 17:58 | |
Muziek |
punk / ska punk/ska freak | 68 | 11-12-2003 18:34 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
Eigen festival, Welke bands zou je dan willen? Ocharme ik | 136 | 03-05-2003 11:56 |