Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En ze kan ook niet zingen...
om het nog eens duidelijk te maken: Klik hier maar es |
![]() |
|
wowwww wat veeel mensen die tegen haar zijn.. ik was er ook.. en idd ook het meest voor Our Lady Peace, want ik hoorde haar op top nog wat live en ik dacht echt dat ze niet goed live kon zingen, maar hmmm.... ze heeft een paar solo liedjes gezongen met de gitaar(geen drum niks anders) en ze zong echt heeeeeeel niceeee..... een beetje ala style van alanis morissette.. dus jullie kunnen zeuren hoeveeeeel jullie willen, maar ik vind haar niceee
alleen jammer dat haar meeste liedjes zo kinderachtig zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(heeft een special van haar op bbc gezien waarop ze prima kon skaten zelfs)
|
Avril =
![]() Ashanti = ![]() Als jullie nou allemaal gaan lullen dat Avril niet kan zingen luister dan eens naar die Ashanti, die klinkt net alsof ze 5 pakjes sigaretten teveel op heeft en er komt niet meer uit d'r strot dan "baby baby baby, baby baby blabla!". Avril doet 't daar in tegen veel kewler... ze is gewoon kewl. Alle Avril-haters kunnen, behalve m'n rug op (waar 't waarschijnlijk druk word dan...), hun bek houden op dit forum en hun bekje gaan open trekken op de Anti-Avril site ... Dood aan alle nuttelose Avril haters...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jouw levensdoel? Mariekje* | 51 | 23-02-2007 00:56 | |
Muziek |
Laatstgedraaide cd's? battlestar | 500 | 22-09-2004 15:41 | |
Lifestyle |
WTF kan jij tot je nieuwe bezit rekenen? Verwijderd | 500 | 14-08-2004 17:58 | |
De Kantine |
hoe nuttig heb jij de afgelopen 2 maand benut? WolterB | 54 | 11-02-2003 17:48 | |
Muziek |
concerten blacky | 129 | 27-12-2002 11:11 |