![]() |
||
Citaat:
je hoeft alleen maar je benen bij elkaar te houden. Als dat al zoveel moeite is, waar moet het dan heen met deze wereld..? ![]() we zijn toch geen konijntjes?! ![]() en wat nou als je tot over je oren verliefd bent op iemand, je wil je leven lang bij hem/haar blijven.. maar hij/zij wil gewoon nooit trouwen. Wat dan?! ![]() Gewoon neuken als je er zin in hebt, misschien kom je morgen onder de bus.
|
![]() |
SPIJT SPIJT SPIJT. Ik vond dat het er nou maar eens van moest komen. Dus ik dook de koffer in met een geschikte kandidaat, zonder dat er sprake was van tedere gevoelens. En dan kom je twee maanden later de liefde van je leven tegen. Nou. da's balen hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je ideeën hebt als 'wanneer je seks hebt met iemand die niet je man is, verpest je je lichaam', dan vind ik dat je behoorlijk veel van dat vergif binnen hebt gekregen. In ieder geval voldoende om je realiteitszin danig te verpesten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou zegge ik leg het op de details uit maar dat ga ik niet doen het was leuk de raam stond open en het was aan het dondere en aan het bliksmemen het was warm was nl een zomer nacht en was heel fijn
xxxxxxxxxxx lindsey
||
![]() |
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste keer.. hmm... ik werd een beetje gek van mn vriend (nu ex) op een gegeven moment, want heel lief bedoeld zei ie telkens: weet je het wel zeker, maar ik had op een gegeven moment egt iets van jaaahaaaaaaaaaaaaa... maja, dat daar gelaten..
mijn eerste keer was eigenlijk best wel pijnlijk. Hij ging er eerst niet in. Ik hoop dat mijn tweede keer wat beter gaat. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
eerste keer vingeren magicflower | 48 | 21-08-2016 20:48 | |
Seksualiteit |
Je eerste keer... Cole | 96 | 05-03-2006 14:09 | |
Liefde & Relatie |
Hoe was je eerste zoen? Dreamwave | 153 | 08-05-2005 15:26 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer aangeschoten Verwijderd | 12 | 29-08-2003 15:45 | |
Seksualiteit |
1e keer? Eddy E | 5 | 09-05-2002 17:55 |