Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() t komt toch ergens vanaf denk je zelf ook niet? als ze nou gewoon zelf hun problemen die ze zelf maken oplossen en niet een ander laten opknappen, en minder problemen geven dan er nu is dan zou t heel wat minder zijn geloof dat maar wel Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 08:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar we hebben het over algemene, grote tegenstellingen, anders worden discussies zo saai ![]()
||
Citaat:
Jij stemde toch altijd VVD ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mensen die een wat betere opleiding doen kunnen beter inschatten wanneer een politicus een verhaal vertelt over één geval dat niet representatief is voor andere soortgelijke gevallen. |
![]() |
|||
Citaat:
Te weinig, en dat is puur gemakshalve zoals nare man helemaal in het begin van dit topic al zei. Niet verder kijken dan je neus lang is. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn ook zat alloctonen die naar nederland komen die t al in zich hebben daar wordt dan toch ook niet naar gekeken? ik vind wel dat die mensen geholpen moeten worden, maar niet steeds dat ze zielig gevonden moeten worden als ze t zelf niet willen en t wel op allerlei dingen gooien want dat is dan gewoon gelul hier hebben ze t gewoon goed |
![]() |
|||
Citaat:
[/QUOTE] Hoe wou je dat doen? Ik zie niet echt waar je nou voor pleit. Criminele allochtonen bij de grens weigeren? Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 22:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de reden daarvoor is (deels), dat die mensen meestal vaker in probleemwijken wonen, waar o.a. problemen met allochtonen zijn. En die mensen zitten over het algemeen niet te wachten op een GL-beleid, omdat GL het juist eerder voor de allochtonen opneemt. Bij LPF gaat het juist omgekeerd. |
![]() |
|
![]() |
Of wordt de Nederlander al vroeger in zijn leven realistisch...
Wat een arrogantie om over deze stelling een waardeoordeel uit te spreken. Wim Kok riep in 1982 op om in protest te komen tegen die vuile kapitalisten die de wereld kapot wilden maken. Nu zit hij in een zetel als commisaris bij de grootste Nederlandse commerciele instellingen zijn banksaldo te spekken. Waar is zijn ideologische strijd nu gebleven. Uit deze stelling kun je net zo goed afleiden dat de jeugd minder hypocriet is als ze is geweest toen de heer kok jong was. Laatst gewijzigd op 12-02-2003 om 22:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsjeblieft kan je wat duidelijker zijn. [/QUOTE] inderdaad criminelen alloctonen aan de grens weigeren, maar dat is niet ana de orde nu, dat klopt, maar ik vind dus kort maar krachtig dat ze wel geholpen moeten worden maar niet dat ze overal misbruik van gaan maken, als we alles blijven aan bieden ja dan is t wel makkelijk, ik heb t nu dus over mensen die terug blijven vallen en er niks aan willen doen, ik weet zelf ook wel dat er heel veel alloctonen zijn die geen kwade bedoelingen hebben maar wel een steuntje in de rug nodig hebben, daar gaat t nu dus niet over |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Bedoelde je dit? Als het antwoord nee is, noem dan echt goede redenen waarom Nederland alleeen voor Nederlanders is.
||
![]() |
Citaat:
als je het natuur niet behoud kan je economie nog zo goed zijn, maar dan heb je er in de toekomst geen ene flikker meer aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als bewijs van mijn domme rechtsheid mag je nu proberen mij uit te lullen edit: dan neem ik wel aan dat je met 'aandacht besteden aan' ook 'werk maken van' bedoelt, anders zijn we nu al uitgepraat
Laatst gewijzigd op 13-02-2003 om 18:21. |
![]() |
||
Citaat:
Dit topic en de politiek in het algemeen is niet bedoeld voor links om rechts de grond in te boren, noch andersom. Als jij denkt van wel, en zo bleek, zoek dan een andere forummer om je mening mee uit te vechten. Bovendien, als ik behoefte heb aan een links-rechts discussie weet ik genoeg, veel oprechtere rechtse mensen, te vinden om er een mee te houden. Ik verdoe mijn tijd niet aan een discussie met een jou. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kapitalisme is (in Nederland iig) altijd met sociale trekken gepaard gegaan. Bovendien is er in de sovjet unie nooit communisme geweest, en is links niet per definitie communistisch. Kortom, een grote hoop bullshit.
||
![]() |
Citaat:
|
Voor elke rechts is er een links, op zijn eigen tijd en plaats. Balans is er toch wel, omdat de eerstgeborenen onder een all-out rechts regime het ergens niet mee eens gaan zijn, en de logische opvolging is een links verzet. Zo draait dat om en om; ik zie dan ook niet in waarom ik mezelf met links danwel rechts zou associëren.
Voor mij is 't allemaal hetzelfde, mensen met een mening.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() de ideale mix is gewoon een combinatie van links en rechts... rechts is allesbehalve ideaal omdat de bevolkingsgroepen met de laagste inkomens/kunnens zichzelf niet kunnen onderhouden, maar een compleet linkse wereld zou zichzelf naar de 3e wereld bombarderen... tis maar net waar je voor kiest... ik kies CDA, niet omdat ik katholieke ouders heb, maar gewoon omdat ze het beste van beide werelden bieden.. PvdA is me dan gewoon niet rigoreus genoeg in hun aanpak van diverse profiteurs (en daar bedoel ik helemaal niet de allochtone bevolking mee)...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat ze hier in nederland zelf ook heel erg discrimineren, want alloctonen krijgen bijna overal voorrang op, en wordt alles maar voor voeten gegooid(dit is een feit geen mening kan dus niet over gediscusieerd worden) Maar daar worden autochtonen worden daar toch ook rechter door, of denk ik dan weer verkeerd? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zolang er niet sprake is van echt voortrekken, maar alleen voorkeur bij gelijke geschiktheid, vind ik het goed dat achterstandsgroepen op die manier worden geholpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|