Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik keek ook naar Inspector Gadget, oh ja en ook Samson en Gert dat was echt geweldig leuk ![]() Mijn moeder vond Gert altijd zo'n leuke vent dus keek ze mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() u moet kloppen want de bel doet het niet ![]() albertooo vermicelli ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Die Alberto Vermicelli zei toch altijd iets met "Ten eerste...ten tweede" ![]() Ik ben een beetje verward, maar het is ook al zo lang geleden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en van alberto ook al niet.. ![]() het is inderdaad lang geleden ![]() en daarbij kwam ook altijd dommel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vertel er eens wat over, dan weet ik het misschien weer Ik keek in die tijd echt alle tekenfilms, dus ik kan 'm niet gemist hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en een kat waar hij altijd ruzie mee had ![]() ![]() én wat dacht je van: vrouwtje theelepel gummiberen Teddy Ruxpin Foofur De snorkels smurfen johan en pierewiet mask Dinoraiders Thundercats
||
![]() |
Citaat:
Johan en pierewiet ken ik niet ![]() En Teddy Ruxpin en vrouwtje theelepel ook niet Maar het kan ook zijn dat ik het verdrongen heb ![]() Ik ken wel de Pizzacats ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() johan en pierewiet was een serie waarin ook de smurfen meededen. johan was een soort ridderachtige jongen ofzo als ik het me goed herinner, en pierewiet een klein mannetje dat een vriend van hem was. ![]() teddy ruxpin uh, was gwoon een ![]() ![]() vrouwtje theelepel was een huisvrouwtje dat zo klein als een muis kon worden met haar lepeltje ![]() pizzacats vond ik stom ![]()
||
![]() |
Citaat:
De pizzacats waren juist wel leuk! Kijk je tegenwoordig nog tekenfilms? Ik wel ![]() Ik was eerst helemaal verslaafd aan Cartoon Network ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() pizzacats vond ik juist flauw.. elke keer hetzelfde stukje.. en helemaal die slechteriken waren hartstikke flauw.. ![]() jammer.. de opzet was wel leuk met die geheime dingen enzo.. ik kijk weinig tot geen tekenfilms.. tegenwoordig vind ik maar weinig leuk.. ik heb liever die dingen van vroeger terug ![]() maand geleden heb ik nog veel afleveringen van de thundercats gedownload ![]() ![]() ringraiders zou ik nog weleens willen zien.. maar dat is zelfs niet meer te downloaden ![]() wat voor tekenfilms kijk jij nog dan?
||
![]() |
Citaat:
![]() Een paar jaar geleden keek ik altijd naar Dexters lab, Cow en Chicken, I am weasel enz op Cartoon Network ![]() Ik keek samen met vriendinnen, dat was echt melig. Ik was ook een jaar of 13,14. Vandaar ![]() Maar ik kan nog steeds geen afscheid nemen van mijn Disney films op video ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() die cartoon network tekenfilms vind ik echt flauw.. ![]() maar misschien dat het leuk is samen emt je vriendinnen ofzo ![]() van disney vind ik tarzan wel een goede, mede door de soundtrack die erbij hoort ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Tarzan was wel aardig, maar zeker niet de beste Disney film |
![]() |
||
Citaat:
![]() is denk ik iets voor meisjes ofzo ![]() ![]() hm, ja maar ik zei ook door de soundtrack ![]() van disney weet ik niet meer welke ik de beste vind.. zo lang geleden.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb alleen de soundtrack van de leeuwenkoning en pocahontas, en die kende ik destijds ook helemaal uit m'n hoofd. En dan de film op video zien en heel hard meezingen met m'n broertje ![]() Dat waren de 'goede ouwe tijden' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ik zou echt nooit gaan meezingen, dat is een schande voor de muziek ![]() zing je nu nog weleens mee, of dat niet? ![]() ja.. die tijden komen niet meer terug ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ken de tekst nog steeds ![]() Als ik alles zo terug lees, vind ik dat ik echt een andere hobby moet gaan zoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat is nu je hobby dan? liedjes met je broertje zingen? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, we hebben dat laatst een keer gedaan toen we ons heel erg verveelden, uit een combinatie van nostalgie en meligheid ![]() We hadden het over vroeger, en toen zei ik 'weet je nog..." ![]() Dit is best wel genant ![]() |
![]() |
|
the sound of music
![]() ![]() En Casado: hoe houd je dat Dumb & Dumber kijken vol ???? De 1e x dat ik 'm keek vond ik het al heel erg moeilijk om helemaal tot het einde te blijven kijken
||
Citaat:
![]() en wat is er mis met nog een keertje doen alsof je klein bent? ![]() je hebt nog een heel leven om 'groot' te zijn ![]() ![]() genant? ik vind het wel grappig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Eigenlijk vind ik het zelf ook wel grappig... en een beetje genant ![]() Ik kan er ook niets aan doen, tekenfilms zijn gewoon leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die vriendin van gert noemde marlijne |
![]() |
||
Citaat:
euhm dan nog dungeons and dragons de freggels transformers G.I Joe the real ghostbusters |
![]() |
|
welke film heb ik t vaakst gezien...dan moet k ff goed nadenken hoor...
ik denk Girl, interrupted De Kleine Zeemeermin Harry Potter Xena: director's cut Buffy the musical, maar das geen film ![]() allemaal zeker meer dan 25 x ![]()
|||
Citaat:
Ik vond Samson en Gert ook leuk, vooral ook de burgemeester, omdat die altijd vliegtuigbouwpakketjes inelkaar ging zetten en dan net op dat moment belde dan iemand aan. Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik keek ook altijd zo'n programma met een familie beer en een familie konijn en die woonde naast elkaar (het was geen tekenfilm, het waren zeg maar mensen in beren/konijnenpakken) en die hadden sla en kool enzo en die konden ook praten. Heel vaag, maar ik kan er niet meer opkomen hoe dat programma heet.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het meest gezien? Giles | 52 | 09-06-2010 08:31 | |