Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
makkelijk: the blair witch project: ik heb nog nooit een film gezien waar ik zo om moest lachen terwijl het een thriller was: zielig gewoon dat mensen zo'n slechte film kunnen maken. Ik vond het verhaal slap en het einde al helemaal...
wel leuk trouwens: als je deze film met zo'n 8 man kijkt, en 6 van de 8 zit onder tafel omdat ze het zo eng vinden terwijl die andere 2 lachen over de grond! en nog een Jeepers Creepers: stop alle monsters uit Charmed, Buffy en Angel bij elkaar en je krijgt de moordenaar in deze film die er angstaanjagend uit zou moeten zien...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en ik vond vooral dat met die neger wel lachen er mag maar 1 neger mee doen ![]() en hij mag maar 3 dingen zeggen: damn, shit, that is wacked ![]()
|
de ergste films (daar bedoel ik mee de slechtste) zijn toch wel the mummy en zijn opvolger en 7 days to live (niet erg bekend)en jeepers creepers dat was zo nep arg. de ranzigste is denk ik the wishmaster iel..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Waarom kijken mensen films als, faces of dead, nasty gewoon.
Zelf vond ik reservoir dogs inderdaad tegenvallen. Ed gein vond ik ook een afgrijselijke film. Niet zozeer slecht als vervelend om naar te kijken. Verder wil ik erbij zeggen dat left house on the left heeeeeeel raar is, maar na de tweede keer minder. Killers is leuk, sorry ik weet het, verkeerde forum, ik maak gebruik van de mogelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Scorpion King was ook vreselijk trouwens, ik ergerde me kapot aan die 'o kijk mij eens stoer en gaaf zijn nananana ik ben cool jij bent een nerd hahaahahah!' hoofdpersoon..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
laatst stopte ik een videoband in de recorder niet wetende wat er op stond. Het was echt verschrikkelijk afschuwelijk en gruwelijk lelijk. Ik durfde bijna niet naar het scherm te kijken maar ik wilde wel weten wat er gebeurde.
Het was de trouwdag van mijn ouders "caught on tape" van 25 jaar geleden
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb afgelopen week 2001: A space odyssey gezien, en het is niet de ergste film die ik ooit gezien heb (geen idee welke film dat wel is), maar ik vond het wel één van de ergste films die ik ooit gezien heb. (En ik heb overal gelezen dat het een meesterwerk is, dus waarschijnlijk heb ik de film gewoon niet begrepen ofzo.)
|
![]() |
||
Citaat:
heb m op de filmdag gezien in amersfoort. egt toppie. mijn ergste film: euhmm.. kruimeltje denk ik... supersaai. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Alle James Bond films op de laatste na
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
enge thrillers Miss.Jazz. | 80 | 04-03-2007 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je ervan: Back To Basic Dinalfos | 499 | 15-12-2006 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
meest schokkende film JJ13 | 153 | 17-03-2004 09:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 |