Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 20:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
mathfreak......even een vraagje;

Werkt je vader op het Emmaus College in Rotterdam?
Want dat zou een hoop verklaren.
Oud 16-02-2003, 23:20
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
Zelfs toen jongetjes nog dachten dat ze blind zouden worden, trokken ze zich af. --********
Klopt, je weet toch ook dat je van roken kanker krijgt, toch roken er ontzettend veel mensen, en er beginnen ook een hoop mensen omdat ze het lekker vinden (lees: dus niet uit verslaving).
STEL je zou blind worden van aftrekken. dan zou je je waarschijlijk nog steeds gaan aftrekken, iig een hoop jongens zouden het als nog doen, puur omdat ze niet op zo'n lange termijn zouden bekijken, en er dus lak aan hebben.

jah, ik weet het, ik ben niet voor niets een ex-scholier kheb mun school nieteens kunnen afmaken omdat ik telkens van die vage vergelijkingen maak

Maar het punt van deze discussie (geloof ik, want er praten nu mensen over icq en mastuberen tegelijk, wat goed samengaat overigens ) is dat het gaat over een jongen die zich niet wilt aftrekken. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon geen behoefte aan gehad en heeft het nu nog steeds niet, misschien komt die behoefte (lees dus niet, verslaving, maar als bijv. zin ergens in hebben) bij hem nog . Misschien helemaal niet, dat weet je nu niet. maar als hij het niet wilt dat wilt hij het niet en boeit dan verder GEEN RUK

btw ik mastubeer mijzelf al vanaf ... vanaf.. jah nah dat weet ik nietmeer telang gelden, ik vind het lekker, mijn vriendin doet het ook bij mij, maar ik vind het ook wel lekker om bij mijzelf te doen.

wees allen gegroet en een prettige nachtrust ciaoxxx
-wardt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:27
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
SounD schreef:
Uit Van Dale woordenboek:

mas·tur·´be·ren (onov.ww.)

1 zichzelf seksueel bevredigen => onaneren

Er zit dus duidelijk zichzelf in.. het woord verteld niets over hoe, wat, waardoor, waarmee, waarvoor..

Dat veel mensen het verkeerd gebruiken maakt het niet opeens goed.
verteld -> vertelt, daar heb ik geen woordenboek voor nodig.
en er staat niet voor niks een 1 voor dat zichzelf,
voor het gemak laat je de betekenis(sen) die je punt ontkrachten
maar weg, lol
Oud 17-02-2003, 15:50
Deathflower
Deathflower is offline
ok...eerst ff om verder te gaan over msn/icq

Citaat:
de wat nieuwere internettes zullen waarschijnlijk icq niet kennen.. dat is iets van voor msn..
msn zit standaard in windows, lekker makkelijk voor al de simpele miepjes die niks van pc's weten.
je zit de hele tijd met van die grote lompe schermen open, terwijl je bij icq een berichtje krijgt, replied en klaar is kees
zo'n beetje alles is bij msn gewoon aan te passen hoor, ook de grote lompe schermen

Citaat:
bij icq heb je ook een history..
met icq kan je meer dingen doen dan met msn..
als je gewoon "msn plus!" installeert heb je ook een history, away-msg's, kun je alle reclame-banners verwijderen, enz enz
(te downloaden op www.mess.be)

Citaat:
trillian...
en das natuurlijk weer een veel makkelijkere oplossing, msn en icq ineen
---
ok nou ff ontopic nou misschien wilt ie dat gewoon niet en heeft ie daar verder geen behoefte aan, een andere mogelijkheid is dat ie et niet durft te zeggen, wat ik ook zeker begrijp omdat het toch iets vor jezelf is, een ander gaat het eigenlijk nix aan. het zou misschien wel handig zijn als je het wist als ie je vriendje is, kan het nl. wel weer gebruiken in jullie sexleven
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:54
Verwijderd
mijn woordenboek vindt dat masturberen betekent: 'soloseks bedrijven, zichzelf seksueel bevredigen; een ander of elkaar met de hand bevredigen' (wolters' woordenboek nederlands)
kortom: als je het bij jezelf doet hoeft er geen 'mezelf' bij, maar je kunt 't toch ook bij een ander doen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:47
SounD
SounD is offline
Citaat:
rysdigital schreef:
er staat niet voor niks een 1 voor dat zichzelf,
voor het gemak laat je de betekenis(sen) die je punt ontkrachten
maar weg, lol
Moeilijk toch die woordenboeken taal.
Dat is een standaard formule..
Er is dus geen 2.
Zou vrij triest zijn als ik dingen weg liet om gelijk te krijgen ofsow... is nog triester om er maar vanuit te gaan dat ik dat doe.

Interessant dat in Wolters het anders vermeld staat. Dat is de eerste keer dat ik het zo zie staan zonder dat het iemands mening is maar uit een echte bron zeg maar.
Nieuw nederlands?
Oud 17-02-2003, 18:35
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
mathfreak......even een vraagje;

Werkt je vader op het Emmaus College in Rotterdam?
Want dat zou een hoop verklaren.
Mijn vader is inmiddels al gepensioneerd (hij wordt in november 73) en heeft alleen als voorman in de metaalsector in mijn woonplaats Beek en Donk gewerkt. Wat zou er verklaard worden als hij wel op het Emmaus College in Rotterdam zou hebben gewerkt als ik vragen mag?

@SounD: Als je even de moeite neemt om het begin van mijn vorige reply aandachtig door te lezen zie je dat ik ook een bron geef, namelijk het hoofdstuk over masturberen in Passie van Dr. Andrew Stanway. Bovendien vermeld ik daar ook, zoals je kunt zien, dat sexuologen dat onderscheid ook maken, dus dat het in ieder geval geen eigen idee van mij is. Ik wil er ter geruststelling even aan toevoegen dat ik, in tegenstelling tot rysdigital, niet van de veronderstelling uit ga dat je bepaalde betekenissen die je punt ontkrachten weg hebt gelaten om gelijk te krijgen. Ik stel voor om de discussie over de manier waarop het begrip masturberen precies geïnterpreteerd dient te worden verder te laten rusten.

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 05:52.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:37
zino
zino is offline
dansen in discotheek de zino

www.zino.nl

in tilburg
Oud 20-02-2003, 20:18
karamba
karamba is offline
Ik vind het ook maar zo een onzin ik probeerde het al op heel jonge leeftijd uit. Je wil toch weten wat het is en hoe het voelt? Ik denk dat sowieso 90% van alle mensen in mijn klas nog wel eens zitten te mastruberen of hoe je dat ook schrijft. Maar ze schamen zich er blijkbaar voor. Ik wil eigenlijk net een nieuwe topic plaatsen over hoe men het doet. Ik doe het niet op de manier zoals men het altijd zit uit te leggen. Nu wel minder dan vroeger omdat sex vroeger meer onbereikbaar leek. Maar je zit het toch niet altijd te doen op de manier zoals ze het zitten uit te leggen. Voor mij is dat niet meer herkenbaar. Hebben jullie ook alternatieven gevonden?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 12:06
Winner
Winner is offline
Ondertussen is degene die het topic heeft geopend al weggepest...
Oud 23-02-2003, 12:51
0123456789
0123456789 is offline
jah en euhm 1 vraagje, in de topicnaam staat dat het gaat over aftrekken....

aftrekken en mastberen is niet hetzelfde.....

want wat is vingeren dan?

we zouden het hier moeten hebben over aftrekken, niet mastuberen, aftrekken is mastuberen, maar mastuberen hoeft nog geen aftrekken te zijn...

dus ik moet zeggen tis heel stoer om iedereen zijn woordeboek te laten spreken, maar voor de rest is in dit hele topic geloof ik nog geen woord zelf verzonnen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:33
faan
faan is offline
Relax, wardt Iedereen weet het verschil wel, het hoeft niet zo precies. En het is trouwens masturberen,woordenboek. (Dyslectistje)
Oud 23-02-2003, 17:17
fil
fil is offline
Citaat:
Wat kunnen redenen zijn om het niet te doen of het niet te willen, want ik vind het maar raar?!
er bestaan nu eenmaal mensen die aseksueel zijn...........Dan heb je simpelweg geen behoefte aan seks of orgasmes of wat dan ook.........Die mensen zijn er............En dan kun je het wel raar vinden dat er mensen zijn die anders zijn dan jijzelf........maar er zijn ook mensen die geen behoefte hebben aan onderwaterrolstoelfiguurzagen...........

Bovendien heb ik bijzonder veel respect voor mensen die hun lusten onder controle kunnen/willen houden........en niet (blind) hun hormonen achterna hobbelen (omdat iedereen dit doet?)...........En bovendien......seks is hoogst verslavend.........
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 17:48
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
faen schreef:
Relax, wardt Iedereen weet het verschil wel, het hoeft niet zo precies. En het is trouwens masturberen,woordenboek. (Dyslectistje)
ass! ik houd niet van woordenboeken
het was ook niet aanvallend bedoeld ofso, maar het gaat nu gewoon over een ander onderwerp dan in het begin van het topic, dat bedoel ik te zeggen...

maar ik kan er trouwens op zich best inkomen dat je het niet doet bij jezelf, sommigen vinden het ranzig, sommigen hebben er gewoon geen behoefte aan, er zijn mensen die zichzelf lam neuken en anderen zeggen dat ze dat niet doen, maar als je bij ze thuiskomt dan zie je onder hun bureau een hele witte vlek van het zaad.... tjah tis mensen hun eigen keus, ene vind het lekker, ander niet, de een wilt het graag proberen, en de ander vind het maar vies, en dan heb je nog de keus om het eerlijk te vertellen of niet...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 19:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
wardt schreef:
ass! ik houd niet van woordenboeken
het was ook niet aanvallend bedoeld ofso, maar het gaat nu gewoon over een ander onderwerp dan in het begin van het topic, dat bedoel ik te zeggen...

maar ik kan er trouwens op zich best inkomen dat je het niet doet bij jezelf, sommigen vinden het ranzig, sommigen hebben er gewoon geen behoefte aan, er zijn mensen die zichzelf lam neuken en anderen zeggen dat ze dat niet doen, maar als je bij ze thuiskomt dan zie je onder hun bureau een hele witte vlek van het zaad.... tjah tis mensen hun eigen keus, ene vind het lekker, ander niet, de een wilt het graag proberen, en de ander vind het maar vies, en dan heb je nog de keus om het eerlijk te vertellen of niet...
hey wardt, zie ik je weer eens in een hele andere positie..
me=judith
Oud 27-02-2003, 19:27
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
MatriX schreef:
Hoi, het schijnt dat ik een beetje onduidelijik ben geweesd in mijn bericht.
Ik zal dit nu even goed zeggen:

Hier bedoelde ik dus mee, zoals iemand ook al zei, dat ik op mijn 12de al masturbeerde het ging dus niet over aftrekken, sorry dat dit raar is overgekomen.

Ik weet niet wat een "ICQ nummer" is dus ik heb bij het maken van mijn gebruikersnaam daar maar iets raars ingevult, om precies te zijn wilde ik daar eigenlijk het nummer van een sexlijn invullen (0906-0blahblah), maar dat is misschien wel mislukt.
Misschien zou iemand me wel uit kunnen leggen wat dat ICQ dan wel is??
Ik ben gewoon nog niet zo ervaren met deze dingen.

Sorry als dit rare gedachtes heeft opgewekt bij jullie.
verder wel bedankt voor de reacties
Geloof wel niet veel van je uitvlucht!
Oud 27-02-2003, 19:29
The Crash Bash
Citaat:
wardt schreef:
Klopt, je weet toch ook dat je van roken kanker krijgt, toch roken er ontzettend veel mensen, en er beginnen ook een hoop mensen omdat ze het lekker vinden (lees: dus niet uit verslaving).
STEL je zou blind worden van aftrekken. dan zou je je waarschijlijk nog steeds gaan aftrekken, iig een hoop jongens zouden het als nog doen, puur omdat ze niet op zo'n lange termijn zouden bekijken, en er dus lak aan hebben.

jah, ik weet het, ik ben niet voor niets een ex-scholier kheb mun school nieteens kunnen afmaken omdat ik telkens van die vage vergelijkingen maak

Maar het punt van deze discussie (geloof ik, want er praten nu mensen over icq en mastuberen tegelijk, wat goed samengaat overigens ) is dat het gaat over een jongen die zich niet wilt aftrekken. Hij heeft er waarschijnlijk gewoon geen behoefte aan gehad en heeft het nu nog steeds niet, misschien komt die behoefte (lees dus niet, verslaving, maar als bijv. zin ergens in hebben) bij hem nog . Misschien helemaal niet, dat weet je nu niet. maar als hij het niet wilt dat wilt hij het niet en boeit dan verder GEEN RUK

btw ik mastubeer mijzelf al vanaf ... vanaf.. jah nah dat weet ik nietmeer telang gelden, ik vind het lekker, mijn vriendin doet het ook bij mij, maar ik vind het ook wel lekker om bij mijzelf te doen.

wees allen gegroet en een prettige nachtrust ciaoxxx
-wardt
Word je blind van aftrekken?
Die vraag heb ik al meerdere keren gezien maar klopt het nu of niet?
Oud 27-02-2003, 19:36
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Nee, dat is een fabeltje. Masturberen is in geen enkel opzicht schadelijk voor de gezondheid en wordt tegenwoordig door alle artsen en andere hulpverleners als normaal beschouwd.
Oud 27-02-2003, 19:39
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Ik kan je vraag niet zo goed lezen, die kleine lettertjes kan ik niet zien hoor. Wat zeg je? Ja, het is wel lekker, maar je wordt er zo doof van.
En ruggemergverweking, want dat zaad moet toch ergens vandaan komen. Al die jochies die zichzelf helemaal leegtrekken...

Wij vrouwen krijgen er een wandelende baarmoeder van. Oh nee, die krijg je al als ze niet dagelijks een spermabad krijgt. Wil je dus ophouden met zaadverspilling, dat hebben wij vrouwen veel te hard nodig!

Ja ik zie het wel, je hebt allemaal haar op je handpalmen, komt van het rukken. Smerige onanist.

Catch my drift?
Oud 27-02-2003, 21:40
0123456789
0123456789 is offline
damn lees je geschiendenisboeken eens opnieuw.
in de middeleeeuwen werd er altijd gezecht tegen jongentjes dat ze zich niet mochten aftrekken. om ze af te schikken werd er gezecht dat ze er blind van worden als ze het zouden doen. maar das dus overduidelijk een fabel jah, maar als poesiefox ej zaad wilt, in haar kan je het altijd kwijt zo te horen (lekker puh )

*zwaait naar parallel* lang neit gezien! ik zie je bij the apers 2 maart
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 10:55
MatriX
MatriX is offline
Hallo ik ben niet weggepest van dit bericht ofzo hahaha
Ik lees gewoon alles wat jullie zeggen. Wel interessant dat iedereen het woordenboek erbij pakt hihi

Ik vind het wel leuk dat iemand dat las ik net een onderwerp wilde openen over hoe je jezelf aftrekt. Zou wel eens willen weten op wat voor manieren jongens dat doen en misschien weet mijn vriend dus wel helemaal niet hoe hij het moet doen

Doei!
Oud 28-02-2003, 11:24
Roos
Roos is offline
haha ff tussendoor, geen idee of dit al is gepost..

Kijk eens naar de info bij Opleiding
Oud 28-02-2003, 20:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
wardt schreef:
in de middeleeeuwen werd er altijd gezecht tegen jongentjes dat ze zich niet mochten aftrekken. om ze af te schikken werd er gezecht dat ze er blind van worden als ze het zouden doen. maar das dus overduidelijk een fabel jah, maar als poesiefox ej zaad wilt, in haar kan je het altijd kwijt zo te horen (lekker puh )

*ontopic* en je hebt natuurlijk altijd mensen die d'r geen behoefte aan hebben.. :] */ontopic*

*offtopic* wieej..nee ik kan niet, ik ben op vakantie echt kut, had dr heel veel zin in want echt 'iedereen' gaat sniff...*/offtopic*
Oud 01-03-2003, 01:08
0123456789
0123456789 is offline
ff een post offtopic

leren is leuk!! vind ik....
hee maar euhm vakantie? damn ou ouders hebben geloof ik altijd zo'n bagger goede timing ofniet???
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:05
The Crash Bash
Citaat:
wardt schreef:

Een wandelende spermabank bedoel je?
Oud 04-03-2003, 00:14
0123456789
0123456789 is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef:
Een wandelende spermabank bedoel je?
uik geloof dta je je zaad neit mag vragen, om iemand anders te bezadigen, tenzij je het er zelf uit gaat krabben
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten