![]() |
||
Citaat:
en er staat niet voor niks een 1 voor dat zichzelf, voor het gemak laat je de betekenis(sen) die je punt ontkrachten maar weg, lol ![]()
||||
![]() |
ok...eerst ff om verder te gaan over msn/icq
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
(te downloaden op www.mess.be) Citaat:
--- ok nou ff ontopic ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn woordenboek vindt dat masturberen betekent: 'soloseks bedrijven, zichzelf seksueel bevredigen; een ander of elkaar met de hand bevredigen' (wolters' woordenboek nederlands)
kortom: als je het bij jezelf doet hoeft er geen 'mezelf' bij, maar je kunt 't toch ook bij een ander doen. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is een standaard formule.. Er is dus geen 2. Zou vrij triest zijn als ik dingen weg liet om gelijk te krijgen ofsow... is nog triester om er maar vanuit te gaan dat ik dat doe. Interessant dat in Wolters het anders vermeld staat. Dat is de eerste keer dat ik het zo zie staan zonder dat het iemands mening is maar uit een echte bron zeg maar. Nieuw nederlands?
||
Citaat:
@SounD: Als je even de moeite neemt om het begin van mijn vorige reply aandachtig door te lezen zie je dat ik ook een bron geef, namelijk het hoofdstuk over masturberen in Passie van Dr. Andrew Stanway. Bovendien vermeld ik daar ook, zoals je kunt zien, dat sexuologen dat onderscheid ook maken, dus dat het in ieder geval geen eigen idee van mij is. Ik wil er ter geruststelling even aan toevoegen dat ik, in tegenstelling tot rysdigital, niet van de veronderstelling uit ga dat je bepaalde betekenissen die je punt ontkrachten weg hebt gelaten om gelijk te krijgen. Ik stel voor om de discussie over de manier waarop het begrip masturberen precies geïnterpreteerd dient te worden verder te laten rusten.
Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 05:52. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook maar zo een onzin ik probeerde het al op heel jonge leeftijd uit. Je wil toch weten wat het is en hoe het voelt? Ik denk dat sowieso 90% van alle mensen in mijn klas nog wel eens zitten te mastruberen of hoe je dat ook schrijft. Maar ze schamen zich er blijkbaar voor. Ik wil eigenlijk net een nieuwe topic plaatsen over hoe men het doet. Ik doe het niet op de manier zoals men het altijd zit uit te leggen. Nu wel minder dan vroeger omdat sex vroeger meer onbereikbaar leek. Maar je zit het toch niet altijd te doen op de manier zoals ze het zitten uit te leggen. Voor mij is dat niet meer herkenbaar. Hebben jullie ook alternatieven gevonden?
|
![]() |
|
![]() |
jah en euhm 1 vraagje, in de topicnaam staat dat het gaat over aftrekken....
aftrekken en mastberen is niet hetzelfde..... want wat is vingeren dan? we zouden het hier moeten hebben over aftrekken, niet mastuberen, aftrekken is mastuberen, maar mastuberen hoeft nog geen aftrekken te zijn... dus ik moet zeggen tis heel stoer om iedereen zijn woordeboek te laten spreken, maar voor de rest is in dit hele topic geloof ik nog geen woord zelf verzonnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien heb ik bijzonder veel respect voor mensen die hun lusten onder controle kunnen/willen houden........en niet (blind) hun hormonen achterna hobbelen (omdat iedereen dit doet?)...........En bovendien......seks is hoogst verslavend......... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() het was ook niet aanvallend bedoeld ofso, maar het gaat nu gewoon over een ander onderwerp dan in het begin van het topic, dat bedoel ik te zeggen... maar ik kan er trouwens op zich best inkomen dat je het niet doet bij jezelf, sommigen vinden het ranzig, sommigen hebben er gewoon geen behoefte aan, er zijn mensen die zichzelf lam neuken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() me=judith ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die vraag heb ik al meerdere keren gezien maar klopt het nu of niet? ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ruggemergverweking, want dat zaad moet toch ergens vandaan komen. Al die jochies die zichzelf helemaal leegtrekken... Wij vrouwen krijgen er een wandelende baarmoeder van. Oh nee, die krijg je al als ze niet dagelijks een spermabad krijgt. Wil je dus ophouden met zaadverspilling, dat hebben wij vrouwen veel te hard nodig! Ja ik zie het wel, je hebt allemaal haar op je handpalmen, komt van het rukken. Smerige onanist. Catch my drift?
|
![]() |
damn
![]() ![]() in de middeleeeuwen werd er altijd gezecht tegen jongentjes dat ze zich niet mochten aftrekken. om ze af te schikken werd er gezecht dat ze er blind van worden als ze het zouden doen. maar das dus overduidelijk een fabel jah, maar als poesiefox ej zaad wilt, in haar kan je het altijd kwijt zo te horen ![]() ![]() *zwaait naar parallel* lang neit gezien! ik zie je bij the apers 2 maart |
![]() |
|
![]() |
Hallo ik ben niet weggepest van dit bericht ofzo hahaha
![]() Ik lees gewoon alles wat jullie zeggen. Wel interessant dat iedereen het woordenboek erbij pakt hihi Ik vind het wel leuk dat iemand dat las ik net een onderwerp wilde openen over hoe je jezelf aftrekt. Zou wel eens willen weten op wat voor manieren jongens dat doen en misschien weet mijn vriend dus wel helemaal niet hoe hij het moet doen ![]() Doei!
||
![]() |
Citaat:
*offtopic* wieej..nee ik kan niet, ik ben op vakantie ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Seksualiteit |
vragenlijstje voor jongens sanderitos | 4 | 08-02-2010 21:37 | |