![]() |
||
Citaat:
![]()
||
als je niet wil dat er nog meer rare reacties komen, leg dan is uit hoe dat met deze zin zit:
Citaat:
Of in het andere geval......je bent dus wel een meisje, maar je hebt toen al jongens afgetrokken. Beide versies vind ik maar raar ![]() ![]()
|
![]() |
Wat irritant dat er zoveel mensen zijn die er automatisch vanuit gaan dat je op je 16e masturbeert. Mijn vriendin is 17 en die doet t ook niet.
Tis gewoon een vooroordeel, en voor mensen die er niet aan doen is het heel irritant om reacties te krijgen van: dat geloof ik niet, je weet niet wat je mist, je liegt ed. Ik ben 16 en ik heb uberhaupt nog nooit verkering gehad/gezoend of zoiets, daar heb ik al de gekste reacties op gehad terwijl t eigenlijk toch niet zo abnormaal is. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
waarschijnlijk bedoelt ze met 'ik deed dat op mijn twaalfde al' dat zij op haar twaalfde masturbeerde. Overigens is dat niet per se een 'al', want veel meisjes beginnen daarmee als ze een jaar of tien zijn (zie topic: 'hoe oud? naar aanleiding van een ander topic', van mij) en jongens zijn vaak wat ouder, 12, 13, 14, zoiets.
Maargoed, er zijn natuurlijk altijd mensen die geen behoefte aan masturberen hebben. Het kan zijn dat ze het niet lekker vinden (er zijn veel meisjes die niet graag masturberen, dus het zal ook vast bij jongens voorkomen), of dat ze gewoon niet zo'n groot libido (groot libido = veel zin in sex, klein libido = weinig, ongeveer), of dat ze denken dat het slecht is, vanuit een geloofsovertuiging of vanuit preutsheid. Waarschijnlijk is het voor een deel dat laatste, en is het voor een groot deel ook dat hij het nooit heeft geprobeerd en dus niet weet wat hij mist. Raar is het in elk geval niet, hoogstens bijzonder. |
![]() |
|
Ik vraag me af of dit topic echt is..
Het ICQ nummer in het profiel van Matrix is van en jongen van 25 die Jeroen heet. Beetje vaag dus. Maar ik denk dat er wel voldoende antwoord op de vraag is dus maakt niet echt uit...toch? Hele zooi eventuele redenen en voor uitsluitel vraag het de jongen zelf.
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Hoi, het schijnt dat ik een beetje onduidelijik ben geweesd in mijn bericht.
Ik zal dit nu even goed zeggen: Citaat:
Citaat:
Misschien zou iemand me wel uit kunnen leggen wat dat ICQ dan wel is?? Ik ben gewoon nog niet zo ervaren met deze dingen. Sorry als dit rare gedachtes heeft opgewekt bij jullie. verder wel bedankt voor de reacties
|
aha
Is dat tenminste ook opgehelderd! NOuw, ik vind het eigenlijk wel raar dat ie zich nog nooit heeft afgetrokken. Ik kan me dat gewoon niet voorstellen. Elke jongen word nieuwschierig, en hoort erover op school bijvoorbeeld of komt er zelf achter. De een natuurlijk eerder dan de ander, maar als je op je 16e nog nooit jezelf afgetrokken heb vind ik persoonlijk best raar. Dat je er verder geen behoefte aan hebt is natuurlijk wat anders. Je hebt jongens die het elke dag doen en jongens die het bijna nooit doen omdat het ze niet zo veel doet. redenen om nog nooit jezelf afgetrokken te hebben. GEen idee!!! ![]() Maar zelfs dan vind ik het nog vreemd. Je moet toch op een gegeven moment voelen dat die genotsknots een gevoelig ding is. Dan ga je er vanzelf wel mee spelen..... haha, nou.....aan mij heb je dus ook niet veel. Ik zou bijna denken dat er toch wat mis is met hem.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel een jongen van 12 trekt zich af en is dan meteen seksueel gefrustreerd je gaat mij echt niet vertellen dat je nog nooit hebt gemasturbeert... Verder over je vraag miss idd een idee om voor te stellen dattie het gaat doen of als je em leuk vind, om het voor hem te doen.. mazzels... |
![]() |
||
Citaat:
msn zit standaard in windows, lekker makkelijk voor al de simpele miepjes die niks van pc's weten. je zit de hele tijd met van die grote lompe schermen open, terwijl je bij icq een berichtje krijgt, replied en klaar is kees ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
met icq kan je meer dingen doen dan met msn.. en de reden dat jij geen fan bent geweest, is je leeftijd.
||
Citaat:
||
Citaat:
of bied jij je aan?
||
Citaat:
![]()
|
er zijn vaak mensen die dat niet doen door hun geloof. vroeger dachten ze dat als je aftrok dat de ruggenmerg uit je lichaam trok en dat je een watje werd (in een roman gelezen die zich vroeger afspeelde)
of ga heen en vermenigvuldig uzelf. nou dat doe je niet als je je aftrekt of verspil geen leven. dat zaad zou leven kunnen zijn als je het niet in je zakdoek opving verschillende redenen voor iedereen
||
Citaat:
Want ik vind het namelijk een beetje vreemd dat nu dan zoveel mensen van msn gebruik maken, terwijl jij beweerd dat icq eigenlijk veel beter is.
||
Citaat:
microsoft heeft op een gegeven moment msn op de markt gebracht, en ze hebben het handig in windows geintregeerd. De nieuwe computergebruikers hadden automatisch msn en kennen ICQ helemaal niet, ja van 'horen zeggen'. Om dus met die mensen te communiceren moest je wel msn hebben.. en had je alleen nog icq voor de wat oudere internetters van de generatie voor msn. Icq is gewoon voor een groot deel buiten spel gezet, omdat een pc voor iedereen betaalbaar en bruikbaar werd. Met de komst van de onwetende pc gebruiker is msn opgebloeid.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
maar het verschil tussen icq en msn heeft dus eigenlijk niets te maken met of het vreemd is dat een jongen van 16 zich niet aftrekt of niet, dus als jullie daarover graag willen praten, dan is daar vast ook een gebiedje voor op het forum
ennem tegen die mensen die zeggen dat die jongen liegt: waarom zou hij dat doen? er zijn toch ook genoeg meisjes die nooit masturberen, en daar kijkt toch niemand van op? en geloof me, gemiddeld genomen hebben jongens en meisjes ongeveer even veel behoefte aan sex, de enige reden dat meisjes er meestal moeilijker over doen, is dat de maatschappij ons laat geloven dat meisjes niet te veel van sex zouden mogen houden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb je het ook nooit geprobeerd? zo nee, hoe weet je dan dat je er geen behoefte aan hebt? misschien vind je het wel erg lekker... aan de andere kant, als je 19 bent en overtuigd denkt dat je masturberen niet lekker zult vinden, dan zit dat idee waarschijnlijk al zo lang in je hoofd dat het er nauwelijks nog uit te krijgen is |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en icq zuigt niet.. ![]()
||
Citaat:
Masturberen betekend zelfbevrediging. Je kan niet zeggen ik masturbeer hem of ik masturbeer mijzelf.. want dan staat er Ik zelfbevredig mijzelf.. of ik zelfbevredig hem. That was all Carry on ![]()
||
Citaat:
|
Uit Van Dale woordenboek:
mas·tur·´be·ren (onov.ww.) 1 zichzelf seksueel bevredigen => onaneren Er zit dus duidelijk zichzelf in.. het woord verteld niets over hoe, wat, waardoor, waarmee, waarvoor.. Dat veel mensen het verkeerd gebruiken maakt het niet opeens goed.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 15:15. |
![]() |
|
1) Leuk dat je je eigen ideeen hebt en kennelijk zelf taal wil toe gaan passen zoals jij dat graag ziet. Maar het is en blijft foutief nederlands, wat je mening er ook over is.
2) Ik wilde hier geen andere discussie van gaan maken, maar wees mensen alleen maar even op het correct gebruiken van de nederlandse taal. Wil je zo'n discussie moet je maar ergens anders een topic openen. Dat is dus ook de reden dat ik niet meer ga reageren op verdere herhalingen als.. maar toch vind ik dat ik gelijk heb.. SounD....is trouwens benieuwd of Matrix er al achter is, want dit topic is nog amper nuttig te noemen...
||
Citaat:
2)Zie hiervoor mijn reactie op je eerste punt. Wat we hier zien is een voorbeeld van wat de inmiddels overleden filosoof Thomas Samuel Kuhn in zijn boek The structure of scientific revolutions beschreef. Hij stelt daarin dat er diverse paradigma's (een verzameling opvattingen) naast elkaar bestaan die ieder voor zich door de aanhangers van dat paradigma als waar kunnen worden verdedigd, maar dat dat geen zin heeft. Je kunt hooguit stellen (zoals ik al opmerkte) dat er diverse paradigma's naast elkaar bestaan die ieder evenveel recht van bestaan hebben, ook al zijn ze niet verenigbaar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Seksualiteit |
vragenlijstje voor jongens sanderitos | 4 | 08-02-2010 21:37 | |
Seksualiteit |
rare fantasie henk2001 | 9 | 02-10-2008 19:13 | |
Werk, Geld & Recht |