Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 15:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Als we er ff vanuit gaan dat Arsenal, Valencia en Ajax van AS Roma winnen, dan móet Ajax eigenlijk wel tegen óf Arsenal óf Valencia winnen. Wanneer je twee keer gelijk speelt heb je ook nog wel wat kansen, maar dan loop je het risico dat Arsenal en Valencia het op een akkoordje gooien door met hoge cijfers gelijk te spelen.
Hehehe, akkoordje... Vast niet.

Ajax moet gewoon thuis laten zien wat ze waard zijn en in Roma net zo spelen als in Londen en zo op eigen kracht de kwartfinale vast stellen.
Oud 19-02-2003, 15:26
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ik vond Pienaar wel goed, maar echt niet de uitblinker op het veld zoals vele vinden.

Galasek en Maxwell inderdaad deden het ook erg goed.

1. Ajax 3-5 (4-3)
2. Arsenal 3-5 (4-2)
3. Valencia 3-5 (2-1)
5. AS Roma 3-0 (2-6)

Geweldig plaatje.
Oud 19-02-2003, 16:02
Verwijderd
PSV speelde 't afgelopen jaar ook 0-0 op Highbury.
Ik bedoel laat Ajax nou maar eens een keer de nul houden en winnen in Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
En PSV werd als ik het me goed herinner afgeslacht dit seizoen thuis is het niet?
Ik bedoel laat PSV zijn zaakjes buiten NL ook maar eens op orde brengen.
Oud 19-02-2003, 17:40
Verwijderd
En in die wedstrijd met PSV speelde Arsenal al nergens meer om, want ze waren al gekwalificeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 17:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1-1, netjes toch?
Oud 19-02-2003, 17:48
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Apu schreef:
Al die stomme Arsenal fans op t forum van Arsenal denken dat t een walk over is
Oud 19-02-2003, 18:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
En in die wedstrijd met PSV speelde Arsenal al nergens meer om, want ze waren al gekwalificeerd.
Welke? De 0-0 of de slachting?
Oud 19-02-2003, 18:41
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Volgens mij speelde PSV tegen het 3de elftal van Arsenal en hadden ze geen moer te vertellen op het veld.

En maak je nou geen zorgen om Ajax tegen Utrecht want die Utrechters gaan huilend naar huis lopen.
Oud 19-02-2003, 18:51
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Welke? De 0-0 of de slachting?
die met de brilstand
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:54
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Volgens mij speelde PSV tegen het 3de elftal van Arsenal en hadden ze geen moer te vertellen op het veld.

komt ook nog bij dat psv ongeveer een uur tegen 10 man hadden gespeeld. hoe kansloos kan je zijn
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
freggelfreak schreef:
komt ook nog bij dat psv ongeveer een uur tegen 10 man hadden gespeeld. hoe kansloos kan je zijn
2-4 Zo kansloos. Of haal ik nu wedstrijden door elkaar?

Goed, ik word 'r een beetje stront ziek van dat Ajax altijd een veer in de homoseksuele aars wordt geramd als de tegenstander een verschrikkelijke off-day heeft en Ajax met geluk een punt weg weet te slepen. Ik garandeer dat Ajax tegen Utrecht met de billen bloot gaat.

PSV was in het begin van dit seizoen ook totaal niet in vorm; getuige ook het slechte spel in de competitie. Het huidige PSV had het veel beter gedaan tegen Arsenal. Met een beetje geluk, of heel veel zoals die geile gretige jonkies uit Amsterdam, had PSV dan ook gewoon 1 of 3 punten thuis gepakt. Overigens houdt Arsenal van counteren en volgende week mag Ajax thuis lekker aanvallen. We zullen zien of Nigel & Cu(nt) 't dan nog wel volhoudt tegen Thierry.

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:11
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
2-4 Zo kansloos. Of haal ik nu wedstrijden door elkaar?

Goed, ik word 'r een beetje stront ziek van dat Ajax altijd een veer in de homoseksuele aars wordt geramd als de tegenstander een verschrikkelijke off-day heeft en Ajax met geluk een punt weg weet te slepen. Ik garandeer dat Ajax tegen Utrecht met de billen bloot gaat.

PSV was in het begin van dit seizoen ook totaal niet in vorm; getuige ook het slechte spel in de competitie. Het huidige PSV had het veel beter gedaan tegen Arsenal. Met een beetje geluk, of heel veel zoals die geile gretige jonkies uit Amsterdam, had PSV dan ook gewoon 1 of 3 punten thuis gepakt. Overigens houdt Arsenal van counteren en volgende week mag Ajax thuis lekker aanvallen. We zullen zien of Nigel & Cu(nt) 't dan nog wel volhoudt tegen Thierry.
Gek genoeg kan ik om deze posts alleen maar lachen
Oud 19-02-2003, 21:25
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Jij ook al??
Oud 19-02-2003, 22:35
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert! schreef:
Wie niet?

Ajax speelde in de eerste helft fantastisch. Echt onwijs leuk voetbal . Als ze zich in de tweede helft niet zo hadden laten terug zakken hadden ze nog een kans gehad.
Maja dat is weer dat als dit als dat gelul...
Ben gewoon weer blij met eindelijk weer een NL team dat het goed doet in Europa. (Afgezien van Feyenoord vorig jaar).

*is helemaal blij, AZ heeft weer eens gewonnen*
Oud 19-02-2003, 23:09
superjip
superjip is offline
Utrecht blijft niks van over...Kuyt krijgt hooguit 1 kansje en daarna smeken ze ajax om op te houden....3-0 wordt het :galasek en 2 x boukhari
Oud 20-02-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef:
Ik lach alleen als Lobont keept.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 19:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Ik lach alleen als Lobont keept.
Ik ook, maar dan omdat ik weet dat de tegenstander het moeilijk gaat krijgen.
Oud 20-02-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Ik ook, maar dan omdat ik weet dat de tegenstander het moeilijk gaat krijgen.
moeilijk gaat krijgen om zich niet helemaal ziek te lachen als onderdeurtje Lobont weer loopt te trillen als de bal hoog voorgezet wordt?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:31
Verwijderd
gvd, Van der Vaart schijnt wer een terugslag met zijn blessure te hebben gekregen. Zal in dat geval dan ook niet in een thuiswedstrijd tegen Arsenal mee kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 13:26
ZlatanSuperJood
Citaat:
de ballonnenman schreef:
gvd, Van der Vaart schijnt wer een terugslag met zijn blessure te hebben gekregen. Zal in dat geval dan ook niet in een thuiswedstrijd tegen Arsenal mee kunnen doen.
Wie is dat ook al weer, Van der Vaart?
Oud 21-02-2003, 16:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
moeilijk gaat krijgen om zich niet helemaal ziek te lachen als onderdeurtje Lobont weer loopt te trillen als de bal hoog voorgezet wordt?
Vind jij...

Ik heb toch liever Lobont dan een international die dat alleen is omdat hij weet dat veren en Advocaat's kont goed samen gaan.

Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 12:33.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 12:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
e
Oud 22-02-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Vind jij...

Ik heb toch liever Lobont dan een international die dat alleen is omdat hij weet dat veren en Advocaat's kont goed samen gaan.
Reus is niet alleen international, Reus is ook keeper die punten pakt en nu alweer een aantal wedstrijden op 'nul' staat.
En dat kan je moeilijk toe dichten aan 'defensief slapende reus' Fredje
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 14:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Reus is niet alleen international, Reus is ook keeper die punten pakt en nu alweer een aantal wedstrijden op 'nul' staat.
En dat kan je moeilijk toe dichten aan 'defensief slapende reus' Fredje
Reus is ook de keeper waarvoor PSV bijna elke 2jaar een vervanger haalt... Dat die dan teleurstellen of geblesserd raken is niet de verdienste van reus.
Oud 22-02-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Reus is ook de keeper waarvoor PSV bijna elke 2jaar een vervanger haalt... Dat die dan teleurstellen of geblesserd raken is niet de verdienste van reus.
Ajax heeft met Grim de laatste jaren geen topper gehad. Het optreden van Lobont is teleurstellend, Didulica speelt 1 wedstrijd aardig en Stekelenburg zit om een of andere reden altijd op de bank. En dan hebben ze Timmer nog.
Dat Reus wel altijd speelt zegt genoeg. Dat Reus maar tien keer de bal uit het net heeft moeten halen dit seizoen zegt deste meer.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:
Ajax heeft met Grim de laatste jaren geen topper gehad. Het optreden van Lobont is teleurstellend, Didulica speelt 1 wedstrijd aardig en Stekelenburg zit om een of andere reden altijd op de bank. En dan hebben ze Timmer nog.
Dat Reus wel altijd speelt zegt genoeg. Dat Reus maar tien keer de bal uit het net heeft moeten halen dit seizoen zegt deste meer.
ligt ook aan de verdediging
ligt ook aan de speelwijze
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 22:08
walter
walter is offline
ik zou bijna willen zeggen dat het alleen aan de speelwijze ligt

maar op de 1 of andere manier doet niemand zn best als ze tegen psv spelen.. check zwolle er maar s op na of wie dan ook..

god en dan speelt ajax lekker tegen arsenal
en je WEET gewoon al dat iedereen weer zegt dat het allemaal geluk is..
wat een gezeik, wij hebben nigel

ajax is de enige club waar nederland nu trots op kan zijn
feyenoord was het vorig jaar
en psv zal het nooit zijn
oja, 70% van de arsenal fans vindt ajax de sterkste tegenstander in de groep
ajax heeft meerdere malen applaus gekregen van de engelse supporters, wegens het verzorgde en snelle spel
ach het zal wel jaloezie zijn uit het zuiden, ik ben trots
Oud 22-02-2003, 23:00
Verwijderd
je hebt helemaal gelijk walter
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
walter schreef:
ik zou bijna willen zeggen dat het alleen aan de speelwijze ligt

maar op de 1 of andere manier doet niemand zn best als ze tegen psv spelen.. check zwolle er maar s op na of wie dan ook..

god en dan speelt ajax lekker tegen arsenal
en je WEET gewoon al dat iedereen weer zegt dat het allemaal geluk is..
wat een gezeik, wij hebben nigel

ajax is de enige club waar nederland nu trots op kan zijn
feyenoord was het vorig jaar
en psv zal het nooit zijn
oja, 70% van de arsenal fans vindt ajax de sterkste tegenstander in de groep
ajax heeft meerdere malen applaus gekregen van de engelse supporters, wegens het verzorgde en snelle spel
ach het zal wel jaloezie zijn uit het zuiden, ik ben trots
Rara wie in de eerste ronde als sterkste tegenstander van Arsenal uit de bus kwam. Zo'n poll zegt geen flikker.
De rest van je verhaal is trouwens ongegrond en subjectief gehuil. Hoogmoed komt voor de val: ook Nigel zal eens op die dikke negerlip van 'm flikkeren.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 16:41
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Rara wie in de eerste ronde als sterkste tegenstander van Arsenal uit de bus kwam. Zo'n poll zegt geen flikker.
De rest van je verhaal is trouwens ongegrond en subjectief gehuil. Hoogmoed komt voor de val: ook Nigel zal eens op die dikke negerlip van 'm flikkeren.
Kun jij ook een mening geven zonder die anti-Ajax uitdrukkingen of Pro-PSV.
Oud 23-02-2003, 16:41
walter
walter is offline
haha ja nog ff wat beledigingen, dan op de racistische toer en vervolgens weer lekker naar je warme bedje
tzal wel de mentaliteit van het zuiden zijn, ik zou zeggen, kom maar s naar amsterdam en kijk hoe de wereld echt is, ipv in je 1gezinswoning studio sport te kijken en af en toe naar de ikea
Oud 23-02-2003, 17:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
je hebt helemaal gelijk walter
Idd.
Oud 23-02-2003, 17:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
walter schreef:
haha ja nog ff wat beledigingen, dan op de racistische toer en vervolgens weer lekker naar je warme bedje
tzal wel de mentaliteit van het zuiden zijn, ik zou zeggen, kom maar s naar amsterdam en kijk hoe de wereld echt is, ipv in je 1gezinswoning studio sport te kijken en af en toe naar de ikea
Nice one, zo zie je maar, veel praats, weinig brains bij die PSV'ers.
Oud 23-02-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Phreshness schreef:
Rara wie in de eerste ronde als sterkste tegenstander van Arsenal uit de bus kwam.
Ik denk eerlijk gezegd Borrusia Dortmund.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Kun jij ook een mening geven zonder die anti-Ajax uitdrukkingen of Pro-PSV.
Oh zeker wel, maar niet hier. Ik kan objectief zijn, maar waarom zou ik de enige zijn hier.

Citaat:
walter schreef:
Wat ik net over broeder Nigel zei is niks bij wat ik allemaal wel niet naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.

Amsterdam is trouwens net zo goed als Eindhoven een uit de kluiten gewassen dorp. Jij bent duidelijk nog nooit in Londen, Parijs, New York, Singapore, Djakarta etc. etc. geweest.

Overigens, "for your information", ben ik gezegend met het enorme huis van m'n artsen pappie en mammie en kom ik helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk . Moet jij ook eens proberen. Kom je ook 's uit de Bijlmer.

Walter doe niet zo uit de hoogte, haal die veer uit je aars en doe iets nuttigs; edit je mooie ''posts'' en gebruik eens "puntjes'' en ''komma's" e.d.

Citaat:
The Senna Fan schreef:
Nice one, zo zie je maar, veel praats, weinig brains bij die PSV'ers.
'Flame'! Is niet netjes Senna Fan. Overigens heb ik genoeg praat voor iedereen. Dat ik weinig 'brains' zou hebben heeft 'r weinig mee te maken.

Citaat:
de ballonnenman schreef:
Ik denk eerlijk gezegd Borrusia Dortmund.
Nee. Zelfde poll, zelfde site: PSV werd beschouwd als sterkste tegenstander van Arsenal. Maar goed dat doet 'r niet toe. Ik wens Ajax veel succes in de CL, ook al dicht ik ze alsnog weinig kansen toe. -Als jullie oprecht willen weten waarom ik dat vind: zeg 't maar. Ik post 't hier zonder bullshit, als het ware Aad de Mos.-

Tenslotte: wees niet zo snel op de teentjes getrapt. Als Ajax goed presteert dan heb(ben) ik(/wij) hier het nakijken, maar vooralsnog is PSV gewoon de betere van de twee. Of niet. Maar goed het is mijn mening: leer die te respecteren.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nee. Zelfde poll, zelfde site: PSV werd beschouwd als sterkste tegenstander van Arsenal
Nou, ik kan met niet voorstellen dat mensen op deze poll:
After playing them all, who were our best Euro opponents?
PSV stemmen, nadat ze met 0-4 van PSV hebben gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Nou, ik kan met niet voorstellen dat mensen op deze poll:
After playing them all, who were our best Euro opponents?
PSV stemmen, nadat ze met 0-4 van PSV hebben gewonnen.
Het was voor de wedstrijden tegen PSV.
Overigens moet Ajax ook nog thuis tegen Arsenal.
Een wedstrijd waarin, als Ajax speelt zoals vorige week, mits Henry weer in vorm is, totaal weggespeeld zal worden, omdat Ajax thuis zal moeten aanvallen, waardoor Arsenal op de, door hen zo geliefde, counter kan spelen.
(prachtige zin ).

Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
blablabla
Moet ik nu al jou nergens op slaande theorien gaan weerleggen? Heb wel wat beters te doen.

En jij toch ook? Jij heb het zo druk dat je niet eens studio sport kan kijken, maar je kan wel allemaal quotes aanpassen en reacties van een half uur erop geven? Of die je dat stiekem tijdens je werk..

Maar goed.
Ieder zijn mening he. Maar wie begint er met offensieve teksten?
Als je eens ff de topic terug leest kom je bij jou veer aars steken post uit over ajax... Dus rustig maar voordat je anderen gaat beschuldigen.
Oud 24-02-2003, 22:31
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Moet ik nu al jou nergens op slaande theorien gaan weerleggen? Heb wel wat beters te doen.

En jij toch ook? Jij heb het zo druk dat je niet eens studio sport kan kijken, maar je kan wel allemaal quotes aanpassen en reacties van een half uur erop geven? Of die je dat stiekem tijdens je werk..

Maar goed.
Ieder zijn mening he. Maar wie begint er met offensieve teksten?
Als je eens ff de topic terug leest kom je bij jou veer aars steken post uit over ajax... Dus rustig maar voordat je anderen gaat beschuldigen.
Ik zeg weinig over Ajax, deste meer over de eeuwige optimisten uit Amsterdam. Overigens heb ik na mijn werk wel genoeg tijd om te reageren.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:38
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Ik zeg weinig over Ajax, deste meer over de eeuwige optimisten uit Amsterdam. Overigens heb ik na mijn werk wel genoeg tijd om te reageren.
Dan zou je ook tijd hebben om de herhalingen van het sportjournaal te kijken en te zien dat P.S.V. het meest Duitse voetbal van Nederland speelt, op Roda JC na, en dat ze met wel zoveel geluk bovenaan staan, dat je haast zou gaan geloven dat God het nodig vond om de lelijkheid van de deprimerendste stad van Nederland te compenseren met wat geluk in het voetbal (zo, dat is pas een mooie zin ).

No offense trouwens, dit is allemaal natuurlijk mijn eigen nederige mening, dat begrijp je ook wel.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:57
walter
walter is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
[B]Oh zeker wel, maar niet hier. Ik kan objectief zijn, maar waarom zou ik de enige zijn hier.

Wat ik net over broeder Nigel zei is niks bij wat ik allemaal wel niet naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen.
Er is een verschil tussen racistische opmerkingen en verbale klasse. Een naar mijns inziens duidelijk verschil, maar dat terzijde.

Citaat:
Amsterdam is trouwens net zo goed als Eindhoven een uit de kluiten gewassen dorp. Jij bent duidelijk nog nooit in Londen, Parijs, New York, Singapore, Djakarta etc. etc. geweest.
a. Ik ben in Londen geweest
b. Ik ben in Parijs geweest
c. Ik ben in New York geweest
d. Ik ben in Singapore geweest
e. Ik ben niet in Djakarta geweest, maar ach, de uitzondering bevestigt de regel zeg ik altijd maar.

Ik weet overigens niet echt wat je punt is, maar ik hoop niet dat ik jou nog moet vertellen dat Amsterdam een paar klasses hoger ligt dan een conservatief doch verschrikkelijk stadje als Eindhoven.

Citaat:
Overigens, "for your information", ben ik gezegend met het enorme huis van m'n artsen pappie en mammie en kom ik helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk . Moet jij ook eens proberen. Kom je ook 's uit de Bijlmer.
Het leuke van dit stukje (op het werkgedeelte na), is dat je je eigen burgerlijkheid bevestigt, en daar nog trots op bent ook, ofwel het gewoon niet doorhebt.

Over het werken: ik snap wederom je punt niet, het enige dat ik kan zeggen is dat ik 21 uur per week vrijwilligerswerk doe, maar ja, het is wel in de Bijlmer, dus daar druk je zeker een punt, beste maat!

Citaat:
Walter doe niet zo uit de hoogte, haal die veer uit je aars en doe iets nuttigs; edit je mooie ''posts'' en gebruik eens "puntjes'' en ''komma's" e.d.
Ik zal best uit de hoogte doen, maar dat is volgens mij de enige manier om je te bereiken, en dat, Phreshness, is niet mijn probleem.
Die veer uit mijn aars, dat is een goeie, ik zou je spreekwoordenboekje er nog maar eens op naslaan en kijken, wat deze uitdrukking werkelijk betekent, want ik snap niet hoe je hem hier nu gebruikt.

En tot slot, speciaal voor jou deze mooie post, inclusief komma's en punten en hoofdletters, want je zuo maar verkeerd begrepen worden..

Ik zou zeggen denk na over je zonden en ga morgen maar wat met jezelf spelen, en ook poepen, en tot kijk.

PS ik heb genoeg respect voor je mocht je dat betwijfelen, maar als je begint over negers of over ajax, kan ik daar geen respect meer voor tonen, en je drogredenen zijn van een klasse apart.
Oud 25-02-2003, 08:40
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Als ik het me goed herinner zei je dit: 'ik word 'r een beetje stront ziek van dat Ajax altijd een veer in de homoseksuele aars wordt geramd'

Niet erg optimistisch van de amsterdammers in het bijzonder ofwel...

Nog iets, je heb wel tijd om te reageren, maar niet om: 'ik kom helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk'.

Hmm, makes no sence... Of het jij geen huiswerk? Zit je in de bouw misschien.
Niet dat daar iets mis mee is maar die gasten hebben na 4en niks meer te doen. Maar alleen dan klopt je zin weer niet...
Oud 25-02-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Als ik het me goed herinner zei je dit: 'ik word 'r een beetje stront ziek van dat Ajax altijd een veer in de homoseksuele aars wordt geramd'

Niet erg optimistisch van de amsterdammers in het bijzonder ofwel...

Nog iets, je heb wel tijd om te reageren, maar niet om: 'ik kom helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk'.

Hmm, makes no sence... Of het jij geen huiswerk? Zit je in de bouw misschien.
Niet dat daar iets mis mee is maar die gasten hebben na 4en niks meer te doen. Maar alleen dan klopt je zin weer niet...
Ik heb niks tegen homoseksuelen, dus dat Ajax wordt aangemoedigd door hoofdzakelijk homoseksuelen is in mijn ogen geen schande. Ik word alleen moe van het eeuwige optimisme van Ajaxieden in Hilversum, Amsterdam en omstreke.

Ik werk in de horeca en nee ik heb geen huiswerk; althans dat maak ik niet. Ik ben van mening dat ik dat niet behoef te doen.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:10
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Ajacieden.
Oud 25-02-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
Ajacieden.
Sorrie, ik heb 't niet kunnen vinden in mijn Van Dale woordenboek Neerlandse Taal. Misschien moet ik bij 'Godenzonen' kijken?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:54
ZlatanSuperJood
Citaat:
Phreshness schreef:
Sorrie, ik heb 't niet kunnen vinden in mijn Van Dale woordenboek Neerlandse Taal. Misschien moet ik bij 'Godenzonen' kijken?
Mischien helpt je huiswerk maken wel...
Oud 25-02-2003, 22:02
Verwijderd
Goodie, deze heb ik nog niet gezien

Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
Dan zou je ook tijd hebben om de herhalingen van het sportjournaal te kijken en te zien dat P.S.V. het meest Duitse voetbal van Nederland speelt, op Roda JC na, en dat ze met wel zoveel geluk bovenaan staan, dat je haast zou gaan geloven dat God het nodig vond om de lelijkheid van de deprimerendste stad van Nederland te compenseren met wat geluk in het voetbal (zo, dat is pas een mooie zin ).

No offense trouwens, dit is allemaal natuurlijk mijn eigen nederige mening, dat begrijp je ook wel.
Ja goed, dit ga ik niet ontkennen. Heb geloof ik ook nergens gezegd dat het spel van PSV oogstrelend is. Maar ja, als Ajax zo oogstrelend en goed speelt, waarom dan die 7 punten?
Ik geloof trouwens niet in God.

Citaat:
walter zegt:
Er is een verschil tussen racistische opmerkingen en verbale klasse. Een naar mijns inziens duidelijk verschil, maar dat terzijde.

Jij lult nog sterker uit je nek dan ik .
Er is ook een duidelijk verschil tussen verbale klasse en zeveren. Een duidelijk verschil, maar dat terzijde.

Citaat:
walter zegt:
a. Ik ben in Londen geweest
b. Ik ben in Parijs geweest
c. Ik ben in New York geweest
d. Ik ben in Singapore geweest
e. Ik ben niet in Djakarta geweest, maar ach, de uitzondering bevestigt de regel zeg ik altijd maar.

Ik weet overigens niet echt wat je punt is, maar ik hoop niet dat ik jou nog moet vertellen dat Amsterdam een paar klasses hoger ligt dan een conservatief doch verschrikkelijk stadje als Eindhoven.

Als we Theo Maassen mogen geloven is het beste in Amsterdam 'de trein richting Eindhoven.'
Wat mijn punt is -een wereldburger als jij moet dat toch in kunnen zien- dat in vergelijking met ECHTE steden Amsterdam en Eindhoven een pot nat is.

Citaat:
walter zegt:

Het leuke van dit stukje (op het werkgedeelte na), is dat je je eigen burgerlijkheid bevestigt, en daar nog trots op bent ook, ofwel het gewoon niet doorhebt.
Ik vind het knap dat jij hieruit kan opmaken dat ik bekrompen of benepen ben. Of je bent niet bekend met stijlmiddel 'cynisme' of je bent gewoon zelf bekrompen.

Citaat:
walter zegt:
Over het werken: ik snap wederom je punt niet, het enige dat ik kan zeggen is dat ik 21 uur per week vrijwilligerswerk doe, maar ja, het is wel in de Bijlmer, dus daar druk je zeker een punt, beste maat!

Heb je een taakstraf gehad, arme jongen?
Nee even serieus. Vind je het niet wat hypocriet om op zo'n hautaine toon over '1 gezinswoningen' te beginnen als jij je zo inzet voor/in de lagere klassen?

Citaat:
walter zegt:
Ik zal best uit de hoogte doen, maar dat is volgens mij de enige manier om je te bereiken, en dat, Phreshness, is niet mijn probleem.
Die veer uit mijn aars, dat is een goeie, ik zou je spreekwoordenboekje er nog maar eens op naslaan en kijken, wat deze uitdrukking werkelijk betekent, want ik snap niet hoe je hem hier nu gebruikt.
Als je eens met goede argumenten komt dan lul je me 'r zo onder. En dan nog:
JE HOEFT ME NIET TE BEKEREN.

Ik ga niet in op dat spreekwoord, als jouw bekrompen geest geen ruimte voor creatieve vrijheid kent dan is dat jouw probleem (we hebben samen wel veel problemen zo).

Citaat:
walter zegt:
En tot slot, speciaal voor jou deze mooie post, inclusief komma's en punten en hoofdletters, want je zuo maar verkeerd begrepen worden..

Ik zou zeggen denk na over je zonden en ga morgen maar wat met jezelf spelen, en ook poepen, en tot kijk.

PS ik heb genoeg respect voor je mocht je dat betwijfelen, maar als je begint over negers of over ajax, kan ik daar geen respect meer voor tonen, en je drogredenen zijn van een klasse apart.
Dankje. Interpunctie maakt het geheel inderdaad een stuk duidelijker. Ik ben blij dat je respect voor me hebt, heb ik ook meteen respect voor jou. Ik heb alleen geen respect voor de manier waarop Ajax toch vaak in de media bevoordeeld wordt.
Iets wat niet geheel terecht is. En dan doel ik niet alleen op de huidige stand in de HCE.

Ik heb hier weinig beargumenteerd, dus ik vind het al knap dat je mijn 'drogredenen' van een klasse apart vind. Ik heb gewoon gezegd wat ik denk. Ik wil hier overigens best mijn beargumenteerde mening plaatsen hoor. Over Ajax en PSV, Feyenoord en misschien ook wel Heereveen.

Overigens heb ik niks tegen negers; laten we zeggen dat ik zelfspot wel iets vind hebben.
Neo-nazisme zit 'r voor mij, zeg maar, niet in.

Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:
Mischien helpt je huiswerk maken wel...
Haha. Misschien wel ja.

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 22:05
Verwijderd
Wat denken jullie dat 't morgen wordt?
Ik beloof jullie niet uit te lachen als Ajax verliest, lachen jullie mij wel uit als Ajax wint?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 22:36
Verwijderd
ik denk dat het weer gelijk wordt, dus dan zal er weinig te lachen valllen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten