Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond Pienaar wel goed, maar echt niet de uitblinker op het veld zoals vele vinden.
Galasek en Maxwell inderdaad deden het ook erg goed. ![]() 1. Ajax 3-5 (4-3) 2. Arsenal 3-5 (4-2) 3. Valencia 3-5 (2-1) 5. AS Roma 3-0 (2-6) ![]() Geweldig plaatje.
||
Citaat:
Ik bedoel laat PSV zijn zaakjes buiten NL ook maar eens op orde brengen.
||
Citaat:
||
Citaat:
En maak je nou geen zorgen om Ajax tegen Utrecht want die Utrechters gaan huilend naar huis lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed, ik word 'r een beetje stront ziek van dat Ajax altijd een veer in de homoseksuele aars wordt geramd als de tegenstander een verschrikkelijke off-day heeft en Ajax met geluk een punt weg weet te slepen. Ik garandeer dat Ajax tegen Utrecht met de billen bloot gaat. PSV was in het begin van dit seizoen ook totaal niet in vorm; getuige ook het slechte spel in de competitie. Het huidige PSV had het veel beter gedaan tegen Arsenal. Met een beetje geluk, of heel veel zoals die geile gretige jonkies uit Amsterdam, had PSV dan ook gewoon 1 of 3 punten thuis gepakt. Overigens houdt Arsenal van counteren en volgende week mag Ajax thuis lekker aanvallen. We zullen zien of Nigel & Cu(nt) 't dan nog wel volhoudt tegen Thierry. Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ajax speelde in de eerste helft fantastisch. Echt onwijs leuk voetbal ![]() ![]() Maja dat is weer dat als dit als dat gelul... ![]() Ben gewoon weer blij met eindelijk weer een NL team dat het goed doet in Europa. (Afgezien van Feyenoord vorig jaar). *is helemaal blij, AZ heeft weer eens gewonnen*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb toch liever Lobont dan een international die dat alleen is omdat hij weet dat veren en Advocaat's kont goed samen gaan.
Laatst gewijzigd op 22-02-2003 om 12:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat kan je moeilijk toe dichten aan 'defensief slapende reus' Fredje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat Reus wel altijd speelt zegt genoeg. Dat Reus maar tien keer de bal uit het net heeft moeten halen dit seizoen zegt deste meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ligt ook aan de speelwijze |
![]() |
|
ik zou bijna willen zeggen dat het alleen aan de speelwijze ligt
maar op de 1 of andere manier doet niemand zn best als ze tegen psv spelen.. check zwolle er maar s op na of wie dan ook.. god en dan speelt ajax lekker tegen arsenal en je WEET gewoon al dat iedereen weer zegt dat het allemaal geluk is.. wat een gezeik, wij hebben nigel ajax is de enige club waar nederland nu trots op kan zijn feyenoord was het vorig jaar en psv zal het nooit zijn oja, 70% van de arsenal fans vindt ajax de sterkste tegenstander in de groep ajax heeft meerdere malen applaus gekregen van de engelse supporters, wegens het verzorgde en snelle spel ach het zal wel jaloezie zijn uit het zuiden, ik ben trots
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De rest van je verhaal is trouwens ongegrond en subjectief gehuil. Hoogmoed komt voor de val: ook Nigel zal eens op die dikke negerlip van 'm flikkeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
haha ja nog ff wat beledigingen, dan op de racistische toer en vervolgens weer lekker naar je warme bedje
tzal wel de mentaliteit van het zuiden zijn, ik zou zeggen, kom maar s naar amsterdam en kijk hoe de wereld echt is, ipv in je 1gezinswoning studio sport te kijken en af en toe naar de ikea
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Amsterdam is trouwens net zo goed als Eindhoven een uit de kluiten gewassen dorp. Jij bent duidelijk nog nooit in Londen, Parijs, New York, Singapore, Djakarta etc. etc. geweest. Overigens, "for your information", ben ik gezegend met het enorme huis van m'n artsen pappie en mammie en kom ik helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk ![]() Walter doe niet zo uit de hoogte, haal die veer uit je aars en doe iets nuttigs; edit je mooie ''posts'' en gebruik eens "puntjes'' en ''komma's" e.d. Citaat:
Citaat:
Tenslotte: wees niet zo snel op de teentjes getrapt. Als Ajax goed presteert dan heb(ben) ik(/wij) hier het nakijken, maar vooralsnog is PSV gewoon de betere van de twee. Of niet. Maar goed het is mijn mening: leer die te respecteren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens moet Ajax ook nog thuis tegen Arsenal. Een wedstrijd waarin, als Ajax speelt zoals vorige week, mits Henry weer in vorm is, totaal weggespeeld zal worden, omdat Ajax thuis zal moeten aanvallen, waardoor Arsenal op de, door hen zo geliefde, counter kan spelen. (prachtige zin ![]() Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 21:40. |
![]() |
||
Citaat:
En jij toch ook? Jij heb het zo druk dat je niet eens studio sport kan kijken, maar je kan wel allemaal quotes aanpassen en reacties van een half uur erop geven? Of die je dat stiekem tijdens je werk.. Maar goed. Ieder zijn mening he. Maar wie begint er met offensieve teksten? Als je eens ff de topic terug leest kom je bij jou veer aars steken post uit over ajax... Dus rustig maar voordat je anderen gaat beschuldigen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() No offense trouwens, dit is allemaal natuurlijk mijn eigen nederige mening, dat begrijp je ook wel. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
b. Ik ben in Parijs geweest c. Ik ben in New York geweest d. Ik ben in Singapore geweest e. Ik ben niet in Djakarta geweest, maar ach, de uitzondering bevestigt de regel zeg ik altijd maar. Ik weet overigens niet echt wat je punt is, maar ik hoop niet dat ik jou nog moet vertellen dat Amsterdam een paar klasses hoger ligt dan een conservatief doch verschrikkelijk stadje als Eindhoven. Citaat:
Over het werken: ik snap wederom je punt niet, het enige dat ik kan zeggen is dat ik 21 uur per week vrijwilligerswerk doe, maar ja, het is wel in de Bijlmer, dus daar druk je zeker een punt, beste maat! Citaat:
Die veer uit mijn aars, dat is een goeie, ik zou je spreekwoordenboekje er nog maar eens op naslaan en kijken, wat deze uitdrukking werkelijk betekent, want ik snap niet hoe je hem hier nu gebruikt. En tot slot, speciaal voor jou deze mooie post, inclusief komma's en punten en hoofdletters, want je zuo maar verkeerd begrepen worden.. Ik zou zeggen denk na over je zonden en ga morgen maar wat met jezelf spelen, en ook poepen, en tot kijk. PS ik heb genoeg respect voor je mocht je dat betwijfelen, maar als je begint over negers of over ajax, kan ik daar geen respect meer voor tonen, en je drogredenen zijn van een klasse apart.
||
Citaat:
Niet erg optimistisch van de amsterdammers in het bijzonder ofwel... Nog iets, je heb wel tijd om te reageren, maar niet om: 'ik kom helaas nauwelijks aan Studio Ajax toe, aangezien ik werk'. Hmm, makes no sence... Of het jij geen huiswerk? Zit je in de bouw misschien. Niet dat daar iets mis mee is maar die gasten hebben na 4en niks meer te doen. Maar alleen dan klopt je zin weer niet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk in de horeca en nee ik heb geen huiswerk; althans dat maak ik niet. Ik ben van mening dat ik dat niet behoef te doen. Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 16:53. |
![]() |
||
Citaat:
|||||||||
Verwijderd
|
Goodie, deze heb ik nog niet gezien
![]() Citaat:
Ik geloof trouwens niet in God. Citaat:
![]() Er is ook een duidelijk verschil tussen verbale klasse en zeveren. Een duidelijk verschil, maar dat terzijde. Citaat:
Wat mijn punt is -een wereldburger als jij moet dat toch in kunnen zien- dat in vergelijking met ECHTE steden Amsterdam en Eindhoven een pot nat is. Citaat:
Citaat:
Nee even serieus. Vind je het niet wat hypocriet om op zo'n hautaine toon over '1 gezinswoningen' te beginnen als jij je zo inzet voor/in de lagere klassen? Citaat:
JE HOEFT ME NIET TE BEKEREN. Ik ga niet in op dat spreekwoord, als jouw bekrompen geest geen ruimte voor creatieve vrijheid kent dan is dat jouw probleem (we hebben samen wel veel problemen zo). Citaat:
Iets wat niet geheel terecht is. En dan doel ik niet alleen op de huidige stand in de HCE. Ik heb hier weinig beargumenteerd, dus ik vind het al knap dat je mijn 'drogredenen' van een klasse apart vind. Ik heb gewoon gezegd wat ik denk. Ik wil hier overigens best mijn beargumenteerde mening plaatsen hoor. Over Ajax en PSV, Feyenoord en misschien ook wel Heereveen. Overigens heb ik niks tegen negers; laten we zeggen dat ik zelfspot wel iets vind hebben. Neo-nazisme zit 'r voor mij, zeg maar, niet in. Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 22:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cl 2007-2008 Methuselah | 68 | 23-05-2008 12:38 | |
Vrije tijd |
Irritante Pro-Ajax sfeer in de media. Verwijderd | 478 | 12-04-2004 12:45 | |
Vrije tijd |