Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik van niet. Zodra het spel meer dan 30 spelers krijgt word het te langzaam. Daarbij hoeft het ook niet perse in een browser te runnen maar het lijkt me wel het beste. |
![]() |
||
Citaat:
Ehmz tja hoe ga ik dit uitleggen. Het is tick gebasseerd. tick = bepaalde tijd. Iedere tick krijg je resources waarmee je weer dingen kan bouwen. Uiteindelijk kun je schepen bouwen en zo andere mensen aanvallen. Een soort C&C met alleen tekst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
30 op 1000 100 op 1000??? vanaf 30 mensen te gelijk word het al te langzaam naar mijn mening. Check www.unitywars.com rip-off van planetarion. Gemaakt in C dacht ik. |
![]() |
|
als ik het zo lees krijg ik dus het idee dat er users zijn, en die gaan de hele tijd forms versturen en die worden verwerkt
dat betekent dat 30 users online je nooit 30 requests tegelijk krijgt, in vergelijking met de tijd die het php script nodig heeft om alles te verwerken is de user veel langer bezig om te bedenken wat ie wil gaan doen dus tenzij je het echt op een trage server draait moet het kunen in php |
![]() |
||
Citaat:
en laten we ervan uitgaan dat er een stuk of 50 users online zijn. Lukt het dan nog??? Je krijgt echt veel requests hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
als er 30 gebruikers online zijn dan moet er misschien om de 5 seconden een script geparsed worden (lijkt me redelijk veel nog)... kan nog geen probleem zijn dus
|
![]() |
Dit Forum kan ook honderden users tegelijk aan, en het is ook op php/mysql gebaseerd. Nu is het natuurlijk dat s.com een eigen server heeft, maar ik denk dat je met een hoster die een beetje fatsoenlijke webspace verkoopt ook al aardig wat users aankan.
Als je hoster op een gegeven moment problemen maakt om je traffic of omdat je de server te veel belast kun je met banners / sponsors vast wel een eigen server financieren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmz misschien toch mijn php kennis maar es bij schaven dan en C++ op een lager pitje zetten. Zijn er mensen geïntresseerd om mee te werken??? Alleen is het nogal veeeel werk. En misschien vind iemand het wel leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|