Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn imago is dat ik zo weinig mogelijk imago wil hebben, in de zin van een beeld dat mensen van mij hebben waar ik aan moet voldoen. Al hebben zij dat beeld, ik geef daar niets om. En daarmee ben ik op weg naar waar ik wil zijn? Iets mis mee? |
![]() |
||
Citaat:
zo weinig mogelijk imago hebben? volgens mij ben jij juist druk met je imago..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ow, en wanneer wil je je wibrashirt hebben ninh? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind je overkomen als iemand die meent de wijsheid in pacht te hebben.... zo goed? en schelden vind ik erg goedkoop...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mag ik vragen of je aanhanger bent van een of andere (niet respectloos bedoeld) oosterse levensovertuiging? gewoon benieuwd
|
Mijn sportkleding is redelijk prijzig , toen ik nog op tennis zat en competitie speelde had ik de zelfde kleding als de echte tennistoppers als Kraijcek, en die kleding van Nike is niet zo goedkoop.
|
![]() |
mijn sportkleding is ook allemaal best prijzig, alleen is dit niet echt met opzet. Veel sportwinkels hebben we niet bij ons in de stad en de winkels waar ik mijn sportkleren koop (intersport e.d.) hebben nou eenmaal prijzige kleren. verder draag ik graag nike en tommy om in te sporten omdat het ook fijn zit, dus dan heb ik het er wel voor over.
schoenen zijn trouwens altijd duur, maar die moeten gewoon lekker zitten, anders verpest ik mijn voeten helemaal. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sportkleding Verwijderd | 12 | 13-05-2014 16:53 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |