Ik wil graag nieuwe schoenen, halfhoge laarzen met een hak. Het eerste probleem is mijn maat, mooie schoenen zijn dan meestal heel duur. Het tweede probleem is de mode. Bijna alle laarzen hebben of een mega spitse punt waardoor je nóg grotere voeten krijgt of een hele ronde. bah, allebei niet mooi, ik wil gewoon schoenen in mijn maat met een vierkante neus en een mooie hak voor niet te veel geld...
Ik heb maat 40 en daar ben ik wel redelijk blij mee. Het is trouwens klein in vergelijking met mijn grootte (1.80m).
Heb ook supersmalle voeten maar dit is handig voor mij omdat ik steunzolen moet dragen, dus ik krijg m'n voeten er altijd wel in
Nu ja die steunzolen zijn wel nie handig om schoenen te vinden, maar het lukt wel. Kan wel geen open schoenen dragen (sandalen ofzo).
Maat 41. Prima maat, klopt bij mij ook in verhouding.
Van kleinere maten zijn meer schoenen te vinden, maar ik zie sowieso nooit leuke schoenen, dus wat dat betreft maakt 't bij mij helemaal niets uit.
T.e.s.s schreef: 42...op zich past het wel bij me, omdat ik zelf ook groot ben...ik zou toch wel liever 2 maatjes kleiner hebben, want in deze maat is bijna niks te koop.
aangenaam...
Maat 45, maar dit is soms beetje jammer want bij aanbiedingen hangen de rekken helemaal vol met aanbieding-stikkers of wattan ook... behalve het al zo kleine rekje waar mijn maat in staat. Verder heb ik geen problemen met deze maat.. naja de schoenen zien er soms zo lomp uit
en die pas ik dus ook..
maar doorgaans kom ik uit op 39
en daar kan ik wel mee leven,
tenminste dat zou wel moeten
Het is ook heel handig, ik was laatst in de stad en wou nieuwe schoenen. Ik had hele mooie Vans gezien. Die er alleen nog in 39 en hoger waren, of in 36. Dat viel onder kinderschoenen, en jaja ik paste ze. Scheelde me wel mooi 25 Euro. Damesschoenen waren namelijk 25 Euro duurder.