Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het altijd enigszins achterlijk wanneer homo's zich speciaal moeten onderscheiden van de rest, op wat voor manier dan ook. Neemt niet weg dat sommige mannen mooier zijn als vrouw, dan als man. En wanneer je het doet omdat je niet happy in je eigen lichaam bent is dr toch niks aan de hand? Maar als je het doet, doe et dan goed, dat het er ook echt mooi uitziet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan er wel om lachen, maar snap écht niet waarom ze zich zo erg voor lul zetten... Alto's lopen ook voor lul, maar die kan ik nog accepteren (loop zelf ook voor lul ![]() Ach ze doen ook maar ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
I could care less. Als ze zich zo beter voelen juich ik t alleen maar toe. Al genoeg gefrustreerde mensen op de wereld(misschien wat voor mij?
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar goed, dat vind ik persoonlijk. Als men er blij van wordt, dan moet men het gewoon doen. Wat kan dan de rest van de mensheid schelen! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'k vind dragqueens wel grappig... ehm... weet niet wat ik er verder van moet vinden, want ken er persoonlijk geen
![]() maar ik hou er wel van als mensen het lef hebben om op te vallen... je kunt wel op een móóiere manier opvallen dan als dragqueen, maar ach, als dat de manier-van-opvallen is die 't best bij je past... ![]() |
![]() |
|
ik vind dragqueens altijd wel koel, naja als het mooie zijn dan, mooie make-up, kleding enzo...het geheel moet er een beetje verzorgd uitzien...hetzelfde geld voor travestieten
transseksuelen is toch weer heel wat anders, maar ik heb er totaal geen moeite mee, waarom ook? die mensen voelen zich niet lekker in het geslacht waar ze mee geboren zijn, naja dan verander je dat toch? als ze dan wel happy zijn ![]() ok ik heb nu al 1 nieuw woord bijgeleerd 'camp' maar wat is 'relnichten' nou weer? kan me dr wel iets bij voorstellen, maar leg ff uit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vette p00p Craig Rogen | 499 | 06-01-2007 15:34 | |
Lifestyle |
dragqueens Verwijderd | 67 | 09-09-2004 07:08 | |
Lifestyle |
Wie is jouw lifestyle held? Kosmopolitian | 189 | 01-07-2004 20:04 | |
Films, TV & Radio |
Meeste saaie/irritante TV-Show/persoonlijkheid Menahem | 38 | 30-10-2002 09:42 | |
Lifestyle |
make-over #JumpDaFuckUp!# | 37 | 02-06-2002 13:38 |