Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 16:54
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Mens, I was being sarcastic Alle homo's zijn sarcastisch
Meeloper
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 17:13
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Meeloper
Moet ik nu ECHT mijn mond gaan opentrekken?? Ik waarschuw je freakjuh.....

Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik vind het verschrikkelijk. Veel van die overdreven cyberfluffystreepjesfiguren sorry dat ik er weer over begin lijken ook op dragqueens, al blijken het later dan toch echte vrouwen te zijn. Wonderbaarlijk...
Hier moet ik je toch gelijk in geven.
Ben tot nu toe op 1 cyberparty geweest, maar daar waren de meisjes en jongens niet echt te onderscheiden.. Meisje die eruit zien als dragqueens en jongens in meisjeskleren. Maar ik vind het wel interressant om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:09
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Crimson Death schreef:
DragQueens?. Is dat een naam voor een stel overdreven relnichten in vrouwenkleding?. Nou, ik vind het wel oke dat geestelijk zieken een beetje in het daglicht komen
Ha, lachuh!

Ik vind het altijd enigszins achterlijk wanneer homo's zich speciaal moeten onderscheiden van de rest, op wat voor manier dan ook. Neemt niet weg dat sommige mannen mooier zijn als vrouw, dan als man. En wanneer je het doet omdat je niet happy in je eigen lichaam bent is dr toch niks aan de hand? Maar als je het doet, doe et dan goed, dat het er ook echt mooi uitziet.
Oud 18-02-2003, 21:36
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ieme schreef:
Ha, lachuh!

Ik vind het altijd enigszins achterlijk wanneer homo's zich speciaal moeten onderscheiden van de rest, op wat voor manier dan ook.
Het is gewoon erg leuk om te relnichten, geloof me maar....ik HAD er altijd een hekel aan, totdat ik zelf gay begon uit te gaan...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 06:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Najah.. over dat "relnichten".. Sommige mensen willen gewoon graag opvallen en dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Kan het best wel begrijpen eigenlijk.. Tja, ieder zo z'n ding.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:05
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Najah.. over dat "relnichten".. Sommige mensen willen gewoon graag opvallen en dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Kan het best wel begrijpen eigenlijk.. Tja, ieder zo z'n ding.
Kappe met dat size=1, vuile kut alot

Ik kan er wel om lachen, maar snap écht niet waarom ze zich zo erg voor lul zetten... Alto's lopen ook voor lul, maar die kan ik nog accepteren (loop zelf ook voor lul )...

Ach ze doen ook maar
Oud 19-02-2003, 10:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Kappe met dat size=1, vuile kut alot

Ik kan er wel om lachen, maar snap écht niet waarom ze zich zo erg voor lul zetten... Alto's lopen ook voor lul, maar die kan ik nog accepteren (loop zelf ook voor lul )...

Ach ze doen ook maar
Het is meer een kwestie van zelfspot en jezelf met een knipoog kunnen bekijken Ik vin dhet eik best wel grappig om mezelf voor lul te zetten
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 11:07
DeadNation
DeadNation is offline
I could care less. Als ze zich zo beter voelen juich ik t alleen maar toe. Al genoeg gefrustreerde mensen op de wereld(misschien wat voor mij? ). Maargoed lijkt me best eens leuk om eens te doen...met make-up etc. Gewoon voor een keertje...lachen toch. Vrouwenkleren heb ik weleens aangehad...eventjes dan(ex gf)
Oud 19-02-2003, 20:15
Ieme
Ieme is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Het is gewoon erg leuk om te relnichten, geloof me maar....ik HAD er altijd een hekel aan, totdat ik zelf gay begon uit te gaan...
Ja ik weet het, het is af en toe erg leuk om te relnichten, ga ook 'gay-uit' maar het houdt wel ergens op. Over het algemeen heb ik er nog steeds een hekel aan...
Maar goed, dat vind ik persoonlijk. Als men er blij van wordt, dan moet men het gewoon doen. Wat kan dan de rest van de mensheid schelen! den zinsconstructie is ietwat verrot
Oud 19-02-2003, 20:38
ellaversa
ellaversa is offline
mijn kapper is travestiet
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:42
Verwijderd
ADHD: Waarom gaan 80% van jouw posts over dat je homo bent? Vind je dat zo interessant? Hoe zou 't eruitzien als ik in zoveel topics zou benadrukken dat ik hetero ben.

Just askin...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:47
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef:
ADHD: Waarom gaan 80% van jouw posts over dat je homo bent? Vind je dat zo interessant? Hoe zou 't eruitzien als ik in zoveel topics zou benadrukken dat ik hetero ben.

Just askin...
Tja ik reageerde hier heel duidelijk op een post van iemand over relnichten. En als forum gay team hebben Bart en ik toch een reputatie hoog te houden he...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Tja ik reageerde hier heel duidelijk op een post van iemand over relnichten. En als forum gay team hebben Bart en ik toch een reputatie hoog te houden he...
Ja nee, 't ging eigenlijk meer om over het algemeen. 't zal wel aan mij liggen maar 't viel me gewoon op dat je het er best vaak over had, en bertbart en ieme niet zo heel veel..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 22:59
DeadNation
DeadNation is offline
Hij is gay omdat t hip is
Oud 24-02-2003, 21:11
Tink
Tink is offline
ik heb er niets op tegen het begint alleen pas vervelend te worden als ze mij weten te vertellen dat ze vrouwelijker zijn dan ik (sta je daar compleet met je make up, sieraden en sopraanstemmetje)
Oud 25-02-2003, 10:45
Verwijderd
'k vind dragqueens wel grappig... ehm... weet niet wat ik er verder van moet vinden, want ken er persoonlijk geen
maar ik hou er wel van als mensen het lef hebben om op te vallen... je kunt wel op een móóiere manier opvallen dan als dragqueen, maar ach, als dat de manier-van-opvallen is die 't best bij je past...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:13
Blubje
Blubje is offline
ik vind dragqueens altijd wel koel, naja als het mooie zijn dan, mooie make-up, kleding enzo...het geheel moet er een beetje verzorgd uitzien...hetzelfde geld voor travestieten

transseksuelen is toch weer heel wat anders, maar ik heb er totaal geen moeite mee, waarom ook? die mensen voelen zich niet lekker in het geslacht waar ze mee geboren zijn, naja dan verander je dat toch? als ze dan wel happy zijn

ok ik heb nu al 1 nieuw woord bijgeleerd 'camp' maar wat is 'relnichten' nou weer? kan me dr wel iets bij voorstellen, maar leg ff uit
Oud 25-02-2003, 18:06
Laïs
Laïs is offline
Sommige vind ik wel leuk,andere vind ik zooo walgelijk.
Nancy en Debby vind ik wel leuk (ok,dat zijn geen echte travestieten maar ze zijn wel grappig vtm
Reageren

Regels voor berichten