Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 20:40
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Inderdaad Alhoewel de Flagship store van Diesel aan Lexington Ave. in New York echt wel hele mooie dingen heeft. Echt de apartere catwalk creaties enzo
ja dieselstylelab is dat toch? vind ik zeer
maar dat massaprut is dus 10keer nix
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2003, 20:44
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
vandaag stond er op school op de tafel:
louis vouton ( ofzo)
prada
d&g
la perla (?)
"What's your flava!"
haha
dus dat zal wel in zijn , die namen zag ik hier ook al voorbij komen
Oud 18-02-2003, 20:48
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Firefly schreef:
het ging niet om het merk. En het was niet serieus. Post jij trouwens wel eens niet-sarcastisch?
Weinig
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:49
Verwijderd
Citaat:
OriginalMisfit schreef:

la perla (?)
La Perla is toch alleen Lingerie?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:49
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Weinig
bij deze bombardeer ik je tot forum-rolleyer
Oud 18-02-2003, 20:51
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
rodina schreef:
Ben het helemaal met je eens

Wel jammer overigens dat Evisu bekender word, dat houdthet exclusieve weg *terwijl de prijs hoogstwaarschijnlijk wel weer zal stijgen *
Fake London blijft voorlopig nog wel redelijk onbekend denk ik, omdat 't gewoon bijna nergens te krijgen is.
Ik vond Evisu al vanaf t begin niet exlusief/apart genoeg of onbetaalbaar. Ik ben niet iemand die spaart voor een broek en m'n ouders betalen het niet. En als het betaalbaar werd liepen er teveel mensen mee.
Oud 18-02-2003, 20:56
feline
feline is offline
Citaat:
rodina schreef:
Indian Rose is FOUT
Niet mee eens. Ik vind de simpele spijkerbroeken het mooist, (bij mij absoluut) het beste zitten en de vorm blijft er heel goed inzitten. Zelf houd ik dus nog echt vast aan Indian Rose.
G-sus daarentegen heeft echt flutbroeken, toen ik die van mij 2 keer had gewassen, zat hij echt lelijk en verlopen. Bovendien vind ik de kleding vaak erg patserig. G-sus--> weg. behalve mijn jas dan, die heb ik al een paar jaar en ik ben er nog steeds blij mee
Diesel vind ik niks, dat vind ik echt een lomp merk.
Replay heeft af en toe nog best leuke dingen, die mag van mij nog even blijven.
Oud 18-02-2003, 20:58
OriginalMisfit
Citaat:
Noé schreef:
La Perla is toch alleen Lingerie?
als jij het zegt
Oud 18-02-2003, 21:01
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Firefly schreef:
bij deze bombardeer ik je tot forum-rolleyer
Thanks, hon!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:38
S
S is offline
Citaat:
Spirit schreef:
NIKE? nee daar zou ik dus echt nie mee gezien willen worden...
Denk niet dat i er ooit weer helemaal bovenopkomt zoals 5jaar geleden nike heeft voor mij z'n beste tijd wel gehad
Denk niet in de trend van 'Air Max', maar meer in de old-skool stijl. Gewoon, Nike gaat weer komen met mooie modellen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:39
S
S is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Inderdaad Alhoewel de Flagship store van Diesel aan Lexington Ave. in New York echt wel hele mooie dingen heeft. Echt de apartere catwalk creaties enzo Maar goed, Miss Sixty, dat kan ècht niet, evenals DKNY. Ik zal je zeggen, in heel Manhattan heb ik zo'n beetje alle verkooppunten van DKNY gehad, en ik heb niet 1 ding gezien dat ik ook maar een klein beetje in mijn kledingkast wilde hebben hangen. Goed, Evisu vind ik ook maar dat heb ik altijd al gevonden.
Wat het helemaal gaat worden? Louis Vuitton, Manolo Blahnik (tsjonge elke vrouw zou VERPLICHT op die schoenen moeten lopen )Waarom MB? Omdat die trend vanuit de VS gaat overwaaien ----> SATC heeft daar voor een stormloop op MB gezorgd.En Louis Vuitton omdat ie nu eindelij in Nederland een winkel gaat krijgen. En die tassen zijn geweldig natuurlijk. Van de goedkopere merken gaat Custo zeker nog wat van zich laten horen. Er zijn eigenlijk helemaal niet zo veel winkels in Nederland die het verkopen, maar dat gaat veranderen denk ik. Vrolijke, leuke kleding tegen fatsoenlijke prijzen.
Louis Vuittin / Gaat krijgen = Heeft al .

Snap je.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:41
S
S is offline
Citaat:
rodina schreef:

Fake London blijft voorlopig nog wel redelijk onbekend denk ik, omdat 't gewoon bijna nergens te krijgen is.
Haha, misschien ken je Donna Guy?

Daar hebben ze het iig.

Ik heb er alleen nog niks van, kan niks moois vinden. (Mja, kan het wel vinden, maar ik ben altijd te laat. Dan is het al weg).
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef:
All Starts. . Maar die zijn zo leuk.

Wat nog kan; Prada's. Hoe lelijk ze ook zijn.
Verklaar nader

Het enigste wat ik uit de tijd vind zijn Australiens en Cavello's en weet ik veel welke andere trainingspak merken nog meer..
En dingen als miss sixty vind ik niet mooi, maar om te zeggen dat het uit de tijd is is echt bullshit.

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:08
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
S schreef:
Louis Vuittin / Gaat krijgen = Heeft al .

Snap je.
Ow, heb ik gemist dan, dacht dat de store nog open moest gaan
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:10
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Verklaar nader

Het enigste wat ik uit de tijd vind zijn Australiens en Cavello's en weet ik veel welke andere trainingspak merken nog meer..
En dingen als miss sixty vind ik niet mooi, maar om te zeggen dat het uit de tijd is is echt bullshit.
Nee. Het is toch echt waar. Mode loopt nu eenmaal een stuk voor op de tijd. Op de catwalk zijn nu de spullen voor winter 2003/2004 te zien.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef:
Nee. Het is toch echt waar. Mode loopt nu eenmaal een stuk voor op de tijd. Op de catwalk zijn nu de spullen voor winter 2003/2004 te zien.
Ja, als je het zo bekijkt..
Is Miss Sixty dan ooit echt op de catwalk geweest?
(geen verstand van dat soort kleding)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:32
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Ja, als je het zo bekijkt..
Is Miss Sixty dan ooit echt op de catwalk geweest?
(geen verstand van dat soort kleding)
Ja, op een B-catwalk, met B-fotografen en B-celebrities!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:44
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Spirit schreef:
van een site geplukt:

Uitslag

De oude poll --> 'Welk kledingmerk heeft z'n beste tijd wel gehad?' Boekte de volgende resultaten op:
Replay 41%
Diesel 9%
G-sus 19%
Miss60 22%<
Geen van allen 6%

Replay kwam uit als de grote verliezer en behaalde maar liefst 41% van de stemmen.
Gevolgd door Miss60 met 22% van de stemmen.
Het ziet er naar uit dat vooral het merk Diesel nog erg populair is die maar 9% van de stemmen op zich nam

ik denk zelf replay & diesel en g-sus misschien ook nog wel'n keer.. g-sus was eerst nog hip en bijzonder maar nu loopt echt iedereen er al mee
leuk, zo'n poll... echter is 't wel handig om erbij te vermelden waar je het vandaan hebt, en nog belangrijker hoeveel mensen aan de poll mee hebben gedaan.

Bovendien vind ik alle merken die in de poll betrokken zijn niet veel soeps.
Oud 18-02-2003, 23:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Fake London voor alto's...nou moet het niet gekker worden....van het geld dat zo'n truitje kost kunnen ze een week blowen, dus denk je echt dat alto's dat gaan kopen? Sure....
Oud 19-02-2003, 00:23
Stevill
Stevill is offline
ooit ga ik leren me om dit soort zaken druk te maken tot die tijd loop ik mooi in de mode van vorig jaar.
Oud 19-02-2003, 07:21
S
S is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Ow, heb ik gemist dan, dacht dat de store nog open moest gaan
P.C. Hooftstraat, Amsterdam.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 07:46
Verwijderd
van Diesel vind ik alleen de spijkerbroeken nog leuk, de truitjes, jasjes, etc. vind ik A) te duur voor het merk en B) meestal niet eens mooi.
Voor Replay geldt eigenlijk hetzelfde. Al hebben zij regelmatig nog wel leuke truitjes ofzo in de collectie zitten, meestal vind ik de prijs wel te hoog voor het product.
GSUS vind ik helemaal slecht geworden. Het is overal verkrijgbaar, en de logo's zijn veel te opzichtig. Een paar jaar geleden had ik een jas van GSUS, en toen kende geen hond het merk. Nu loopt echt iedereen ermee. Miss 60 vind ik niks (en heb ik overigens ook nooit wat gevonden)

Ik hoop dat merken als Replay en Diesel binnenkort nog met iets echt leuks komen....
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:42
attrib
attrib is offline
Kleding zoals Lonsdale moet echt weg!
Zo vals en lelijk en het idee wat dan die stomme kut boeren hebben achter Lonsdale zooi zuigt ook.
bah! bah! bah!
Oud 19-02-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Effeks schreef:
Zo vals en lelijk en het idee wat dan die stomme kut boeren hebben achter Lonsdale zooi zuigt ook.
bah! bah! bah!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 09:58
attrib
attrib is offline
Citaat:
eXo schreef:
ja echt waar hoor
Oud 19-02-2003, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Effeks schreef:
bah! bah! bah!
Wat een onzin,
een hoop lonsdale kleding is precies ehtzelfde wat ik ook aan heb, maar er staat geen lonsdale op (en waarschijnlijk ook goedkoper).
Jij legt de link tussen Lonsdale en Boeren/racisme nu zelf, dus dat slaat he-le-maal nergens op, je hebt gewoon een probleem met het accepteren van merken en culturen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 12:37
attrib
attrib is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Wat een onzin,
een hoop lonsdale kleding is precies ehtzelfde wat ik ook aan heb, maar er staat geen lonsdale op (en waarschijnlijk ook goedkoper).
Jij legt de link tussen Lonsdale en Boeren/racisme nu zelf, dus dat slaat he-le-maal nergens op, je hebt gewoon een probleem met het accepteren van merken en culturen ofzo..
omg.. wat ben jij sneu :-/

moet ik soms in m'n post neerzetten "Ik vind" het lelijke rotzooi? Misschien dat je het dan begrijpt?
En heb ik gezegd "Alle" boeren? heey misschien moeilijk voor jou te accepteren ofsow maar het merk wordt door de 'meeste' gezien als een nazi merk en ik ken mensen die het dragen om die reden en dat vind ik dom! Wil dus niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Als je het leuk vindt dan draag je het toch!?

En het geval dat het dan 'boeren' zijn is omdat ik ze gewoon zo wil benoemen. Net alsof jij iemand tegen komt op straat in vodden, joint in z'n mond, dan denk jij ook al snel van Hippie, Alto of whatever.. dus cut the crap!
Of ben ik nu de racist omdat dan uit mijn antwoord blijkt dat boeren minderwaardig zijn?
Oud 19-02-2003, 12:44
DeadNation
DeadNation is offline
Ubergrote broeken kunnen niet meer vind ik. Zo early 90's. Voor de rest sluit ik me geheel bij Rutger aan...LEKKER BOEIEND!
Oud 19-02-2003, 13:43
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Als het niet Rodina was die deze topic had gepost maar iemand anders (een noob), was er zeker weten anders gereageerd. beetje triest
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:47
Verwijderd
geen id...ik draag wat ik leuk vind, lekker boeiend of het volgens een paar bladen 'uit' is
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Als het niet Rodina was die deze topic had gepost maar iemand anders (een noob), was er zeker weten anders gereageerd. beetje triest
Wat is een noob, en hoe was er dan gereageerd?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:58
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Noé schreef:
Wat is een noob, en hoe was er dan gereageerd?
Gewoon triest.
zovan: draag gewoon wat je zelf wil, etc. Wat boeit dat nou, enz
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 13:59
Esmée
Esmée is offline
Wat heeft iedereen tegen Diesel en Replay ik vind het beide prima merken.. vooral Replay, zal ik ook echt wel blijven kopen. Tis idd niet goedkoop maar het is wel mooie kleding en het blijft ook goed..
RL zal nooit passé zijn. Dan nog eerder Hilfiger. DKNY is ook zo'n merk dat altijd zal blijven.
Maar passé of niet, als ik kleren van een merk leuk vind koop ik ze..
Momenteel zijn Replay en Abercrombie&Fitch mijn favoriete merken
Oud 19-02-2003, 14:00
OriginalMisfit
ik heb ook een Lonsdale ( bomberjack) jas en ben redelijk links en nee ik heb hem niet gekocht ,maar het is een goeie jas schijt aan dat mensen het een nazi merk vinden , ik doorbreek dat liever .

alhoewel ik er niet voor zou betalen ik heb hem geruild
Oud 19-02-2003, 14:15
Adrenaline
Adrenaline is offline
Nike Air Mex ofzo...ik zie er nog steeds mensen in lopen, dat is zo...6 jaar gelden ofzo?
Oud 19-02-2003, 14:32
DeadNation
DeadNation is offline
Nike airmax zullen altijd populair blijven in bepaalde kringen. Anyways domme topic. Mode sucks.
Oud 19-02-2003, 14:36
poesiefox
poesiefox is offline
Wat zitten jullie nou te miepen over exclusief? Al die dure merken zijn nog steeds in flinke oplages gemaakt hoor.

Weet je wat echt exclusief is? Iets wat je zelf hebt verzonnen. En je moeder wil het vast wel voor je maken, en anders ga je toch naar de naaiturk.

Mijn vriendje loopt al jaren in schietjasjes. Is gewoon het afgeknipte bovenstuk van een overall, en netjes omgezoomd.
Je maakt extra binnenzakken naar wens van de afgeknipte pijpen. Voor de ammo, het schietpaspoort en je wapenverlof, en voor de mobiele en de portemonnee, en ook voor de oordopjes.

Vroeger waren het trouwens garagejasjes, toen droeg hij ze als hij aan de auto ging rommelen. Zat er gereedschap en bouten/moeren in die binnenzakken. En pleisters.

Het zijn ook klusjasjes, als je in huis gaat klussen. Met binnenzakken voor je rolmaatje, en een potloodje, en losse spijkertjes.

Het eerste jasje had-ie zelf gemaakt, met de hand, van een overall die hij uit een vuilnisbak geplukt had.

Maar dat durven jullie natuurlijk niet.
Oud 19-02-2003, 14:40
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
*blaat*
Maar dat durven jullie natuurlijk niet.
Mens, wat weet jij nou in godsnaam wat ik wel en niet durf? Hoe durf JIJ dat te zeggen! Je wil niet weten in wat voor kleding ik al in de kroeg heb gestaan, dus mond dicht a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:41
Fornarina
Fornarina is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Wat zitten jullie nou te miepen over exclusief? Al die dure merken zijn nog steeds in flinke oplages gemaakt hoor.

Weet je wat echt exclusief is? Iets wat je zelf hebt verzonnen. En je moeder wil het vast wel voor je maken, en anders ga je toch naar de naaiturk.

''Het eerste jasje had-ie zelf gemaakt, met de hand, van een overall die hij uit een vuilnisbak geplukt had. '' maar dat durven jullie natuurlijk niet
nog exclusiever is als je een kledingstuk speciaal voor jou door een designer laat ontwerpen ...
maja I can't afford that (nog niet)
Ik laat mun mam ook wel's wat voor me maken maar natuurlijk bedenk ik wel ut ontwerp dan maak ik ff een schetsje ofzo..

en dat van durven jullie nie slaat idd nergens op dat is geen kwestie van durven, da's een kwestie van goorheid

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 14:47
DeadNation
DeadNation is offline
Hahaha geniaal dat verhaal over die jasjes. Echt schattig
Oud 19-02-2003, 14:50
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Fornarina schreef:

en dat van durven jullie nie slaat idd nergens op dat is geen kwestie van durven, da's een kwestie van goorheid
ja , ik bedoel een zwerver durft ook wel een kledingstuk uit de vuilnisbak te halen hoor
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:00
poesiefox
poesiefox is offline
Hoezo goor? Het was nog een prima overall, zat alleen een scheur in een broekspijp. En bovendien: even door een sopje slaan en klaar is Klara.
Oud 19-02-2003, 15:07
Imke_BF
Imke_BF is offline
Overseas en Dickies zijn helemaal IN!!!
LONSDALE that sucks!!! en ik ben ff de vriendin van imke en ik ben helemaal weg van stijl kleding: like marco polo en natuurlijk tommy hilfiger en natuurlijk het geurtje van hugo boss for men en het geurtje van calvin klein..! echt super en nu ik toch aan het lullen ben kan ik direct wel ff zeggen dat stevens trui met 1985 en dergelijke teksten egt helemaal geweldug is maar dan moet hij niet dat lelijke roze geruite blousje eronder doen want dat is egt zo homo fout!!! maar toch hou ik wel van hem hoor! steven je bent mijn skatjuh en ik wil je nooit meer kwijt ook al heb je een afschuwelijk lelijk roze geruite blousje..! en ik ben ook nog wel een beetjuh weg van esprit kleding voor oma's!
hier is imke dan weer en die is het daar helemaal niet mee eens maar laat maar hangen haha
XXX
Oud 19-02-2003, 15:08
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Imke_BF schreef:
LONSDALE that sucks!!! en ik ben ff de vriendin van imke en ik ben helemaal weg van stijl kleding: like marco polo en natuurlijk tommy hilfiger en natuurlijk het geurtje van hugo boss for men en het geurtje van calvin klein..! echt super en nu ik toch aan het lullen ben kan ik direct wel ff zeggen dat stevens trui met 1985 en dergelijke teksten egt helemaal geweldug is maar dan moet hij niet dat lelijke roze geruite blousje eronder doen want dat is egt zo homo fout!!! maar toch hou ik wel van hem hoor! steven je bent mijn skatjuh en ik wil je nooit meer kwijt ook al heb je een afschuwelijk lelijk roze geruite blousje..! en ik ben ook nog wel een beetjuh weg van esprit kleding voor oma's!
hier is imke dan weer en die is het daar helemaal niet mee eens maar laat maar hangen haha
XXX
Hebben jullie XTC geslikt?

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:12
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, het elixir van de jeugd.

Gaat gelukkig vanzelf over.
Oud 19-02-2003, 15:12
Fornarina
Fornarina is offline
Citaat:
Imke_BF schreef:

echt super en nu ik toch aan het lullen ben kan ik direct wel ff zeggen dat stevens trui met 1985 en dergelijke teksten egt helemaal geweldug is maar dan moet hij niet dat lelijke roze geruite blousje eronder doen want dat is egt zo homo fout!!!
overseas en dickies zijn helemaal in??? denk ut nie he
en een roze geruite blousje helemaal fout? dus nie
wat een onzin zeg....
Oud 19-02-2003, 18:24
Nuck
Nuck is offline
Ik vind de broeken van Diesel toch echt de fijnste spijkerbroeken ...dus dat merk vind ik niet passé. Wat ik wel 'van gisteren' vind? Geen idee eigenlijk....
Oud 19-02-2003, 18:53
El Kim
El Kim is offline
ik vind dat G-sus z'n beste tijd wel gehad heeft.... stom merk is dat. Nike sport schoenen vind ik ook uit en tja.... wat nog meer.... ik let er niet op, ik koop zelden merkkleding
Oud 19-02-2003, 18:55
Mysterons
Mysterons is offline
volgens mij zijn G-sus, Miss Sixty, Replay, All Stars, Diesel, en Only wel hip hier.
Oud 19-02-2003, 19:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
Nuck schreef:
Ik vind de broeken van Diesel toch echt de fijnste spijkerbroeken
~louise~:
Ja mee eens, zijn spijkerbroeken met de best pasvorm voor mij, het kost me altijd heel veel moeite broeken te kopen maar Diesel zit altijd goed en ze blijven gewoon superlang mooi.
Reageren

Regels voor berichten