Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
G-sus daarentegen heeft echt flutbroeken, toen ik die van mij 2 keer had gewassen, zat hij echt lelijk en verlopen. Bovendien vind ik de kleding vaak erg patserig. G-sus--> weg. behalve mijn jas dan, ![]() Diesel vind ik niks, dat vind ik echt een lomp merk. Replay heeft af en toe nog best leuke dingen, die mag van mij nog even blijven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Snap je. |
![]() |
||
Citaat:
Daar hebben ze het iig. Ik heb er alleen nog niks van, kan niks moois vinden. (Mja, kan het wel vinden, maar ik ben altijd te laat. Dan is het al weg). ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enigste wat ik uit de tijd vind zijn Australiens en Cavello's en weet ik veel welke andere trainingspak merken nog meer.. En dingen als miss sixty vind ik niet mooi, maar om te zeggen dat het uit de tijd is is echt bullshit. Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 22:03. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is Miss Sixty dan ooit echt op de catwalk geweest? (geen verstand van dat soort kleding) |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vind ik alle merken die in de poll betrokken zijn niet veel soeps.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
van Diesel vind ik alleen de spijkerbroeken nog leuk, de truitjes, jasjes, etc. vind ik A) te duur voor het merk en B) meestal niet eens mooi.
Voor Replay geldt eigenlijk hetzelfde. Al hebben zij regelmatig nog wel leuke truitjes ofzo in de collectie zitten, meestal vind ik de prijs wel te hoog voor het product. GSUS vind ik helemaal slecht geworden. Het is overal verkrijgbaar, en de logo's zijn veel te opzichtig. Een paar jaar geleden had ik een jas van GSUS, en toen kende geen hond het merk. Nu loopt echt iedereen ermee. Miss 60 vind ik niks (en heb ik overigens ook nooit wat gevonden) Ik hoop dat merken als Replay en Diesel binnenkort nog met iets echt leuks komen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een hoop lonsdale kleding is precies ehtzelfde wat ik ook aan heb, maar er staat geen lonsdale op (en waarschijnlijk ook goedkoper). Jij legt de link tussen Lonsdale en Boeren/racisme nu zelf, dus dat slaat he-le-maal nergens op, je hebt gewoon een probleem met het accepteren van merken en culturen ofzo.. |
![]() |
||
Citaat:
moet ik soms in m'n post neerzetten "Ik vind" het lelijke rotzooi? Misschien dat je het dan begrijpt? En heb ik gezegd "Alle" boeren? heey misschien moeilijk voor jou te accepteren ofsow maar het merk wordt door de 'meeste' gezien als een nazi merk en ik ken mensen die het dragen om die reden en dat vind ik dom! Wil dus niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Als je het leuk vindt dan draag je het toch!? En het geval dat het dan 'boeren' zijn is omdat ik ze gewoon zo wil benoemen. Net alsof jij iemand tegen komt op straat in vodden, joint in z'n mond, dan denk jij ook al snel van Hippie, Alto of whatever.. dus cut the crap! Of ben ik nu de racist omdat dan uit mijn antwoord blijkt dat boeren minderwaardig zijn? ![]()
|
Wat heeft iedereen tegen Diesel en Replay ik vind het beide prima merken.. vooral Replay, zal ik ook echt wel blijven kopen. Tis idd niet goedkoop maar het is wel mooie kleding en het blijft ook goed..
RL zal nooit passé zijn. Dan nog eerder Hilfiger. DKNY is ook zo'n merk dat altijd zal blijven. Maar passé of niet, als ik kleren van een merk leuk vind koop ik ze.. Momenteel zijn Replay en Abercrombie&Fitch mijn favoriete merken ![]()
|
ik heb ook een Lonsdale ( bomberjack) jas en ben redelijk links en nee ik heb hem niet gekocht ,maar het is een goeie jas
![]() alhoewel ik er niet voor zou betalen ik heb hem geruild ![]()
|
![]() |
Wat zitten jullie nou te miepen over exclusief? Al die dure merken zijn nog steeds in flinke oplages gemaakt hoor.
Weet je wat echt exclusief is? Iets wat je zelf hebt verzonnen. En je moeder wil het vast wel voor je maken, en anders ga je toch naar de naaiturk. Mijn vriendje loopt al jaren in schietjasjes. Is gewoon het afgeknipte bovenstuk van een overall, en netjes omgezoomd. Je maakt extra binnenzakken naar wens van de afgeknipte pijpen. Voor de ammo, het schietpaspoort en je wapenverlof, en voor de mobiele en de portemonnee, en ook voor de oordopjes. Vroeger waren het trouwens garagejasjes, toen droeg hij ze als hij aan de auto ging rommelen. Zat er gereedschap en bouten/moeren in die binnenzakken. En pleisters. Het zijn ook klusjasjes, als je in huis gaat klussen. Met binnenzakken voor je rolmaatje, en een potloodje, en losse spijkertjes. Het eerste jasje had-ie zelf gemaakt, met de hand, van een overall die hij uit een vuilnisbak geplukt had. Maar dat durven jullie natuurlijk niet.
||
![]() |
Citaat:
maja I can't afford that (nog niet) ![]() Ik laat mun mam ook wel's wat voor me maken maar natuurlijk bedenk ik wel ut ontwerp dan maak ik ff een schetsje ofzo.. en dat van durven jullie nie slaat idd nergens op dat is geen kwestie van durven, da's een kwestie van goorheid ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 14:45. |
![]() |
|
Overseas en Dickies zijn helemaal IN!!!
LONSDALE that sucks!!! en ik ben ff de vriendin van imke en ik ben helemaal weg van stijl kleding: like marco polo en natuurlijk tommy hilfiger en natuurlijk het geurtje van hugo boss for men en het geurtje van calvin klein..! echt super en nu ik toch aan het lullen ben kan ik direct wel ff zeggen dat stevens trui met 1985 en dergelijke teksten egt helemaal geweldug is maar dan moet hij niet dat lelijke roze geruite blousje eronder doen want dat is egt zo homo fout!!! maar toch hou ik wel van hem hoor! steven je bent mijn skatjuh en ik wil je nooit meer kwijt ook al heb je een afschuwelijk lelijk roze geruite blousje..! en ik ben ook nog wel een beetjuh weg van esprit kleding voor oma's! hier is imke dan weer en die is het daar helemaal niet mee eens maar laat maar hangen haha XXX
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 15:20. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en een roze geruite blousje helemaal fout? dus nie wat een onzin zeg....
||
Citaat:
Ja mee eens, zijn spijkerbroeken met de best pasvorm voor mij, het kost me altijd heel veel moeite broeken te kopen maar Diesel zit altijd goed en ze blijven gewoon superlang mooi.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 22:08 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 3 Batave | 466 | 01-02-2011 16:56 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker? (wel btje lang) HeartandSoul | 2 | 04-08-2003 22:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |