Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 11:07
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Eerst mogen spinnen doodvallen, nu je ex.. gaat lekker

Hem nooit vergeven is misschien niet de goede manier. Als je iemand haat dan is dat woede die niet afgemaakt is.. Woede kost tijd en energie, dat is hij toch niet waard?

Ik vergeef na een tijdje altijd iedereen die mij wat aangedaan heeft.. niet voor hen, maar voor mezelf. Zodat ik het los kan laten en door kan.

Think about it.
nee ok, hij is dat zeker niet waard! kheb een tijdje geleden ook al met hem gepraat, dat luchtte ook al wel op, maar toch, wat hij mij heeft aangedaan kan ik hem gewoon nog niet vergeven.. but i'll think about it

Dank je!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2003, 12:12
jenniffer
jenniffer is offline
Op het moment dat hij het zei was die dronken, maar hij heeft dus wel ff gezegd dat k een hoer was, dat ie nie wist of die me wel kon vertrouwen en dat k nooit van m had gehouden. Nou lekkerrrrr hoorrrr
Oud 03-03-2003, 09:21
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Exen hebben eigenlijk nooit echt lullige dingen tegen me gezegd.. wel bepaalde daden, maar uitspraken kan ik me zo niet herinneren (gelukkig).
Of je hebt die lullige uitspraken goed verwerkt of ze waren niet zo heel lullig, anders wist je ze nog wel.

Heb nooit lullige uitspraken gehad, wel ooit een lullige daad, eerst zegt ze, het is uit, en nog geen vijf minuten later
komt ze arm in arm aanlopen met een goede vriend van me. maar goed ik was nog erg jong dus das niet zo heel erg
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 12:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:
'Je hebt nooit van me gehouden'. Dat vind ik echt de meest lachwekkende vermaning die je naar je hoofd gesmeten kunt krijgen.

Alsof ZIJ weet wat mijn definitie van 'houden van' is. Het domme schaap
Haha dat riep mijn laatste exvriendje naar mijn hoofd.

Omdat ik de week nadat het uitwas, met een andere jongen uitging. Niks gebeurd verder, was gewoon voor de gezelligheid. Maar goed
Oud 04-03-2003, 20:37
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

En ze hadden een soort telepathische band ofzo, ze vulden elkaar zo perfect aan
is dat een mannelijke hint voor: ze was makkelijker in bed te krijgen als jij?

Het is trouwens niet mijn bedoeling om je te kwetsen hoor! ik dacht een beetje harop na....

mijn ex zei tegen me (nou ja.... meestal tel ik m niet eens mee, ik had maar 9 dagen met hem...) ik dacht dat ik verliefd op je was, maar dat is niet zo!

Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

(Maar ik heb gehoord dat het na 2 weken weer uit was..)
ik was verliefd op een gozer (laat ik m Piet noemen) , maar (ondanks dat hij mij ook leuk vond) nam hij met een andere dame (laten we die maar Riet noemen)(zit nog een heel verhaal aan vast, maar ik zal je niet vervelen met de details) ipv met mij.
Hij vertelde trouwens ook dezelfde bullshit waar jou ex mee aan kwam zetten, Alicia.....
Hij zag me overigens nog wel als bezit, ik was zeg maar tweede keus (eigenlijk derde, but that's another story). Op een gegeven moment zag ik de jongen in kwestie niet meer, en ging langzaam aan mijn (toen nog niet) huidige vriend leren kennen. Op een gegeven moment hadden we wat met elkaar en gingen we naar een buitenplek voor het kampvuur, waar we iedere zomer zo'n beetje zitten. Mijn vriend was er voor het eerst, maar kende al een deel van mijn vrienden, tot op een gegeven moment, Piet en Riet, het "paar van het jaar" aan kwamen zetten. Piet ziet mij, is vrolijk! Piet ziet mijn vriend..... hij was de hele avond sjaggo! Wilde niet eens meer met me praten!

een kwartaal later maakte Riet het uit.....

SWEET REVENGE!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 20:40
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Optima schreef:
hmm even denken, dat ik een filosofische slet was, dat ik niet goed in mijn hoofd was en andere varianten duidend op krankzinnigheid

ochja, eens kijken wie er t laatst lacht
Dat betekent meestal dat ze het met worden niet van je kunnen winnen.... best zielig, zulke zwakke gozers!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 22:43
Thomas
Thomas is offline
Eigenlijk herken ik die hele situatie niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 01:26
Verwijderd
Ik heb geen exje.

En ik snap geen zak van dat Piet Riet verhaal maar ja..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 09:28
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Je bent irritant en ik erger me aan je. daarom doe ik zo bot tegen je

??? Hmprf....loser....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 11:17
berteltje
berteltje is offline
Eerst vriendje dat werkte gewoon niet. Dus gingen we het maar uitmaken, en nu zijn we gewone vrienden.... Wel zo gezellig

Tweede vriendje is raar. Hij ging me OVER MSN vertellen dat we misschien beter vrienden konden zijn (ik lijk het wel aan te trekken) Nou ja, ik had zoiets van. Oke, mooi... Belt ie een uur later op helemaal huilend, dat hij zo'm spijt had en dat ie me terug wilde en dat hij met me op een bergchaletje wilde wonen en voor altijd gelukkig zijn.... Ik: *lacht heel hard* Ehm, wat ben jij een zielig persoon zeg.....
Misschien beetje hard als je het zo leest, maar ja... Ik heb gelukkig nooit meer iets van hem gehoord... Pfoe
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 11:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
het allerlulligste vond ik toch wel dat mn vriend me een smsje stuurde dat het uit was omdat ie verliefd was op mn beste vriendin :/.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 10:43
Optima
Optima is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan hoop ik maar voor jou dat je niet een grove inschattingsfout maakt hier, want zo heel erg zonder grond zijn die beschuldigingen niet
en jij bent een zware kakker die zijn poten niet van andermans meisje af kan houden

zijn die beschuldigingen ook niet zo heel erg zonder groend?
Reageren

Regels voor berichten