Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 13:45
nps
nps is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
Ja godsamme zeg, die man kon toch ook niet ruiken dat jouw oom overleden was, je kunt niet gaan verwachten dat leraren rekening gaan houden met de situatie waar een leerling in zou kúnnen zitten, dat moet je maar van tevoren zeggen.
Hij kon het zeker niet ruiken nee, maar hij kon zich toch minstens afvragen waarom die leerling INEENS zo afwezig was.

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt, veel minder erg alleen: Toen was 's ochtends mijn cavia overleden. Dat was in de 1e. Ja, ik was er best kapot van, en die dag was ik ook afwezig. Die leraar werd toen ook boos op me, maar heeft naderhand wel zijn excuus aangeboden.
Oud 27-02-2003, 17:57
sasje GuRl
sasje GuRl is offline
tjaaaaa
ligt er maar net aan wat er voor die leraar een ongeinteresseerde houding is...etc...etc...
maar ik denk toch wel dat het ook een btje aan jezelf ligt..
Oud 28-02-2003, 12:32
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Faery schreef:
En dan is er ook nog altijd het verschil tussen het op fatsoenlijke wijze tegen een leraar in gaan, en het onderuikt gezakt in de banken hangen, met proppen gooien en constant je afgelopen weekend bespreken met de eerste de beste knol naast je. Ergens heb ik het idee dat Feest er om díe reden meermalen uit werd geflikkerd.
Mee eens.
Oud 28-02-2003, 12:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
feest schreef:
''om de een of andere reden heb ik het idee dat feest er om die reden uit is geflikkert"

hoezo vooroordelen???????
ken je me ofzo?

anyway: punt 1: ik mag wel bijna 15 zijn maar drink GEEN breezer want das goor (ok, bier isn ander verhaal maar daar hebben we't nog over)
punt 2: kettingen aan je broek is het toppunt van wannabe-heid
en punt 3: ik rook mn longen niet naar de tering.

ik heb alleen lol, sorry mensen!!
Zoo, al bijna 15...

Wat weet jij nou joh, je zit pas net op de middelbare school, leer je wat aanpassen. T is geen basisschool meer he. Toon respect en dan krijg je respect zou ik zo zeggen. Tot dan, down girl, down. Er komen nog een aantal jaren op die school en als je nu al iedereen tegen je in het harnas werkt krijg je het nog lastig.
Oud 28-02-2003, 19:24
gamemaster
gamemaster is offline
het is niet psychisch verantwoord om elke les aan je leeraar te vragen of ze mischien tijd heeft om een lekker potje hete sex met jou te gaan bedrijfen in de aula op de voetbaltafel. je eigen fout dus slet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:52
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
feest schreef:
vandaag 5 vakken gehad.
en bij IEDER fucking vak: ,,Sophie, doe'es mee of ga er maar helemaal uit" ,,wat voor'n nut heeft het nog dat je hier zit??" ,,doe es iets"
FUCK OFFFFFFF zolang ik voldoendes sta...
[schijnheilig]
daar ben ik het mee eens, als je dik een voldoende staat en je slaapt tijdens de les dan heeft hij gewoon zn bek te houden. Als je zjn vak slapend wil leren dan mag je dat toch zelf weten. Als je maar je punten haalt, het is anders als je onvoldoende staat
[/schijnheilig]
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:56
chris9 tje
chris9 tje is offline
tsja... er blijven stomme leraren tussen zitten, maar je hebt ongeveer 15 vakken denk ik? of 7 ofzo... en als al die leraren vinden dat je er ongeinteresseerd bij zit enzo, zou het dan niet iig een klein beetje aan jezelf liggen?

het is een beetje een visieuze cirkel (schrijf je dat zo?). Jij doet ontegeinteresseerd-> leraar ergert zich en wordt boos -> jij doet nog 'irritanter' -> leraar gaat jou nog vervelender vinden enz..

als je dit op wil lossen, zul je er waarschijnlijk toch zelf mee moeten beginnen. Vraag eens een gesprek aan met je mentor, of vertrouwenspersoon ofzo, of de docent. BLijf redelijk, gooi je bezwaren op tafel en luister naar wat de docent te zeggen heeft. Probeer aan zijn wensen tegemoet te komen en laat zien dat je het weldegelijk kan. Dan word de leraar aardiger (meestal), en hoef jij je niet meer boos te maken. TADA iedereen blij.

je kan wel blijven schelden en dat lucht ook wel op enzo, maar verder bereik je daar niets mee. Maar misschien wil je ook wel iets bereiken en alleen maar lekker schoppen enzo.... tsja.. moet je zelf weten, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
Oud 01-03-2003, 11:52
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Waarom reageert Feest niet meer, hebben we je laten inzien dat je zelf misschien fout bezig ben? Of ben je nu idd met je mentor aan het praten?
Oud 01-03-2003, 19:24
feest
feest is offline
schat ik heb allang (op zijn verzoek overigens) een gesprek met mn mentor gehad, die me behandelt alsof ik een of andere crimineel ben, terwijl ik nooit iets echt heel schokkends gedaan heb behalve het tonen van desinteresse en een slechte houding zoals hij vindt.
Anywayz: ik laat me echtniet zeggen watk moet doen.
Zit in me, zal er nooit helemaal uit gaan en ik ben er gelukkig mee.
en als ik voldoendes sta en niemand echt lastig val met mn gedrag... what the fuck? als er mensen zijn die zich aan me storen: ja ga ff een ander beroep doen ofzo. zo lang ik me rustig hou moetje gewoon niet zo zeiken. De Beest zal ik ook weer niet zo snel uithangen *schijnheilig*
Oud 01-03-2003, 19:28
Verwijderd
Citaat:
feest schreef:
schat ik heb allang (op zijn verzoek overigens) een gesprek met mn mentor gehad, die me behandelt alsof ik een of andere crimineel ben, terwijl ik nooit iets echt heel schokkends gedaan heb behalve het tonen van desinteresse en een slechte houding zoals hij vindt.
en als ik voldoendes sta en niemand echt lastig val met mn gedrag... what the fuck? als er mensen zijn die zich aan me storen: ja ga ff een ander beroep doen ofzo. zo lang ik me rustig hou moetje gewoon niet zo zeiken. De Beest zal ik ook weer niet zo snel uithangen *schijnheilig*
't is zo zonde, want je hebt er alleen jezelf maar mee, iig voor het grootste deel. En je zit er toch wel mee, waarom anders een topic er over openen? Je hoeft je niet te laten zeggen wat je moet doen, das weer een totaal andere kant, en dat weet je zelf denk ik ook best.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Ben het met drama eens. Ik heb zelf ook meermalen te horen gekregen dat ik 'niet zo'n grote mond moest hebben'. Het enige wat ik deed was het bekritiseren van de gronden van mijn straf, die mijns inziens de straf niet konden dragen.

Leraren vinden je vaak al brutaal als je het waagt om te twijfelen aan hun rechtvaardigheid, hun kennis, hun kunde en vooral de redenen waarom zij jou straf geven. Als je daar iets over zegt krijg je meteen nog een veeg uit de pan.
OK, maar je hebt bijdehandjes (in de positieve zin) en mensen die echt lomp zijn ("Nee hoor ik zat echt niet te praten"/met bek vol kauwgom "nee hoor ik kauw op mn beugel").
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 11:28
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
feest schreef:
Schat, je snapt het echt niet he.

Je hebt je gewoon te gedragen naar de regels van je school. Denk je dat het later ook zo zal zijn, dat je maar je gang kan gaan en altijd maar 'what the fuck' te zeggen? Nee dus.
Begrijp me goed, ik zeg niet dat je opeens the teachers pet moet worden he, maar een beetje medewerking stelt men altijd op prijs en daar kan je veel mee gedaan krijgen.

Dus als jij jezelf niet eens verandert blijf je altijd dit soort problemen houden. Stop maar eens ff met de grote stoere meid uit te hangen en just behave.
Oud 06-03-2003, 09:11
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
ik ben er in de derde nogal eens uitgestuurd
we hadden een natuurkunde leraar die beetje maf was
we waren niet ongeinteresseerd maar juist iets te geinterreseerd in die vent (hitler kapsel en te veel neushaar) duw werden we er uitgestuurd. t is ook nooit goed bij die mensen: toon je te weinig interesse mag je ophoepelen, toon je te veel interesse wordt je er ook uitgekickt
ik snap ze niet
Oud 25-04-2003, 17:51
Mindfields
Mindfields is offline
Ik vind leraren die verder gaan dan de stof en zich dus echt voor je interesseren wel goed. Het was een maand geleden uit met mijn vriend (nu weer aan), eerste uur janken, leraar zegt niks, vraagt niks. 2e uur informatica van gymleraar en hij gelijk van ja wat is er meissie () voel je je niet lekker blabla en advies geven enzo, daar houd ik wel van.
We hebben 1 leraar op school die echt weet waar leerlingen geinteresseerd in zijn, die zegt ook gewoon op vrijdag middag van Ja ik zie dat jullie geen zin hebben in wiskunde, laten we wat anders gaan doen. Dan gaan een spelletje doen, discusseren, gewoon een leuk gesprek houden of iets anders. Hij is echt maf en echt cool

Wat ik hiermee wil zeggen:
Je hebt 3 soorten leraren
- vervelende, zeikerige, mierenneukerige
- aardige die verder gaan dan alleen de stof (zie uitleg bovenstaand)
- en gewoon neutraal, je krijgt les van ze, meer niet
Dus niet alle leraren over 1 kam scheren
Oud 25-04-2003, 18:52
Souris
Souris is offline
feest,je maakt het jezelf zo moeilijk...
doe je best en haal lekker je diploma zonder te veel gedoe en ga daarna lekker bbl doen(werken en leren).
niet dat je je daar niet aan regels moet houden.
overal waar je komt zijn regels,al zijn ze soms nog zo krom in je gedachten.
als jij je een goede beroepshouding en werkhouding krijgt maakt het je leven een stuk makkelijker
Reageren

Regels voor berichten