Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat weet jij nou joh, je zit pas net op de middelbare school, leer je wat aanpassen. T is geen basisschool meer he. Toon respect en dan krijg je respect zou ik zo zeggen. Tot dan, down girl, down. Er komen nog een aantal jaren op die school en als je nu al iedereen tegen je in het harnas werkt krijg je het nog lastig.
||
Citaat:
daar ben ik het mee eens, als je dik een voldoende staat en je slaapt tijdens de les dan heeft hij gewoon zn bek te houden. Als je zjn vak slapend wil leren dan mag je dat toch zelf weten. Als je maar je punten haalt, het is anders als je onvoldoende staat [/schijnheilig] ![]() |
![]() |
|
![]() |
tsja... er blijven stomme leraren tussen zitten, maar je hebt ongeveer 15 vakken denk ik? of 7 ofzo... en als al die leraren vinden dat je er ongeinteresseerd bij zit enzo, zou het dan niet iig een klein beetje aan jezelf liggen?
het is een beetje een visieuze cirkel (schrijf je dat zo?). Jij doet ontegeinteresseerd-> leraar ergert zich en wordt boos -> jij doet nog 'irritanter' -> leraar gaat jou nog vervelender vinden enz.. als je dit op wil lossen, zul je er waarschijnlijk toch zelf mee moeten beginnen. Vraag eens een gesprek aan met je mentor, of vertrouwenspersoon ofzo, of de docent. BLijf redelijk, gooi je bezwaren op tafel en luister naar wat de docent te zeggen heeft. Probeer aan zijn wensen tegemoet te komen en laat zien dat je het weldegelijk kan. Dan word de leraar aardiger (meestal), en hoef jij je niet meer boos te maken. TADA iedereen blij. je kan wel blijven schelden en dat lucht ook wel op enzo, maar verder bereik je daar niets mee. Maar misschien wil je ook wel iets bereiken en alleen maar lekker schoppen enzo.... tsja.. moet je zelf weten, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
|
Waarom reageert Feest niet meer, hebben we je laten inzien dat je zelf misschien fout bezig ben? Of ben je nu idd met je mentor aan het praten?
![]()
|
![]() |
schat ik heb allang (op zijn verzoek overigens) een gesprek met mn mentor gehad, die me behandelt alsof ik een of andere crimineel ben, terwijl ik nooit iets echt heel schokkends gedaan heb behalve het tonen van desinteresse en een slechte houding zoals hij vindt.
Anywayz: ik laat me echtniet zeggen watk moet doen. Zit in me, zal er nooit helemaal uit gaan en ik ben er gelukkig mee. en als ik voldoendes sta en niemand echt lastig val met mn gedrag... what the fuck? als er mensen zijn die zich aan me storen: ja ga ff een ander beroep doen ofzo. zo lang ik me rustig hou moetje gewoon niet zo zeiken. De Beest zal ik ook weer niet zo snel uithangen *schijnheilig* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt je gewoon te gedragen naar de regels van je school. Denk je dat het later ook zo zal zijn, dat je maar je gang kan gaan en altijd maar 'what the fuck' te zeggen? Nee dus. Begrijp me goed, ik zeg niet dat je opeens the teachers pet moet worden he, maar een beetje medewerking stelt men altijd op prijs en daar kan je veel mee gedaan krijgen. Dus als jij jezelf niet eens verandert blijf je altijd dit soort problemen houden. Stop maar eens ff met de grote stoere meid uit te hangen en just behave.
|
ik ben er in de derde nogal eens uitgestuurd
![]() we hadden een natuurkunde leraar die beetje maf was ![]() we waren niet ongeinteresseerd maar juist iets te geinterreseerd in die vent (hitler kapsel en te veel neushaar) duw werden we er uitgestuurd. t is ook nooit goed bij die mensen: toon je te weinig interesse mag je ophoepelen, toon je te veel interesse wordt je er ook uitgekickt ![]() ik snap ze niet ![]()
|
![]() |
Ik vind leraren die verder gaan dan de stof en zich dus echt voor je interesseren wel goed. Het was een maand geleden uit met mijn vriend (nu weer aan), eerste uur janken, leraar zegt niks, vraagt niks. 2e uur informatica van gymleraar en hij gelijk van ja wat is er meissie (
![]() We hebben 1 leraar op school die echt weet waar leerlingen geinteresseerd in zijn, die zegt ook gewoon op vrijdag middag van Ja ik zie dat jullie geen zin hebben in wiskunde, laten we wat anders gaan doen. Dan gaan een spelletje doen, discusseren, gewoon een leuk gesprek houden of iets anders. Hij is echt maf en echt cool ![]() Wat ik hiermee wil zeggen: Je hebt 3 soorten leraren - vervelende, zeikerige, mierenneukerige - aardige die verder gaan dan alleen de stof (zie uitleg bovenstaand) - en gewoon neutraal, je krijgt les van ze, meer niet Dus niet alle leraren over 1 kam scheren ![]()
|
feest,je maakt het jezelf zo moeilijk...
![]() doe je best en haal lekker je diploma zonder te veel gedoe en ga daarna lekker bbl doen(werken en leren). niet dat je je daar niet aan regels moet houden. overal waar je komt zijn regels,al zijn ze soms nog zo krom in je gedachten. als jij je een goede beroepshouding en werkhouding krijgt maakt het je leven een stuk makkelijker ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij houdt maar niet op... Alyssia | 6 | 06-04-2009 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Zo ben je gelukkig en zo heb je gezeik...*zucht* Onzekertje | 61 | 10-04-2007 20:18 | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 | |
Software & Hardware |
net send op school Dr HenDre | 10 | 17-02-2003 15:02 | |
Algemene schoolzaken |
Wat zeikt iedereen? school rulez!!!! Field | 18 | 10-12-2001 14:58 |