![]() |
||
Citaat:
ach ja je zou er bijna aan gewend raken dat je moeder je niet accepteert zoals je dr uitziet en hoe je bent, aangezien dat al jaaaren zo gaat.... zij wil dat de buitenwereld een bepaald beeld van mij krijgt zeg maar als "perfecte dochter" met HAAR kledingstijl, HAAR gedrag, HAAR beeld van het perfecte lichaam etc. maar dat ben ik gewoon niet en dat wil ik ook helemaal niet zijn. ik ben wie ik ben en het interesseert me niet wat voor beeld mensen van me hebben, tis toch veel belangrijker om een dochter te hebben die gewoon lekker in dr vel zit en zich oke voelt??? zucht.... ![]() ![]() ![]() K.G. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke moeder gaat haar dochter nou een minderwaardigheidscomplex aanpraten ![]() ![]() Probeer gewoon niet naar haar te luisteren. Kijk, als het nou nog om je eigen beeld van "het perfecte lichaam" ging...maar laat je moeder dan maar lekker zelf de hele dag fitnessen, een borstvergroting nemen, of wat dan ook. Dat is háár lichaam, dat zoekt ze dan zelf maar uit.. ![]() Maar jij mag zélf bepalen wat jij mooi vindt aan je lichaam en wat niet...wat je eventueel zou willen veranderen en wat je juist mooi vindt aan jezelf! ![]() Het zou misschien ook helpen als je een vriend zou hebben die je kon vertellen hoe mooi hij je vindt enzo ![]() Maar echt...ontwikkel je eigen kledingstijl, bepaal zelf hoe je eruit wilt zien! ![]() |
![]() |
|
![]() |
precies, eene oor in en de ander weer uit! Nahja ik weet het dat is makkelijker gezegt dan gedaan, tis altijd kwetsend als je moeder negatieve dingen over je zegt...
Maar goed, op jou 'uitlegje' beoordeeld, is volgens mij alles wel in verhouding, vind ik toch wel het belangrijkste! Oohja, heb zelf een grote A, kan soms ook wel een B aan zonder dat het er maloot uit ziet ofzo! ![]() tevreden? Nah had wle een b-tje mogen zijn van mij, maar toch, past wel bij me toch wel meest belangrijke, vind ik dan... ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz.. als ik ze met een knip van de vinger zou veranderen zou ik dat doen.. ben dus niet écht tevreden. Ik vind ze wat te groot, (75D) alhoewel ik ook grote heupen heb en dat dus wel klopt met elkaar.. maar ze zouden wel wat steviger mogen zijn, oftewel wat minder mogen hangen..
Maar eigenlijk ga ik ze steeds mooier vinden want het zijn mooi wel mijn borsten dus eigenlijk zijn ze best prachtig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond ze altijd veel te klein, totdat de verkoopster in een lingeriezaak zei dat ze goed in verhouding waren tot de rest van mijn lichaam.
Het is een ondiepe B, zeggen ze, en het is eigenlijk een frans maatje. Daar kun je heel veel kopen in die maat. Maar een beha draag ik dus nooit. Is niet nodig. Ik vind het model prachtig, ze hangen niet, ik heb mooie kleine roze tepeltjes, mijn vriend vindt ze helemaal geweldig. Groter zou toch niet staan op dat smalle ribbenkastje.
|
hey allemaal,
bedankt voor jullie reacties! vond ik echt tof, heb ook wel een hele lieve vriend en hij zegt ook vaak genoeg dat hij me mooi vindt enzo, maar toch...op een of andere manier is dat niks vergeleken met wat voor kritiek je van je eigen moeder krijgt denk ik, het raakt me heel diep. precies zoals mieltje zei, t blijft toch kwetsend als je zoiets constant te horen krijgt van je moeder ![]() ![]() normaal ben ik ook wel tevreden met mn lichaam, maar 1 opmerking van haar en dat is dat gevoel van tevredenheid meteen 6 meter de grond in getrapt ![]() ligt misschien ook aan hoe ze het tegen me zegt, ze brengt het niet bepaald subtiel ofzo, maar kraakt al mijn zgn. 'minpuntjes' meteen keihard af.... praten heb ik al heel vaak geprobeerd, en dan zeg ik haar ook dat ik het echt niet fijn vind dat ze altijd alles anders wil aan MIJN lichaam, maar dan ben ik de aanstelster en zegt ze dat volgens haar vrijwel nooit. wat kan ik dan nog zeggen? dat het niet zo is en dat ze dat wel doet? helpt gewoon niet, ze hoort t niet eens Grtz, K.G. |
![]() |
||
Citaat:
|
Achja, ik heb 75 A, veel te klein zullen de meesten vinden. Ik had het zeker niet erg gevonden als ze iig een cupje groter zouden zijn, maar daar heb je nou eenmaal geen vat op..! Ik maak me er dan ook niet druk over, je kan d'r toch niets aan doen. Verder heb ik geen lelijke borsten ofzoiets (aldus mijn vriend), dusja, of ik er tevreden mee ben? Ja, maar groter zou niet erg zijn
![]() |
![]() |
|
![]() |
en heb 75B en ze passen bij mijn figuur (ik ben 1.65)
toch was ik er vroeger vrij onzeker over, iedereen in mijn omgeving had grote borsten (mams DD en vriendinnen zaten op 15/16 jaar al op C). Nu niet echt meer, ik heb geen probleem mer ze ![]()
||
Citaat:
Maar over het algemeen hebben jongens veel praatjes over "lekker tieten" e.d.. Maar als puntje bij paaltje komt is het niet een punt waarop afgeknapt wordt. Dus t zit wel goed dames ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben wel 17, maar cup D (soms DD) is helemaal geen pretje.... Positief: jongens vinden het wel leuk... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb B/C een grote B en een kleine C.. verder maatrje 75/80
ben dr opzich wel tevreden mee, mooie maat enzo. neit veel en ook niet weinig.. alleen het past niet echt bij me.. ik had liever een maatje groter.. ik ben 1.76 en heb smalle shouders en een heel groot middenstuk en brede heupen.. dan lijken ze meteen zo klein.1 maatje groter mag van mij wel.. mrja aan de andere kant, ik ben pas 14... verder zijn ze ook wel goed, ze hangen niet.. ok 1tje is wat groter dan de ander maarja het valt niet op |
![]() |
|
![]() |
het fabeltje dat mannen de borsten van een vrouw belangrijk vinden is absoluut onzin ! Het uiteindelijk om het gezicht + uitstraling en innerlijk en niet om de borsten... dus mijn mening is dat vrouwen niet zo onzeker over zichzelf moeten doen wat betreft hun borsten.
|
even heel practisch: ik kan geen beha's in mijn maat vinden.
(65 C/D, dat bestaat gewoon niet!). Maar even over t uiterlijk: Ik vind ze in een shirt wel mooi, hoewel ze een beetje te groot eruit zien bij mijn postuur (klein en slank). Doe ik m'n beha uit, dan gaan ze hangen en zie je m'n tepels... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een operatie gehad (borstverkleining), want ik had echt een veeeeeeeeeeel te grote cup.
nu heb ik zo d/e en daar ben ik wel tevreden mee. Ik vind zelf dat ze een beetje hangen, maar dat ben ik (en ik=is ontevreden met dr lichaampje)... maar op zich valt het wel mee... mijn vriend vind ze mooi en dat doet me goed. maar ben wel veeeeeeel blijer met deze borsten dan die ik eerst had. alleen ik heb nog wel de striae van eerst, maar hopen dat dat ook een beetje vervaagd.... *hoophoophoop* kusz, ilona edit: ik ben nu ook veel blijer dat er niet meer zo naar gekeken word. Ik was een keer op vakantie en toen zaten al die gozers telkens te kijken enzo.. nou, ik werd er alleen nog maar meer onzeker van.. ik droeg ook altijd grote truien zodat het niet zo opviel en nu ben ik gewoon trots op 'ze' en draag ik veel makkelijker wat strakke truitjes enzo... *is weer blij* ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 17:12. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |