Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 13:32
Verwijderd
70/75 C
tevreden
hangen niet ofzo...
roze, kleine tepels *jeej*

mja, tevreden duzz
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:31
r3nske
r3nske is offline
Ik heb 80D... En tevreden? Ik weet het niet; ze hangen niet en in dat opzicht ben ik ook wel tevreden maar ik ben maar een heel klein meisje en dan springen behoorlijk grote borsten toch wel snel in het oog! Dus een maatje kleiner zou ik niet erg vinden, maar helaas...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 17:32
Edithjuh
Edithjuh is offline
Ik vind mijn borsten klein.
Oud 27-02-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Edithjuh schreef:
Ik vind mijn borsten klein.
gelukkig groeien ze (meestal) door tot je 21e
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 19:08
Ellesje
Ellesje is offline
grootte; wel ok
vorm; had iets ronder gemogen
tepels; hadden wat donkerder en kleiner gemogen...

maar wat doe je d'r aan he
b-cup btw
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 19:55
the tourist
the tourist is offline
Ik ben wel tevreden
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:22
wissie
wissie is offline
Ja, ik ben tevreden met mijn borsten
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 15:25
Fluffy puff
Fluffy puff is offline
[COLOR=purple]
Ik heb maat 65/70 D. Ik ben er totaal niet tevreden over. Ze hangen een beetje (ik heb een lange poos verkeerde soort bh's gedragen. Van een té rekbare stof. Mijn borsten zijn blijkbaar een beejte erg zwaar) en mijn tepels zien er niet uit. Helemaal niet rond (wel iets ronder dan een poosje terug, want toen had ik erge last van exceem(=huidaandoening ))
Mijn vriend is echter wel tevreden met mijn borsten, dus dat maakt het wat beter Desondanks had ik ze wel wat kleiner willen hebben. Ze zijn me iig ongeveer even groot. Lijkt me erg vervelend als dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Ik ben tevreden met m'n borsten. Maar 't zou leuk zijn als ze het niet zo gauw koud hadden.
Volledig mee eens!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:57
Lievelotje
Lievelotje is offline
Mij hoor je niet klagen, heb lieve kleine borstjes (ongeveer B) die niet in de weg hangen, niet te hard huppelen en vooral niet om ondersteuning vragen, wat ik dan wel weer fijn vind, want met bh's had ik toch altijd ruzie.
Oud 01-03-2003, 13:37
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ben we tevreden over de maat (kep 75C/75D, maar ze zien er kleiner uit vind ik )

alleen de vorm vind ik niet mooi als mn tepels niet hard zijn....
Oud 01-03-2003, 17:19
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
die twee dingen zijn dus DE reden waarom ik nooit met mn moeder ga shoppen, dan begint ze altijd te zeuren over mn borsten dan vindt ze dat ze veel te klein zijn, misvormd ziet er niet uit noem maar op. (btw heb 75 B en ben 1.72, dus volges mij ist aardig in verhouding??)
dat vind ik echt heel vervelend, soms ben ik er juist wel tevreden over maar als mn moeder begint te zeuren word ik zo onzeker en haat ik ze gewoon en vind ik ze harstikke lelijk....
mja mn ma zeurt toch al over mn hele lichaam, zij wil zo ongeveer bepalen wat ik wel en niet eet, of ik wel of niet sport en wat voor sport ik dan wel niet moet doen.
Als zij nou zou ophouden met al die kritiek op MIJN lichaam zou ik mezelf misschien es wat mooier gaan voelen

K.G.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
kaatje in da house schreef:
die twee dingen zijn dus DE reden waarom ik nooit met mn moeder ga shoppen, dan begint ze altijd te zeuren over mn borsten dan vindt ze dat ze veel te klein zijn, misvormd ziet er niet uit noem maar op. (btw heb 75 B en ben 1.72, dus volges mij ist aardig in verhouding??)
dat vind ik echt heel vervelend, soms ben ik er juist wel tevreden over maar als mn moeder begint te zeuren word ik zo onzeker en haat ik ze gewoon en vind ik ze harstikke lelijk....
mja mn ma zeurt toch al over mn hele lichaam, zij wil zo ongeveer bepalen wat ik wel en niet eet, of ik wel of niet sport en wat voor sport ik dan wel niet moet doen.
Als zij nou zou ophouden met al die kritiek op MIJN lichaam zou ik mezelf misschien es wat mooier gaan voelen

K.G.
damnz wat verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:31
kaatje in da house
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
damnz wat verschrikkelijk

ach ja je zou er bijna aan gewend raken dat je moeder je niet accepteert zoals je dr uitziet en hoe je bent, aangezien dat al jaaaren zo gaat....
zij wil dat de buitenwereld een bepaald beeld van mij krijgt zeg maar als "perfecte dochter" met HAAR kledingstijl, HAAR gedrag, HAAR beeld van het perfecte lichaam etc. maar dat ben ik gewoon niet en dat wil ik ook helemaal niet zijn. ik ben wie ik ben en het interesseert me niet wat voor beeld mensen van me hebben, tis toch veel belangrijker om een dochter te hebben die gewoon lekker in dr vel zit en zich oke voelt???

zucht....

K.G.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 17:38
Verwijderd
Citaat:

K.G.
ze is jaloers
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
ach ja je zou er bijna aan gewend raken dat je moeder je niet accepteert zoals je dr uitziet en hoe je bent, aangezien dat al jaaaren zo gaat....
zij wil dat de buitenwereld een bepaald beeld van mij krijgt zeg maar als "perfecte dochter" met HAAR kledingstijl, HAAR gedrag, HAAR beeld van het perfecte lichaam etc. maar dat ben ik gewoon niet en dat wil ik ook helemaal niet zijn. ik ben wie ik ben en het interesseert me niet wat voor beeld mensen van me hebben, tis toch veel belangrijker om een dochter te hebben die gewoon lekker in dr vel zit en zich oke voelt???

zucht....

K.G.
hmm nou ik zou maar eens serieus met haar gaan praten dan, want ik vind het niet echt normaal :/
Welke moeder gaat haar dochter nou een minderwaardigheidscomplex aanpraten

Probeer gewoon niet naar haar te luisteren. Kijk, als het nou nog om je eigen beeld van "het perfecte lichaam" ging...maar laat je moeder dan maar lekker zelf de hele dag fitnessen, een borstvergroting nemen, of wat dan ook. Dat is háár lichaam, dat zoekt ze dan zelf maar uit..
Maar jij mag zélf bepalen wat jij mooi vindt aan je lichaam en wat niet...wat je eventueel zou willen veranderen en wat je juist mooi vindt aan jezelf!
Het zou misschien ook helpen als je een vriend zou hebben die je kon vertellen hoe mooi hij je vindt enzo

Maar echt...ontwikkel je eigen kledingstijl, bepaal zelf hoe je eruit wilt zien!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:22
DarkRaven
DarkRaven is offline
Niks van aantrekken...je moeder maakt je echt gek als je naar haar luistert...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 19:17
mieltje
mieltje is offline
precies, eene oor in en de ander weer uit! Nahja ik weet het dat is makkelijker gezegt dan gedaan, tis altijd kwetsend als je moeder negatieve dingen over je zegt...

Maar goed, op jou 'uitlegje' beoordeeld, is volgens mij alles wel in verhouding, vind ik toch wel het belangrijkste!

Oohja, heb zelf een grote A, kan soms ook wel een B aan zonder dat het er maloot uit ziet ofzo!
tevreden? Nah had wle een b-tje mogen zijn van mij, maar toch, past wel bij me toch wel meest belangrijke, vind ik dan...
Oud 01-03-2003, 19:33
Verwijderd
Hmz.. als ik ze met een knip van de vinger zou veranderen zou ik dat doen.. ben dus niet écht tevreden. Ik vind ze wat te groot, (75D) alhoewel ik ook grote heupen heb en dat dus wel klopt met elkaar.. maar ze zouden wel wat steviger mogen zijn, oftewel wat minder mogen hangen..

Maar eigenlijk ga ik ze steeds mooier vinden want het zijn mooi wel mijn borsten dus eigenlijk zijn ze best prachtig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 21:48
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Maar eigenlijk ga ik ze steeds mooier vinden want het zijn mooi wel mijn borsten dus eigenlijk zijn ze best prachtig
Goed gezegd
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:03
poesiefox
poesiefox is offline
Ik vond ze altijd veel te klein, totdat de verkoopster in een lingeriezaak zei dat ze goed in verhouding waren tot de rest van mijn lichaam.
Het is een ondiepe B, zeggen ze, en het is eigenlijk een frans maatje. Daar kun je heel veel kopen in die maat. Maar een beha draag ik dus nooit. Is niet nodig.
Ik vind het model prachtig, ze hangen niet, ik heb mooie kleine roze tepeltjes, mijn vriend vindt ze helemaal geweldig.
Groter zou toch niet staan op dat smalle ribbenkastje.
Oud 02-03-2003, 00:10
kaatje in da house
hey allemaal,

bedankt voor jullie reacties! vond ik echt tof,

heb ook wel een hele lieve vriend en hij zegt ook vaak genoeg dat hij me mooi vindt enzo, maar toch...op een of andere manier is dat niks vergeleken met wat voor kritiek je van je eigen moeder krijgt denk ik, het raakt me heel diep.
precies zoals mieltje zei, t blijft toch kwetsend als je zoiets constant te horen krijgt van je moeder of ik me goed voel doet er bij haar veel minder toe dan hoe ik eruit zie (oftewel hoe ik me toon en uit naar de buitenwereld)
normaal ben ik ook wel tevreden met mn lichaam, maar 1 opmerking van haar en dat is dat gevoel van tevredenheid meteen 6 meter de grond in getrapt
ligt misschien ook aan hoe ze het tegen me zegt, ze brengt het niet bepaald subtiel ofzo, maar kraakt al mijn zgn. 'minpuntjes' meteen keihard af....
praten heb ik al heel vaak geprobeerd, en dan zeg ik haar ook dat ik het echt niet fijn vind dat ze altijd alles anders wil aan MIJN lichaam, maar dan ben ik de aanstelster en zegt ze dat volgens haar vrijwel nooit. wat kan ik dan nog zeggen? dat het niet zo is en dat ze dat wel doet? helpt gewoon niet, ze hoort t niet eens

Grtz, K.G.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 15:16
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
mja kben wel tevreden.. maar t moet niet groter worden.
Oud 02-03-2003, 16:56
Fluffy puff
Fluffy puff is offline
Citaat:
normaal ben ik ook wel tevreden met mn lichaam, maar 1 opmerking van haar en dat is dat gevoel van tevredenheid meteen 6 meter de grond in getrapt
Dat ken ik, maar dan niet vanmijn moeder maar bepaalde mensen op mijn school. Waarschijnlijk ligt het allemaal veel complexer omdat jij het van je eigen moeder hoort en die zie je (neem ik aan) wel wat vaker dan ik ide jongens van mijn school. Zoals ik al zei, blijft het idd je moeder, die kun je moelijk de rest van je leven gaan negeren. Ik wou dat ik een oplossing voor je wist. Misschien vat je het negatiever op dan dat ze het bedoeld. Ik weet niet hoe of zij er op jou leeftijd uitzag, maar mischien werd zij om haar uiterlijk gepest oid, en dat ze daardoor wil dat jij wel perfect bent, maar zo dat ze zichzelf in je ziet. Misschien is ze bang dat je te veel verandert en dat ze dat op die manier probeert tegenhouden, omdat ze geen andere manier weet of durft te proberen.
Oud 02-03-2003, 17:45
Qimm
Qimm is offline
dat zijn de mijne... in een shirt dan maar goed. Ik ben er tevreden mee
Oud 03-03-2003, 15:56
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Qimm schreef:
dat zijn de mijne... in een shirt dan maar goed. Ik ben er tevreden mee
netjes hoor :>

Oud 03-03-2003, 16:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
-niels- schreef:
netjes hoor :>

dank je (nee hoor, ik vis niet naar complimentjes )
Oud 03-03-2003, 18:39
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik vind ze veeeeeeeeeeeeeeeeel te klein. Ik wil mooie volle grote ronde borsten.

Ik heb nu een B-cupje ofzo.
Ruilen?

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 18:47
Snufje
Snufje is offline
Achja, ik heb 75 A, veel te klein zullen de meesten vinden. Ik had het zeker niet erg gevonden als ze iig een cupje groter zouden zijn, maar daar heb je nou eenmaal geen vat op..! Ik maak me er dan ook niet druk over, je kan d'r toch niets aan doen. Verder heb ik geen lelijke borsten ofzoiets (aldus mijn vriend), dusja, of ik er tevreden mee ben? Ja, maar groter zou niet erg zijn
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 19:02
Qimm
Qimm is offline
er zijn 3 dingen aan mijn lichaam die ik 'mooi' vind: mijn haar, mijn ogen en mijn borsten (dan wel in een shirt of BH, striae )
Oud 03-03-2003, 19:05
Hellup
Hellup is offline
*kijkt in spiegel* ja ik is tevreden hoor! b of soms c, ligt aan de bh. en 75 of 80 omtrek.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 20:56
Laïs
Laïs is offline
whaa-a-a,totaaaal niet.
Oud 03-03-2003, 21:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
en heb 75B en ze passen bij mijn figuur (ik ben 1.65)
toch was ik er vroeger vrij onzeker over, iedereen in mijn omgeving had grote borsten (mams DD en vriendinnen zaten op 15/16 jaar al op C). Nu niet echt meer, ik heb geen probleem mer ze
Oud 03-03-2003, 22:13
miekmuis
miekmuis is offline
Sinds een jaartje ben ik tevreden met mijn borsten
Oud 04-03-2003, 16:53
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
mitchuhl schreef:
Sorry dat ik even "inbreek" op deze vrouwen-topic maar ik moet het toch even kwijt:

Laat niemand je zeggen dat je borsten er lelijk uit zien, want echt lelijke borsten bestaan niet !! Ik heb verschillende vriendinnen gehad die onzeker waren over hoe ze eruit zagen en dan vooral over hun borsten... terwijl ik echt niet zag wat ze er verkeerd aan vonden.

Zit niet in over hoe ze eruit zien of hoe groot ze zijn... het is ALTIJD mooi !
sorry dat ik nogmaals inbreek, maar dit vind ik echt weer zo'n politiek correct antwoord. Natuurlijk vind jij ook sommige borsten lelijk. Sommige borsten zijn ook gewoon lelijk..

Maar over het algemeen hebben jongens veel praatjes over "lekker tieten" e.d.. Maar als puntje bij paaltje komt is het niet een punt waarop afgeknapt wordt.

Dus t zit wel goed dames , uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 11:27
greeny
greeny is offline
Ik ben super tevreden. Ik ben 1.70 m en heb cup DD/E. Ze zijn erg stevig, heb mooie tepels, ze zijn gelijk en hangen niet. Ik had ze zelf niet beter uit kunnen zoeken!
Oud 05-03-2003, 14:32
prin666
prin666 is offline
Ik heb D en soms E.
Ik vind ze erg lelijk en ze zijn absoluut niet stevig.
Ik schaam me er heel erg voor!

Wat kan ik daar aan doen? Dat ik me er voor schaam dan he.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:40
Silva
Silva is offline
Citaat:
SexyLady schreef:
tja.. ik heb ook een C ik ben er absoluut niet blij mee want ik ben nog maar 14 jaar.. het liefst had ik een B ofzo of kleiner...
Das idd niet leuk!!
Ik ben wel 17, maar cup D (soms DD) is helemaal geen pretje....

Positief: jongens vinden het wel leuk...
Oud 05-03-2003, 14:55
Doopy
Doopy is offline
Niet allemaal hoor. ik vind het vaak mooier als ze een beetje klein en stevig zijn
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 14:56
Verwijderd
ik heb B/C een grote B en een kleine C.. verder maatrje 75/80
ben dr opzich wel tevreden mee, mooie maat enzo. neit veel en ook niet weinig.. alleen het past niet echt bij me.. ik had liever een maatje groter.. ik ben 1.76 en heb smalle shouders en een heel groot middenstuk en brede heupen.. dan lijken ze meteen zo klein.1 maatje groter mag van mij wel.. mrja aan de andere kant, ik ben pas 14...
verder zijn ze ook wel goed, ze hangen niet.. ok 1tje is wat groter dan de ander maarja het valt niet op
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 15:05
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
het fabeltje dat mannen de borsten van een vrouw belangrijk vinden is absoluut onzin ! Het uiteindelijk om het gezicht + uitstraling en innerlijk en niet om de borsten... dus mijn mening is dat vrouwen niet zo onzeker over zichzelf moeten doen wat betreft hun borsten.
Oud 05-03-2003, 15:13
snoopy
snoopy is offline
even heel practisch: ik kan geen beha's in mijn maat vinden.
(65 C/D, dat bestaat gewoon niet!). Maar even over t uiterlijk:
Ik vind ze in een shirt wel mooi, hoewel ze een beetje te groot eruit zien bij mijn postuur (klein en slank).
Doe ik m'n beha uit, dan gaan ze hangen en zie je m'n tepels... niet zo mooi, dus..
Oud 06-03-2003, 17:22
iebke*
iebke* is offline
ja ze
Oud 06-03-2003, 17:26
zoef de haas
zoef de haas is offline
ik benner best tevreden mee ze zijn zoals ze zijn veder nix aan te doen ik hoop idd ook nit dat ze nog veel meer groein
Oud 06-03-2003, 17:27
feline
feline is offline
Ja, ik ben tevreden met ze. Ze zijn in verhouding met mijn figuur.
Oud 08-03-2003, 17:10
Verwijderd
Ik heb een operatie gehad (borstverkleining), want ik had echt een veeeeeeeeeeel te grote cup.
nu heb ik zo d/e en daar ben ik wel tevreden mee. Ik vind zelf dat ze een beetje hangen, maar dat ben ik (en ik=is ontevreden met dr lichaampje)... maar op zich valt het wel mee...
mijn vriend vind ze mooi en dat doet me goed.
maar ben wel veeeeeeel blijer met deze borsten dan die ik eerst had. alleen ik heb nog wel de striae van eerst, maar hopen dat dat ook een beetje vervaagd.... *hoophoophoop*
kusz,
ilona

edit: ik ben nu ook veel blijer dat er niet meer zo naar gekeken word. Ik was een keer op vakantie en toen zaten al die gozers telkens te kijken enzo.. nou, ik werd er alleen nog maar meer onzeker van..
ik droeg ook altijd grote truien zodat het niet zo opviel en nu ben ik gewoon trots op 'ze' en draag ik veel makkelijker wat strakke truitjes enzo...
*is weer blij*

Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten