Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 07:22
Era
Era is offline
Citaat:
japie schreef:
Niet direct. Maar als devilbitchie raad of meningen of wat dan ook vraagt voor een probleem, dan moet ook meningen verwachten in de trand van: "Meisje, jij bent nog te jong." Dat is misschien/waarschijnlijk niet leuk voor haar, maar zo zijn mensen.

Heb ik dat gezegd? Volgens mij niet. En daar gaat het volgens mij ook niet over.

Waar ik nieuwsgierig naar ben, is of jij het 'normaal' vindt dat eenkind van 8 al rookt, als ze 11 is aan seks en drugs doet en wanneer ze 15 is het huis uit geschopt wordt? Zou je willen dat jouw kinderen dat meemaken?
natuurlijk niet, maar devilbitchie word behandeld alsof ze erg dom is, wat we eigenlijk helemaal niet weten, en als jij je niet aangesproken hoeft te voelen hierom is dat toch prima?

Overigens nee ik vind dat niet normaal, blijk vn slechte opvoeding maar ik vind het eigenlijk niet gek dat iemand van 13 uitgaat..
Oud 02-03-2003, 21:23
japie
japie is offline
Citaat:
Era schreef:
natuurlijk niet, maar devilbitchie word behandeld alsof ze erg dom is, wat we eigenlijk helemaal niet weten, en als jij je niet aangesproken hoeft te voelen hierom is dat toch prima?
Okee, daar heb wel gelijk in. Maar het is nou ook niet direct handig om met iemand een relatie te beginnen die verslaafd is, ook al is het dan alleen "blowen".

Citaat:

Overigens nee ik vind dat niet normaal, blijk van slechte opvoeding maar ik vind het eigenlijk niet gek dat iemand van 13 uitgaat..
Dat iemand van 13 uitgaat vind ik ook niet gek, maar dat iemand van 13 al aan drugs doet vind ik gek.
Oud 02-03-2003, 22:17
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
japie schreef:
Okee, daar heb wel gelijk in. Maar het is nou ook niet direct handig om met iemand een relatie te beginnen die verslaafd is, ook al is het dan alleen "blowen".

Dat iemand van 13 uitgaat vind ik ook niet gek, maar dat iemand van 13 al aan drugs doet vind ik gek.
er zijn heus wel meer mensen van 13 die blowen hoor, al is het alleen maar om erbij te horen.
Ik ben zelf nog erg jong en ben ook rond mijn 12e of 13e begonnen met blowen, omdat veel van mijn (oudere) vrienden het deden.
Er zijn heus genoeg 13jarigen die wel eens blowen, en ook genoeg 13 jarigen die met 17jarige jongens omgaan.

Maar het is niet slim om een relatie te beginnen met iemand die aan drugs verlslaafd is of verslaafd is geweest, maar misschien zal je daar zelf nog wel achter komen..
Oud 03-03-2003, 06:32
Era
Era is offline
mijn 14 jarige broertje blowt ook, het is inderdaad neit echt gek meer in deze tijd. En het ligt er ook aan met wie je omgaat en heo volwassen je zelf bent denk ik...In mijn moeders tijd had ze pas op haar 16e haar eerste biertje op, ik was 14 en mijn broertjes 11 ofzo, ik denk dat dat gewoon steeds weer een beetje opschuift. Niet dat het goed is, maar er is weinig wat je er tegen kunt doen.

Overigens iemand die verliefd is op een (ex) drugsverslaafde is inderdaad niet al te slim, maar wij zijn maar buitenstaanders en ik denk wel dat de meesten van ons weten dat liefde blind maakt (zelfs verliefdheid). En daarbij geloven mensne die verliefd zijn het liefst wat ze willen zien en geloven in plaats van de realiteit.
Oud 06-03-2003, 07:37
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
We hebben het zo afgesproken....
We blijven hele goede vrienden, we hebben wel gehad, 1 nacht, toen hij heel erg dronken was en ik ook...
Maar het is wel zow, kijk, we zoenen wel gewoon (en nog meer dan zoenen) maar we hebben niets snap je..
Het is op dit moment goed he dat het nu gaat..
We proberen het eerst zom, en daarna zouen we verder kijken....
Oud 06-03-2003, 08:02
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
japie schreef:
Waar ik nieuwsgierig naar ben, is of jij het 'normaal' vindt dat eenkind van 8 al rookt, als ze 11 is aan seks en drugs doet en wanneer ze 15 is het huis uit geschopt wordt? Zou je willen dat jouw kinderen dat meemaken?
Idd kan je dan nog genieten van je tienerjaren? Of is die tijd een 'hel'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten