Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben zelf nog erg jong en ben ook rond mijn 12e of 13e begonnen met blowen, omdat veel van mijn (oudere) vrienden het deden. Er zijn heus genoeg 13jarigen die wel eens blowen, en ook genoeg 13 jarigen die met 17jarige jongens omgaan. Maar het is niet slim om een relatie te beginnen met iemand die aan drugs verlslaafd is of verslaafd is geweest, maar misschien zal je daar zelf nog wel achter komen..
|
![]() |
mijn 14 jarige broertje blowt ook, het is inderdaad neit echt gek meer in deze tijd. En het ligt er ook aan met wie je omgaat en heo volwassen je zelf bent denk ik...In mijn moeders tijd had ze pas op haar 16e haar eerste biertje op, ik was 14 en mijn broertjes 11 ofzo, ik denk dat dat gewoon steeds weer een beetje opschuift. Niet dat het goed is, maar er is weinig wat je er tegen kunt doen.
Overigens iemand die verliefd is op een (ex) drugsverslaafde is inderdaad niet al te slim, maar wij zijn maar buitenstaanders en ik denk wel dat de meesten van ons weten dat liefde blind maakt (zelfs verliefdheid). En daarbij geloven mensne die verliefd zijn het liefst wat ze willen zien en geloven in plaats van de realiteit.
|
![]() |
We hebben het zo afgesproken....
We blijven hele goede vrienden, we hebben wel gehad, 1 nacht, toen hij heel erg dronken was en ik ook... Maar het is wel zow, kijk, we zoenen wel gewoon (en nog meer dan zoenen) maar we hebben niets snap je.. Het is op dit moment goed he dat het nu gaat.. We proberen het eerst zom, en daarna zouen we verder kijken....
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |