Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind 73 (digi, enkel varioring deruut) te sloom... en hij trekt BAGGER ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel eens gehoord dat een Gianelli Shot ook op een standaard cilinder heel behoorlijk loopt.. Geen ervaring echter, en hij is af-fabriek ook niet bedoeld als 50CC uitlaat.. Nee, hier kan ik je denk ik alleen maar voor doorverwijzen naar iemand die meer ervaring heeft ![]() Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Shot schijnt het wel lekker te doen. Hangt er ook vanaf watvoor blok, Piaggio of Minarelli Shot schijnt meer toeren op mina te draaien Shot is een leuke uitlaat op laagtoerige 70cc Je kan ook een Yasuni R nemen. suc6
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoe hard wil je gaan? als die voor dagelijks gebruik is is 'n corsa van polini, of 'n DR (weel laten tunen!) zeer geschikt, die zijn voor hard trekken en niet extreme top gemaakt zegmaar uitlaatje... jah 'n Shot of metal van gianelli, of 'n Yashuni R |
![]() |
||
Citaat:
Maar de leovinci die jij hebt is hoogstwaarschijnlijk een terugloopje niet? Dan is ie niet gemaakt voor 70CC. Dat wil overigens niet zeggen dat het niet KAN, (waarschijnlijk past ie prima) maar je levert gewoon vrij veel vermogen in, en das beetje zonde van je cilindertje ![]() Ik ben zelf nogal gecharmeerd van de Polini 70 Corsa als instap-70CC. Hij kan op standaard krukas, en is een kwalitatief goede cilinder, veel waar voor je geld. Wil je echter wat meer vermogen uit je cilinder halen, neem een 17 of 19 mm carburateur, een racevario als een polini SC ofzoow, en een van de uitlaten die ICK al noemde. Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb je moeite met afstellen? Neem dan ook geen 19mm carb, maar een 17mm. 19 kan sneller, maar alleen als je hem precies afstelt. Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() motorisch in orde hoor alleen kappen, banden en remmen zijn beetje niet meer zo goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik HAAT die kutdingen die hier de hele wijk onveilig maken, die over fietspaden racen, die anderen in gevaar brengen, die enorm veel lawaai en stank maken, waar standaard het type laag-opgeleide sukkels op zit. En niks vooroordeel, waarheid. |
![]() |
||
Citaat:
En trouwens: jouw 'waarheid' komt op mij toch wel degelijk over als een vooroordeel. dank u Genesis |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ofwel, in jouw optiek is 'n trein ook levensgevaarlijk? en tjah, der zijn ook NADENKENDE scooterrijders die VERANTWOORD met tuning bezig zijn.... en die hebben (onterecht) ook 'n slechte naam, en jah, dat komt door mensen zoals jij die alle schapen (scooters) over een kam scheren... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor een scooter? BroodjeTonijn | 8 | 14-09-2010 13:41 | |
De Kantine |
Scooter troubles lieske18 | 3 | 16-01-2006 18:42 | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een scooter en welk merk ?? The Sentinal | 79 | 15-10-2002 09:15 | |
Software & Hardware |
Keuze scooters Forza_Vak X | 33 | 26-04-2002 01:51 |