Advertentie | |
|
![]() |
|
nee Tisch Ik zei dat ik het een leuke methode vond hoe Mortischa haar ratten tam maakte. Super positief dus! Als het sarcastisch was had ik wel een
![]() ![]() Volgens mij is "ze" in mijn opmerking een grote dubbelzinnigheid, sorry. Ze = ratten van Mortischa. Wel leuk dat jullie dachten dat ik de 'forumbezoekers' ermee bedoelde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Mortischa - als ze niet op houtvezels moeten, waar dan wel op? Want dat heb ik ook uitgelegd gekregen... en ook dat je gewoon hamstervoer moet geven. Maar dat is dus niet zo? |
![]() |
|
Ratten...echt toffe beesten, heb er zelf ook altijd wel een paar gehad.
Slootratten zijn inderdaad echt ranzig, maar die vallen vind ik ook wreed. Ik fieste laatst naar school, hoor ik opeens een hoop gespetter...zit er een slootrat in zo'n kooitje. Kom ik de volgende dag weer langs, ligt er ijs op de sloot, en die rat zat nog half ingevroren in die val.... heheheh yuck! Misschien had ik hem moeten bevrijden? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
sjonge jongen wat een gedoe hier zeg
![]() morgan, wat sanne zegt klopt, op bas de rat na dan, want dat is juist een slecht merk.. er zit namelijk te veel zonnepitten in (die slecht zijn). Ik zelf gebruik Vitakraft rattenvoer, alles gaat op, alles zit erin alleen wel duur... Ze krijgen hier ook veel vers groen en vlees ernaast ![]() Reggie Rat en Albert Heyn huismerk rattenvoer zijn ook goed |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
daarom pleuren ze ze er ook juist in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
die ratjes zijn wel superlief!
Maarre ik heb zelf 2 vrouwtjes, en ik doe altijd eerst krantpapier onder in de kooi en dan zaagsel en dan hooi, maar dat is dus niet goed. Wel koop ik dat voer Bas de rat, maarre wat kan ik ze nog meer geven? wat voor groenten enz, want ik geef nu alleen maar dat voer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zaagsel in de kooi is dus ook niet goed, we hadden eerst ook ander spul van de dierenwinkel, dan toch dat maar weer halen. Enige probleem is het vervoer, maar dan maar gewoon een voorraad inslaan als er iemand met een auto meekan ofzo.. Nja, kben wel erg blij met dit topic..! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Algemeen Namen Topic rodina | 499 | 13-11-2007 08:53 | |
Flora & Fauna |
Tip-Topic duifeltje | 22 | 08-04-2004 12:26 |