Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 16:48
liesemies
liesemies is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat is een belachelijke opmerking. En van meisjes zou het opeens niet ranzig zijn? En jij noemt jezelf volwassener dan haar?!
bedankt morgan
Oud 08-03-2003, 19:03
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dat is een belachelijke opmerking. En van meisjes zou het opeens niet ranzig zijn? En jij noemt jezelf volwassener dan haar?!
sjiez... nee, als meisjes het doen vind ik het er inderdaad niet vies uitzien. en een heleboel met mij hoor! waarom weet ik ook niet. dat vind ik nou eenmaal. dat kan je ook respecteren. en ja, ik noem mezelf inderdaad volwassener, omdat ze niet verder kijkt dan haar neus lang is, maar dat doe jij schijnbaar ook niet...
Oud 09-03-2003, 11:09
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
sjiez... nee, als meisjes het doen vind ik het er inderdaad niet vies uitzien. en een heleboel met mij hoor! waarom weet ik ook niet. dat vind ik nou eenmaal. dat kan je ook respecteren.
Je zou het inderdaad kunnen respecteren, maar je zou je in plaats daarvan ook af kunnen vragen (wat ik ook doe) waarom het zien van 2 zoenende meisjes geen afstotende uitwerking op jou heeft, en het zien van 2 zoenende jongens wel. In verband daarmee haal ik even een opmerking uit een van je eerdere replies aan: "Ik heb niks tegen het homo-zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor hoef te staan als zij het gaan doen." Met andere woorden: jongens mogen best homosexueel zijn wat jou betreft, mits je daar maar niet direct mee geconfronteerd wordt. Dat vind ik persoonlijk net zo'n drogredenering als "Ik heb niets tegen allochtonen, als ze maar niet naast me komen wonen."
Citaat:
*mystery* schreef:
en ja, ik noem mezelf inderdaad volwassener, omdat ze niet verder kijkt dan haar neus lang is, maar dat doe jij schijnbaar ook niet...
Als er iemand is die niet geneigd is verder te kijken dan haar neus lang is ben jij het wel. Je noemt jezelf dan wel volwassener in vergelijking met liesemies, maar de manier waarop je op haar en Morgan reageert is naar mijn mening allesbehalve volwassen te noemen.
Oud 09-03-2003, 15:11
Crimson Death
Crimson Death is offline
Weet je mystery?, volgens mij ben je bi omdat je na 2 breezers niemand meer uit elkaar kan houden. Nee sorry, niemand voegt je nu toe op MSN voor een triootje. Bovendien, als je het zo boeiend vind, er staan honderden topics hierover op s.com

Gesloten

O kut. geen admin
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:06
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Crimson Death schreef op 09-03-2003 @ 16:11:
Weet je mystery?, volgens mij ben je bi omdat je na 2 breezers niemand meer uit elkaar kan houden. Nee sorry, niemand voegt je nu toe op MSN voor een triootje. Bovendien, als je het zo boeiend vind, er staan honderden topics hierover op s.com

Gesloten

O kut. geen admin
waar de fuck slaat dit nou weer op? ik kan zoveel zuipen als ik wil zonder bezopen te worden, maar daar gaat het niet om. verder heb ik mijn email adres ook juist niet in mijn info gezet omdat ik niet wil dat mensen hier mij gaan toevoegen. en zoals ik al eerder zei: ik wil het niet met zomaar iemand out of the blue doen.

voor mathfreak, wij hebben al eerder onenigheid gehad, dat hoef je niet op dit topic af te reageren. ik hoef geen advies van een 38jarige. ik dacht dat je van het forum af zou gaan...
en met 'het doen voor mijn neus' bedoel ik niet zoenen -welcome to the twentyfirst century...- ik bedoel dat ik het geen vies gezicht vind als meisjes het doen, maar wel als jongens het doen. misschien geeft dit al aan dat ik de bi kant op ga... (???)
Oud 11-03-2003, 19:38
Verwijderd
Mathfreak heeft gelijk. JIJ reageert bijzonder onvolwassen en oppervlakkig met zo'n opmerking, dan kun je commentaar verwachten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:43
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 11-03-2003 @ 20:06:
waar de fuck slaat dit nou weer op? ik kan zoveel zuipen als ik wil zonder bezopen te worden, maar daar gaat het niet om. verder heb ik mijn email adres ook juist niet in mijn info gezet omdat ik niet wil dat mensen hier mij gaan toevoegen. en zoals ik al eerder zei: ik wil het niet met zomaar iemand out of the blue doen.
Het is wel trendy HOOR, iedereen begint eraan. Net als meisjes van 15 die gepaald worden door 20 plussers.
En wie zegt dat ik jou wil mailen?. Ik wil geen triootje met jou, Tsk
Bovendien, hoe je ook reageerd, je vraagt het je niet af, je wil gewoon weten hoe je je Bi moet gedragen. Nou, Jongens opgeilen, en dan met een meisje ervandoor gaan. Vrouwen, TUIG!Tjongejongejonge.
*ergerdeerger*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef op 11-03-2003 @ 20:43:
Het is wel trendy HOOR, iedereen begint eraan. Net als meisjes van 15 die gepaald worden door 20 plussers.
En wie zegt dat ik jou wil mailen?. Ik wil geen triootje met jou, Tsk
Bovendien, hoe je ook reageerd, je vraagt het je niet af, je wil gewoon weten hoe je je Bi moet gedragen. Nou, Jongens opgeilen, en dan met een meisje ervandoor gaan. Vrouwen, TUIG!Tjongejongejonge.
*ergerdeerger*
'

Hush. *kijkt streng naar Crimson Death*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:50
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
voor mathfreak, wij hebben al eerder onenigheid gehad, dat hoef je niet op dit topic af te reageren.
Ik reageer ook niiets op dit topic af. Ik geef alleen aan hoe ik tegen je reactie naar anderen aankijk, niet meer en niet minder. Mag ik je, nu je het toch aanhaalt, even wijzen op het feit dat jouw botte reacties naar mij toe de oorzaak vormden van onze onenigheid? Ik heb jou en anderen meerdere malen de oprechtheid van mijn bedoelingen hier duidelijk proberen te maken, en bij jou is me dat nooit gelukt omdat je daar altijd blind en doof voor bleef.

Citaat:
ik hoef geen advies van een 38jarige. ik dacht dat je van het forum af zou gaan...
Dat dacht je dan verkeerd. Ook dat heb ik je al meerdere malen duidelijk proberen te maken, maar ook dat was tevergeefs. Laat ik je er in dat verband even aan herinneren dat Koen je indertijd gewaarschuwd heeft dat hij reacties van jouw kant in deze trant niet meer op dit forum wenste te zien en dat hij je ook gewaarschuwd heeft om je rustig te houden, aangezien de meeste forumbezoekers hier (met inbegrip van Koen) mijn aanwezigheid als positief beoordelen (raar, hè... ).
Wat betreft de reactie van Koen op jouw optreden hier verwijs ik je naar http://forum.scholieren.com/showthre...ight=mathfreak
Tevens vermeld ik hier even het laatste stukje uit jouw laatste reply in dat topic: "Ik heb mijn mening gegeven. Punt. Als jij hier wil blijven: best.
Maar ik ben het er niet mee eens." Dat betekent dat je je er bij neerlegt (al is het dan onder protest) dat ik hier actief blijf. Ik stel voor dat je dat probeert te handhaven, al was het alleen maar om eventuele confrontaties met mij en andere forumbezoekers te voorkomen.
Citaat:
en met 'het doen voor mijn neus' bedoel ik niet zoenen -welcome to the twentyfirst century...- ik bedoel dat ik het geen vies gezicht vind als meisjes het doen, maar wel als jongens het doen. misschien geeft dit al aan dat ik de bi kant op ga... (???)
Het geeft in ieder geval aan dat je niet kunt (of wilt) aangeven waarom het zien van 2 zoenende meisjes geen afstotende uitwerking op jou heeft, en het zien van 2 zoenende jongens wel. Het is ook duidelijk dat je er wat homosexualiteit betreft een vreemde opvatting op na houdt, gezien je opmerking "Wat ik zei is dat ik er niet aan moet denken dat als ik het met twee jongens zou doen dat ze ineens met elkaar bezig gaan... dat lijkt me gewoon ronduit ranzig. Kijk, ik heb niks tegen het homo-zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor hoef te staan als zij het gaan doen..." Zoals ik in dat verband al opmerkte: : jongens mogen best homosexueel zijn wat jou betreft, mits je daar maar niet direct mee geconfronteerd wordt. Als ze elkaar voor je neus gaan zoenen word je daar ook mee geconfronteerd, al is het dan niet zo "extreem" als wat jij daarbij in gedachten hebt.

Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 00:59
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 11-03-2003 @ 20:50:
heeeeeeeel lange text, nix met het topic te maken...nogal vervelend eigenlijk....
Ter verduidelijking, ik heb nix tegen Mathfreak noch Mystery.

Maar, dit moet gezegd worden.

Mystery, je komt waarschijnlijk helemaal anders over dan wel je bedoeling is, probeer misschien wat minder fel te reageren en wat minder je te concentreren op details.

Mathfreak, als je in het verleden reeds onenigheden hebt gehad met Mystery, waarom, oh, waarom in godsnaam kom je dan replyen op haar topic??? Idd, je reply's zijn nuttig, heb er al een paar gelezen, maar aub!!!! vermijd toch die ruzies.....(je bent nu toch al volwassen genoeg?).

Kleine tip: ignore!!!!!!!!! avoid!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:44
*mystery*
*mystery* is offline
sjiez, eindelijk iemand die het een beetje begrijpt. Mathfreak, je replys mogen dan nog zo nuttig zijn, ik vind je gewoon te oud om hier te zijn. en ja, ik heb me bij jou aanwezigheid neergelegd, maar dan hoef je me er niet zo mee te confronteren dat je er nog steeds bent.
en al zou ik bi zijn, dan doe ik dit niet om jongens op te geilen en dan een wijf te nemen. ik heb namelijk al een hele lieve vriend, en ik zou nooit meer iemand anders willen. ongeacht van welk geslacht.
ik ben gewoon nieuwsgierig, zoals bijna elk meisje van mijn leeftijd. is niks mis mee. nou kappen met dat gezeik en afgekraak en geef wat nuttige replys.
Oud 12-03-2003, 18:03
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 12-03-2003 @ 18:44:
sjiez, eindelijk iemand die het een beetje begrijpt. Mathfreak, je replys mogen dan nog zo nuttig zijn, ik vind je gewoon te oud om hier te zijn. en ja, ik heb me bij jou aanwezigheid neergelegd, maar dan hoef je me er niet zo mee te confronteren dat je er nog steeds bent.
en al zou ik bi zijn, dan doe ik dit niet om jongens op te geilen en dan een wijf te nemen. ik heb namelijk al een hele lieve vriend, en ik zou nooit meer iemand anders willen. ongeacht van welk geslacht.
ik ben gewoon nieuwsgierig, zoals bijna elk meisje van mijn leeftijd. is niks mis mee. nou kappen met dat gezeik en afgekraak en geef wat nuttige replys.
Je weet toch al dat ik er nog steeds ben, aangezien ik ook op andere replies reageer, dus je wordt in die zin ook al met mijn aanwezigheid geconfronteerd. Misschien beschouw je die reacties als een indirecte confrontatie met mijn aanwezigheid en kwam mijn eerste reply in dit topic als een directe confrontatie, maar zoals ik al vermeldde geef ik alleen maar aan hoe ik tegen je reactie naar anderen aankijk, niet meer en niet minder. Dat jij dat als jou afkraken of als gezeik meent op te moeten vatten beschouw ik verder als jouw probleem en niet als het mijne.

@phensic: Mijn eerste reactie op het topic staat volledig los van de onenigheid die ik met *mystery* heb gehad. Daar komt bovendien bij dat zij dit zo nodig aan meent te moeten halen, en niet ik, aangezien ik verdere ruzie met haar wens te vermijden.
Oud 13-03-2003, 00:10
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 12-03-2003 @ 19:03:
@phensic: Mijn eerste reactie op het topic staat volledig los van de onenigheid die ik met *mystery* heb gehad. Daar komt bovendien bij dat zij dit zo nodig aan meent te moeten halen, en niet ik, aangezien ik verdere ruzie met haar wens te vermijden.
Ik begrijp dat je het je bedoeling kan geweest zijn om niemand kwaad te doen, maar ik denk wel dat het verstandiger is om dan toch niet zo'n directe reactie te hebben op Mysterie, en zeker niet wanneer zij de topicstarter is.
Ik zeg niet dat ik nu voor of tegen je reply ben, daar hou ik me buiten.
Ik vind het enkel vervelend dat er hier ruzie is en zo het topic geheel verloren gaat.

Het komt er gewoon op neer dat ik vind dat je beter ruzie kan vermijden en je weet hoe je dit kan doen.

Mysterie heeft je aanwezigheid aanvaard, maar apprecieert het wanneer je niet in directe confrontatie met haar staat. Ik denk niet dat dit zoveel gevraagd is en het zal bovendien leuker forummen zijn...

Maar zoals ik reeds zei, ik heb niets tegen je en ik vind nog altijd dat je goede reply's stuurt. Je mag voor mij gerust op dit forum blijven en ik heb er geen probleem mee indien je op mij reageert in het forum.

Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:04
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 20:46:
'

Hush. *kijkt streng naar Crimson Death*
*word opgewonden*

O nee *pats*
sorry FB . alleen ZIJ begon
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
phensic schreef op 13-03-2003 @ 01:10:
Ik begrijp dat je het je bedoeling kan geweest zijn om niemand kwaad te doen, maar ik denk wel dat het verstandiger is om dan toch niet zo'n directe reactie te hebben op Mysterie, en zeker niet wanneer zij de topicstarter is.
Mijn reactie was ook gericht niet op haar zelf, maar op de uitlatingen van haar. Dat is een onderscheid dat je goed in de gaten dient te houden. Als dat onderscheid voor jou en *mystery* niet duidelijk is geweest, dan wil ik jullie beiden daar alsnog mijn verontschuldigingen voor aanbieden.

Citaat:
Ik zeg niet dat ik nu voor of tegen je reply ben, daar hou ik me buiten.
Wat mij betreft mag je rustig zeggen hoe je er precies tegen aan kijkt. Daar heb ik verder geen enkel probleem mee.

Citaat:
Ik vind het enkel vervelend dat er hier ruzie is en zo het topic geheel verloren gaat.
Laat ik je in dat verband verzekeren dat ik dat net zo vervelend vind als jij.

Citaat:
Het komt er gewoon op neer dat ik vind dat je beter ruzie kan vermijden en je weet hoe je dit kan doen.

Mysterie heeft je aanwezigheid aanvaard, maar apprecieert het wanneer je niet in directe confrontatie met haar staat. Ik denk niet dat dit zoveel gevraagd is en het zal bovendien leuker forummen zijn...
Even een opmerking: *mystery* heeft mijn aanwezigheid hier niet zonder meer aanvaard. Het is zelfs zo dat ze dat nooit gedaan heeft, maar ik laat dat hier verder rusten. Het is alleen zo dat ze mijn aanwezigheid hier ter kennisgeving aanneemt, maar dat ze me eigenlijk het liefst zou willen zien vertrekken, dus ze aanvaardt mijn aanwezigheid hier uitsluitend onder protest. Ik vind dat persoonlijk erg jammer, maar het is helaas niet anders. Ik heb haar al meerdere malen laten weten dat ze haar bezwaren tegen mijn aanwezigheid bij de forumbazen kenbaar kan maken en dat ik dan hun reactie wel afwacht, maar aangezien ze dat steeds heeft geweigerd en in plaats daarvan meerdere malen in een topic heeft "ingebroken" om toespelingen te maken in de trant van "er was indertijd afgesproken dat je hier zou oprotten" of soortgelijke bewoordingen, vind ik dat ze het er zelf naar heeft gemaakt. Misschien komt dit erg hard op je over zoals ik dat hier stel, maar dat riskeer ik dan maar. Ik vind het wat dat betreft toch al frappant dat ze zelf wel kritiek op reacties van anderen durft te geven als ze dat noodzakelijk vindt, maar dat ze het blijkbaar niet kan hebben dat anderen (waaronder ik, en met name ik) kritiek op haar reacties geven.

Citaat:
Maar zoals ik reeds zei, ik heb niets tegen je en ik vind nog altijd dat je goede reply's stuurt. Je mag voor mij gerust op dit forum blijven en ik heb er geen probleem mee indien je op mij reageert in het forum.
Fijn dat je mijn aanwezigheid hier op het forum zo weet te waarderen, net als de meesten hier overigens. Het zegt naar mijn mening iets over de mate van tolerantie die hier op het forum heerst, en wat dat betreft vind ik dat de forumbazen en het merendeel van de bezoekers hier daar best een compliment voor verdienen, wat ik hierbij van harte geef.

Citaat:
Hopelijk begrijp je een beetje wat ik bedoel.
Dat begrijp ik zeer zeker, en ik stel het dan ook zeer op prijs dat je onomwonden zegt hoe je tegen bepaalde zaken aan kijkt. Ik doe dat ook, ook al komt dat misschien niet altijd even prettig op anderen over.

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:03
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 13-03-2003 @ 19:38:
hele hoop geblaat
kijk, ik zal het even zo duidelijk mogelijk uitleggen: ik heb me erbij neergelgd dat je hier bent. ik begrijp dat anderen je aanwezigheid wel waarderen, en daar toon in ook respect voor. dit wil echter niet zeggen dat ik persoonlijk je aanwezigheid waardeer, maar ik ga het ook niet aan de forumbazen voorleggen. zo ver gaat het nou ook weer niet. ik vind dat ik mijn mening vaak genoeg duidelijk heb gemaakt. het gaat mij enkel om je leeftijd, niet om jou persoonlijk. wat ik zei is geen aanval op jou als persoon, ik vind het gewoon ongepast dat een man van 38 op een forum wat -uitgerekend- over seks gaat mee praat.
jouw aanwezigheid heb ik geaccepteerd, maar ik heb liever niet dat je op mijn topics replied.
verder hoop ik dat we ons hier nu bij neer kunnen leggen. van mijn kant is er geen sprake van ruzie, dit is er voor mij ook nooit geweest.
Oud 13-03-2003, 21:05
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 13-03-2003 @ 21:03:
kijk, ik zal het even zo duidelijk mogelijk uitleggen: ik heb me erbij neergelgd dat je hier bent. ik begrijp dat anderen je aanwezigheid wel waarderen, en daar toon in ook respect voor. dit wil echter niet zeggen dat ik persoonlijk je aanwezigheid waardeer, maar ik ga het ook niet aan de forumbazen voorleggen. zo ver gaat het nou ook weer niet. ik vind dat ik mijn mening vaak genoeg duidelijk heb gemaakt. het gaat mij enkel om je leeftijd, niet om jou persoonlijk. wat ik zei is geen aanval op jou als persoon, ik vind het gewoon ongepast dat een man van 38 op een forum wat -uitgerekend- over seks gaat mee praat.
jouw aanwezigheid heb ik geaccepteerd, maar ik heb liever niet dat je op mijn topics replied.
verder hoop ik dat we ons hier nu bij neer kunnen leggen. van mijn kant is er geen sprake van ruzie, dit is er voor mij ook nooit geweest.
Ik kan me voorstellen dat je het ongepast vindt dat ik hier op het forum actief ben, maar waar ik mij vooral aan stoorde is dat je me dat altijd op zo'n botte manier kenbaar maakte. Er bestaat voor mij nog zoiets als iemand fatsoenlijk benaderen, en ik hecht daar toevallig zeer veel waarde aan. Wat dat betreft waardeer ik deze reactie van jou omdat er geen enkel onfatsoenlijk woord in voorkomt. Als je niet wilt dat ik reageer op jouw topics ben ik bereid om aan je verzoek te voldoen. Ik wil je in dat geval van mijn kant verzoeken om ook geen reacties meer op mijn replies in topics van anderen te geven. Als je daarmee in kunt stemmen stel ik voor om onze onenigheid hiermee als definitief beëindigd te beschouwen.
Oud 15-03-2003, 10:29
Winner
Winner is offline
Ik vind jou eng.
Oud 15-03-2003, 17:22
TA*
TA* is offline
Mij lijkt het ook hartstikke leuk/spannend om een keer met een meisje te zoenen (en maybe meer...) Het enige probleem is dan ik ongelooflijk verlegen ben! En niet alleen bij meisjes...
Ik zoen ook niet meteen met een jongen, dat doe ik pas als ik echt verliefd op ze ben... En het probleem is dat ik nog nooit echt verliefd geweest ben!

xxx
Oud 17-03-2003, 23:46
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Winner schreef op 15-03-2003 @ 11:29:
Ik vind jou eng.
*boe*

Regels voor berichten