Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat kan ik toch zeiken he? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en deze Angelus is anders ja, hadden we het op een ander forum ook al over, dit is net Angel die net doet alsof ie Angelus is. hijs gewoon nog te 'broody' *lol*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Yup! De 'vorige' Angelus vond ik creepier dan deze. Hij lult teveel IMO. Maar ach, tijden veranderen... en David verandert. Vind hem echt niet meer zo *hot* uitzien hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() en nu moet ik off... ![]() dagdag *zwaait*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kick ass avatar hoor ![]() Bye! *zwaait* Goh, je hebt toch wel een leventje ![]() |
![]() |
|
haha,
dat met die stem (cordy) was echt vaag... eerst had ik echt zoiets van: huu! het is God ![]() ![]() en toen later, toen ze ineeens "ANGELUS" schreeuwde, vond ik het een beetje een LOTR-"BILBO BAGGINS!!"-moment.. Het was net Gandalf (of het ligt weer aan mij... *lol* ![]() ![]() oe.. en de Fred/Gunn liefheid... super gewoon ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Fred/Gunn: Yups, zo leuk! Stiekem hoop ik: Fred/Wesley ![]() ![]() ![]() Orpheus promo (rechte muisknop => bestand opslaan als) WILLOW!! ![]() ![]() Kan echt niet wachten!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik ben eigenlijk heel stiekem een connor/faith shipper ![]() ![]() ![]() @die trailer: YAY! die zocht ik al ![]() wtf? **heeft niks geen spoilers gelezen** "as one slayer's soul departs"? wordt ze gevamped dan? ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 19:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben benieuwd!
Connor/Faith? ![]() ![]() Shiny Happy People promo pics Nog meer: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En het mooiste shirt award goes to... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en Connor is echt niet superirritant.. maar gewoon vreselijk naďef.. en toen hij met cordy op het bed zat, zag je m echt kijken zovan: schiet nou op met je gezeur mens.. en hij had het steeds over Faith enzow... (of dat zijn gewoon mijn shipperfantasiën... *lol* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Connor is wel irritant. Hij was nog irritanter in het begin van dit seizoen. Connor = Dawn. Allebei whiney en stom. Dat laatste geldt zeker voor Connor. ![]() Mja, ik moet wel toegeven dat ik Dawn steeds leuker begin te vinden en dat Connor steeds minder irri begint te worden. Da's het enige wat ik over Connor kan zeggen. Voor de rest boeit de character mij niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en ik ga even dat piccie van J. zoeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ow, Andy Hallet is dus vanaf Release een officieel Angel-castlid. ![]() ![]() De cast wordt steeds groter en groter. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zich ![]() *hupst vrolijk verder op Bring It On soundtrack*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ow, nog een Willow spin-off artikel: http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030313a.asp Me want a Willow spin-off!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Andrew id op het moment idd veel leuker dan Xander ja, na dat hele gedoe met Anya werd hij steeds saaier... en ik vind de nieuwe cordy ook niks meer aan (*grom.. connor.. grom...* ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Biatch Cordy is the best! Echt jammer dat er zo weinig van haar ori character over is gebleven. Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Want je ziet dus duidelijk dat Willow door de jaren heen ontzettend is veranderd. Van een verlegen onzekere Willow naar een powerful witch (of wicca) en een sterk persoon. Die verandering is echt top! En daarom is Willow ook mijn favo character. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() oe.. en Eliza's broer, Nathan speelt binnenkort in Angel ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij was trouwens ook te zien in Anti-trust. Met (jawel!) Ryan Phillippe! *drool* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Voor degenen die Nate nog niet kennen, hier een plaatje: Copy&Paste |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
More Faithylicious
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt wel een of ander programma nodig. En nog steeds staatie er niet tussen. Bah :\ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik gaat ff spoileren in het spoilertopic
*ziet guest stars... Alyson Hannigan en Eliza Dushku jeeej* Lorne: "What is all the..ANGELUS, he's in the hotel! ....oh eh but maybe we're already aware of that.." ![]() ...New York 1902... YAY! *is benieuwd naar nog meer Angelgeschiedenis oeeeeh* *What the fuck?* *ziet dubbel* *ok nu wordt het echt raar.* Angelus: "Allright blow it off(?) This is my flashback why are you in it?!" Whahaha dat hondje was cool ---- Grr nu al 13 minuten voorbij. WAAR-BLIJFT-MIJN-WILLOW?! 14 minuten. Braaf. 18 minuten. *wil ook een Faith in bed hebben* omg.. WHAHAHA@Angel! Tis wel goed dat Willow erin komt, brengt (nog) meer humor ![]() 22 minuten. Probeert ie nou Willow te krijgen? Hij heb em toch al? Uh.. in real life dan..eh ofzo. --- ?? minuten ( ![]() ![]() ![]() 27 minuut nogwat: YAY@Willow. I love her. 40 minuten.. Hmm dit begint al aardig richting een crossover te komen voor BTVS ![]() ---------------- Vette aflevering, veel screentime voor Eliza, en ook leuke screentime ![]() Kvond alleen et einde niet zo spannend als het muziekje het deed lijken. ![]()
|
Hij was super
![]() erg veel leuke connor/faithness ![]() ![]() Nate was erg stoer als crazy lunatic gun man ![]() ![]() en ik ga m strakjes maar weer een keertje kijken ![]()
|
![]() |
|
|