Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 13-03-2003 @ 13:15:
hm vanavond, nadat ik trug kom van de bios. Dus ehm om uur of half 2 ga ik em kijken ik wist niet eens dat ie al online was, 24 en buffy gaan pas 25e weer verder toch?

Yup yup!! Ik kan niet wachten!!

@Pherwilyaiel: Op RH staatie al.

De ep. viel opzich wel mee, maar een Faith ep is natuurlijk altijd geweldig Faith is *so* hot !

Faith/Wesley: It's official! Ik ben een 'Waith-Shipper' Eerste scene is zo mooi. Niet omdat ze zich uitkleedt en doucht ofzo Wat denk je wel niet van me Nee, het is gewoon een mooie geschoten scene waar ze een douche neemt en je al het bloed en verwondingen kunt zien die ze heeft opgelopen in de vorige ep.
Ook een hele mooie vechtscene op het eind met Angelus. Ben ik de enige die vind dat Angelus een andere Angelus is van paar jaartjes terug? Ik vind deze 'versie' nogal irritant. En dat lachje iedere keer weer...
Meer Evil-Cordy en nog steeds zien we C/C. Het idee is zo walgelijk. Magoed, tis iig niet de echte Cordy.

Oei, ben benieuwd of Faith gevamped wordt! Vast niet, maar ze eindigden wel een met cliffhanger... Woah!!

Nou, op naar de volgende eppy! Willow komt dus op bezoek. Yay! Kan niet wachten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-03-2003 @ 16:21:
Nee hoor

http://www.smgvbest.com/

^^ deze site staat helemaal vol met filmpjes met smg erin zelfs hele shows (in delen)
ook persfoto's en papparazzifoto's geweldige site
Owja, die site ken ik wel. Maja, ik heb toch liever Buffyverse.de want daar hadden ze ook Alyson Hannigan clipjes... :\

wat kan ik toch zeiken he?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:26
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sookie schreef op 13-03-2003 @ 16:24:

wat kan ik toch zeiken he?
Jup.
Oud 13-03-2003, 15:38
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 13-03-2003 @ 16:22:
Yup yup!! Ik kan niet wachten!!

@Pherwilyaiel: Op RH staatie al.

De ep. viel opzich wel mee, maar een Faith ep is natuurlijk altijd geweldig Faith is *so* hot !

Faith/Wesley: It's official! Ik ben een 'Waith-Shipper' Eerste scene is zo mooi. Niet omdat ze zich uitkleedt en doucht ofzo Wat denk je wel niet van me Nee, het is gewoon een mooie geschoten scene waar ze een douche neemt en je al het bloed en verwondingen kunt zien die ze heeft opgelopen in de vorige ep.
Ook een hele mooie vechtscene op het eind met Angelus. Ben ik de enige die vind dat Angelus een andere Angelus is van paar jaartjes terug? Ik vind deze 'versie' nogal irritant. En dat lachje iedere keer weer...
Meer Evil-Cordy en nog steeds zien we C/C. Het idee is zo walgelijk. Magoed, tis iig niet de echte Cordy.

Oei, ben benieuwd of Faith gevamped wordt! Vast niet, maar ze eindigden wel een met cliffhanger... Woah!!

Nou, op naar de volgende eppy! Willow komt dus op bezoek. Yay! Kan niet wachten!
dat van de RH hadden meer mensen in de gaten alles al suspended
en deze Angelus is anders ja, hadden we het op een ander forum ook al over, dit is net Angel die net doet alsof ie Angelus is. hijs gewoon nog te 'broody' *lol*
Oud 13-03-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 13-03-2003 @ 16:38:
dat van de RH hadden meer mensen in de gaten alles al suspended
en deze Angelus is anders ja, hadden we het op een ander forum ook al over, dit is net Angel die net doet alsof ie Angelus is. hijs gewoon nog te 'broody' *lol*
ff geduld dan maar *heeft inmiddels de ep al binnen* overbodige info

Yup! De 'vorige' Angelus vond ik creepier dan deze. Hij lult teveel IMO. Maar ach, tijden veranderen... en David verandert. Vind hem echt niet meer zo *hot* uitzien hoor damn, ik mis toch wel stiekem zijn leather pants die hij in s2 wel es droeg
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:06
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 13-03-2003 @ 16:49:
ff geduld dan maar *heeft inmiddels de ep al binnen* overbodige info

Yup! De 'vorige' Angelus vond ik creepier dan deze. Hij lult teveel IMO. Maar ach, tijden veranderen... en David verandert. Vind hem echt niet meer zo *hot* uitzien hoor damn, ik mis toch wel stiekem zijn leather pants die hij in s2 wel es droeg
ja, ik ook (op het shippersunited forum staat een thread: Angelus Appreciation thread: Still Waiting For The Leather Pants *lol* ) ik mis de oude David.. en de oude Angelus... *sjucht* *schopt IMesh en DonkeyNL* ik heb al mn download programma's aanstaan..en de computer gaat niet meer uit tot ik m heb.. *kijkt vastberaden*
Oud 13-03-2003, 17:48
Verwijderd
Screencapje van de laatste scene:

Span-nend!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:50
FireCracker
FireCracker is offline
ik heb het eerste stukje gezien... die douche scene is idd mooi gedaan ja, als ze ineens op die muur begin in te rammen super.. en nu maar wachten tot de rest het weer doet...
Oud 13-03-2003, 19:31
FireCracker
FireCracker is offline
ik heb m gezien wow faith kicks ass maar wel een klote einde mja.. super ep wederom (eigenlijk puur om Eliza.. maar toch...)
Oud 13-03-2003, 19:32
Verwijderd
Faith: Screw you.
Angelus: Maybe later.

Yep, wat mij betreft kickt Faith MAJOR ass!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:34
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 13-03-2003 @ 20:32:
Faith: Screw you.
Angelus: Maybe later.

Yep, wat mij betreft kickt Faith MAJOR ass!
idd *zucht* ik zat echt met een big smile toen ze m helemaal verrot sloeg super gewoon...
en nu moet ik off...
dagdag *zwaait*
Oud 13-03-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 13-03-2003 @ 20:34:
idd *zucht* ik zat echt met een big smile toen ze m helemaal verrot sloeg super gewoon...
en nu moet ik off...
dagdag *zwaait*
Jaa!! Faith got her ass kicked a lot! Doet me denken aan Buffy toen ze ook helemaal bont en blauw door de ubervamp werd geslagen.

Kick ass avatar hoor
Bye! *zwaait*

Goh, je hebt toch wel een leventje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 07:54
FireCracker
FireCracker is offline
haha,
dat met die stem (cordy) was echt vaag... eerst had ik echt zoiets van: huu! het is God
en toen later, toen ze ineeens "ANGELUS" schreeuwde, vond ik het een beetje een LOTR-"BILBO BAGGINS!!"-moment.. Het was net Gandalf (of het ligt weer aan mij... *lol* ).. prachtig... haha... en het vond het ge-Connor/Cordy wederom doodeng... en ik blijf van mening dat het niet hoort...
oe.. en de Fred/Gunn liefheid... super gewoon
Oud 14-03-2003, 19:01
Verwijderd

Fred/Gunn: Yups, zo leuk! Stiekem hoop ik: Fred/Wesley Hmm... Faith/Wesley zie ik ook wel zitten...

Orpheus promo (rechte muisknop => bestand opslaan als)

WILLOW!!

Kan echt niet wachten!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 19:08
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 20:01:

Fred/Gunn: Yups, zo leuk! Stiekem hoop ik: Fred/Wesley Hmm... Faith/Wesley zie ik ook wel zitten...

Orpheus promo (rechte muisknop => bestand opslaan als)

WILLOW!!

Kan echt niet wachten!!
ja goed hč?
ik ben eigenlijk heel stiekem een connor/faith shipper connor ziet haar duidelijk wel zitten...
@die trailer: YAY! die zocht ik al

wtf? **heeft niks geen spoilers gelezen** "as one slayer's soul departs"? wordt ze gevamped dan? *is nu al weer zenuwachtig voor de nieuwe angel*

Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:05
Verwijderd
Ik ben benieuwd!

Connor/Faith?

Shiny Happy People promo pics

Nog meer:

En het mooiste shirt award goes to...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:09
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:05:
Ik ben benieuwd!

Connor/Faith?
ja, wat is daar mis mee?
Shiny Happy People promo pics

Nog meer:

En het mooiste shirt award goes to...
Gunn
Oud 14-03-2003, 20:14
Verwijderd
Wat is daar mis mee? Nou... Connor is superirritant. En hij verdient Faith niet. En weet je wie Faith wel verdient. Nee, niet Buffy , maar Wesley *heeft een vage shipper-fantasy*

Muahaha!! Juist, Gunn ja...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:20
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:14:
Wat is daar mis mee? Nou... Connor is superirritant. En hij verdient Faith niet. En weet je wie Faith wel verdient. Nee, niet Buffy , maar Wesley *heeft een vage shipper-fantasy*

Muahaha!! Juist, Gunn ja...
Gunn is zoooow lief in het oude themesongfilmpje als ze bij J. komen zit zo'n überlief stukje dat ie met z'n hand langs z'n neus (er over heen...) veegt... en nu zit het er niet meer in en ik vond het altijd zo lief...
en Connor is echt niet superirritant.. maar gewoon vreselijk naďef.. en toen hij met cordy op het bed zat, zag je m echt kijken zovan: schiet nou op met je gezeur mens.. en hij had het steeds over Faith enzow... (of dat zijn gewoon mijn shipperfantasiën... *lol* )
Oud 14-03-2003, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 14-03-2003 @ 21:20:
Gunn is zoooow lief in het oude themesongfilmpje als ze bij J. komen zit zo'n überlief stukje dat ie met z'n hand langs z'n neus (er over heen...) veegt... en nu zit het er niet meer in en ik vond het altijd zo lief...
en Connor is echt niet superirritant.. maar gewoon vreselijk naďef.. en toen hij met cordy op het bed zat, zag je m echt kijken zovan: schiet nou op met je gezeur mens.. en hij had het steeds over Faith enzow... (of dat zijn gewoon mijn shipperfantasiën... *lol* )
Speciaal voor u:

En Connor is wel irritant. Hij was nog irritanter in het begin van dit seizoen. Connor = Dawn. Allebei whiney en stom. Dat laatste geldt zeker voor Connor.

Mja, ik moet wel toegeven dat ik Dawn steeds leuker begin te vinden en dat Connor steeds minder irri begint te worden. Da's het enige wat ik over Connor kan zeggen. Voor de rest boeit de character mij niet.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:30
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:25:
Speciaal voor u:

En Connor is wel irritant. Hij was nog irritanter in het begin van dit seizoen. Connor = Dawn. Allebei whiney en stom. Dat laatste geldt zeker voor Connor.

Mja, ik moet wel toegeven dat ik Dawn steeds leuker begin te vinden en dat Connor steeds minder irri begint te worden. Da's het enige wat ik over Connor kan zeggen. Voor de rest boeit de character mij niet.
danku hijs lief en je wordt stiekum ooit nog wel connor fan... als Cordy eenmaal dood is ofzow...
en ik ga even dat piccie van J. zoeken
Oud 14-03-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 14-03-2003 @ 21:30:
danku hijs lief en je wordt stiekum ooit nog wel connor fan... als Cordy eenmaal dood is ofzow...
en ik ga even dat piccie van J. zoeken
*cough*Wat jij zegt joh!*cough*

Ow, Andy Hallet is dus vanaf Release een officieel Angel-castlid.

De cast wordt steeds groter en groter.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:37
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:34:
*cough*Wat jij zegt joh!*cough*

Ow, Andy Hallet is dus vanaf Release een officieel Angel-castlid.

De cast wordt steeds groter en groter.
ja, goed hč? is het al bekend of Nicholas en Alyson naar Angel gaan? want dat zou best wel stoer zijn op
zich
*hupst vrolijk verder op Bring It On soundtrack*
Oud 14-03-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 14-03-2003 @ 21:37:
ja, goed hč? is het al bekend of Nicholas en Alyson naar Angel gaan? want dat zou best wel stoer zijn op
zich
*hupst vrolijk verder op Bring It On soundtrack*
Nope. Persoonlijk vind ik de character Xander steeds saaier worden. Hij was top in seizoen 1-3 met zijn humor. Maar na seizoen 4 waar hij steeds minder screentime kreeg, ging het bergafwaarts. Andrew heeft nu eigenlijk Xander's rol als de fun guy overgenomen. Super! Maar aan de andere kant hoort Xander wel bij de originele SG. Ik hoef eerlijk gezegd geen Xander in Angel te hebben, tenzij ze een leuke storyline voor hem hebben, maar dat betwijfel ik aangezien de cast nogal groot is.

Ow, nog een Willow spin-off artikel:
http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030313a.asp

Me want a Willow spin-off!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:49
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:43:
Nope. Persoonlijk vind ik de character Xander steeds saaier worden. Hij was top in seizoen 1-3 met zijn humor. Maar na seizoen 4 waar hij steeds minder screentime kreeg, ging het bergafwaarts. Andrew heeft nu eigenlijk Xander's rol als de fun guy overgenomen. Super! Maar aan de andere kant hoort Xander wel bij de originele SG. Ik hoef eerlijk gezegd geen Xander in Angel te hebben, tenzij ze een leuke storyline voor hem hebben, maar dat betwijfel ik aangezien de cast nogal groot is.

Ow, nog een Willow spin-off artikel:
http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/030313a.asp

Me want a Willow spin-off!!
ik ook en ik hoop dat ze Eliza dr serie hier ook ooit eens uit gaan zenden...
Andrew id op het moment idd veel leuker dan Xander ja, na dat hele gedoe met Anya werd hij steeds saaier...
en ik vind de nieuwe cordy ook niks meer aan (*grom.. connor.. grom...* ) Queen C, sunnydale bitch was veel gaver ik was blij dat ze weer even haar oude zelf was in Spin The Bottle, super aflevering was dat (op het hele C/C gedoe na natuurlijk... )
Oud 14-03-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 14-03-2003 @ 21:49:
ik ook en ik hoop dat ze Eliza dr serie hier ook ooit eens uit gaan zenden...
Andrew id op het moment idd veel leuker dan Xander ja, na dat hele gedoe met Anya werd hij steeds saaier...
en ik vind de nieuwe cordy ook niks meer aan (*grom.. connor.. grom...* ) Queen C, sunnydale bitch was veel gaver ik was blij dat ze weer even haar oude zelf was in Spin The Bottle, super aflevering was dat (op het hele C/C gedoe na natuurlijk... )
Yups! Eerst hopen dat de Pilot aanslaat bij de networks. Ow, ik heb ook gelezen dat Dean Padalecki in die serie meedoet. Je weet wel, die ene jongen uit de Gilmore Girls.

Biatch Cordy is the best! Echt jammer dat er zo weinig van haar ori character over is gebleven. Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Want je ziet dus duidelijk dat Willow door de jaren heen ontzettend is veranderd. Van een verlegen onzekere Willow naar een powerful witch (of wicca) en een sterk persoon. Die verandering is echt top! En daarom is Willow ook mijn favo character.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 12:28
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 14-03-2003 @ 21:57:
Yups! Eerst hopen dat de Pilot aanslaat bij de networks. Ow, ik heb ook gelezen dat Dean Padalecki in die serie meedoet. Je weet wel, die ene jongen uit de Gilmore Girls.

Biatch Cordy is the best! Echt jammer dat er zo weinig van haar ori character over is gebleven. Maar aan de andere kant is dat ook mooi. Want je ziet dus duidelijk dat Willow door de jaren heen ontzettend is veranderd. Van een verlegen onzekere Willow naar een powerful witch (of wicca) en een sterk persoon. Die verandering is echt top! En daarom is Willow ook mijn favo character.
hoe gaaf
oe.. en Eliza's broer, Nathan speelt binnenkort in Angel hij speelt zoals ze het zelf zegt de 'Crazy lunatic gunman' die ene donutshop binnekomt ik ben benieuwd
Oud 17-03-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-03-2003 @ 13:28:
hoe gaaf
oe.. en Eliza's broer, Nathan speelt binnenkort in Angel hij speelt zoals ze het zelf zegt de 'Crazy lunatic gunman' die ene donutshop binnekomt ik ben benieuwd
Ah, nog meer Dushku's

Hij was trouwens ook te zien in Anti-trust. Met (jawel!) Ryan Phillippe! *drool*
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:05
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 17-03-2003 @ 13:59:
Ah, nog meer Dushku's

Hij was trouwens ook te zien in Anti-trust. Met (jawel!) Ryan Phillippe! *drool*
die heb nog steeds niet gezien.. dan moet ik die ook maar eens gaan huren...
Oud 17-03-2003, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-03-2003 @ 14:05:
die heb nog steeds niet gezien.. dan moet ik die ook maar eens gaan huren...
Moet je de DVD halen en de deleted scenes uitchecken. Zeker de moeite waard.... Oei, wat ben ik toch een pervert
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:08
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 17-03-2003 @ 14:07:
Moet je de DVD halen en de deleted scenes uitchecken. Zeker de moeite waard.... Oei, wat ben ik toch een pervert
*lol* ok.. huur ik in dezer weken Anti trust.. de DVD
Oud 17-03-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-03-2003 @ 14:08:
*lol* ok.. huur ik in dezer weken Anti trust.. de DVD
Echt doen joh De film is opzich aan de matige kant, mja Ryan Phillippe en Nate Dushku... *drool* Toch wel de moeite waard om de film een keer gezien te hebben.

Voor degenen die Nate nog niet kennen, hier een plaatje:

Copy&Paste
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:15
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 17-03-2003 @ 14:13:
Echt doen joh De film is opzich aan de matige kant, mja Ryan Phillippe en Nate Dushku... *drool* Toch wel de moeite waard om de film een keer gezien te hebben.

Voor degenen die Nate nog niet kennen, hier een plaatje:

Copy&Paste
heeft Nate een grote rol dan?
Oud 17-03-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-03-2003 @ 14:15:
heeft Nate een grote rol dan?
Mwoah... Je zult hem iig niet zo gauw herkennen. Althans, dat was bij mij zo. Hij speelt een vriend van Milo (Ryan's character). Moet je anders ff us.imdb.com checken voor meer info
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:22
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 17-03-2003 @ 14:19:
Mwoah... Je zult hem iig niet zo gauw herkennen. Althans, dat was bij mij zo. Hij speelt een vriend van Milo (Ryan's character). Moet je anders ff us.imdb.com checken voor meer info
ga ik zeker doen
Oud 17-03-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 17-03-2003 @ 14:22:
ga ik zeker doen

Maare, is Nate niet cute?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 13:41
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 17-03-2003 @ 14:37:

Maare, is Nate niet cute?
supercute
Oud 18-03-2003, 18:38
Verwijderd
More Faithylicious
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:09
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sookie schreef op 18-03-2003 @ 19:38:
More Faithylicious
zucht..wil faith...nu.
Oud 18-03-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 18-03-2003 @ 22:09:
zucht..wil faith...nu.
*wijst naar ava*

Ga je gang
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 07:30
FireCracker
FireCracker is offline
ow.. Nate zit trouwens in Orpheus *ff snelle imdb zoekactie gedaan*
Oud 19-03-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 19-03-2003 @ 08:30:
ow.. Nate zit trouwens in Orpheus *ff snelle imdb zoekactie gedaan*
Ik-wil-Orpheus-NU!!

Ugh!! Waarom heeft die site 'm nog niet?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 15:51
FireCracker
FireCracker is offline
*kijkt boos* ik wil m zien! nu!
Oud 19-03-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 19-03-2003 @ 16:51:
*kijkt boos* ik wil m zien! nu!
Overal zijn er al topics geplaatst en ik heb de neiging om stiekem spoilers te lezen. En ik wil helemaal niet gespoiled worden. Da's zonde. Mja, moet die site wel even opschieten, en ik wil Angel vanavond gezien hebben!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 16:45
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 19-03-2003 @ 16:56:
Overal zijn er al topics geplaatst en ik heb de neiging om stiekem spoilers te lezen. En ik wil helemaal niet gespoiled worden. Da's zonde. Mja, moet die site wel even opschieten, en ik wil Angel vanavond gezien hebben!
van welke site haal je m af dan? RH?
Oud 19-03-2003, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Pherwilyaiel schreef op 19-03-2003 @ 17:45:
van welke site haal je m af dan? RH?
RH duurt altijd wel even. Maar normaal kun je de ep ruim van te voren hier downloaden: http://sailes.co.uk/new_bt/torrents.php

Je hebt wel een of ander programma nodig. En nog steeds staatie er niet tussen. Bah :\
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 17:31
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sookie schreef op 19-03-2003 @ 18:29:
RH duurt altijd wel even. Maar normaal kun je de ep ruim van te voren hier downloaden: http://sailes.co.uk/new_bt/torrents.php

Je hebt wel een of ander programma nodig. En nog steeds staatie er niet tussen. Bah :\
bittorent, ja dat had ik eerder altijd, maar ik haalde mn torrents altijd ergens anders vandaan.. naja.. danku
Oud 20-03-2003, 15:12
AJMouse
AJMouse is offline
Ik gaat ff spoileren in het spoilertopic

*ziet guest stars... Alyson Hannigan en Eliza Dushku jeeej*

Lorne: "What is all the..ANGELUS, he's in the hotel! ....oh eh but maybe we're already aware of that.."

...New York 1902... YAY! *is benieuwd naar nog meer Angelgeschiedenis oeeeeh*

*What the fuck?* *ziet dubbel* *ok nu wordt het echt raar.*

Angelus: "Allright blow it off(?) This is my flashback why are you in it?!"

Whahaha dat hondje was cool

----
Grr nu al 13 minuten voorbij. WAAR-BLIJFT-MIJN-WILLOW?!
14 minuten. Braaf.
18 minuten. *wil ook een Faith in bed hebben*

omg.. WHAHAHA@Angel!

Tis wel goed dat Willow erin komt, brengt (nog) meer humor

22 minuten. Probeert ie nou Willow te krijgen? Hij heb em toch al? Uh.. in real life dan..eh ofzo.
---
?? minuten () ! Daar ging mn drinken!

27 minuut nogwat: YAY@Willow. I love her.

40 minuten.. Hmm dit begint al aardig richting een crossover te komen voor BTVS

----------------
Vette aflevering, veel screentime voor Eliza, en ook leuke screentime

Kvond alleen et einde niet zo spannend als het muziekje het deed lijken.
Oud 20-03-2003, 15:32
FireCracker
FireCracker is offline
ik ben nu pas thuis... rotschool hijs aan het downloaden.. nog steeds... ik hoop dat ik m vanaaf heb...

@AJ: ik heb het meeltje
Oud 20-03-2003, 17:20
FireCracker
FireCracker is offline
Hij was super
erg veel leuke connor/faithness en nu kunnen ze eindelijk iets aan Cordy gaan doen, want ik werd dr echt goed zat
Nate was erg stoer als crazy lunatic gun man
en ik ga m strakjes maar weer een keertje kijken
Reageren

Regels voor berichten